December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owwww elke dag een voetmassage lekkerrrrr

Vriendje zeurde van de week ook dat hij gekriebeld wou worden, toen heb ik even uitgelegd dat er ook mannen zijn die de hele zw schap geen sex hebben en dat hij dus niet over kriebelen moet zanikken
    Haha!

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sniffy: het idee is er he haha. Maar hoelang ik het vol hou hier in bed. Anders ga ik gewoon straks nog een keer. Moet zo wel wat even want ik heb honger als sinds vanacht haha.

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Zal proberen even weer op iedereen te reageren.

@ sjees het is echt een geweldige foto !

@ flora : ook handig butlerpaarden.

@ sjakie : welkom en lekker genieten van je verlof. Hier geen aambeien , maar wel piesen als ik nies enz.

@ ja vanavond jonge dokters weer en expeditie robinson . Joepie.

Hier de jongste van 3 ( ben zelf net 40 ) , hub is 37 !
    Mijn moeder is 66, mijn vader 71 . Opa’s en oma’s heb ik niet meer.
    Hub zijn ouders zijn 61 en daar is nog grootje van 87.

@ po : ik heb hem gebruikt om met mijn doos in de biotex te zitten omdat mijn hechtingen gingen ontsteken, super handig toen.

@ babyboo : zodra suiker te word gaan ze zo wie zo iets doen. Tja en anders denk ik dat wij in de week van 22 november babynieuws gaan brengen hier.
    Ik ben de oudste en had je mama kunnen zijn hahahahahahahaha das grappig was ik nu oma geworden. Sorry !

@ daisy : Lekker winkelen dus NOT.
    Er is nu wel een wachtlijst voor de butlers hoor.

LOL mikmak @ hemaworsten.

@ goofie : hopelijk snel het geld terug .

@ tandarts : ook absoluut niet mijn hobby ! Ik heb een hekel eraan en tja je moet maar anders …………………Als er bij mij iets gebeurd krijg ik direct een reactie in de vorm van onstekingen. Heb ook zwak gebit, maar poets me het apezuur.

@ massage : ook hier niet zo’n kerel. Die zeurt gelijk dat zijn handen verkrampen enz………………………………

@ vrolijk kindje in de morgen wil hier nog wel eens wisselen.
    Mw kan af en toe zo dwars zijn dat zelfs mijn goede humeur spontaan weg is.
    Vanmorgen ook weer dingen meerdere keren moeten vragen. Bah bah en dan baal ik want ik wil op dat moment mijn eigen lijf terug .

@ voorwerk nog niet echt last van .

@ flora : joepie 37 weken @ bella komt er nu dan ook maar uit.

@ hier : weer een rotnacht gehad. Veel wakker en dan ook echt lang wakker liggen. Het was me te koud om eruit tegaan . Ben ook snot en snot verkouden bah.

4. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames!

Joep is weer naar de PSZ, dus kan weer even ongestoord bijlezen en reageren. Geloof alleen niet dat ik alles heb onthouden, maar ik doe m'n best!

@leeftijden: ik ben 34, mijn mams 67 en mijn oma is in 1995 op 90-jarige leeftijd overleden. ze was de laatste van mijn opa's en oma's dus zit al heel lang zonder. daarom ben ik ook erg blij dat Joep volop van z'n opa's en oma's kan genieten!

@massage: daar moet ik echt niet aan denken, dat gefriemel aan m'n lijf! bij de partnerles van yoga moest mijn man mijn rug masseren, ik werd er helemaal kriegel van ;)

@voorwee-en/gerommel: hier helemaal niks noppes nada. had ik bij Joep ook niet en we weten allemaal hoe lang die is blijven zitten, dus da's weinig hoopvol...

@foto: ik zag een geweldige foto langskomen van een kleine eigenwijze uk op de wc (met de Wij Jonge Ouders). weet alleen niet meer wiens uk het is, maar wat een geweldige foto!!!

@37 weken: wel apart: ik hoor iedereen zeggen "jeeej, ik mag thuis bevallen/nog een paar weekjes en ik mag thuis bevallen" maar dat geldt dus helemaal niet voor mij. vind ik wel een tikkie vreemd, maar ach, als de kleine er maar uit komt!

@dames die het moeilijk hebben/elke dag de kleine eruit kijken: sterkte meiden! het zijn de laatste loodjes! AAAAAAAAAAAAAARGH...daar hebben we wat aan :x

@sniffy: zie dat jij in Dordrecht woont. mijn ouders zijn daar beiden opgegroeid. toen mijn opa's en oma's nog leefden, kwamen we elke 2 weken in Dordrecht, het was toen zo'n beetje m'n 2e thuis. inmiddels ben ik er al jaren niet meer geweest, maar ik heb daar vroeger dus vele uurtjes doorgebracht!

oke, volgens mij heb ik aardig wat onthouden...meiden die ik vergeten ben: SORRY!

fijne dag allemaal!

5. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    ben ik toch nog wat vergeten:

@tandarts: de persoon die het gebit en de tandarts heeft uitgevonden, zou ik wel eens even flink op z'n hoofd willen slaan.
    etenstechnisch gezien is een gebit handig, maar verder....ik vind de tandarts echt zo erg!!!

heb morgen trouwens nog een groeiecho gevolgd door een eerste date met de gyn. hoop dat er dan meer duidelijk wordt omtrent de bevalling....vind het wel spannend!

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Lin, fenna kan ook af en toe zeuren hoor. Dan word ik er helemaal simpel van. Dan begint mijn dag ook niet lekker ;)

Peanut, ik mag sowieso ook niet thuis bevallen. Dus ik heb ook niks met de 37 wk.
    Dordrecht is een mooie stad :D
    Waar in Dordt kwam jij dan?

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Blij te lezen dat Anouk niet de enigste is die zo zeurt.

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Tandarts; daar ben ik niet bang voor. Ik heb niet een heel sterk gebit, al een aantal vullingen. Maar al een jaar of 10-12 geen gaatjes meer :)

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fenna begint nadat ze haar boterham op heeft standaard te vragen om 'wat lekkers' . Dan zegt ze; wat wil ik nu hebben?
    Dan zeg ik; Nou wat dacht je van niks ;)

Ik wil wat hebbeeeeeen. 12345678910

10. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @voetmassage: ik moet er niet aan denken.
    Het kietelt al als vriendlief een keer me sokken of schoenen aan moet trekken omdat het mij niet lukt.Daar kan ik al niet tegen.

@voorwerk/weeen: Hier vanwege het indalen.

@Lin: winkelen ben ik alleen voor de milkshake geslaagd, en zelfs dat eigenlijk niet, ik wou banaan maar die was op.

En waar blijft me butler? nu sta ik zelf te dweilen, daar wou ik een butler voor.

11. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    goeiemorgen dames!

Ik heb helemaal bij gelezen maar ben wel wat dingen vergeten vrees ik

@tandarts: was ik ook heel bang van, tot ik naar een ander ging en die is heel lief:)

@37 weken: hi hi gaat snel he! ik vind van wel.. eerst wilde ik ook dat de kleine met 37 weken kwam, maar nu wil ik toch eerst mijn dekentje af haken en dat duurt nog wel even:p

@leeftijd: ik 26, man 31 (32 als de kleine er is wss) mijn ouders zijn half de 50 en ik heb nog 2 oma's, die zijn echt helemaal trots dat ik zwanger ben. Mijn ene oma heeft 11 kinderen gehad en die zat helemaal te glunderen toen ze me zag (beetje dement is ze wel maar daar weet ze natuurlijk alles over;)) bij de andere oma is dit het eerste achterkleinkind dus die is helemaal wauws erover:p

@massage: als ik er om vraag krijg ik er 1:D ik ben sowiso veel knuffeliger sinds ik zwanger ben hihi

Verder hier: de "voorweeen?" van gister zijn weer helemaal over gegaan, ik heb heerlijk geslapen.. vanochtend wel binnen 1 sec. uit bed door kramp maar daarna nog lekker even terug erin:)

12. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @sniffy: mijn opa was grimeur en hij had een kapperszaak op de Blekersdijk (da's al wel een tijdje geleden, hij is in 1993 overleden, toen was ie 88). tijdens de Sinterklaas-intocht deed hij altijd de grime van Sint en zijn Pieten. het is dus regelmatig voorgekomen dat mijn broertje en ik als "gelovigen" vers geschminkte en half aangeklede Sint en Pieten voorbij zagen komen. en we hebben daar echt nooit iets achter gezocht....ons werd gewoon verteld dat het hulp-Sinten en -Pieten waren en braaf als wij waren, geloofden we dat uiteraard ;)! mijn andere opa en oma woonden op de Engelbrechtstraat. destijds was dat goed wonen, maar meen me vaag te herinneren dat die buurt er de laatste jaren niet beter op is geworden. maar goed, ben er al jaaaren niet meer geweest!

trouwens, over Sinterklaas gesproken: nu de 'echte' Sint niet meer door Bram v.d. Vlugt wordt gespeeld, is Sinterklaas wat mij betreft niet leuk meer! en toen ik gisteren ook nog op nu.nl las dat Amerigo met pensioen is gegaan, dacht ik: nu geloof ik echt niet meer! :D
    voelt net alsof er een tijdperk is afgesloten (of sla ik nu door?)....

13. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @ sinterklaas.

Bram (sinterklaas) word vervangen door kees van flodder.
    Die is 30jaar jonger, vind ik echt helemaal niks zo`n jonge sint.
    Ik wil bram terug.

14. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    @Daisy, zou zeggen kruip eens rond! Je zal zien hoe jong je je dan weer voelt :p Wel alleen als je nog overeind komt met je bolle buik he, anders werkt het juist tegenovergesteld en voel je je nog ouder :)

@Mikmak, neeeeeeeeeeee alsjeblieft niet wat doe je me aan zeg!
    Of we een tweede willen is nog niet eens zeker maar wat ik wel heel zeker weet is dat ik er minimaal 2 jaar tussen wil hebben hahah.:D

@Sjees, wat een super schattige foto!!!

@Florabella, hoeveel paardjes heb je?
    Wat spannend dat het zo aan het rommelen is!! Wie weet heb je heel snel je kleintje in je handen!!

@Sjakie, gelukkig nog geen last van!

@Babyboo, dankje J
    Heb hetzelfde als jou geloof ik. Als de kleine een flinke groeispurt heeft kom ik aan, en verder gaat het maar heeeel langzaam.

@Voetmassages, kan hij beter niet doen. Ik kan er absoluut niet tegen als er iets onder mijn voet kriebelt en dan sta ik niet in voor wat mijn andere voet doet! :)
    Rugmassage krijg ik heeeeel graag!!! En meestal na even zeuren krijg ik doe ook wel.

@Mamsie, fijn dat alles goed was!

@37 weken grens, is ook fijn voor de dames die in het ziekhuis bevallen hoor, hoef je niet te blijven toch?

Vannacht best goed geslapen eigenlijk. Vandaag een dagje helemaal niets doen (alleen even stofzuigen, daar kom ik niet onderuit. Met die lieve snoezenpoezen moet ik dat dagelijks).
    Vanavond naar de vk voor controle. Gaan de bevallingsfoldertjes doornemen die ik de vorige keer heb gekregen. Ben eens benieuwd.

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dat is idd wel raar dat je halve Sint en pieten zag ;)
    Maar als kind besef je dat niet.

Ik kom weinig in die buurt. Er zijn slechtere straten hoor ;)

Ik vind Bram ook de 'echte' Sinterklaas . Kan me geen voorstelling maken hoe die slungelige Kees het gaat doen.

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Met een voetmassage kan je volgens mij ook een bevalling opwekken.

Je hebt op je voetzool nu een verdikking zitten en die wordt normaal gesproken vermeden als je zwanger bent en een voetmassage krijgt.

17. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    De stoom komt uit m'n oren momenteel!

Joep gaat sinds half augustus naar de peuterspeelzaal, die ons zo'n 105 euro per maand kost voor 2 ochtenden per week (we zijn ingedeeld in de hoogste tariefgroep).
    Nu was er nog geen enkele keer sinds augustus het verschuldigde bedrag geincasseerd, dat hadden we al in de gaten, mijn man en ik hadden zoiets van: als het deze maand weer niet gebeurd, dan trekken we aan de bel, anders loopt het bedrag alleen maar verder op.

Maar goed, kijk ik net op onze rekening: zijn er door de PSZ-organisatie ineens 3 termijnen (augustus/september/oktober) afgeschreven, in totaal 280 euro! Zo hup, zonder enig bericht, middenin de maand! Alsof wij het geld op onze rug hebben groeien omdat we toevallig in die hoogste tariefgroep zitten. Daarbij: eind van de maand krijgen we de rekening van november, dan komen we dus op een bedrag van bijna 400 euro, wat we even extra moeten ophoesten.

Tuurlijk weet ik wel dat we dat bedrag nog verschuldigd zijn, dat is de discussie ook niet. Maar je gaat toch niet zomaar zonder bericht, middenin een maand, ineens zo'n bedrag afschrijven? Of ben ik gek en heb ik gewoon last van m'n hormonen???

18. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Was wel netjes geweest als ze even een brief gestuurd hadden...
    Voordat je het weet sta je rood omdat je net even te weinig erop hebt staan

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie precies het mag dan iig.. en als je dan bevalt mag uk ook meteen mee naar huis als je naar het zh gaat.. das toch een fijne gedachte:)

@robin huh help mn geheugen is opfrissen... waar moet je niet aan denken?

@sint oh gaat die van flodder het doen.. ja ach als bram niet wihiiiillt houd het op.. ik ga sint met onno hoes en albert verlinden binnen halen.. haha en morgen is het de 11de van de 11de.. das ook wel weer een drukte in de stad... maar goed om nu met 36 weken lekker carnaval te gaan vieren lijkt me ook niet zo geslaagd haha

@sniffy hier wil zo ook wel graag de snoepkast induiken om 6 uur smorgens... maar ze legt het braaf terug als mama nee zegt... een boterham, fruit of pap kan kan krijgen hahaha

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Peanut wat betaal jij veel!
    Voor Fenna betaal ik € 65 voor 4 dagdelen. Wij zitten ook in de hoogste schaal.

Wel raar dat ze het in één keer doen.

Deel Deze Pagina