Ja hier ook extra mascara en poedertje gehaald. Moet echt alleen nog een pyjama broek. Maar ach een legging voldoet denk ik ook wel. Vriendje is er eindelijk uit. Een uur geleden ging zijn wekker al.
@boo, die rolstoelen in maastrch zitten vast aan elkaar zoals een winkelwagentje... moet 2 euro in. en de thermometer... om te temperaturen.... hoe je er voor staat ofzo... geen idee de vk zei me dat gisteren was iets nieuws.... stond ook in het boekje van kraamzorg zij ze maar geen idee waar ik dat gelaten heb, niet in gekeken
Bella is nog aan het denken...vriendje inmiddels ook wakker, ik geloof dat het janken hem wel wakker schudde Ik ben het zat Sorry voor mijn geklaag...
Nou als ze mij willen temperaturen in het ziekenhuis gaan ze lekker maar op zoek naar een thermometer. Ben het dan spontaan vergeten als ze erom vragen.
@goofie, heb een extra huisbroek/ trainingsbroek gehaald bij h&m gewoon een zwarte die zijn na de zw ook prima op te dragen als gewone broek, sluiten goed aan.. en de band kun je omslaan dus valt niet op dat het een positiebroek is
Ok beter. Die klote hennes hier heeft geen positie kleding. Ook geen mannen spul. En online is vaak alles uitverkocht. Plus dat het tegenwoordig mega lang duurt voordat ik de bestelling binnen heb.
Ik heb gisteren bij de Hema een broek gehaald, daar zijn de in de aanbieding. Vriendje weet ook niet meer wat hij met baby bella haar valse starten moet, vindt het voor mij heel rot.... Als baby Bella een sporter wordt komt het niet goed, wordt ze ieder toernooi gediskwalificeerd; valse start 
Volgens mij had ik geen pakketje brandend maagzuur en kramp in mijn kuit besteld, maar die hèb ik nou toch ontvangen. Lekker is dat.., @mikmak Ja hier zitten ze ook aan elkaar vast. Maar dan voor een euro of 50 cent Hahaa. Hmm die thermometer laat ik hier thuis, daar heb ik hier verder nog niks over gehoord. Vind het wel gezegend! @Florabella Jeetje meid zo is het niet te doen. Misschien toch even de Vk bellen?
Goedemorgen dames Stelletje vreetschuren, om 5.00 al chips eten en aan whoppers denken. Bella, eruit NU! Thermometer , voor thuis heb ik er wel 2, maar ik neem er geen mee naar het zkh. Matje in bed; die had ik er met Fenna wel in liggen. Maar ik kon niet meer slapen van het zweten en het kraken. Dus ik had er toen zo'n celstofmatje in liggen. Veel beter! Ik ga eens douchen met Fenna. Ze moet straks naar school en ik boodschappen doen.
@boo, waarschijnlijk zijn rolstoelen populair in maastricht ofzo dat je er 2 euro in moet stoppen haha @flora, zucht... strax ben je wel aan het bevallen en zijn ze te laat... je kan toch gewoon effe bellen en overleggen wat te doen? @sniffy, goedemorgen, ja lekker toch.. whopper is niets mis mee hoor op dit tijdstip haha. linette vroeg net al om pizza.. ga die dus zo warm maken.. ze eet gewoon met de rare gewoontes mee
Oe spannend flora, je weet maar nooit, wel lullig alst wel voorwerk is, dat ik ik dan gisternacht, erg vermoeiend. Bijdat betreft is het breken van vliezen zekerder dat je binnen een bepaalde peroide moet bevallen
Goedemorgen dames @flora ik zou toch de vk bellen,misschien is het een valse start maar kan ze je misschien een handje helpen (strippen ) @mikmak Haha zo vroeg al aan de pizza ach als het maar smaakt @babyboo straks nog maar even een hang/lig/slaap poging dus,ben benieuwd of het er van komt @goofie ook fijn zo n snurker Wat een lelijke kleertjes van je sl alleen de schoentjes zijn leuk idd @sniffy Ook weer goed geslapen? Hier een redelijke nacht,maar heb ruzie met vriend lief en voel me echt klote bah gezeik zal het later nog wel uitleggen zit nu op foon
goede morgen allemaal zo vandaag me eerste verlof dag en ik had me toch voorgenomen om lekker uit te slapen maarja precies om de tijd dat normaal me wekker gaat was ik wakker.lig nu nog in bed heb de afgelopen dagen weinig tijd gehad om het forum goed te lezen we hadden het erg druk dus ik ga niet alles na lezen want dat is niet te doen jullie kletsen wel heel veel heb net ook maar vast kaartjes gekocht voor de huishoudbeurs/negenmaandenbeurs had ik aan vrienden beloofd om ze te bestellen om dat het nu de actie twee voor de prijs van 1 is maarja ik vergat het steeds. voor de rest zie ik wel wat we vandaag gaan doen vanavond ff weekend boodschappem doen en dan door naar en verjaardag
Goedemorgen dames, Flora: 11-11 is een mooie datum voor Bella, ik duim voor je dat er toch een doorstart komt (moet wel lachen om je opmerkingen, knap dat je er zo rustig onder blijft en rustig nog een kamer gaat sauzen enzo) Brambella: eruit!!! Verder veel nachtelijke gesprekken over whoppers en snoep, ik las iets over een combi van de mac en jamin, mag die hier in Arnhem ook? Ow en natuurlijk 'de doos' van Goofie. Hilarisch, dat er zelfs een prijsvraag omheen gemaakt is. En ik herinner me ook nog een hermafrodiete potvis in een roze bikini, waar halen jullie het toch vandaan! Nou, ik ben benieuwd hoeveel beebjes zich gaan melden vandaag (ook bij de novembermama's). Ik ga zo eens douchen en dan eens bedenken wat ik vandaag doe, ik denk de keuken maar eens uitsoppen en misschien nog de ramen zemen beneden (is ook al weer een half jaar niet gebeurd ofzo) Niet teveel typen he dames, dat deel 4 kan van de week ook nog!