December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht dat het al begonnen was, dat je daarom niet antwoordde, haha! Ik zou toch maar ff bellen voor de zekerheid. Vooral omdat het zo constant is..

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Vriendje komt zo thuis, dan zal ik ff met hem het strijdplan overleggen. Als ik niet al zoveel gerommel had gehad was ik nu echt al aan het bellen en dacht ik te gaan bevallen. Nu weet ik het ff niet meer

3. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was vriendlief eerst al gaan werken? Is het al vaker zo lang rond de 6 min gebleven?

4. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Het wordt toch wel spannend Flora... iedere keer als je een half uurtje niet antwoord, denkt iedereen dat het echt begonnen is! (heb jij weer...) Gewoon lekker je gang gaan, zet het door, dan zet het door, dan krijgen we dat vanzelf wel te horen. Ik snap best dat je tussen de hectiek en spanning niet kan reageren hier (of omdat je telefoon aan de lader ligt). Ik duim in ieder geval voor jullie dat het nu echt doorzet.

Sjees: ook al zo lekker nuchter: ik wil vanavond nog sint maarten doen, haha...De baby's komen toch wel als ze er klaar voor zijn, daar kun je niet zoveel tegen doen.

Hier is eindelijk de kogel door de kerk over de geboortekaartjes, ga ze vanmiddag definitief bestellen. We hadden deze een week of 4 geleden al gekozen, maar manlief had ergens het ontwerp van een concertkaartje gezien en omdat wij echte muziek- en festivalliefhebbers zijn leek ons dat wel wat, maar blijkt dus een heel gedoe te zijn met copyrights enzo.. wordt erg ingewikkeld (en duur), dus ik ga vanmiddag maar de oude bestellen, die zijn ook heel leuk (al voelt het nu even als 2e keuze...)

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Yep toen ik naar het zh moest was het ook om de zes minuten, het voelt nu wel anders en ben ook iets misselijk ervan....vriende neemt zo lekkere dingen mee. Kijken of ik iets kan eten. Als het rond een uurtje of twee nog zo is ga ik bellen, zo lang heb ik het nig niet achter elkaar gehad en misschien kunnen ze Bella dan aan haar haren eruit trekken 

6. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Goedemorgen aan iedereen.

@Florabella, spannend zeg, hopelijk is het voor vandaag! Is inderdaad een mooie datum.. :D

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik hou je sowieso in de gaten!!

Haha arme Bella:p

8. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laten we hopen dat het dan dit keer wel doorzet voor je! En dat je zo iets binnen kan krijgen (en houden). Bella vind het nu al leuk om mama te pesten! :D

@ Wub; fijn dat je eindelijk de kaartjes kan gaan bestellen!

Pff.. hier wil het leren helemaal niet lukken. Kan me er niet toe zetten! Heb ook de hele tijd gekke gevoeletjes beneden en kan soms ook flink pijn doen. Zal wel verder aan het indalen zijn. Afgelopen maandag zeiden ze dat het kruintje al in mijn bekken lag.

Iemand nog suggesties en trucs zodat ik mij wel kan concenteren??

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Sniffy
    Ja dat krijg je ervan als je honger hebt en dat is dan het makkelijkste om te eten hahaha. Alleen erg jammer dat er geen whopper bij zat!

@Mikmak
    Ja jullie moeten weer stoer doen met 2 euro hahaha.

@Aapje2009
    Nou ik ben na mijn laatste bericht hier rond een uurtje of 7 toch nog even in slaap weten te vallen tot half elf dus dat is al wel mooi, Maar voel me niet lekker dus ik denk dat ik blijf hangen vandaag! Niks niet schoonmaken, is toch niet echt nodig! Hmmm ruzie klinkt niet zo fijn, hoop dat het gauw is opgelost!

@Coon
    hahaha ik zou zeker geen poging doen nee om terug te gaan lezen. Gefeliciteerd met je verlof! Lekker van genieten,,

@Wub309
    Leuk is dat om terug te lezen he? Je lacht je echt suf! Succes met soppen, doe niet te druk! Fijn dat jullie eindelijk een keuze hebben kunnen maken voor het geboortekaartje! Weer een zorg minder :D

@Sjees
    Ben je nou potverdorie nog niet tevreden dan hahaha. Heb je eindelijk geen last van obstipatie, is het nog niet goed!

@Mamsie86
    Hahaha dus je hebt een erg meelevende vent! Wel grappig!

@Robin88
    Hahaha rotzak dat het is., Ben benieuwd naar je buikkie dan :D. De troep is echt super simpel weg te halen trouwens met gewoon een vochtig doekje hoor!

@Prinsesje88
    Succes met de studie, nog eventjes!

@Florabella
    Kom op 1 minuutje! Gewoon bellen eigenwijze doos hahaha.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @prinsesje, lekker hoor pizza in de ochtend, alleen als het een bestelde is hoor... niet een uit de vriezer haha

@flora oeh spannend, dat het maar doorzet.... 11-11-11 mooie datum, om de eerste carnavalsdag, sint-maarten en 11 is het gekkengetal... :D

@wub hoera voor wub en wubbie.. de kaartjes worden definitief besteld

@aapje balen ruzie met hub... waarom dan? ik kan daar ook slecht tegen hoor... wij hebben niet zo vaak ruzie, maar als het is dan is het ook een bom die ontploft..... heb er de dag erna ook altijd nog last van... knuf voor jou

11. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hmm hier heb ik potverdorie wel een erg rustig babytje zeg! Ze heeft voor mij idee nog helemaal niks bewogen vandaag. En zelf veel last van menstruatie pijn in de onderrug.
    Krampen in mijn kuiten beginnen gelukkig te zakken, zometeen maar even wat eten en dan is even op mijn linkerzij gaan liggen. Anders maar is even bellen vanmiddag. Potverdorie daar heb ik helemaal geen zin in. Heb al zo'n koppijn, bah!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja boo of het is heel triest dat er 2 euro in de rolstoelen moet.... tis maar hoe je het bekijkt...

@prinsesje, vergeet ik je helemaal te bedanken voor de felicitaties.... BEDANKT!!!!:p

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ach je krijgt de 2 euro toch ook weer terug hahaha

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    We hebben potverdorie wel al erg lang niks meer van blondje en Isa gehoord zeg!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @boo ja anders zou het wel heel hebberig zijn... tis hier al betaald parkeren.... nou krijg je wel bij een bevalling een uitrijkaart cadeau.. maar toch

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oh zou fijn zijn als we dat hier ook krijgen maar dat weet ik verder ook niet,,

17. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babyboo; hmm.. rot zeg dat die kleine je even laat schrikken. Misschien moet je nu maar gelijk even gaan liggen, kun je het gelijk checken! Maar, ze zeggen toch ook dat de beebjes rustiger worden naarmate de bevalling dichterbij komt?

Ik had gister ook een rustig smurfje in mijn buik, maar altijd als ik ga douchen gaat hij los! en dat deed hij gisteren gelukkig weer! :D

18. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat een luxe! Vrees dat dat hier weer niet het geval is. Ze willen hier overal geld voor en veel ook!

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hmmm vriendje schiet niet op en ik heb hem laten kiezen wat hij meenam en nu heb ik ineens zin in een croissantje spannend haha

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyboo: Je was al vroeg wakker he! Dus als je de kleine dan nog steeds niet gevoeld hebt zou ik gewoon even gaan bellen..
    Ik moest afgelopen woensdag gaan turfen, binnen 5uur moest ik 10 schoppen hebben gevoeld anders moest ik bellen..
    Wil je niet bang maken hoor,maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
    Ondanks dat baby's nu minder bewegen..

Deel Deze Pagina