December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Petera, wij zaten bij Fenna rond de 180 euro volgens mij voor 50 kaartjes.

Wij hebben ze toen besteld bij geboortekaartjes.nl . Dat gaan we nu weer doen.

naam: daar zijn wij ook voor zo'n 99 % uit :)

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @PeTera: Hier geen jeuk, dus kan er niet over mee praten.
    Pas je wel op met die jeuk en je bloeddruk.
    Een vriendin van mij had dat ook en moest toen erg oppassen i.v.m. zwangerschapsvergiftiging.
    Hoeft natuurlijk helemaal niet,maar je kan het maar beter wel even in de gaten houden.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Manlief is vanavond overwerken. Dus wij eten lekker pannenkoeken. Als Fenna op bed ligt, ga ik lekker in bad.

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mmmmm lekker hoor!
    Hier ook niet al te moeilijk vanavond.
    Maak lekker gehaktballetjes, met sate saus stokbrood en komkommer:D
    En dan vanavond lekker op de bank holaands next top model ( ff jaloers op die mooie slanke lichamen haha)

5. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Lin haha je telefoon in de koelkast.. ik heb heel vaak als ik iets wil doen dan loop ik erheen,en dan ben ik weer vergeten wat ikwou doen.. super irritand..:D

Sjees, sorry heb niet echt een gouden tip.. hier gaat het soms ook erg moeizaam.. ben blij als het eruit is haha..hopen dat je vannacht wat beter slaapt!

bellamanuela, rustig aan meid, eerst aan je zelf denken en dan gezellig weer meekletsen als je er klaar voor bent;) knuff

sniffy, ooh heerlijk uit eten.. heb ik ook wel weer eens zin in

mikmak, hoe was het bij de tandarts?

babyboo, ja dat scheelt zeker een hoop..ook krijgen we een kinderstoel! echt helemaal super:D verder gaat t wel redelijk.. verveel me snel haha..en door die harde buiken kan ik niet veel doen. lief dat je erna vraagt:)

blackbird, haha jammer dat ze het niet zag.. maar je weet zelf gelukkig wel beter! ik ga niet naar een curcus, heb er wel lang over getwijfeld, maar er komt straks een drukke tijd voorme aan (verhuizing enz) fijn dat je het er naar je zin hebt!

coon, fijn dat je het leuk hebt gehad! haha leuk he als je jonger word geschat.. hoe oud ben je nu? ik ben 22 en lijk opzich ook wel jonger,,. in Italie op vakantie werd ik ook heel veel nagekeken echt zo van: goh heb je weer zo`n tiener moeder haha.. soms werd ik er wel gek van hoor..

goofie, fijn dat alles goed was bij de vk! hier 9 kilo aangekomen.. klinkt zoveel he haha..

laraxx, wauw super mooie foto!:D

susan, lekker aan je zelf denken hoor;) je hebt het al druk zat met een kleine meid! dat meekletsen komt vanzelf weer!

petera, rusitg aan doen hoor.. als het niet gaat lekker minder gaan werken, hier ook 50% in de ziektewet! ook veel last van harde buiken..

zoo weer even bij..:p vanmiddag was de kraamhulp langsgeweest.. leuke vrouw.. nu komt het allemaal wel erg dicht bij hoor! vind het super spannend allemaal haha..
    Hier gaat het opzich welwat beter.. gister met vriendlief wezen varen er even lekker tussen uit, had ik echt even nodig na zoveel dagen thuis zitten.. verder ben ik een echte drukte maker, straks komt er nog een verhuizing aan.. auto is iets kapot aan en kost 600 euro om te latenmaken pfff.. kan er ook nog wel bij.. maarja onbewust ben je er toch wel veelmee bezig allemaal.. ga nu even koken..

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sniffy, lekkerrrrr pannekoeken, hier maar eens een gewone hap, bloemkool met gesmolten kaas, kalkoen en aardappeltje...

@geboortekaartjes, wij waren voor linette 250 euro kwijt voor 80 kaartjes ex postzegels... nu waarschijnlijk 116 euro voor 84 kaartjes ex postzegels.. we hebben het kaartje zelf ontworpen dan toch maar.. en laten we drukken bij... baby-cards.nl

@petera,nee snap ik dat dat niet de beste combi is.. luister tis een advies je kan er mee doen wat je wilt, maar iedere normale baas laat je minder werken.... dus komen jullie vast wel uit...
    en ja je kind bij je man er op laten zetten.... en als ik jou was jouw erbij.. je moet voor 1 januari dan al besloten hebben.. dus je kan het nu vast regelen per 1 januari!!!!

@laraxx mooie foto's

tandarts voor deze week weer gehad..... volgende week weer een gedeelte....

pffff wordt een beetje moe van moeders... ze snapt gewoon niet dat bepaalde opmerkingen gewoon kwetsend zijn, niet leuk zijn enz enz.... echt... zij vind wat maar overdenkt de consequenties niet, ze staat er niet bij stil dat ze gewoon andere mensen rot laat voelen... echt iedereen in mijn familie is klaar met dr.. incl dr eigen kinderen... iedereen heeft moeite om nog een gesprek met haar te voeren, haar zelfs nog aardig te vinden.. heb maar weer eens geprobeerd dit duidelijk te maken maar ze snapt het gewoon niet... zucht...

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @tamm, tandarts is hier altijd een feest.. hoop dat linette en beeb betere tanden hebben dat papa en mama, gelukkig ziet het gebit er van ons aan de buitenkant mooi wit, maar vergt veel onderhoud en tandarts hahahaha
    lekker zo even varen... balen van de auto... pfffff is ook effe een kostenpostje he...

@petera, hier ook 50% ziektewet ivm harde buiken

8. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    hee dames, ik meld me maar weer even.
    druk weekend gehad, vrijdag Joep's kamer ingericht, hij slaapt er nu een aantal nachtjes in en hij vindt het helemaal fantastisch. niet zo vreemd aangezien deze kamer 3 x zo groot is als z'n oude kamertje, hij kan lekker rondjes rennen, indien hij daar behoefte aan heeft :D

zaterdag een paar uur door Blijdorp gelopen, m'n kleine broertje (van 31...) kwam een dagje langs en dat werd dus Blijdorp en 's avonds een bbq. erg gezellig, maar ik was helemaal kapot en lag 's avonds al om 9 uur in bed. heerlijk geslapen, dat wel!

zondag nog wat verbouwd in huis (wat kleine dingetjes) en een oude saaie Billy-kast omgetoverd tot een leuk kastje voor Joep. ben er erg trots op ;)

vanochtend weer naar de vk geweest, alles was goed, ook m'n ijzer. maandag 17 oktober heb ik een nieuwe date, van de vk mocht ik ook pas over 3 weken weer komen omdat het zo goed gaat, maar dat voelde niet goed, dus ik ga over 2 weekjes weer terug. dan eind oktober nog een keertje naar de vk en dan ga ik al over naar de gyn.
    volgens de vk moest ik er trouwens op rekenen dat ik ergens eind november al ga bevallen (vanwege mijn vorige bevalling), maar dat is dus gewoon al volgende maand! toch wel een raar idee hoor.

heb net verder wel even alles teruggelezen, maar er blijft momenteel echt niks meer hangen, echt alles wat ik moet doen/waar ik aan moet denken komt op een briefje terecht, m'n geheugen is echt een zeef. lang leve de hormonen!

fijne avond allemaal!

p.s. vanaf morgen is het weer gedaan met de warmte, hiep hoi!!!!!!!!
    kan er zo slecht tegen momenteel, maar daar kunnen jullie ongetwijfeld over mee praten.....

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden, voor degene die nog werken, weer een nieuwe werkweek gestart en weer dichter bij ons verlof!;) Ik nog 6 weken...

Mikmak; En hoe gaat met hub? Nog gefeliciteerd met je neefje en nichtje.

Lin; Hahahaha, telefoon in de koelkast! Ik ben ook steeds warriger hoor, hoe verder ik kom in mijn zwangerschap heb ik t idee.

Scrabdoodle; Mooi buikje hoor, idd heel bescheiden voor een tweeling lijkt me!

Bella; Wat rot dat je slechte berichten hebt gehad in de familie, sterkte en hopelijk kun je toch nog genieten van je zwangerschap.

Babyboo; Vervelend dat je zo;n last hebt van de warmte, ik heb er totaal geen last van.

Blackbird; herkenbaar, mijn buikje blijft ook bescheiden en krijg dan de vraag of ik pas zwanger ben of je moet nog wel even he. Ach ja, alles de uk maar goed groeit, is het belangrijkste.

Coon; Lekker een weekend weg, was echt perfect met dat weer he.

Goofie; Fijn dat alles goed was bij de vk.

Laraxx; Wat een mooie foto's! Jaloers op zo'n mooie ronde buik!

Susan; Gezellig dat je meepraat, en beterschap met je dochter.

Tamm; Dat klinkt goed samen uit varen. Lekker genieten, groot gelijk.

Peanut; Wat leuk dat je mannetje zo blij is met zijn nieuwe kamer, hopelijk gaat het slapen daar ook goed.

Hier; Heerlijk weekendje weg gehad samen met vriendlief naar Kijkduin, was echt top, samen genoten van het mooie weer en leuke dingen doen. Hebben fietsen gehuurd, aan het strand gewandeld, terrasjes gezeten, strand gelegen. Fietsen gaat nog heel goed flinke tocht gemaakt, buiten in de duinen bergjes op dat kost me toch een energie en trekt aan mijn buik. Voelde voor het eerst echt aan mijn lichaam dat ik iets minder goed kan door de zwangerschap, haha.
    Vrijdag voor de tweede keer pretecho gehad, ons meisje lag er iets beter voor dan vorige week maar ze lag nog iets te scheef en haar voetje lag voor haar gezicht. Hebben het gezichtje dus wel een beetje gezien, maar ze houd zich nog ff geheim tot de bevalling verder! Wel fijn haar weer te zien.:)

10. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tamm ik wordt volgende maand 28.
    @blondje ja het weer kon niet beter was echt heerlijk.we hebben zelfs nog gewaterfiets moest wel met me benen wijd fietsen want me buik zat in de weg en me man heeft het meest gedaan.het was ook best druk

11. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo net terug van de zw yoga, ff lekker ontspannen.

De docente (is ook verloskundige geweest) zei dat liggend bevallen eigenlijk onnatuurlijk is, maar beter voor de artsen om je te kunnen controleren. Zit wel wat in, want als je gaat persen/poepen, dat doe je ook niet liggend maar zittend gaat het een stuk beter ;) Vooral als je in t zk bevalt, bevalt je meestal liggend omdat je ook aan de weeenmonitor moet etc. We moeten, volgens haar, eraan denken en proberen om zolang mogelijk verticaal te blijven, dus lopen/zitten, dat is beter voor de persween en de zwaartekracht helpt zo ook mee. Wat vinden jullie ervan?

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @petera, dat klopt wel hoor met wat ze zegt... zei die juf van mijn zw gym met linette's zw ook... dus niets raars...

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb dat ook al gehoord....toch allemaal maar weer op de baarstoel ;)

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Pff.. Wat een nacht zeg! Kan gewoon niet slapen. Word elke 2uur wakker om te plassen,terwijl ik dan helemaal niet hoef. Mijn vent ligt te snurken,heb hem al een paar x een schop verkocht haha. Ik zit nu even recht op met een rennie. Zo maar weer een poging wagen. Zucht!

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hopelijk heb je nog wat geslapen Goof!! Het is zo rot als je beroerd slaapt

16. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Hier de laatste tijd s nachts ook vaak wakker, maar niet om naar de wc te gaan, gewoon wakker. Zal wel alvast de waakstandstand voor straks zijn ;)

Het is buiten lekker fris, heeeeeerlijk !

Fijne dag !

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goofie, nog een beetje kunnen slapen?

Hier manlief ook af en toe een por gegevens. Ik kan echt niet tegen snurken.

Petera, ik heb op tv een aantal keer een bevalling op een baarkruk gezien. Ziet er wel 'logisch' uit.

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen!

Hier net wakker :)
    Fenna heeft tot 8 uur geslapen.

In het weekend is er iemand die ik ken, bevallen van een kindje met downsyndroom.
    Dat blijft nu heel de tijd door mijn hoofd spoken .

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sniffy; wisten ze dat van te voren of dat niet?

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, en nog een beetje kunnen slapen...

@sniffy snap ik dat dat door je hoofd blijft spoken, mn collegaatje heeft een dochter met down, en dan zegt ze och een kindje met down is toch zo leuk zou echt niet zonder willen... waarna ik denk, (zeg het niet) nee maar als je de keuze hebt kies je toch voor een gezond kind... klinkt misschien hard maar het is wel zo....
    als het zo is roei je met de riemen die je hebt en leef je ermee... maar pfff als het toch niet hoeft.... (zal wel commentaar geven)

@flora, veel plezier op de baarstoel, kies toch voor een andere positie denk ik :D

hier wel oke geslapen tot 7 uur.... al weer bezig met poetsen.. hebben we dat maar vast weer gehad, en dan strax met mn zus naar een huis kijken voor haar en dr kids...

Deel Deze Pagina