De inktpatronen zijn leeg, dus ik denk niet dat ze lege blaadjes accepteren. Ik kan het wel proberen en blijven volhouden dat er wat staat
Hmmm balen! Ik had laatst die bonnen op mijn iPhone scherm maar dat mocht niet, moest geprint 
Gelukkig hier geen maagzuur, alleen na een echo, beeb vind dat echt niet fijn. Bonnen zou je kunnen uitprinten bij de bieb, fotoshop op fotopapier, maybe bij een vriendin? Hier heeft dochter lief de schommelstoel gesloopt, grrrrr. Waaaaarom nuuuuu??? We moeten het mooi krijgen niet lelijker. En nadat de kraamzorg weg is dan is het niet zo erg, dan kan het altijd vervangen worden in tijd oid Tussen mn mannetje en ik ist weer goed. Als ik hem dan weer zie vind ik hem te lekker om boos te blijven en hij geeft me toch wel weer gelijk.
@flora, had je het bad volgeladen met eten.. en nu het leeg is doe je er uit ellende maar water in? gelukkig houden walrussen van water... @sniffy, ah ja dan houd het op.. en ik wil pas vrijdag bevallen.... @prinsesje ja haha de enthousiasteling naar mn vent... in het echt durfde ze geeneens te zwaaien... ze zat net op de bank te eten want ze had al honger en wilde de rest van de kip jambalaya... zegt ze, vandaag naar sinterklaas geweest.. dat was leuk ja ontzettend leuk.... zal zo effe een foto neerzetten dat ze op het paard van sinterklaas zit...
Goedenavond meiden!! Flora,haha moet wel om je lachen hoor,probeer je wel in te houden hoor meis!Oké is makkelijker dan gezegd haha Zag staan dat iemand een bos bloemen heeft gehad,dat is lief! En nog een vriend/man die nog niet zolang eruit was,en groot gelijk heb je dan toch geen broodje.Heb je er van genoten Hier eventjes de stad in geweest,en vechten voor een parkeerplaats.Wij stonden netjes met knipperlicht aan omdat iemand uitrijd zodat wij erin konden dacht even een oude man dat hij erin kon,nou echt niet!!Zei tegen vriend pas op want die gaat erin,wat doet hij nou die auto was er net uit en geeft gas naar de parkeerplek hahah,en die man maar zuur kijken.Ja sorry wij waren hier toch echt eerder! Verder met me neefje even bij sinterklaas gekeken en hij genoot er helemaal van en met grote ogen naar zwarte piet te kijken en ook te lachen,wat is dat toch geweldig om te zien! En ik heb al de hele dag last van krampen zegt me zus tegen me ja straks breken je vliezen in de stad haha,dan kan ik gelijk door naar het ziekenhuis.Maar zit nu lekker rustig op de bank dus niks aan de hand Heeft vriend weer hij had wii spellen te koop staan,en hadden dus afgesproken tegen 18.00 staat diegene er voor half 6 al! En is dus weg gegaan,nu heeft hij aangeboden om ze te brengen gelukkig is het niet ver weg maar toch!
Sniffy,inderdaad ze hebben al alle tijd van de wereld maar kiezen altijd ervoor om op drukke dagen te gaan. Wat zijn jullie toch slecht bezig met de Mac Heb in me zwangerschap 2x Mac gehad,maar nou is het hier ook niet zo heel lekker!Kreeg wel altijd trek als we er langs rijdenMaar mocht niet van vriendlief,ben hem daar ook erg dankbaar voor om tegen mij nee te zeggen Hier zit een salami pizza in de oven,was eigenlijk niet de bedoeling maar ach de week toch al niet heel goed gegeten dan kan dit er ook nog wel bij haha. En morgen gaan we gezellig naar een pannenkoekenhuis met me zus,zwager en schoonouders.
@kim ja hub had wat goed te maken.. dus kwam met bloemetjes thuis haha.... hij weet wel wanneer iets terecht en onterecht is wat zou slechter zijn een pizza salami of macdo???? mocht je niet van je vriend.. haha zou die van mij echt niet moeten doen.. nu ben ik toch niet zo van de mac, heb deze zw nog geen mac gegeten.... oh jawel augustus, de dag na de verjaardag van hub.. en vandaag dan bij Burger King geweest.. voor de rest niet.... @sniffy, nee daar zou een verbod op moeten komen bejaarden in de stad, maar dat geld ook voor bejaarden op de weg en zondagsrijders.... pfffff verschrikkelijk, je wilt niet weten hoe vaak ik een auto heb ingehaald die 70 of 80 op de snelweg reden @brusje fijn voor jou dat het zuur weg is.. vandaag valt het wel mee, maar gisteren iedere hap die ik at kwam het zuur mn keel in.. doet zo een pijn....
Mikmak,mooi dat hij het wel weet wanneer hij fout is en wanneer niet. Hmm denk zelf dat de mac slechter is Ben zelf ook niet van de Mac hoor maar af en toe denk je echt van ooo daar heb ik trek in!
Hier hebben de frietjes ook heerlijk gesmaakt, maar moet dan het maagzuur maar even voor lief nemen. Vriendlief hangt over de bank MW3 te spelen en ik sta te strijken. Volgens mij klopt er iets niet..
Van de mac heb ik geen maagzuur Ik denk dat ik maar iedere dag mac moet eten Ik zit achter de laptop, Janco zit natuurlijk weer achter de playstation
Het is zeker rustig hier. Hier net even een lekkere warme douche genomen,zit net en de kleine meid is gelijk weer lekker druk.