Ja hadden we ook al geprobeerd, maar moet echt iets hebben tegen de stess.. Doordat ze gewoon een soort tik heeft, gaat ze likken en doordat ze likt activeert ze de boel en gaat het jeuken wat weer tot likken lijd.. Pffff....heb ik mij laten vertellen hoor!
Ik heb het aangegeven en toen gevraagd aan de kraamzorg of het mogenlijk was: als jouw schoonmoeder aardig wat stress meebrengt dan is het verstandiger om inderdaad een afspraak te maken zodat je weet wanneer ze komt en niet onaangekondigd aan de deur staat.En als ze zich daar niet aanhoud dan zullen wij jouw uiteraard steunen.Want jij en de baby hebben je rust hard nodig.
Wist niet dat diaree ook een voorteken was? Dat hij nog maar mooi een week blijft zitten!! Was heel trots dat ik eindelijk weer een kilo aangekomen was maar door die leuke race en minder zin in eten is die kilo er weer vandoor :x Vk zal wel weer blij met me zijn Dames even een vraagje.... krimpt jullie buik ook Ik ben opeens een paar cm kwijt
@Daisy: Beter!!! Ik ga het ook eens even zeggen tegen die kraamhulp.. Ik wil mijn schoonloeder namelijk helemaal niet op bezoek, weet zeker dat als ze belt voor een afspraak dat ze onverwachts voor de deur staat. En ik weet niet in wat voor staat ik ben, want als ik het zelf kan zeg ik zelf wel tot ziens en bedankt!
Niet te veel kletsen... ik ga even mijn kat een frisse neus laten halen! Het duurt haar te lang en ze begint te zeuren!
Nee hier geen verlies van centimeters....wel zakt de buik, dus dan kan het zijn dat het misschien anders verdeeld is.
Als ik het zelf kan zeggen dan doe ik dat uiteraard, maar de momenten dat ik bijv sta te douchen wil ik dat schoonma zich ook aan de afspraak houd.Gewoon vragen hier doen ze het om stress bij de aanstaande mama te voorkomen.
Ten eerste is ze al oud ( 19) en hebben wij nog een kater van 4 die haar misschien af en toe wat op de nek zit. Maar misschien voelt ze verandering? We zitten sinds mei in een ander huis,en daarna is het erger geworden. Verder is ze erg bang ( ja ik ben de boodoener, want bij mijn vriend heeft ze nergens last van)
1 Ding scheelt hier wel, mijn vriend is de laatste die haar wilt zien en aangezien hij ook 2 weken vrij is na mijn bevalling moet het goed komen.. Maar ik dek de boel wel even in hoor, zal het gelijk tegen die kraammuts zeggen... hihi
Zou best kunnen dat ze de verandering voelt.Waarom bij jou wel? Geef jij haar altijd op haar kop? @susan, het gaat nergens over dus echt volgen hoef je het niet. het gaat nu over de kat van goofie.
Denk het ja....maarja ik ben ook het meeste thuis en mijn hormonen irriteren zich soms heeeeeeel erg Maar ze zijn allebei meestal de hele dag buiten als ik er ben hoor, ik blijf zuigen haha
Wil ze wel aangehaald worden door jou? En als jij de kat niet meer op haar kop geeft?scheelt dat niks. Een van onze katten die wil nog wel eens in huis piesen als ik hem op z`n kop geef.
@goofie, geef die kat toch een joint... en als ze niet wil roken dan gewoon effe een spacecake maken hahahahaha raakt ze wel ontspannen.. nee geintje, geen idee wat je moet doen.. heb jij nog zoveel stress?? of ben je aardig relaxed... miss poes effe op je buik leggen of bij jou nemen... dat ze "erbij betrokken" wordt. nee ik zou een zwangere nooit durven te plagen hoor... het idee... @robin huh wie pesten.... zou niet durven... maar als jij je poes gaat uitlaten (wat op zich wel weer een rare woordspeling is) ga ik mijn kind en poes naar buiten sturen.. moet wel effe kind wakker maken, en dat ga ik in 9 minuten doen @daisy ik zou als ik jou was je schoonmoeder pas 3 weken later informeren dat je bent bevallen.. alleen haar kaartje houd je nog effe vast
@susan, is niet zoveel te volgen..ik weet nu al niet meer wat ik had geschreven waardoor robin moest huilen... en waarom goofie zij dat ik robin niet mocht plagen... ga dat ook dan even teruglezen
@Goofie, mikmak brengt mij op een idee, heb je catnip al geprobeerd?Gebruiken mensen vaak bij stress situaties bij katten zoals oudjaarsavond.Gewoon in een bakje doen en op heel veel katten heeft het een ontspannen werking. @mikmak, 3 weken?dan al? vind ik wel erg vroeg ik dacht aal 30jaar.