Graaaaaag hoor ik andere versies hoor, kan ik nog even de juiste zoeken @Lin: Dat is ook een goeie ja Trau Ma!!!!
Is er toevallig iemand die uitblinkt in de engelse grammatica? Zo te lezen ben ik één van de weinigen met een hele lieve schoonmoeder! Heb me wel rot gelachen om de brief! ghihi. Ben benieuwd hoe je man reageert als je zegt dat je die brief zo hebt gemaild!
Ik heb die vraag ooit gesteld aan mijn schoonmoeder of zij een andera naam voor schoonmoeder wist. Toen ik zei trau ma , viel dat niet bepaald in goede aarde. Hahahahahaha Wie de schoen past trekke hem aan toch..................
@Daisy: Cassave heb ik hier ook nog liggen, heb er wel trek in,maar ben bang dat ik er maagzuur van krijg en ik heb vandaag nog geen rennie op!!!!!!! ( dat is uitzonderlijk) Ik was al aan de rijstewafels begonnen..
Heb maandag tentamen engels en heb veel stess! Begrijp er werkelijk waar helemaal niets van! Als je mij al naar de Ned. grammatica vraagt dan weet ik al niets, laat staan in het Engels. Spaans heb ik wonder boven wonder al gehaald, maar nu dat verrekte engels nog! :x
Sniffy, misschien is je kleintje aan in dalen? Zo dee net een rondje over winkelcentrum hier maar heb echt t gevoel of ze al half tussen mn benen hang!! Had t nog niet eerder zo gevoeld. Zijn er meer meiden die dat hebben??
Whaha...nou oke vooruit, morgen boodschappen doen en dan bevallen???? Zo was ik gister even op bezoek bij een oude client van mij, ze zei: Kan je van het weekend even bevallen heb je maandag eigenlijk nodig hahahahahaha ( vanaf maandag heeft ze dus weer zorg) Ik zei: komt goed, zie je maandag! Baal wel want had graag de zorg weer gedaan bij haar, maar helaas!
@ Snif; zou toch maar ff klokken voor de zekerheid! Ach, die boodschappen dat komt wel in orde, wie weet kun je gelijk beschuit en muisjes meenemen
Hier niet Mamsie maar onze baby ligt ook nog niet in het bekken. Wel hoofdje naar beneden maar niet ingedaald.
Jep regelmatig de laatste tijd, daarom vind ik een klein boodschapje doen wel genoeg ( echt geen fijn gevoel)