Als jou gevoel dat zegt moet je dat ook lekker doen.. JIj bent zwanger en tja....je weet niet hoe alles verloopt aankomende maand.(en) Misschien ben je net bevallen en heb je helemaal geen puf. Ik zou zeggen laat alles lekker open, niks plannen en voel je je tegen die tijd fit dan ga je lekker daarheen toch!
Joepie!!!! De ( hele knappe) postbode komt zojuist mijn pakje brengen met het jasje wat ik via marktplaats heb gekocht. Ik zie die leuke knul van tnt elke keer weer kijken, is ze dan nog niet bevallen...haha Wel jammer si dat ik nou net elke keer als hij komt een offday heb hihi.. Maargoed jasje is echt nog helemaal nieuw joh....en dat voor dat geld! Zal zo eens even een foto maken
Ik heb zo`n zeer lieftallige schoonmoeder, die alles gepland wil hebben.En ze wil alles zeker weten. Ik kan eigenlijk niks beloven vind ik, maar dat wil ze wel want dan kan ze er rekening mee houden.
@daisy zat net effe te rekenen en kerst is voor jou dat je 41 weken zwanger bent.. zou er vooralsnog vanuit gaan dat je dan je kleintje al hebt!!! zou het nog even een zorg voor later maken.... en niet nu al zorgen maken om iets wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren
Ehhh (rekent even snel) klopt ja 14-12 is de datum met kerst ben ik dan 11dagen overtijd.Oke me schoonmoeder weet me lekker op stang te jagen.En ik trap er nog in ook. Mikmak dank je voor je rekenen, heel stom had ik zelf niet gedaan.
Hoi lieve toekomstige december 2011 mama's! Hier een berichtje van een december 2010 mama. Ik kom even inbreken. Heb een jaar geleden veel op dit forum gekletst, maar heb me opnieuw aangemeld onder een andere naam ivm privacy. Maar jongens, wat is het gek om dit topic te zien! Ik kan niet begrijpen dat er alweer een jaar voorbij is. Ik wens jullie veel succes en sterkte met de laatste loodjes. Probeer nog te genieten van alles wat met zwanger zijn te maken heeft (al lukt dat niet altijd meer op het laatst! ) *Breekt weer uit
Dank je wel shv. Leuk jasje Goofie, echt een scheetje. Ik begin hier aan m`n 6e manderijn. Het is hier veel te stil. Meiden ga eens uit bed.
@ Prinsesje, welkom back! Niet proberen terug te lezen, is onmogelijk hihi. Gewoon hier instappen!! @Mikmak, suc6 bij de vk! @Goofie, zeg hou jij der nog even op!?! Leuk jasje @Daisy, let maar op met die manderijnen. Ben er ook verslaafd aan met als resultaat dat ik aan de race ben Net even lekker op de fiets naar de winkel geweest en de ijskast uitgesopt. Voel me veel te fit vandaag om niks te doen! Zometeen de bladeren in de tuin maar eens bij elkaar vegen. Kunnen de katten ook even frisse neus halen (mogen de tuin niet uit).
@shv, ja bedankt @goofie leuk jasje joh... echt schattig @daisy, hahaha weet je zeker dat je schoonmoeder geen loeder is.... en al wil ze alles van te voren precies weten, gaat dat nu eenmaal niet...
Ik word hier helemaal gestoord van de poes in huis.. Ze likt zichzelf helemaal kaal, volgens de dierenarts stress gedrag. Ze heeft al eens een injectie gehad zodat ze wat rustiger werd,maar dat werkte echt maar een week, en 35euro lichter.. Ben dus nu maar opzoek naar iets wat ik zelf kan geven zodat ze niet zo likt de hele dag, zou mijn bank ook wel leuk vinden pfff..
Als ik dat woord gebruik dan vind mijn vriend me niet zo lief. daarom zeg ik mijn zeer lieftallige schoonmoeder Klinkt wel liever maar komt op hetzelfde neer. Vanmorgen tegen kraamzorg gezecht dat schoonmoeder moet bellen voor ze komt.Belt ze niet mogen ze haar buiten laten staan.Wou de kraamzorg wel doen. @Robin, mooi dat ik aan de race ga ik heb er al een paar dagen problemen mee, komt hast niks uit. Misschien dat het na (nu) 9manderijnen wel lukt.
Insmeren met sambal? Nee doe dat maar niet. Hier geven wij wel eens snoepjes met schapenvet als ze veel verharen kan je ook nog proberen.Of vloeibaar schapenvet door eten doen.
@Mikmak: Pest dat arme kind ( robin) nou niet zo, ze kan er ook niks aan doen ze is ZWANGER!!! @Robin: Sorry!! @Daisy: Och wat een leuke actie, denk dat ik die ook even ga invoeren bij de kraamzorg, maar dan heb ik nog wel wat mensen op mijn lijstje hahahaha
Germ arm diertje Hebben we ook met de kat gehad. Die is er nu gelukkig vanaf. Medicijnen hielpen ook steeds tijdelijk, uiteindelijk is het vanzelf overgegaan
Jeetje, was even vergeten dat de gesprekken hier zo snel gingen! Weet niet meer wie het vroeg, maar studeer Hotel en Eventmanagement. Best heftig zo allemaal tegelijk! Maar, we komen er wel! (hoop ik ) @ Daisy; waarschijnlijk ben je dan al gewoon bevallen inderdaad. Maar, gewoon lekker doen wat je hartje je ingeeft! @ Goofy; wat een ontzettend schattig jasje! Ach, de postbode begrijpt het wel hoor, als je een offday hebt. Hij kijkt niet voor niets elke keer zo raar @ Robin88; dank je wel meid! Weet je zeker dat het van die mandarijnen zijn en niet gewoon voortekenen? Je hoort toch altijd dat iedereen dan vreselijk vaak naar de wc gaat..? Hier net maar eventjes boodschapjes gedaan. Helaas nog niet alles want onze smurf ging vreselijk te keer in mijn buik en vond het niet meer fijn om ook nog ff de ah binnen te gaan, dus dat doen we straks nog maar. Nu maar weer eens proberen om nog verder te studeren.. pff!!