Wij zijn opgevoed met bram, dat is voor ons sinterklaas. Hoe kan je sinterklaas vervangen door iemand van 30jaar jonger? en de meiter is ook anders volgens mij
@Goofie Hoe gaat het nu met je buik? Is het al wat gezakt? @Prinsesje88 Ja ach inderdaad, nu kan hij nog en straks vraagt die kleine alle aandacht. Hij verwaarloosd mij niet dus ik vind het geen probleem. Fijn dat het studeren al beter gaat. En inderdaad neem gewoon wat vaker rust tussendoor! @Daisy1985 Hahaha jij ook al. Al klinkt dit wel heel erg vies! Is ie ondertussen al het bed uit of nog niet? @aapje2009 Goed bezig. Gewoon je poot stijf houden! Kom nou. @Sniffy Ben trots op jou haha. Het ziet er hartstikke goed uit! Echt niet! Nijmegen is de oudste stad van Nederland @Kim1990 Sorry maar ik kan het niet zo goed zien. Zal mijn ogen wel in mijn achterhoofd hebben zitten haha. Goedemorgen hee! Kijk die kan ik wel overduidelijk zien hahaha @Sjees Daar ben je lekker mee dan, kleine draaikont! Hoop dat ze gauw weer de andere kant op hikt! @Florabella hahaha wel lief. Lekker bezorgd. Daar kan ik stiekem ook goed van genieten als de mijne bezorgd is om me.
Had deze foto toen ook naar me moeder gestuurd ze was gewoon voor 5 min stil op what's app hahah Hoe meer ik naar de avond ga hoe groter me buik is/lijkt. Hebben jullie dit ook?
Die van mij is zo leuk als ik begin te "zeiken" zoals hij het noemt blijft/gaat hij liever boven.Ik heb een boze brief geschreven en leg die straks op tafel dan ga ik lekker alleen winkelen.
Das echt een verschil, op de ene foto lijk je 10weken en op deze 40. Echt mega verschil, s`avond lijkt mijn buik ook groter.geen idee hoe het komt.
in principe kan de baby op jou termijn ook best nog alle kanten op,maar ik ben natuurlijk de 37 weken gepasseerd dus dan meestal niet meer,ach ja is vast net zo'n eigenwijze als de mama
kim wat een verschil zeg in de buik!!! Ik heb eindelijk foto's gemaakt van mijn buik maar meot ze nog even op de pc zetten dus ik laat nog even op me wachten... had ik mikmak vandaag al gezien of niet???? ik ga de kleine even in bed bonjouren,man belde dat hij niet op tijd is vandaag,dus ga vanmiddag maar weer alleen iets doen met de kleine,vind het zo bweuhhhh als ie 6 dagen werkt,en hij krijgt er neit eens vrije tijd voor terug echt een slavendrijver die werkgever,maar ja hij heeft een baan moet ik maar denken. Heb hem alleen de afgelopen 2 weken wel erg weinig gezien,steeds pas tegen 7 uur weer thuis en s'ochtends al weg voor wij wakker worden..
@ buik; mijn buik is volgens mij gewoon altijd huge haha @ 6 dagen in de week werken; vriendlief heeft dat hier ook, maar is 2x per maand dat hij 6 dagen werkt. De andere 2 weken werkt hij 5 dagen, maar vindt er geen reet aan. Deze week is het weer zo'n feest week, maar nu komt het wel redelijk uit. Moet toch studeren, volgende week gelukkig weer 2 dagen vrij. Helaas hebben wij nooit een heel weekend (za/zo). Hij is op woensdag vrij en soms op zondag.
Heb al de hele tijd een onfijn gevoel in mijn vagina en dan meer aan de rechterkant. Heeft dit met indalen te maken? Heb nl het idee dat smurfje al helemaal is ingedaald, ben nl net een hangbuikzwijn
@Daisy1985 Hahaha goed bezig! ben benieuwd wat hij van de brief vind. Gewoon lekker zelf gaan winkelen. Dan maar niet toch @sjees Ja mikmak was er vanochtend.
Kan ook je banden zijn waar de kleine op hangt. Zei de vk van de week ook tegen mij. Die hangt nu lekker met het volle gewicht op je
zo net het keukenraam open gezet de katten waren dol blij dat ze naar buiten mogen.het is toch heerlijk weer dus dan kan het wel even met het raam open zitten. voor de rest heb ik het otch voor elkaar gekregen om te strijken en de vaatwasser aan te zetten meer zal er denk ik vandaag niet uit me komen