@Sniffy o dat is idd iets wat dan erg kan blijven hangen Haha moet even om je lachen,zo ging het bij de april mama s toen ook he Geweldig !! @Mikmak Dat is idd wel lekker dan,slaapt Linette nu weer goed? En lekker het hele huisje weer aan kant dus Nee dat is idd niet echt handig als je daar staat @Babyummels Nou dat is idd mooi op tijd,hier nog niet ingedaald @Florabella Hoe is het nu ? nog steeds last,dan zou ik idd ook even de VK bellen @Sjees ik hoop voor je dat je er iets voor krijgt en het dan wel op gang komt o kleine man was hier gisteren zo,niet leuk @Blackbird leuk boeken halen en dan kijken, @Goofie Dikke knuff ,ik weet hoe je je voelt,ik heb dat toen bij de kleine man gehad ook van een week of 30 tot het einde Gesloopt ben je dan!Probeer wel smiddags je rust te pakken meis @Hellepelle Nou mooi op tijd klaar dus,maar idd klaar is klaar O leuk dat je de blije doos kan halen,hier zaterdag gedaan @bella Jeetje houd het dan nooit op,wil je een superdikke knuffel geven meis!! @Babystew Nou gelijk heb je dit is niet zomaar iets die vriendin van mij heeft er heel lang meegelopen en meerdere kuurtjes nodig gehad Dus sta vrijdag maar goed op je strepen meis! @Nieuwwolkje Hoe is het met jou? Geboortekaartjes: wij waren bij de kleine man toen iets van 300 euro kwijt voor 80 kaartjes En nu heb ik nog geen idee eigenlijk ,zal wel rond de 200/250 liggen @Down Wij hebben bij beide keren geen combinatietest gedaan,ook bij ons zou een kindje met down net zo welkom zijn,tuurlijk als je mag kiezen kies je er niet voor Heeft iemand nog iets van Nijn gehoord ???
@ aapje 2009, hier redelijk nu, voel me sinds gisteren terug goed, en dan doe ik blijkbaar veel te veel, want heb gisteravond veel harde buiken gehad, maar ik doe liever veel, zoals koken en huishouden als ik me goed voel, moet ik ervan profiteren he! En met jou alles in orde? @ Goofie, het is veel geld ja, maar het zijn wel mooie, en je kan het tenslotte maar 1 keer doen! Voor dit kindje dan
@bella,jeetje meis, hoorde het op het nieuws idd... sterkte!!! @nieuwwolkje.. zoooooo 440 euro voor 80 kaartjes.... mijn god wat een bedrag.. heb je het al naar belgische francs teruggerekend.... ik bedoel tis 1000 gulden voor iets wat door andere echt niet bewaard gaat worden.... ik zou zeggen, zijn de kaartjes van goud? maar goed ieder zn ding... zou er bij mij iig niet ingaan.... @flora,en? al nieuws @aapje, ja ze slaapt aardig... UWV belde net toen we bij me zus aankwamen dus ze belde op tijd.. alles is dan nu geregeld, verlof begint wel 2 weken eerder, maar ja ik plak die 2 weken vakantie dan wel aan de andere kant van het zw verlof... das mij om het even about nijn, nee niets gehoord, heb gisteren wel gezocht naar een berichtje hier op zp of iemand wat over haar geschreven had....wie was haar buddy ook al weer.. kan die niet effe een smsje sturen... was dat niet babyboo?? babystew... echt sommige mensen denken echt niet verder na dan hun neus lang is... gewoon op de strepen gaan staan... @wub, *zwaai*
Hier terug van de VK Morgen urine laten controleren, bm mond ligt nog naar achteren dus geen grote onrust. Wel moet ik rust houden tot de pijnlijkheid van de harde buiken weer af is. Dus weer op de bank! Nijn, née niets van gehoord...
@florabella Oh gelukkig, ik maakte me al zorgen om je! Nou inderdaad rustig aan doen. Ik had gisteren ook last van buikpijn. Maar ik denk achteraf dat het mijn darmen waren. Wel voelt het nu doordat het kindje al ingedaald is, alsof ze tussen mijn knieen hangt. Ik ga steeds even naar de wc om te controleren of ik nog iets zie, voel, ruik.... Kennen jullie vast wel.. Mijn vorige was 3 weken te vroeg. Hoop dat deze toch nog 10 weken blijft zitten, maar ik voel me gewoon heel gespannen over, al is er niet echt aanleiding. Ik ben best wel bang voor dat het kindje al geboren wordt. Een beetje een peptalk van jullie allemaal zou fijn zijn.....
Zolang je geen vocht/bloed/slijm verliest is er geen reden tot paniek. Ik ben zelf te vroeg geboren en mijn broertje en zusje keurig op tijd!
@Flora: Fijn dat alles oke was... Nu weet je inieder geval dat er geen erge dingen aan de hand zijn. Hier aan de thee met speculaas...T is tenslotte dierendag
Hallo allemaal, Zo weer even een teken van leven van mijn kant. @ down syndroom wij hebben bewust gekozen om geen testen zoals combi enz te doen. Voor onszelf hadden wij zoiets met die informatie kan je niets. Maar als je kan kiezen dan ook een gezond kindje. En tuurlijk is het wel zo dan hou je er net zoveel van maar als je een keuze zou hebben Ben het met je eens sniffy ook hier zouden wij het niet afbreken mits het een onmenselijk leven word of niet levensvatbaar . @ baarkruk lijkt mij ook een mooie manier om te bevallen. Heb er al eens opgezeten alleen zat ik toen niet in de weeen. Maar ja met een ruggeprik lukte het niet om te zitten . hihihihi hoest puf hier ook een oudere hoor. Ben 40 en ook neusbeentje, geen hartafwijkingen en een mooie nekplooi ( in verband met een proef waaraan ik heb meegedaan hebben ze die gemeten ). Adressenlijst zijn wij ook mee begonnen. Hier ook de babykamer zo goed als klaar. Alles moet nog wel gewassen worden en nog dingen gekocht. Maar het staat op zijn plek. Oeps lees dat flora naar VK moet. ( pakt telefoon bij de hand. Geen gekke dingen doen hoor buddy ). Legt telefoon weer terug op de kast. En jij op de bank hup en denk erom koest. @ bellamanuela je krijg het wel voor je kiezen !!! Mega knuf van mij. Wat een muts zeg babystew. Hier ook weer urine weg gebracht en er zitten weer leukos in. Is nu ook weer op kweek gezet. Babyummels kan me je onrust wel voorstellen maare ons decembermotto vanaf het begin is vertrouwen hebben. Hier weer flink pijn in mijn buik, mijn bekken is rampzalig af en toe zit ik er echt door. Nu weer veel harde buiken en krampen. Dus hup urine weer weg. Afwachten allemaal. Van mij mag de tijd heel snel gaan nu . Heb de huiskamer nu wel goed bekeken de afgelopen weken
Ik ben al aan het luisteren hoor Lin!!! Kan het me voorstellen dat je het zat bent, heb ik nu al last van! Hier is het nog lang niet klaar hihi Sniffy; FOTO!!!
ik wil dat deze dag voorbij is,heb wallen tot mijn knieen,vind het neit meer leuk...... Maar ja moeder en zus komen nog eten,man heeft wortelkanaalbehandeling gehad dus die is natuurlijk megazielig als hij thuiskomt,kind wil nog steeds niet luisteren zit alweer een half uur aan tafel en nog maar 10 hapjes erin,grrrrrrrr IK WIL SLAPEN zo einde klaagmodus.....
@sniffy, en jaaaaaa foto... haha @sjees, voor mij mag de dag ook voorbij zijn.. ben blij dat mannetje op de kazerne blijft.. heeft avonddienst. heb hem liever thuis, maar nu hoef ik niet te koken, gooi er voor linette en mij een pizza in.. ze heeft al een toetje op ... pyama aan..
Daarom willen wij ook een foto haha!! Hier ook een puf om te koken maar mannetje is de hele dag al voor me aan het vliegen dus ik zal zo even de aardappels schillen voor Hutspot Sjeeeeesss; knuf voor jou en gewoon gaan slapen! Je mama en sis begrijpen je toch wel?! Kus