December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dat is hier geen gewoonte.

En ik ga mijn snoep niet weggeven . Ze kunnen een ui krijgen :D

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha :D Inderdaad gewoon lekker zelf alles opeten!

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Prinsesje, wij zijn, toen ik zwanger was van Fenna, getrouwd. Gewoon simpel op het Stadskantoor .

Wij geven allebei niks om een echte bruiloft.
    Voor het erkennen moesten wij toch naar het Stadskantoor dus konden we net zo goed trouwen.

4. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal bellamanuela morgenochtend even een berichtje sturen babyboo, ben nl ook benieuwd. Maar ben ondertussen druk in de weer met studeren.

5. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    jullie gaan me echt te snel hoor haha..
    weet de helft al niet meer..ging veelover eten hier een pizza gehad, en vriendlief heeft nog een patatje en een frikandel speciaal voor me gehaald haha ik zat nog niet vol..

Vandaag eens de baby kastjes ingericht (na de verhuizing nog niet gedaan haha) tot mijn schrik heb ik niet veel baby kleertjes.. oepsss nog maar even shoppen (heel vervelend:p)

Flora zet het al door? & brusje hoe is het nu?

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ja. Zo wil ik het "later" ook. Houdt niet van al die poespas. Daar draait het voor mijn gevoel met trouwen niet om, maar om elkaar en smurfje natuurlijk in de toekomst ;)

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @prinsesje precies, dat is ook wat we gaan doen... hij mag ook de lusten hebben stel dat er wat mis gaat in de relatie.

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Sniffy
    Whahaha wat ben jij gemeen zeg met je uien!

@prinsesje88
    Ja doe lekker rustig, wil het ondertussen al een beetje lukken met studeren?

@Tamm
    Ach ach wat is dat toch vervelend zeg! Extra moeten shoppen, Veel plezier zou ik zeggen!

9. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat al iets beter, maar schiet snel in de stress en door die stress kan ik elke keer wel janken :) Heb mijn dag niet helemaal geloof ik, zit niet zo lekker in mijn hum

10. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Babyboo: heel knap hoe jij 26 pagina's x 10 berichten kan samenvatten in 3 zinnen! (geeft stiekem wel aan wat het niveau is de hele dag haha)

Trouwen: hier zijn wij meer dan een jaar geleden getrouwd, met alles erop en eraan. We hoeven dus niet moeilijk te doen over de achternaam, die is voor ons allemaal dezelfde. Maar ik kan me voorstellen dat er andere stellen anders over denken.

Aapje: is het inmiddels al uitgepraat?

Tamm: heel vervelend, nog meer shoppen!

Sint Maarten: hier al zo'n 20 kids aan de deur gehad, ik vind het wel gezellig. Ik verwacht wel dat het over een half uurtje wel gebeurd is.

De geboortekaartjes zijn eindelijk geregeld... tjonge wat een last valt er van mijn schouders af! Morgen nog wat spulletjes voor de vluchttas kopen (dextro, iets lekkers voor manlief etc.)

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Prinsesje
    Ja heerlijk is dat dan he ?!!
    Hier ook niet getrouwd en vond het bij de 1e niet zo erg dat hij de achternaam van papa heeft,maar nu met de 2e erbij vind ik het toch wel iets anders,ik als enige met een andere achternaam :)

@Mikmak
    O ja kan me nog wel indenken dat je er toen iets over zei
    Nou idd dat vind ik dus ook,je bent geen puber meer
    O lekker even in de speeltuin ,ideaal zeg dat die zo dicht bij jullie zit
    Ok 3 koningen? nee dat ken ik niet

@Goofie
    Naar hoor dat je je nog zo beroerd voelt,ik hoop dat je je morgen beter voelt!

@Blackbird
    Doen ze er bij jullie veel aan dan ?

@Sniffy
    De soep was dus lekker :D
    ok doen ze het helemaal niet bij jullie ?

@Brusje
    Hoezo niet?

@Babyboo
    Ja vond dat ook echt geen leuke aktie en dat heeft hij ook wel geweten hoor,ik was echt woest en heb hem toen echt peentjes laten zweten :D
    Maar hij is verder heel lief en normaal niet zo(gelukkig maar want dan kon hij wel opdonderen )
    O lekker patatjes zijn ook heerlijk
    Fijn dat je dat nu allemaal in huis hebt,ik ga dat maandag ook maar eens even regelen

@Tamm
    Zo even lekker een pizza en ook nog frietjes en een frikandel,mmm lekker hoor
    Maar ik zou het niet op kunnen nu ;)
    En idd erg vervelend dat je nog wat moet shoppen

@Eten
    Hier hebben de mannen shoarma gehad en ik heb een gebakken zalm en 2 haringen op
    Had nog zzin in ei en die heb ik dus gekookt en ga ik straks lekker op een toastje doen met een beetje mayo en ketchup,mmmmm:D

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Wub
    Fijn dat de kaartjes nu besteld zijn,scheelt toch wel he?!
    Nee nog niet uitgepraat,maar ik wil dat ook niet doen waar de kleine man bij is
    Heb mijn vriend gisteravond wel een brief geschreven en die op zijn bedkant gelegd en die heeft hij gelezen en daar schrok hij wel een beetje van
    tussen de middag had hij een smsje gestuurd dat hij wel wilde praten

Jeetje wat zijn er veel kindjes bij jullie geweest zeg ,hier nu net de 3e lading nog maar

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Babyboo, thanx voor de update! En idd het is echt niet bij te houden als je nog werkt zeg! Tjonge! Zelfs als je 's nachts wel slaapt, niet ;)

Maar hoe staat het dan met Flora en Bella? Zet t nou nog niet door?

Hier nu officieel verlof hoewel ik denk dat dat gevoel pas maandag komt. Zou dan normaal werken en dan nu dus niet... Vreemd idee,dat wel!

14. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ susan; dat is toch begrijpelijk. Maar vanaf maandag kan je lekker gaan genieten, uit gaan rusten en het hier proberen bij te houden ;)

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Aapje, watskeburt met je vriend dan?

Wub, fijn idee dat de kaartjes geregeld zijn! Hier wachtende op de 3e proefdruk. Voor 150 kaartjes zijn wij ca 310 euro kwijt trouwens.

@trouwen, hier gedaan toen Sophie nog in m'n buik zat, bij 10 wkn zwangerschap :) Wel met bruidsjurk, receptie, taart en diner.

@sint maarten, is echt nix voor mij! Manlief gaat dus ook naar de deur, hoort het valse gebler aan en geeft ze wat lekkers. Ik blijf lekker op m'n krent zitten... Heb t vroeger ook nooit gedaan trouwens --> is wel te merken aan m'n reactie hè? ;)

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wat een schatje is het toch ook:D

17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    huh ben ik nou gek of zijn er 100 pagina's geschreven in 3 dagen:(:(:(:(

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou de snoeppot begint hier aardig leeg te raken, dus ik denk dat wij straks verstoppertje gaan spelen in het donker, want lust zelf ook nog wel wat hahaha..

Vriendje heeft net tegen de buik gezongen....o wat ben je mooi, wat ben je mooi wat ben je mooi, o wat ben je mooi wat ben je mooi wat ben je mooi!!!
    Nou heb hem maar een brosje gegeven voor zijn liedje!

19. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik vind het wel leuk wil ook wel meelopen met de kids.

Maar ben beetje boos op de aardappelzak hier, ik zat met (voor) weeen en zijn huishouden bestaat alleen uit de afwas en dan nog zuchtend en steunend doen ook. Stel je eens voor dat zn handen eraf smelten in het afwas water grrrrr

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @susan :$ 150 kaartjes..... mijn god zeg.... en dan ook nog 310 euro.. das meer dan 2,00 per kaartje ex postzegels... je moet het maar uit willen geven..... snap dat je dat maar 1 keer doet maar goed... ieder zn ding zullen we maar zeggen ;)

@aapje iig heeft hij de brief gelezen en is hij geschrokken!!! meestal komen ze dan met hangende pootjes aanzetten.... ;)

3 koningen is ook deuren leuren en zingen voor snoep... gaat over de koningen die naar die krib in jeruzalem zijn gereisd (geloof ik)

@susan, is effe afkicken dat je met verlof bent.... maar went snel, en je hebt je verlof nodig om het hier bij te houden ;)

Deel Deze Pagina