Ik wil maandag, als fenna op school zit, alles echt aan kant maken. Dus overal de 'rommeltjes' weghalen.
Nog maar iets meer dan 100 berichten, dan is deel 4 een feit! Sinterklaas: heb hem op tv gezien. Ik vind Bram toch ook leuker, maar dat komt denk ik omdat dat altijd 'mijn sint' is geweest. Onze ukken wennen wel aan deze denk ik. Mannen: de helft van de mannen is alweer bijgedraaid zo te lezen... zou het komen omdat het volle maan was ofzo? Nu de rest nog Hier lekker de ramen aan de voorkant gezeemd, tuintje geveegd en nu nog eventjes opruimen, stoffen, zuigen, dweilen en wc schoonmaken, dan kan mijn visite vanavond veilig binnenkomen. Tis toch wat dat huishouden... omdat manlief druk met klussen is in huis komt het nu allemaal op mij neer, maar ik kan niet zoveel meer achter elkaar... dus alles in etappes dan maar. Met een beetje geluk hoef ik morgen niet zoveel meer te doen behalve strijken en dan gaan we lekker met het hondje naar het bos. Jullie nog wilde weekendplannen?
Wub, zo jij hebt aardig wat gedaan. Wel je rust pakken hoor. Lekker hoor morgen naar het bos. Wij hebben nog geen plannen voor morgen. Misschien gaan we wel even wandelen op het strand.
Fenna krijgt eindelijk haar laatste kiezen, boven. Sinterklaas: ik vond wel dat hij het leuk deed hoor. Bram is voor ons dan wel de echte, maar deze kinderen zien dat later weer anders. Je ziet wel dat hij dezelfde gebaren maakt als Kees.
zo weer terug van de sint missie deel 2... vanmiddag naar het overdekte winkelcentrum.. maar echt leuk vond ze het niet.... de pieten die rondliepen vond ze wel leuk.... en dan daarnet tegen papa zeggen dat het zooooo leuk was bij sinterklaas hahaha. en nu effe de benen omhoog, want ben bekaf van dat gesleur... @wub denk het.... maar pfffff mannen zijn ook soms grote kinderen, die van mamsie en mij zijn bijgedraaid.. komt omdat ze beide militair zijn.. voor hun wordt altijd gezorgd dus moet je ze behandelen als kleine kinderen, dan komen ze ook sorry zeggen als kleine kinderen hahahahaha *proest*
@wub jij bent goed bezig geweest zeg... hier doe ik in het weekend niet zoveel...alhoewel zw verlof 1 groot weekend is.... *lol* @prinsesje, beetje gelukt met studeren? @sniffy, haha, moest ineens denken... je schrijft als fenna maandag op school zit dan...... toen moest ik gelijk denken, als fenna maandag op school zit dan wil ik even bevallen haha @flora, bij jou in de buik de rust aan het terugkeren... stilte voor de storm... @daisy, das ook te gek voor woorden... jij hebt al een halve dag erop zitten hij komt er net uit? of heeft ie nachtdienst? en dan niet de lekkere broodjes van bakker bart willen, ook niet aardig zeg
Weet je wat hij dan doet?Zich omdraaien dekbed over z`n hoofd en verder slapen.Hij is de tuin aan het vegen.Niet echt wat ik in gedachte had wat hij zou doen (babykamer) maar goed hij doet in elk geval iets
Hij werkt door de weeks van 8.00 tot 17.00 of van 9.00 tot 18.00 Lekker hoor die broodjes van bakker bart, als hij hem niet wilt eet de baby hem wel op, die heeft wel honger
@daisy, is ook een goede oplossing hahaha, lekker zelf opeten... en als ie aan de babykamer moet werken, zeg je toch, fijn schat dat je de tuin hebt gedaan. doe je na het eten de babykamer? denk dat ik moet bevallen.... @sniffy haha oke. maar bij voorkeur moet dit kleine mannetje nog tot vrijdag blijven zitten, dan ben ik pas 37 weken dus laat het over aan jou
En dan op zaterdag tot half 3 uitslapen? Pff! Hij lijkt wel de zwangere! Nouja, dat is ook niet goed uitgedrukt, want het is niet zo dat wij tot half 3 op bed liggen.. Maar in iedergeval is hij zich nuttig aan het maken. Zou hem daarna gewoon ff aansproren om zich nog nuttig te maken in de babykamer. Hij moet nu immers heel erg fit zijn @ Mikmak; jahoor het leren is vandaag een stuk beter gegaan, maar merk ook dat ik weer wat beter in mijn uitgelubberde vel zit sinds gisteren Ga jij inderdaad maar ff lekker bankhangen, na alle sint perikelen vandaag. Wel lachen dat die kleine zo enthousiast was tegen je vent! hihi
Zoooo aangespoelde walrus meld zich met bib Ik ben in bad gaan zitten, loop een uur lang al alles te vreten wat los en vast zit; banaan, pepermunt, chocolademuffin, bakje andijvie stampot.....dus nu in bad kan ik niets meer pakken behalve dan die 8 taaitaaitjes die ik had meegenomen en waar er na drie minuten nog 1 van over is.....zucht kon wel aan morbide orbesitas leiden
En toen was het op....gelukkig is vriendje de paarden doen anders schakelde ik hem denk ik ook nog in
Oww een mc hamburger heb ik ook al op whahahahaa dit is niets voor mij! En de McFlurry kruidnootjes vind ik een aanrader!!
Tja als ik eerlijk ben heb ik als ik in bad ga altijd drinken, wAt lekkers een boekje en mijn iPhone mee. Maar ik kan ook rustig een uur of twee weken.....Dus anders verhonger ik ook!!
Whahahaha Is weer eens wat anders dan een hemafrodiete potvis met een roze bikini! Die kleine heeft gewoon honger, laten we het daar maar op houden Door alle "vreet" verhalen ga ik vanavond ook maar friet halen en lekker uitgebreid dineren