December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Kunnen er zich weer een paar nachtbrakers melden? Ik heb het meer dan gehad en vannacht gaat hem niet meer worden bah! Ben al vanaf 4 uur wakker en ik kom niet meer in slaap. Alles om me heen ligt verrot en ik kan geen houding meer vinden. Laat maar dan!!

@Florabella
    Hoe gaat het nu met je? Is het alweer wat gezakt?

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nope nog niet gezakt.....ben er wel klaar mee

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    *spreekt baby Bella streng toe* hop hop zo is het wel genoeg. Eruit jij, luisteren naar je mama!!

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Met wel acht minuten ertussen dus iets meer....wik eigenlijk nog wel even slapen...

Hoe komt het dat je niet meer lekker ligt? Last van je bekken?

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Babyboo roep haar nog eens haha nu 5 minuten ertussen lol

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Mijn buik doet zeer, ik ben erg onrustig en mijn kop zit vol gedachtes. Daarbij lig ik ook gewoon echt niet meer lekker in bed. En natuurlijk begin ik nu ook nog is honger te krijgen. Kan er potverdorie ook nog wel bij!

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww ik kwam er trouwens net achter dat er nu een mc flurry kruidnootjes is, daar heb ik nu dus direct zin in!! Straks vriendje lief aankijken hihi

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Baaaaabbbbbyyyy bbelllllaaaa kom maar!! Hop hop

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hmm misschien even uit bed en iets gaan doen, kan je iets aan de onrust veranderen door een handeling?!
    Sims ben ik wel eens onrustig omdat iets bv niet af is. Dat doe ik dan gewoon maar snachts dan krijg ik weer rust!

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik zou zeggen maak hem wakker, laat hem naar zo'n 24 uurs Mac drive rijden en laat het hem halen. Doe mij dan naar een grote big Mac menu met Fanta. De fritessaus heb ik hier nog liggen hahaha. Je hebt me echt op slechte ideeën gebracht. Ik zou nu bijna de frituur aan zetten

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whaha nou hier in de buurt een 24 uurs Mac, bij jullie ook niet toch? Nijmegen is maar 40 minuten haha

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Binnen 5 minuten met de auto ben ik hier bij de Mac drive. Helaas geen 24-uurs. Ik zit nu met een zak cheese Union chips op de bank. Heeft baby Bella al geluisterd?

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww lekker chips! Ik kan ook slagroomijs met taai taai husselen, ook een interessante combi....ben alleen bang dat ik het er nu uitspuug.....
    net weer vier minuten er tussen....

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Go Go Go Bella! Mama wil je zien!! En ik ben ook wel nieuwsgierig. Ik ben alweer in bed gekropen, ik had het koud op de bank. Misschien had ik even iets warms aan moeten trekken hahaha.
    Zeker een aparte combi. Denk dat het nog best wel wat kan zijn. Probeer het zou ik zeggen, misschien vind Bella het wel heel vies en komt ze er spontaan uit. Niet je benen bij elkaar houden hè?!!

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lol!! Ik ga ff offline, kijken of het met douchen minder wordt.
    Zal wijdbeens blijven staan 
    Succes met je poging tot slapen!

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nog een half uurtje ongeveer. Dan gaat de wekker van vriendlief weer. Waarom ligt hij zo lekker te slapen en ik niet? Ergens klopt er iets niet hmmm. Denk dat ik straks maar eens flink ga soppen en opruimen (al is er amper zooi) dan gooi ik daarna lekker mijn deken op de bank met nog wat extra kussens en ga ik lekker hangen.
    Of het er echt van komt weet ik niet, maar ik ga het proberen!

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Geniet van de douche. Doe mij maar een lekker bubbelbad! Ik heb het best koud. Hoop dat de Pijn wat minder wordt! Succes! Misschien wel even een vangnetje onder je benen voor het geval dat! Hahaha

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nou het heeft niets geholpen....begin me nu ook aan vriendje te irriteren die rustig doorslaapt zucht

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje flora wanneer ga je bellen?

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo dan, goedemorgen, ik was niet de enige die wakker was, maar ben weer in slaap gevallen en werd badend in het zweet wakker... zou kunnen van de matrasbeschermer die er sinds gisteren opligt...

@bella, Potjedrie meisje, make up your mind, kom eruit of laat je mama nog een beetje met rust tot de werkelijke bevalling!!!!!

@boo daar moet ik nu echt niet aan denken cheese union.. heb nog pizza in de koelkast van gisteren, denk dat ik die even in de magnetron gooi...

zit nu mickey mouse clubhouse te kijken en daarna dora hahaha voor de variatie...

maar pffff de hele nacht last van zuur gehad... das echt irritant zeg...

Deel Deze Pagina