Ik hb trouwens het idee dat het weer is gedraaid en dus weer in stuit ligt. Ik voel nl bovenin de hik, en dat was steeds beneden. Ook voel ik gepor en getrappel aan de rechterkant ipv steeds links.
Dat zou niet fijn zijn, als baby dan nog maar snel terug draait. Hier draait de kleine steeds nog om zijn/haar as. Dan voel ik voeten links en dan weer rechts.
Ik ga , als ik dan wakker ben, verzinnen wat we straks gaan doen. Ik moet nog luiers halen en AH heeft pampers in de bonus 3+1 gratis.
Of het in stuit ligt maakt niet zo veel uit hoor. Ik kies nl voor een keizersnee omdat ik al eerder een ks heb gehad ivm stuitligging. Heb gewoon dwarse kinderen
heb gelukkig om 09:00 uur al de afspraak in het ziekenhuis. We vertrekken dus om 08:00 uur. Heb zelf het gevoel dat baby stug door groeit. Mijn jas zat vrijdag nog goed, gisteren vond ik echt dat hij gaat knellen. Das een goeie van de luiers. Ook manlief maar even langs appie sturen.
Gelukkig vroeg naar het zkh dus. Dan zit je niet zo lang in spanning. Ik moet maandag weer naar de gyn. Dus dan wil ik het bespreken en ook een afspraak maken voor de ks.
spannend hoor. Heb je zelf een voorkeur voor een datum? Misschien kunnen we wel samen gaan bevallen. Lopen toch gelijk. lol
Voor het allereerste begin vind ik pampers perfect, maar daarna ga ik over op AH eigen merkt. Bij Anouk vond ik op een bepaald moment net of de urine wel vloeibaar bleef in de pamper en dat heeft de AH luier niet.
Ik ga maar weer een poging doen om te slapen. Niet dat het gaat lukken denk ik maar goed. Hopelijk kun jij nog slapen. Tot straks.
Zo te lezen waren jullie lekker bezig dames. Had ik toch maar even op het forum gekeken,. Ben helemaal klaar met deze nacht. En de bank lag uiteindelijk verrot en ik baal ook gewoon dat we ruzie hebben. Maar ik wil er ook niet zomaar weer naast gaan liggen want dan accepteer ik zeker alles?! Dacht het even niet. Moet om 7:15 toch bij mijn schoonmoeder zijn, ik ga mijn schoonzusje naar werk brengen. Die fietst ook niet meer vanwege die buik, dus ik rij wel even . Brrr de kou in. En dan om 9:15 uur controle bij de Vk.
@Sjees wat een geweldige foto van je dochter bij het novemberforum zeg hahaha. Hij is echt super leuk, wat een poppetje zeg! En inderdaad opsturen naar de wij!