December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker dames!

Ikmoet er morgen weer vroeg uit, ga met mijn vriend naar het gemeente huis, voor geregistreerd partnerschap..

Tot morgen!

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Succes morgen tamm!!

Ik heb echt een kut avond. Weer (voor)weeën en restless legs, heb al in bad gezeten en gedouched. Niets lijkt te helpen, neem zo maar 2 paracetamol en dan hopen dat ik kan slapen...sorry meiden moest ff klagen. Kan alleen maar janken ben er zo klaar mee

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    succes morgen en slaap lekker Tamm

Florabella als je even wil klagen gewoon doen, voor ons hoef je je echt niet in te houden.Kan best begrijpen, ik zou het in jouw geval ook doen.Hopenlijk kom je deze nacht een beetje goed door.
    Rustig aan doen, misschien lekker een goed boek lezen voor je naar bed gaat.Als je in elk geval maar een beetje uitrust.In elk geval toch Slaap lekker.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lief van jou daisy!

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Daisy,irritant he die mannen die van alles beloven en neits doen,ken het!
    Ik begrijp wel dat je de box nu zelf hebt gesleept,maar de volgende keer toch echt liever even aan iemand anders vragen dan hoor!
    Wat apart van die kraamzorg,die horen helemaal niet te controleren hoor,komen alleen voor een gesprekje verder neits,echt apart.

Goofie,gatsie wat vies al die verhalen over mensen met overbeharing,vieze broeken en stinkluchten,ik ben ook echt allergisch voor luchtjes,viezigheid en haar,dus ik begrijp je helemaal,hier geen haar op mijn lijf,het kost me nu wel echt een half uur om alles te scheren en te doen maar heir geen haar te bekennen hoor.

Babystew,gelukkig even een berichtje van jullie kant,het gaat nu dus wel een beetje de beterende kant op,houd moed en alles komt goed!

Peanut,he bah spugen is niet leuk!

Babyboo,fijn dat het geen wratjes waren en je een pil hebt gehad tegen die infectie,dan ben je er in notime weer vanaf!

Flora,sterkte meis,tis ook niet leuk zo het zwanger zijn,hier helaas ook niet mijn dag en enorm buikpijn,bweuhhhh,maar we zijn er bijna!Misschien even kruikjes mee naar bed?

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0

Werd er een beetje gek van, ik wil het gewoon klaar hebben.En dan een man die ja zegt en nee doet.
    Nu al gezecht dat ik morgen de boodschappen voor het avondeten ga doen, verder niks.
    Controle:
    Onze slaapkamer, de slaapkamer van de kleine, badkamer, keuken en woonkamer.
    Hopenlijk is ze donderdag weer snel weg.

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Florabella:zullen we samen janken? Ik heb het ook even helemaal gehad. Heb dan wel geen voor weeën maar wel vreselijke rugpijn en maagzuur. Pff.. Knuffel vanaf hier.

Sjees: ja beter wat langer erover doen dan half werk. Knuffel voor jou.

Ik lig in bed met pitten zak onder mijn rug. Vriendje doet nog even mijn voeten masseren.

8. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tamm, veel plezier morgen bij jullie gereg. partnerschap, gaan jullie het wel een beetje vieren ?

@florabella, sterkte vannacht, kan manlief je niet ff masseren, je rug ofzo ?

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Flora, succes vannacht! Hopelijk kom je wel aan je rust/slaap toe...

Daisy, heb t hier ook gehad hoor met de Kraamzorg bij Sophie. Ze willen checken of je alles in huis hebt zeg maar. Zit je soms ook bij De Waarden??

Hier weinig bijzonders. In slaap gevallen op de bank vanavond en nu hopelijk verder tukken in bed. Heb wel lichte hoofdpijn ;)

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zoooo daar zijn we weer!
    Beetje rare nacht gehad, vriendje had heerlijk mijn rug gedaan dus ik viel goed in slaap. Maar ben drie keer wakker geworden met echt een heeele harde buik en kramp buik/rug/been die dan een minuut aanhield en een keer of drie achter elkaar in de 7 minuten ofzo....dan zakte het weer af.....valse start lol
    Sprong de eerste keer bijna uit bed haha

11. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Goedemorgen dames!

12. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Ik ga nu eerst even aan het werk, de laatste administratie doen. En kom dan gezellig mee kletsen.

De baby dump komt vandaag de spullen leveren! Dus ook een beetje aan het wachten.

13. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Oh jeetje Flora, wat heftig allemaal voor jou zeg!
    Ik heb zo'n vermoeden dat het niet meer lang gaat duren bij jou. Houd de beeb nog ff 2 daagjes binnen, dan mag je thuis bevallen....

14. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames, is er al babynieuws?

Het was hier rustig gisteravond!
    Flora: lijkt me dat je eronderhand wel een beetje zat van bent zeg, dat harde voorwerk.

Babyboo: ja ik zwem dus iedere maandag in Elst, zwangerschapszwemmen (ik zei babyzwemmen maar dat klopt dus niet...) Is heel gezellig, al die buiken in het water. En verder probeer ik nog 1 x in de week gewoon baantjes te trekken hier in Arnhem.

Groen, succes met de administratie en veel plezier met uitpakken van de spullen!

Tamm: nieuw huis en nu ook geregistreerd partnerschap, jullie pakken het goed aan! Veel plezier, vieren jullie het nog een beetje?

Goofie: hopelijk heb je lekker geslapen en kan je er vandaag weer tegenaan!

Daisy: mannen.... en de kraamzorg, vind het echt te gek voor woorden hoor. wat wil ze dan controleren in de keuken? of die spik en span is??? en dat dat dan moet aangeven of dat in de kraamweek ook zo is, echt vreemd.

Hier ga ik zo hub eens wakker maken, we hebben een druk ochtendprogramma: klossen halen (!), liggingsecho en dan nog voor de geboortekaartjes op pad. Vanmiddag reageer ik wel verder, fijne dag voor iedereen!

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zat zat zat nee hoor ben het helemaal niet zat whaaaaaashhssassaaaa

Heb besloten de rust weg Te gooien en gewoon door te hobbelen, anders vlieg ik tegen de ramen omhoog en dan zie ik dat die gepoetst moeten worden hahaaa

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Flora, klinkt als een zware nacht! Doe maar rustig aan vandaag!

Wub, bij jou zijn de geboortekaartjes ook nog niet klaar? Hier ook niet nl en vrees dat we toch een beetje 'laat' zijn daarmee...of heb jij dat gevoel niet?

Groen, leuk dat vandaag de spullen komen!! Komt dan de gehele babykamer (ledikant, commode, kast etc. etc.)?

@hier: dagje werken........BLEH! Ik houd t wel vol hoor maar heb er gewoon geen zin meer in! Dat is een beetje het probleem... Gelukkig alleen vandaag nog en vrijdag. Wel helaas de drukste dagen als ik zo in de agenda kijk *zucht*

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen !

Flora, idd maar niet tegen de ramen op ;)

Tamm, succes op het gemeentehuis!

Daisy, raar hoor dat ze alles controleren.

Hier heerlijk geslapen. Fenna werd pas om 8.15u wakker :)

Vanmiddag lekker naar de kapper.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen dames, vanmorgen al boven alles gepoetst.. linette is naar de opvang.. dus heb effe een dagje voor mij.... maar goed eerst beneden nog afmaken... en niet vergeten de ramen te lappen... want die vette kinderhandjes tegen de ruiten ziet er niet uit....

@daisy dat telefoontje van prenatal had ik ook al gehad in september haha... dus heel effiecient zijn ze dan niet met de administratie... maar goed...

wat komt kraamzorg jullie huis goedkeuren... dat had ik echt niet gepikt.. dat ze een babykamertje wil zien kan ik nog begrijpen.... iig dat is tot daar aan toe, maar dat ze je huis wil checken... had er bij mij niet ingegaan.... gelukkig kwam ze bij mij alleen maar gezellig kletsen en dr vragenlijst invullen, en of we nog wensen waren, en bijzonderheden....

@wub druk dagje voor jou maar wel gezellig...

@sniffy, ja precies, hier heb ik de crocs ook nog in de kast staan.. liever niet... Linette kwam gisteren met mn laarzen aanlopen zei ze.. nette mama helpen hahahahaha de druif....

@goofie, das ook irritant de hele dag met laarzen aan.... dat zou ik nu ook effe niet meer kunnen, liever geen sokken en schoenen, alleen maar sloffen haha

@flora, puf steun, irritant zeg.. het zet niet door.. snap dat het niet grappig meer is.

@groen, lekker dat je spulletjes eindelijk komen vandaag... lekker uitpakken dus...

@susan, werkze vandaag

@tamm, leuk, nieuw huis, geregistreerd partnerschap.. leuk leuk.

@petera.. vergeten.. je was weer goed gekeurd bij de VK....

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo, hier weer een aardige nacht gehad.. geslapen van half 11 tot half 6.... en daarvoor nog op de bank een half uurtje... 1 keer eruit gehoeven, om 4 uur... en toen nog effe door..... dat zijn nu doorgaans wel de betere nachten, liever kort en goed slapen dan lang in bed en niet kunnen slapen..

wel vanmorgen de vk even gebeld omdat ik uk minder voel de afgelopen 2 dagen... ze belt me strax effe terug en dan zullen we wel zien.. inmiddels uk de afgelopen 5 minuten wel weer gevoeld, maar toch.... we wachten geduldig.

zo hier effe verder met poetsen, dan hebben we dat ook maar weer gehad... hoef alleen nog maar beneden te doen, behalve de wc, de heb ik al gedaan:D

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, ahhhhhh wel lief van linette!

Lekker bezig geweest zo te lezen.

Deel Deze Pagina