@goofie, snap niet dat je die kleren niet leuk vind hahahahahahahahaha... zou je kapot schamen je kind daar in te laten lopen zo gtst weer achter de rug, pizza in de buik... lin waar ben je nu, linette is aan die van jouw begonnen haha @flora en werkt het excell bestandje voor je?
@ goofie: omg! Die spullen komen uit de tijd dat michael jackson nog bruin was Ha ha ik heb ook wel oude meuk dingen maar dan eigen keuze gewoon omdat ze nog leuk of gewoon TE fout zijn ha ha! Mijn schoonmoeder heeft dus een roze rompertje gegeven.. leuk, maar mijn kleine MAN komt daar dus niet in.. hihi gelukkig heeft ze ook leuke dingen gegeven
Ben blij dat ik niet de enige ben die het niet leuk vind. Zo benieuwd of ze op mijn mail reageert. Haha
Dames, wat kunnen jullie kletsen zeg ! Volgens mij zijn jullie al met verlof  Ik dacht, er is er eentje bevallen, zoveel nieuwe pagina's, maar zelfs dat niet (gelukkig) ! Zo, weer eens lekker al weekend, vanaf maandag nog maar 8 daagjes werken, joepie 
Jouw verlof begint dus bijna, kan je de gehele dag mee kletsen. Er zijn al een aantal meiden die mogen bevallen maar nog niemand is bevallen. 37weken meiden schiet eens op,, we wachten.
Het aantal pagina's valt me mee! Echt knap dat jullie naar de ks op tv gaan kijken. Ik wordt al niet goed als ik een sneetje of iets dergelijks heb, dus moet vooral niet kijken want dan krijg ik nachtmerries en durf ik straks niet eens meer te bevallen Dus, ik sla over! haha Ik ga ook maar eens opkort maken, gewoon nog even lekker in bed tv kijken en hopelijk een beetje nachtrust pakken! Voor iedereen straks slaap lekker!! en tot morgen
Heeft iemand van jullie trouwens nog iets van bella vernomen? Nadat ik hier al een tijdje niet meer was geweest heb ik nog wel een keer contact gehad, maar dat is alweer een hele tijd geleden..
ook hier moest ik effe gaan terugdenken waarom je dit nu zei... maar weet het al weer haha.. oh menn word zoveel gekletst dat je dingen vergeet buiten het feit dat de dementie begint toe te nemen haha nou ga lappie dichtdoen.. vind het wel best.. nu niet te veel kletsen hoor
Jezus dames, ik dacht toch echt dat er iemand van jullie bevallen was, maar helaas..... Ik was gisteren opgehouden met lezen op blz 382 en vandaag gewoon 40 blz erbij, haha. Kunnen we geen poule houden onderling? Wie gaat er nu als eerste bevallen en wie zal het laatste zijn. De winnaar krijgt de mooie kadodoos van de schoonloeder van Goofie, idee?