straks op je moeders verjaardag, ook leuk. van mijn pa mag ik de 23e niet bevallen, lijkt me wel leuk als ik dan beval zijn hun er meteen bij.Anders duurt het langer voor ik ze zie.
ik kan geen pannekoek meer zien,wat een stom idee,en ik zit pas op de helft. Ben zieluuuuuuuuuuugggggggg wil liggen rug doet au!
@olifantendracht *proest* bestaat dus toch bij een mens hahahaha @inneke.. jij een januari 2012 mama... vast in de voorbereidende fase van het verlof? heel verstandig kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
@ Daisy : wij hebben wel al een x aantal dubbele verjaardagen. Mijn vader en schoonzus samen. Mijn broer en zijn dochter samen Hub en ik samen Dus opzich om het rijtje te sluiten mijn moeder en onze baby ook samen??????
dames, jullie jagen de meelezers weg! zo krijg je nooit je leesgeld Mikmak... Het is al even rustig rondom Flora... zal ze dan toch echt gebeld hebben? Sjees: balen van de pannekoeken... tis ook wel een beetje veel he, voor 8 personen... hopelijk vind je straks nog even de tijd om even rustig aan te doen Goofie: het is wat met je kat, nu dit weer? zou je niet gewoon even naar de dierenarts? geboortedatum: 20-11-2011 is mooi, 11-11-2011 ook, 13-12-11 ook. ach... volgens mij vinden we allemaal onze eigen datum mooi, want dat is dan de geboortedatum van onze beeb! Ik zit hier nog met 1-12, dan is mijn vader jarig en 14-12, dan is schoonpa jarig, liever niet op die data, maar ja je hebt het toch niet voor het kiezen. Is niemand hier 'bang' voor 5-12?
Nou ik heb besloten om wat te gasvelden doen, ga ff strijken en stofzuigen. Van liggen wordt het niet meer en niet minder, nieuw strijdplan!
Ach bij mij zou het een leuk cadeautje zijn voor mijn moeders verjaardag. Haar eerste kleinkind. Hier alles weer netjes en schoon, De rest van de dag ga ik niks meer doen. Voel me hondsberoerd. Koppijn en ook misselijk. Last van mijn rug. Toen ik net trouwens ging plassen en ik ging afvegen, was het papier een beetje oranje rood. Iemand idee wat dat kan zijn? @Mikmak Ja I know. Ik hou het even in de gaten! Niet gemeen bedoelt hoor maar je maakt me een beetje zenuwachtig @Daisy1985 Dan is mijn moeder ook jarig! @Lin71 Ik denk dat we dat ook wel halen ja als het zo doorgaat! @Sjees Hahahah heel veel sterkte met je pannekoeken!
Succes met je nieuwe strijdplan flora! Ga ervoor.. Hoop op beeb nieuws van jou! Wie is ook alweer jou buddie? Ik zal is even de bevallingslijst naar voren halen!
Het maakt mij echt niet uit welke datum. Mag van mij ook nu. grrrrrrrrrrrr heb hele blauwe vinger toppen van het prikken iedere dag 7 keer.
Jawel, ik ben bang voor 5-12. Lijkt me echt een ruk dag om jarig te zijn en tevens is de oma van vriendlief dan jarig. Maar, ben nog steeds van mijn uitgerekende datum 13-12-11 alleen dan duurt het nog zooooo lang @ Flora; hmm.. dus toch niet bellen zo? Zou het maar wel doen, zeker als ze nu nog steeds om de 6 minuten komen! En maak je niet te moe he, als het wel begonnen is dan kun je maar beter je krachten sparen!
@Wub: Het is gewoon een klier!! Ben al weet niet hoe vaak met dat beest geweest,maar uiteindelijk helpt niks, kost mij alleen maar heel veel geld ( en laat ik dat dus nu niet hebben) Ik moet gewoon een paardemiddel en zo niet dan staat er vast nog wel wat in in het gootsteen kastje ( die is gemeen) Ze is ook oud, hoop stiekem gewoon dat ze een keer dood gaat, klinkt lullig maar heb nu alleen maar ellende met dat beest..