December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Daisy1985
    Oeh lekker een zak snoep die wil ik ook wel! Maar je hebt nu wel mooi je foto's!

@Babystew
    Wat een poppetje zeg! Gaat alles goed met haar? En is ze trouwens al over of niet? Oh ik lees het al, alleen niet of ze al in amersfoort ligt. Kan me heel goed voorstellen dat je daar vertrouwen in moet gaan krijgen. Ik zou denk ik ook mijn hart vasthouden de eerste paar nachten! Oh laat maar heb ook al gezien dat ze nog in het WKZ ligt. Maar mag ze binnenkort wel over naar amersfoort?

@Goofie
    Lekker he rijstwafels? Bedenk me net dat ik hier volgens mij ook nog ergens een pak heb liggen. Die zijn zo lekker met chocopasta erop :D!! Is die tijd niet om de 6 uur of vergis ik me nou?

@Blackbird
    Hmmmm lekker! Zelf gemaakte frietjes, gebruik je dan ook wel echt van die frietaardappels? En dan verse knoflook saus, zo'n bakje van de C1000 of AH. Ik begin te kwijlen! hahah

@Aapje2009
    Belachelijk! Of je nou zwanger bent of niet. Ik vind echt niet dat ie dat kan maken. Ik vertelde het mijn vriend en die zegt zelf: ik zou het uitmaken! Kom op een beetje kletsen enz kan best, maar vasthouden gaat al veel te ver. Voel je niet schuldig en het is meer dan terecht dat je boos bent. Ja sniffy gaat sint maarten lopen.

@peanut
    Oeh dat is inderdaad aardig wat! Wel fijn dan dat je een geplande keizersnee krijgt. Lijkt mee heel apart omdat je gewoon weet wanneer de kleine komt. Spannend joh!

@Mikmak
    Nee ik heb niet meer gebeld, maar de kleine heeft ook wel alweer meer bewogen. Niet heel erg hard, maar ik voel haar wel gewoon dus het zal goed zijn! Maar dat drukken ze me hier inderdaad ook elke keer op het hart dat je er echt op moet letten en anders zeker moet bellen.

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier nog geen beeb in ieder geval, het blijft hetzelfde......

3. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    Hier net gedaan met het eten, maar ik kreeg zo serieuze steken in mijn rug! Auuw! Wat was dat nu weer! En meteen een harde buik erna, echt zo een ei!

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hier gaat nog niks beginnen, maar de voorbereidingen zijn goed te merken! Auw auw heb alweer menstruatiekrampen in mijn rug, niet fijn. Kleine heeft gelukkig wel alweer meerdere keren bewogen, al kan ik wel merken dat ze rustiger is.

Vriendlief was na mijn belletje gelukkig toch snel thuis. Hij was wel een beetje bezorgd de lieve schat, voelde me zo rot dus was heel blij dat ie toch niet hoefde over te werken!

We hebben nog even een spelletje voor hem gehaald voor de playstation en ik heb een nieuw spelletje voor de Nintendo DS voor mij. Kan ik lekker op de bank zitten en wat te doen. Al moet ik zeggen dat ik hier ook de hele dag lekker kan mee kletsen. Vind het zo gezellig!
    Sinds ik die pil heb gehad voor de schimmelinfectie heb ik nadat alle zooi eruit was eigenlijk zo goed als helemaal geen afscheiding meer gehad! Vandaag de hele dag zonder inlegkruisje en mijn ondergoed is nog helemaal schoon! heerlijk!

we hebben ook gelijk klossen en een po gehaald. Dus van het weekend maar is die klossen onder het bed. Ben heel benieuwd, want als ik het niks vind gaan ze er heel gauw weer onderuit! Dan kunnen we ze er altijd weer onderzetten tegen de tijd dat de kraamhulp komt. Vind het wel gezegend.

Vanavond toch geen hutspot. In de auto zei hij nog ja maar net werd er opeens geroepen: gooi maar wat frietjes in de pan! Dus patatjes met broccoli en een snackje! Ook lekker. En dan vanavond lekker samen bank hangen.
    Wat ben ik momenteel opeens toch een knuffelkont zeg hahaha. Ik wil niet de hele dag aan zijn lip hangen maar vind het toch ook wel heel fijn als ie er is en ik lekker tegen hem op de bank kan zitten!

Nu ons kleine prinsesje nog erbij en dan ben ik helemaal blij!

5. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat je kleintje gewoon aan het indalen is. Hier ook net klaar met eten, lekker zuurkool! :) Vriendlief vind het niet lekker, dus dit was het ideale moment om ervan te genieten.

Een gekke vraag hier; maar een aantal van jullie zijn ook niet getrouwd toch? Wij ook niet en de kleine krijgt de achternaam van vriendlief, alleen voel me er toch een beetje zielig onder. Ik heb die kleine al 8 maanden in mijn buik zitten en alleen al bij het idee dat vriendlief en smurf allebei dezelfde achternaam hebben straks en ik niet, daar wordt ik toch niet vrolijk van. Voel me echt stom dat ik me daar druk om maak, maar voel me alleen al bij de gedacht buitengesloten :)

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @babyboo: frietaardappelen?? Nee gewoon de goeiekope gewone aardappelen van de jumbo :D (financiƫn zijn hier nogal laag sinds ik er door de zwangerschap uitgemikt ben op mijn werk) en frietsaus... Was heel lekker hoor :)

7. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ babyboo; lekker hoor dat je weer het ƩƩn en ander hebt geregeld! :) Ik ben ook een echte knuffelkont geworden sinds smurfje in mijn buik zit. Haha, doen die hormonen toch nog iets goeds! ;) Lekker hoor frietjes!! Ik ga ze denk ik van het weekend maar eens eten want iedereen zit me hier elke keer lekker te maken met allemaal heerlijkheden!

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik snap je op zich wel. Heb dat zelf hier ook en vind het op zich wel jammer. Maarja komt als het goed is vanzelf wel een keer. Hoop dat je je er niet te druk over maakt. En anders misschien is over geregistreerd partnerschap nadenken? dan kan je ook zijn naam nemen en hoef je NOG niet te trouwen.

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Door je zwangerschap???? Maar dat mag helemaal niet!!

En ja frietaardappelen, die kan je op de markt halen. Is niet zo super duur geloof ik hoor en zooooo lekker. Maar inderdaad wat je zelf heb gemaakt is ook erg lekker! Hier gaan de frietjes bijna de frituurpan in, hij is bijna warm en broccoli is bijna klaar.

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Babyboo: VK zei vanmiddag dat ik er 4uur moest tussen hebben.
    @Prinsesje: Ik ben ook niet getrouwd, ik snap ook wel je gevoel.
    Heb het zelf niet hoor, ik ga ook ooit die achternaam dragen.
    Ik vind het juist heel mooi dat ons kindje zijn achternaam krijgt, want ja ik heb haar in mijn buik en mijn vriend voelt niks en maakt bijna niks mee van haar zolang ze in mijn buik zit.
    Dan vind ik het wel heel mooi dat ze straks zijn naam krijgt.
    Weet je je moet maar zo denken....en moeder is de enige die zeker weet dat het kindje van haar is;)
    Heeft je vriend het kindje wel al erkend???

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @prinsesje, haha begrijp het wel. maar hier zijn we ook niet getrouwd, lientte heeft zijn achternaam en ik ben gewoon ik.. ben er eigenlijk niet mee bezig geweest... we willen wel trouwen, maar dat zou in eerste instantie puur voor het gemak zijn, dus maandag ochtend tussen half 9 en 9... zou dan wel zijn achternaam aannemen voor het algehele plaatje, dat dan wel weer... we zouden dan niet echt een feest geven... maar als we echt geld genoeg zouden hebben zouden we het voor de kerk nog een keer over doen (omdat ik dat mooi vind) en dan wel helemaal uitpakken... maar voor nu is het oke zoals het is.. we hebben wel alleen de voornamen op de ons naambord staan ;)

12. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben ons een tijdje bezig gehouden met een geregistreerd partnerschap, zelfs met een bevriende notaris gesproken. Dit deden we omdat we dachten dat het nodig zou zijn voor ons smurfje, maar het gesprek maakte ons duidelijk dat het niet echt iets zou toevoegen voor smurfje. Dus daar hebben we dan weer vanaf gezien. En zou dan alsnog zijn achternaam niet aannemen, want voor mijn gevoel kan dat alleen maar als je getrouwd bent. :)

Ja, voel me er echt stom onder dat ik me daarmee bezig kan houden. Maar voor mijn gevoel klopt het plaatje gewoon niet.
    zouden het de hormonen zijn?

13. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben, maar volgens mij wel de enige in deze mate.

Ja, hij heeft smurfje al erkend na 12 weken. En als smurfje straks geboren is dan kunnen we het gezag aanvragen.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @boo gezellig toch
    en je kan alleen ontslagen worden tijden de zw als het contract afloopt en ze dat niet verlengen of zoals bij mij gaat gebeuren dat het kantoor verhuisd enzo... maar in mijn geval moet de rechter het contract gaan ontbinden en me een oprotpremie toekennen want heb (jaja nog steeds) een contract voor onbepaalde tijd;)
    het mag alleen niets met de zw te maken hebben. in alle andere gevallen ben je beschermd tot 6 weken na je verlof... officieel bij mij ook, ze krijgen wel een ontslagvergunning maar mogen deze niet gebruiken, vandaar dat de rechter in deze situatie dat wel kan, of een ontbindingscontract waarin beide partijen mee akkoord gaan.. maar bij mij kwamen ze met zo een schofterig bedrag.. voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten dat ik er niet mee akkoord ben gegaan.

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @prinsesje ja gezag moet hier ook nog.. moet hij zelfs nog voor linette regelen haha... als we nu uit elkaar gaan heeft hij officieel niets te zeggen maar moet wel betalen.. want hij heeft ze wel allebei erkend haha

16. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Voor geen contractverlenging hoeven ze geen reden te geven.. maar ik heb het gevraagd en het was de rede..

Frietaardappelen.. ik zal er eens naar vragen op de markt :) zelfgemaakte frietjes zijn Idd veel lekkerder :)

17. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan kun je het straks voor beide tegelijkertijd regelen. Net zo makkelijk toch!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden...26 pagina's sinds vanmorgen x 10 berichten per pagina....... Kan iemand mij een samenvatting geven van vandaag? Niemand bevallen??

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mijn vriend heeft ook pas een jaar gezag over zijn zoon..
    Met veel gezeik is dat uiteindleijk gelukt.
    Hij weet nu wel beter, de formulieren liggen hier al dus zodra ze is geboren gaat hij het gelijk regelen.:D

20. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Goofie
    Oh dan zit ik ernaast. Sorry! Mooi gezegd over die naam trouwens!

@Prinsesje88
    Jep, leuk zijn die hormonen he?! Hoe gaat het trouwens met bellamanuela? daar ben jij toch buddie van.

@Mikmak
    Thanks voor de info. Ben ik weer wat herseninhoud rijker haha

@Susan79
    Haahha ik had het er vanmiddag al over, Arme mensen die willen meelezen maar nog geen verlof hebben. Dat is echt niet te doen.

Oke even denken hoor: het ging vooral veel over eten, brusje en flora die veel last hebben van weeen. Aapje die is boos op haar vriend maar heeft haar ook een rotstreek geleverd (vind ik persoonlijk)! Prinsesje maakt zich een beetje druk over de achternaam en verder weet ik het eerlijk gezegd ook niet meer.

Sorry dan dus dames als ik nu iets heel belangrijks vergeet. Mogen jullie zelf toevoegen!

Deel Deze Pagina