Hier net frietje met loempia en chilisaus op. Reden vanaf de dierenarts toch langs de friettent, gelijk maar eten gehaald. Denk niet dat we vanvond nog wat gaan doen, geen ikea niet winkelen.Meneer heeft net aangegeven dat hij een schurfthekel begint te krijgen aan winkelen. Hopenlijk krijg ik hem morgen mee, ik moet en zal de babykamer afhebben voor ik 37weken ben. Hier geen sint-maarten doen ze niet aan, wel jammer vond het altijd zo leuk. Brusje en Flora nou nog niet bevallen?Zal ook niet meer gebeuren vandaag verwacht ik.November mama`s hebben het goed gedaan vanacht.
Het zet (nog) niet door....ik probeer positief te blijven. Heb mijn adressen afgemaakt en vriendje langs de drukker gestuurd. Daarna de tekst voor het Kaartje opgemaakt dus mocht ze komen dan is dat ook voor elkaar! Paps belde net of Bella nog langskwam om te zingen anders deed ie het licht uit 
@Prinsesje88 Kan je er dan beter niet voor vandaag even mee ophouden en gewoon morgen opnieuw een poging wagen? @wub309 Ja hahahah het gaat helemaal nergens over. @susan79 Oeh lekker gefeliciteerd dan met je verlof ! Kan je zelf weer meelezen haha. Lekker van gaan genieten! @Laraxx Ik denk dat jij helemaal niet gek bent en helemaal geljk hebt hahaha @Goofie Veel plezier in het donker, lief dat je vriend ook een brosje heeft gehad hahahah @Daisy1985 Nou dan zeg je hem morgen dat je gewoon nog heel even moet voor de laatste dingetjes. En dan is hij er daarna vanaf @Florabella Nou ik hoop voor jou dat ze binnen 24 uur nog een keertje op de wereld komt zingen!
@Babyboo, alleen dat geen wat ik wil is bij de ikea nog niet binnen en dat weet hij.En ik moet nog langs me werk, en dat vind hij ook niet geweldig dan loop ik met die meiden te kletsen en hij staat er voor spek en bonen bij. En dextro en kleine snoepjes moet ik nog halen voor in de tas ben ik ook vergeten.En hoeslakentjes. ik heb nog 4 lijstjes op de koelkast hangen van de 8 dus het schiet al op.
Aapje , het wordt hier helemaal niet gedaan. Vroeger hebben wij dat ook nooit gedaan. De soep was heerlijk. Heb 2,5 bord op en de rest gaat denk ik in de vriezer voor in de kraamweek. Dan heb ik nl niet veel zin om te koken. Dat was bij Fenna nl zo
pff houd het niet meer bij haha..... maar nog niemand bevallen dus! Hier afgelopen dinsdag smorgens menstruatiepijn wat na n paar uur ophield... savond ineens mega krampen in héél mn buik.. kleine aanrakingen deden pijn, ademen en als de kleine bewoog.. vertrouwde het niet dus toch maar de vk gebeld... ik moest in bad gaan om te kijken of het af zou zakken..dat gedaan en toen ging het weg!!! Volgende ochtend belde de vk nog even terug om te vragen hoe het met mn ging... erg fijn!!!
Prettig is dat he als ze je goed in de gaten houden?! Fijn dat het in ieder geval zakte. Heb je er daarna nog veel last van gehad?
Mijn schoonmoeder vertelde daarstraks trouwens iets wat ze had gelezen.. Echt belachelijk: Een vrouw was met 300 euro aan boodschappen de winkel uitgereden. Toen ze werd aangehouden en een verklaring af moest leggen was deze als volgende: ze was op zoek naar de kassa. Ben je dan dom of wat? Dat is wel de meest debiele verklaring die ik ooit heb gehoord hahahah.
Of zich aan het vervelen. Vriendlief zit hier stomme tekenfilms te kijken. En ik verveel me te pletter.
Ik ga een poging tot slapen doen, heb de paracetamol al genomen....dus geen schrik als ik me pas morgen weer meld! Enjoy THE voice meiden en welterusten!
Ja dat zal het zijn. Vind ik niet zo leuk en bovendien is vriendlief op de playstation. Moet jij geen gtst kijken dan? Ik vond het net zo gezellig met al dat geklets hahaha.