December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen, zat er toch de hele dag een beetje aan te denken..
    Alleen maar beter dat ze het even goed nakijken toch..

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg

Laat ik dit nou net gisteren gedaan hebben!! Gewoon de ramen open en niet te lang binnen blijven!

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @mikmak, fijn dat het allemaal goed is.toch een geruststelling.

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat is het hier rustig.....

5. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    @ Sjees, Als het morgen weer raak is ga ik mijn bloeddruk laten controleren!!

Na het slapen is de hoofdpijn weg getrokken. Heb wel nog 2 keer moeten spugen toen ik onder de douche stond (sorry niet echt smakelijk) maar heb zojuist goed warm kunnen eten (eigenlijk te veel maar het smaakte me zo goed :)). Het misselijke is nu ook wat minder gelukkig.

@ Daisy, fijn dan het kraamzorgprobleem opgelost is!

@ Goofie, we moeten nog even volhouden en van de lekkere dingen afblijven hihi. Hopelijk is het na de bevalling snel weer minder erg.
    Hoop echt dat onze kleine man geen last krijgt van koemelkallergie/eczeem maar ben er een beetje bang voor L

@Mikmak, fijn dat de CTG goed was!! een hele geruststelling!

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Robin: Ik hoop ook dat onze kindjes nergens last van hebben..
    Maar bij mij is het erfelijk en de kans is erg groot dat ik het mijn kindje ook meegeef..
    Maargoed...als ik heb op tijd weet kan ons kindje eroverheen groeien.
    Dat is bij lactose intolerantie zo,maar weet niet hoe het met koemelk allergie is.

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier heb ik vanavond echt een vreetkick geloof ik pfff...
    Heb 2 tosti's op en 2 boterhammen met pindakaas,maar zou nog best wat lusten..

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gewoon eten goofie! Nu kan je er nog ff van genieten!!

Mijn vriendje is echt zielig, heeftje heel de dag hard gewerkt ben ik zo chagerijnig als het maar kan en arme hij maar over mijn rug wrijven....

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Daisy, wij hebben ook geen goede ventilatie in de badkamer, maar gelukkig geen schimmel. Wat ik wel doe is na het douchen de badkamerdeur open houden. Wij hebben trouwens wel door lekkage schimmel in de slaapkamer gehad. Toen spul van hg gebruikt en het was zo weg en idd goed ventileren.

Mikmak, waarom moest je aan de ctg?

Flora, hier volgens mij met 38 weken iets verloren wat op een slijmprop leek, maar de nacht voordat de weeën begonnen, verloor ik bloederig slijm.

Tamm, mooie buik.

Babyboo, jij ook een mooie buik.

Lin, ik wil ook idd nog iets kopen wat de baby voor Stijn heeft meegenomen en Stijn heeft straks ook een knuffeltje om aan de baby te geven.

@kerstboom, hier ook niet dit jaar denk ik.

@kdv, hier ook relax. Het is ook niet zo groot daar. Brengen in principe voor 9 uur en halen na 15.30, maar in overleg kunnen ze daar vanaf wijken.

@kraamhulp, het is echt lekker hoor. Hier kwam ze s morgens, dan kreeg ik lekker ontbijt op bed, vervolgens lekker douchen, dan verschoonde ze gelijk mn bed en gingen we ff thee drinken, daarna lekker de kleine in bad. Huis werd opgeruimd, was is weg. Heerlijk. Alleen was die van ons wel iets te ervaren. Manlief was dr wel zat na een week, maar ik vond het allemaal prima.

@bib, baby in buik toch?

Hier alweer lekker weekend. Vandaag lange dag gewerkt, was best druk, maar ging op zich prima, weinig harde buiken, alleen merk ik nu ik thuis ben dat ik toch wel aardig gaar ben. Bij de gyn was alles goed. Bloeddruk was eerst beetje hoog 140/70, maar toen kwam ik net zelf uit een druk spreekuur en na 20 minuten was hij 110/70, prima dus. Baby ligt al een beetje ingedaald, maar nog niet vast. Verder zag de placenta er nog mooi uit en is er voldoende vruchtwater en ik heb mn hb nog ff laten prikken, maar die zal vast goed zijn. Voel me iig een stuk beter met die staalpillen. Over 2 weken weer terug en vanaf dan elke week.

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar.....heb vaak genoeg dat mijn vriend hard gewerkt heeft en dat ik dan ook nog eens niet gezellig ben, dan denk ik later jeetje wat een bitch ben ik soms.
    Gelukkig begrijpt hij het wel ( zegt ie)
    We zijn niet helemaal onszelf, latenw e het daar maar op houden..

Enne...kan toch niet een half brood gaan zitten eten:$

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jawel hoor ik heb ook 6! Pannenkoeken of vanmiddag!

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ja leuk gaan we ook doen cursus luier verschonen en de nachtvoedingen ook gelijk erbij. Hahahahahahaha

Dan had ik bij onze dochter met 22 weken al moeten bevallen brusje. Had toen al olifantenpootjes.

Flora heeft echt nesteldrang volgens mij. ( houd telefoon nu helemaal bij de hand ).

Gelukkig mikmak is alles oke met de kleine man.

Ook hier wel zorgen om KMA . Onze dochter had het ook zo ook de kinderen van mijn broer.

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mijn haar zit weer in model dus ik ben er klaar voor :D

Zo GTST kijken en daarna in bad. Janco heeft een nieuw spel voor de PlayStation dus ik word verbannen naar boven ;)

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb vreselijke nesteldrang en dat terwijl ik normaal echt een sloddervosje ben! Wat dat betreft is vriendje nu wem even blij haha! Heel het huis ruikt naar bleek en Andy!
    De wasmachine en droger draaien non stop, zelfs kleding uit de kast belande in de was  maar ben nu wel ff kapot dus morgen weer verder 

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier ben ik normaal ook nooit zo van het poetsen, maar nu wil ik alles netjes hebben. Als ik straks verlof heb ga ik mn keukenkastjes uitsoppen, alle speelgoed uitzoeken, enz. enz.

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier in mijn hoofd ook vreselijk nesteldrang,maar mijn lichaam werkt niet mee:(
    Bij mij is het dus echt andersom, want ben normaal een vreselijke poetser, alleen nu niet zo omdat het niet gaat. ( en dan voel ik mij dus schuldig tegenover mijn vriend)
    Oja,ik ga wel ineens echt alles wat ik kan vinden wassen.
    Alles moet lekker ruiken en schoon...

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hier is vocht vasthouden ook geen teken dat ik ga bevallen hoor.
    Ik hield vanaf dat ik 4 weken zwanger was al vocht vast. Ik wist gewoon dat ik zwanger was toen ik maagzuur had en mijn sokken in mijn benen stonden ;)

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Daisy
    Ok fijn dat je het dus al kent,ik snap je vriend wel het is idd hardnekkig spul
    Ik doe het wel zelf,maar dan met de ramen wijd open en een theedoek voor mijn mond geknoopt en loop steeds even uit de douche ,haha
    Maar heb het pas gedaan dus hoef voorlopig niet meer (als je dat gebruikt is het niet zo vaak meer nodig)
    O fijn dat je vriend gebeld heeft en het nu opgelost is

@Babyboo
    Ja lief he van mij dat ik mijn vriend mee laat genieten :p
    Maar idd dat moet mijn ma maar eens gaan doen
    Ik zat pas ook al een paar x te denken dat jij wel een hele leuke schoonmoeder moet hebben als jij er zo mee omgaat ,Leuk !
    Fijn dat je verder niks in huis meer hoefde te doen vandaag!

@Sjees
    Hoe is het nu met jou dan ??

@Goofie
    Fijn dat jij je vriendin nog even geharst hebt,zal ze vast blij mee zijn
    ja de was stapelt zich snel op he ,bah

@Mikmak
    Wat fijn om te lezen dat de ctg goed was en de kleine ook goed op groei is,scheelt toch weer als je dat gezien en gehoord hebt!

@Robin
    Wat naar dat je je zo voelt,ik hoop dat je hoofdpijn en misselijkheid snel weg trekken
    en anders idd morgen even laten checken hoor !!!

@Nelta
    Wat fijn dat alles weer goed was bij de gyn!

@Snffy
    Fijn dat jij dan naar boven word verbannen:D

@Flora
    Nu jj bent idd lekker bezig,ben benieuwd hoe lang de kleine nog op zich laat wachten!

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    De box staat nu ook
    Vriend heeft hem net even van boven gehaald ,dus heb hem maar neer gezet
    Gelijk een neutraal boxkleed erin en weer de mooie vrolijk gekleurde mobiel erboven ,vind het wel leuk staan
    Maar nu is mijn kamer weer zo vol en daar kan ik niet zo goed tegen
    Maar ok het is even niet anders he

20. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Volgens mij hebben we allemaal nesteldrang.
    Hier baalt vriendlief er wel van.
    Hij moet sjouwen en dan is het: jaha doe ik en dan doet hij het niet.
    Net ruzie omdat ik liep te sjouwen, dan had hij het moeten doen.
    maand geleden gevraagd spullen van zolder te halen en andere naar zolder te brengen.Nog niet gebeurt.Net zelf gedaan.Op de grond aan zijn kant van het bed allemaal kleding.Verdorie ruim dat eens op.Heb alles naar beneden gesmeten, hij ruimde het wel op.
    En ik wil nog naar de winkel, maar volgens hem hebben we niks nodig.Haast geen wasmiddel meer, geen wcpapier, fris is op.
    Ik baal even van hem en heb hem dat ook gezegt, nu is hij in de tuin bezig.Niet zo leuk een vriendin die nesteldrang heeft, tja schat je hebt het zelf veroorzaakt.
    En ik, Ik wil een butler.

Deel Deze Pagina