Hier ook onrustige nacht. Vriendje snurkt weer verschrikkelijk. Zijn wekker is al een paar x afgegaan en hij blijft stug liggen. Ik schrik mij iedere keer rot van dat ding. Van mij mag hij eruit. Dan kan ik weer slapen pff.
@goedemorgen mikmak. Gefeliciteerd met je 36weken! Hier ook zweet nachten nu de matras beschermer er op ligt.
Goofie; ik ga nog langer niet bellen! Bella heeft me elke keer voor de gek dus ik wacht nog tot ik of bloed/vocht verlies of ik een hoofdje voel 
ja das toch wel een zweterig iets die matrasbeschermer, maar lijkt me niet helemaal overbodig haha... ja bedankt goof, jij met je 36 weken en 1 dag.. dus vanaf morgen zitten we in de 3+ weken haha
hahaha flora, maar dan ben je wel rijkelijk laat.. dus als je een uur om de 5 minuten weeen hebt dan moet je echt wel gaan bellen hoor, dan ben je aan het bevallen!!!
@flora: haha. Maar hoe is het nu? @mikmak: nog een week binnen houden. Hier dus nu honger bah. Nu moet ik naar beneden.
@Mikmak Geen cheese Union maar wel pizza hahaha. Ik heb ook wel zin in een paar broodjes bapao! Zo lekker.., Is je zuur al wat minder ondertussen? @Goofie Fijn hè zo'n snurker. Deed de mijne de afgelopen nachten ook veel maar dat bleef me vannacht gelukkig wel bespaart! @flora Puf gewoon hard genoeg om hem het bed uit te blazen. Hier heb ik het rijk weer alleen met de pup. Die ligt lekker warm tegen mijn benen.
Hoezo hebben jullie trouwens al de matrasbeschermer erop? Dat hoeft toch pas vanaf 37 weken of zit ik ernaast? Vanmiddag maar is even met vriendlief een po en hoe heten die dingen voor onder het bed halen. Ben benieuwd hoe we dan liggen.., En morgen doe ik er wel een matras beschermer bij. Jullie gaan vast hard lachen, ik heb het pakje ook nog niet opengemaakt. Maar leg je die beschermer onder je matrashoes of gewoon gelijk er bovenop?
@boo ja lekker pizza.. burger king is ook lekker smorgens... whopper cheese... of een dubbele whopper cheese. wel zonder tomaat want die smaalt maar niets ahaha @goofie, ja een week binnenhouden lukt nog wel.. heb niet het idee dat meneer aanstalten maakt om te komen.. alhoewel hij wel drukt of kriebelt tegen mn blaas.. heb de hele tijd het idee dat ik moet plassen... maar goed
Oh lekker doe mij maar een dubbele whopper! Maar wel zonder kaas en bacon. Die verpesten het anders voor mij. Tomaat vind ik er wel lekker bij!
@babyboo: matras beschermer mag ook wel vanaf 36weken. Ik heb een volledige hoes voor over het hele bed en daarover heb ik gewoon mijn normale hoeslaken. Klossen heb ik ook al in huis maar zet ik er mooi niet onder. Dan lig ik tegen het plafond. Dus als het echt nodig is kan het altijd nog.
Ik lig inmiddels in de houtgreep. Vriendje wilde nog even knuffelen met mama en beeb voor hij eruit gaat. Hij heeft zich aan mij vast gezogen en snurkt vrolijk verder. Pff..
BBBBBBAAAAABBBBBBYYYYYY BBBBBEEEEELLLLAAAAA!!!! heb je nou al een keus gemaakt? Het wordt echt tijd dat je een kijkje op de wereld komt nemen! @Goofie Bekijk het dan positief. Als jij wordt geplet tussen het bed en plafond, voel die kleine zich vast een beetje verdrukt en komt ie er wel uit!
hier het bed ook al opgehoogt. alleen maandag een ondersteek halen... een 2 euro muntstuk in de vluchttas doen en een thermometer dan is dat ook klaar heb gisteren bij het kruidvat een extra mascara, eyeliner en foundation gehaald voor in de vluchttas.. dus die kan ik ook niet vergeten...
Whahaha Goofie fijn is dat hè? Vind ik ook altijd zo fijn als vriendlief mij compleet in zijn armen wilt sluiten om nog even lekker te knuffelen. NIET DUS! @Mikmak 2 euro voor een ziekenhuisrolstoel ? Waarvoor neem je een thermometer mee?