December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wij gaan nooit zo vroeg naar bed eigenlijk... Meestal pas rond 12-en. Is dat erg laat?

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    vind ik niet hoor.doen wij meestal ook.Ik tegen 12e en vriendlief nog later.In het weekend valt hij ook wel eens op de bank in slaap.

hoewel ik wel moe word en niet meer zo lekker lig op de bank.
    vriendlief kijkt tv en ik zit op ZP en youtube muziek te luisteren via koptelefoon.
    Klassieke muziek is goed voor baby`s maar mama draait al 3x hetzelfde nummer achter elkaar.Terwijl ik voor de zwangerschap niks van die muziek moest hebben.Heel stom.
    En de muppets kan ik ook geen genoeg van krijgen.

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wij doen hier wel vaak een poging om op tijd te slapen maar lukt nooit.

Lekkere warme douche gehad. Vriendje zou het bedje opmaken. Is het nog niet droog. Pff. Dus lig nu onder een fleece deken in mijn badjas op bed te wachten op het bedden goed. Heb wel wat anders maar dat is dan niet net schoon en ruikt niet lekker haha

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Goofie, moet je nou echt wachten tot beddengoed droog is? Dan hoop ik dat dat dan bijna zover is...

Hier vallen we ook vaak in slaap op de bank hoor! En wonder boven wonder, in bed zijn we ook meteen weer weg :)

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Zeg dames hou eens op met kletsen, moet te veel bijlezen.haha hier zo naar bed.

Aapjr, wat is jouw vent een eikel zeg grrrrr. Lekker ijn zijn laten gaar koken.

Rest vergeten.

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    MikMak, slaap lekker alvast

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik heb het gered een uur tijd en niemand heeft door mij heen gepraat.

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Alle december meiden liggen te slapen,
    behalve daisy die hoeft nog niet te gapen.

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Het is stil aan de overkant

10. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Daisy is eigenlijk nog lang niet moe
    Maar alle decembermeiden zijn naar bedje toe

11. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Het is hier stil en ik ben zo alleen.
    Ik ga maar ergens anders heen.

12. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik ga slapen, ik ben moe,
    'k sluit mijn beide oogjes toe,
    Heere houd ook deze nacht,
    over alle decembermeiden getrouw de wacht.

't Boze dat ik heb gedaan,
    zie het Heere toch niet aan.
    Schoon mijn zonden vele zijn,
    maak om Jezus wil mij rein.

Zorg voor arme kind'ren Heer,
    en herstel de zieken weer.
    Ja, voor alle mensen saam,
    bid ik u in Jezus naam.

Sta mijn ouders trouw ter zij,
    wees mijn vrienden ook nabij.
    Geef ons allen nieuwe kracht,
    door de rust van deze nacht.

Doe mij dankbaar en gezond,
    opstaan in de morgenstond.
    Als ik mijn oogjes open doe,
    lacht Uw zon mij vrolijk toe.

Amen

13. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Zal je net zien ben ik een keer midden in de nacht actief ligt iedereen te pitten.. Nou aapje we kunnen elkaar de hand geven..
    Ik had toch verteld dat we een bruiloft hadden vanavond en dat ik tegen hub had gezegd dat ie t nu niet kon maken om stomdronken te worden..Tot 2 x toe heeft ie beloofd dat dat zeker niet gebeurd..nou je raadt het al. Was zelf maar een uurtje geweest, 11uur weer thuis. Komt hub net thuis, komt er eerst een alcoholwalm binnen en daarna meneer. AAAARRGGHHH, ik ben echt zooo boos geworden, niet heel veel gezegd maar wel heel hard gehuild. Hij kon amper praten, zo dronken is meneer!! Dus ik ging eigenwijs beneden op de bank liggen, maar dat mocht niet van meneer. Heb na een halfuur voor mezelf en die kleine gekozen en lig nu weer in bed. Hij blijft beneden op de bank; die alcohol lucht is niet te harden. Wat een eikel zeg!!
    Voor het zelfde geld lig ik hier met weeen, moet ik naar het ziekenhuis en kan ik de buurman vragen of die mij kan brengen want meneer is bezopen..kan me zo boos maken als mannen niet hun verantwoordelijkheid nemen!!
    Zo......missch dat ik nu kan slapen..

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @mamsie
    hopelijk heb je nog wel kunnen slapen
    maar kan me heel goed indenken dat je kwaad was/bent
    wat een zak patat is jou man zeg niet te geloven zeg
    echt waar die mannen hun verstand hebben weet ik niet maar zeker niet in hun kop
    dikke knuff meis

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Daisy
    wat heb jij een heerlijke humor,lig hier in een deuk om jou!

@SUSAN
    O dat is echt te erg zeg dat doe je je kind toch niet aan
    is het wel gewoon een hetero stel?

16. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier een goede nacht
    1x eruit om te plassen ,elke nacht dezelfde tijd
    verder wel veel draaien maar sliep zo weer verder gelukkig
    lig nu wel klaarwakker maar kleine man zal zo ook wel wakker worden
    komt hij nog even hier liggen (kletsen :))

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mamsie, hè en je bent al 37.5 wkn! Dat vind ik echt idioot van je vent hoor!!

Aapje, ja gewoon een heterostel... Raar toch?

Hier in principe heerlijk geslapen maar had een rotdroom. M'n man was overleden dus werd net wakker en moest helemaal janken! Kom nu pas wat bij... Nog wel even tegen m aan gelegen en hij moest ergens toch wel lachen ;)
    INmiddels is Sophie wakker dus we liggen met z'n drietjes in bed nu...heerlijk!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen hier een matige nacht... was een beetje aan het piekeren geslagen dus effe wakker gelegen... vind dat hub teveel met zichzelf bezig is en zijn ding... ipv zich bezig te houden met linette en mij..... vind dat ie me negeert en kijkt mezelf geeneens aan... ik zei vannacht tegen me waarom hij me negeert, hij hoezo.... nou als ik in bed lig kan er geeneens een kus of welterusten af als ik dat niet doe en/of zeg gebeurd er niets enzo.. dat soort dingen.. hij zei ach valt toch wel mee:x.. NEEEE dus misschien de hormonen, misschien niet mijn hormonen maar zijn perikelen weer eens...

nou ga me zo meteen aankleden heb rond half 10 met dinnetje en dochter afgesproken om naar sinterklaas te gaan.... dus niet te veel kletsen

19. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Goedemorgen!!

MANNEN.................zucht.............

@mamsie,
    Wat een ei zeg die man van jou! Ik had lekker gefaked dat ik moest bevallen............kijken hoe snel hij nuchter zou zijn!!;)

@mikmak,
    dat herken ik wel hoor! ik vind ook dat mijn man me te weinig aandacht geeft, maar bij mij ligt het wel aan mijn hormonen denk ik............;)

@daisy,
    Waar ben je nou........iedereen is er weer hoor hahaha..............

@babyummels,
    Lief dat je me gemist hebt!!:D:)

Hier niet zo goed geslapen ondanks mijn eigen bedje:( heb barstende koppijn en volgens mij is mijn bloeddruk weer gestegen! pfffffffff hoop het niet! anders wordgt ik maandag weer opgenomen! moet rustig aan doen maar dat valt niet mee thuis met 2 kinderen en een man die er best wel even door heen zit (weinig geslapen veel gwerkt en geregeld deze week) en daar maak ik me dan weer zorgen om..........en das weer niet goed voor me bloeddruk.........zucht........

Vandaag SINTINTOCHT!!! zo leuk altijd!!

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Zo ik zal een kleine poging doen om bij te lezen.

Flora en Brusje, voorweeen helemaal weg inmiddels??

@bedtijd, normaal liggen wij er 10 uur – half 11 in. Nu ik zwanger ben lig ik er vaak al rond 9 uur in.

@met zn allen in bed, heerlijk he zo in het weekend, dan komt Stijn vaak ook nog ff bij ons bed leggen en straks met zn viertjes.

@kaartjes, hier 100 stuks voor 250 euro, heb er ongeveer 90 nodig, dat is net zo duur als 90. We hebben allebei een behoorlijk grote familie, dus dan gaat het hard.

@nacht, hier te vaak eruit geweest om te plassen, kleine is ook heel druk.

@enge dromen, daar had ik vorige zwangerschap meer last van. Nu in het begin wel gehad, maar de laatste tijd valt het mee.

@indalen, ik had idd vorige weekend voorweeen en steken echt helemaal onderin en dinsdag lag de kleine wat ingedaald, bewegelijk in bekken.

@naam, daar zijn we gelukkig uit (ook nog maar sinds een paar weken) en we gebruiken de naam nu ook als we het over de beeb hebben. Maar idd wat ik soms voor namen hoor langskomen bij patiënten van mij of dat ouders binnenkomen van nee je moet het zo uitspreken. Daarom hebben wij ook gekozen voor een naam met een duidelijke uitspraak en schrijfwijze (al had de vk toen Stijn al gelijk als Stein geschreven).

@mannen die veel drinken, daar zou ik ook niet zo blij van worden. Zeker niet als je bijna 38 weken bent…..

Hier een rustig dagje voor de boeg. Vanmiddag sintintocht kijken en vanaaf verjaardag van mn broertje.

Deel Deze Pagina