December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hahaha
    Je werkt niet bij DHL

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hmmmm...lig ik toch even helemaal uit de route!

@Daisy en MIkmak: Heb zojuist jullie brieven voorgelezen aan mijn vriend, die was opweg naar de trein en ik kon niet wachten hahaha..
    Het enige wat hij zei is: Dan weten we inieder geval zeker dat ze niet meer langskomt, maar zou er toch nog maar even goed over nadenken.
    Dus ik ga nu serieus aan de slag met een mailtje en vraag daarin wel even of ze wilt reageren, want geen reactie pik ik niet hahaha

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whaha Lin dat bedoelde ik ook niet maar we kunnen altijd nog naar Winsum of warnsum haha

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Mannen hebben geen gevoel voor humor, liet die van mij de brief lezen.zegt hij: flauw hoor.
    Heb ik weer een vriend zonder humor

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de mail klaar...
    Ga hem straks als vriendje hem ook oke vind opsturen.
    Ik heb wel gevraagd of ze dit keer zo vriendelijk wilt zijn om gewoon volwassen te reageren en niet niet van zich te laten horen.

heb de mail trouwens groetendeels uit mijzelf en mijn vriend geschreven, dan hebben we het straks beide gedaan;)

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Heel goed GOOFIE ! Anders heb jij het idd weer gedaan.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    wat een humorloze mannen.. hier grrrrrrrrrrrrrrrrrrr\
    dacht dat hub er bijna zou zijn,belt ie om te zeggen dat ie pas net van de kazerne weg is... dat ik maar vast moet bestellen... kon die dat niet eerder zeggen.. zit ik hier niet gekookt, geen geld in huis.. moet ik alsnog de deur uit om geld te gaan halen om te bestellen... grrrrr

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ flora : mijn topo is dan wel niet zo goed maar zuidlaren ligt niet boven mijn woonplaats. Masr winsum wel. Half uurtje rijden voor mij of zoutkamp lol en niet te vergeten het prachtige plekje doodstil.

Mikmak ik wil ook pizza !!!!!

Nu niet meer goof, je man politie af?

Thx sniffy ik dacht ben ik ben toch niet blondtdtdtdtdtd . Die moeder van jou kan ook lekker uit de hoek komen. Hier doen wij trouwens een doos naar afrika vanuit school van onze dochter. Misschien kun je je doos ook doneren.
    Je bent de brief toch wel begonnen met beste Trau ma !

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Grrrrrrrrrr mannen.

Wat vragen we eigelijk voor leesgeld mikmak?

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wat doet een groningen dan zover van huis??? flora

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, in 3 uur tijd 15 pagina's volgeschreven? Dat houdt toch niemand bij?! Iig ik niet ;)

Goofie, heb je geen foto van dat verschrikkelijke pakje? Ben wel benieuwd!

Verdere geen idee waar t allemaal over is gegaan...
    Hier staat de box! Ziet er wel weer leuk uit :) Sophie zag t als klimrek ;)
    Met manlief gaat t wel ok eigenlijk! Was halverwege de middag wat zielig (ging ook in bed liggen) maar eet nu lekker boerenkool :)
    Hij moet nog wel vanavond naar m'n werk want onze werkmail schijnt gecrashed te zijn... Hopelijk kan ie t snel en makkelijk fixen. Ik blijf lekker thuis met Sophie.
    Morgen laatste dagje werken en dan verlof!!! Jihoeeeeeee

12. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    pffff wat kunnen jullie lullen zeg :p
    Even paar uurtjes weg en ik weet niet hoeveel pagina's verder....

Bij de verloskundige geweest en ben weer goedgekeurd. Bloeddruk was nog altijd 117/64 dus dik in orde.

@eten, lekker tomatensoepje gehad en daarna broodje gezond. Had geen zin om te koken :D Maar die Mac klinkt ook niet slecht!! Hopelijk gaan we daar dit weekend even heen :p

@Goofie, hou der maar even in de gaten. Zo slepen met een pootje klinkt niet echt goed!

13. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Oh dames, had ik gister redelijk bijgelezen, zijn er nu alweer 20+ pagina bijgekomen :O

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen, ving iets op over voorwerk bij een aantal, hoe is het daarmee? Nog steeds bezig of weer afgezakt?

Hopelijk gaat het met de rest ook goed, hier alles prima, na morgen nog 3 weken werken en dan eindelijk verlof, ben er goed aan toe!

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

Goofie,in almere in de buurt van stripheldenbuurt(dus aan jou kant) Naomi Santing - Praktijk voor acupunctuur

Mikmak,oei die ovenschotel klinkt ook goed! Weet je wat ok lekker is voor die aardappels,door de cremefraise,een beetje walnoten doen en bieslook,echt zalig!

Whahhaahahha ik heb voor t eerst urine verloren(in mijn broek gepist!!!!) een hermafrodiete potvis in roze bikini!!!!

Misschien moeten wij zwangere hermafrodiete potvissen in roze bikini’s een drive-in Jamin oprichten!

Lin ja hij is nu politie af omdat ie een zware jongen werd,dit is geen combineren……

Ik heb hier rundvlees reepjes met paprika gegeten en rijst,was erg lekker!!!Mijn vriendin komt af en toe even een paar bakkies in de vriezer droppen,dus dan hoef ik alleen maar de rijst of pasta te koken en klaar is kees!

Heb t trouwens megabenauwd,heb mijn kleren al uitgegooid,bh los,e armen in de lucht(ja alleen nu niet typt zo lastig) beeb zal wel ergens bovenop zijn gaan liggen

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou de poes loopt weer normaal hoor. Ben gewoon genaaid haha.

@lin:nu even politie af maar wilt wel weer terug. De politie ging ruimen en helaas zat hij daarbij.
    Nou kan die spullen wel naar jou sturen dus voor school haha.

@susan: goed plan zal zo een foto maken van het pakketje.

@daisy: mijn zak snoep is binnen.

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sjees: hahahaha. Ja laten we dat doet de mac jamin. Maar dan wel even ergens halverwege zodat iedereen niet zover hoeft te reizen.

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ok ik ga naar boven leg rotzooi van trauma op bed en maak foto. Incl doos.

18. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    #4158 carrolyn, 10 nov 2011
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
    @mikmak, bij veel eten bestel sites kan je ook via ideal betalen.
    mits je dat hebt tenminste.
    @susan, gewoon niks doen alleen maar op het forum zitten, dan hou je het wel bij.
    @Robin, fijn dat alles goed is.
    @sjees, goed idee maar waar?we wonen allemaal een eind uit elkaar.
    @goofie mijn zak duurt nog 2uurtjes.

Meneer komt thuis, hij eet en gaat weer.Moet mama naar een vriendin brengen.Ze gaat samen met een vriendin naar Bergeijk voor ene of ander optreden.Ze heeft zelf een auto en die vriendin ook.Nee het is donker dan durft ze niet te rijden, dus zoon lief moet hun maar brengen en halen.Ophalen dat is om 00.30 vanacht.Ik had het dus echt niet gedaan.Nu moet ik wachten tot hij terug is van het wegbrengen, en dan kunnen we snoepjes halen.word dus 21.00 voor ik me snoepjes heb. ben nu boos.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goofie die kat wil gewoon aandacht haha

Hier een hond die met zijn poten als een dolle zijn bot door de kamer aan het stampen is

Lin; tja dit Groningse meisje is hier aan een baan en aan een Kerel blijven hangen en woont nu in haar droom paleisje dus gaat de eerste tijd nog ff niet weg!!

Zo net ff de logeerkamer gesausd, kunnen we daar morwn laminaat leggen en dan is dat ook weer af! Mannetje is druk bezig met Bella haar deur, straks ff de gordijnen ophangen en dan is Bella haaf kamer totaal klaar. Morgen zal ik hem zuigen en dweilen en dan kom ik showen haha!

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nou ben ik benieuwd naar de doos van trau ma 

Deel Deze Pagina