Meiden ik heb het zo warm. Zit gewoon in mijn blote tieten op de bank en nog het ik het warm. Had al gevraagd of mijn vriend de kachel expres hoog heeft gezet. Maar het is maar 20graden. Pff
@Daisy ja dat is idd wel wat lastiger met inkopen doen he Bij de kleine man wisten wij het niet en nu wel en vind dit toch ook wel handig hoor en leuk moet ik zeggen,je mag het wel weten hoor,maar dan via pb Niemand in onze omgeving weet er nl van en ben bang voor meelezers
Goofie, jij spoort echt niet. Zal je vriend wel leuk vinden Aapje, meid denk aan jezelf en je kleintje . Hij zoekt het maar lekker even uit. Even in de negeerstand. Dikke knuffel!!! Daisy, ieuw ranzige vriend heb jij. Ik zou de boxer eraf knippen en dan de schaar er aan de voorkant inzetten
zullen we met de tijd wel merken wij hebben doosje voor een meisje en spijker voor een jongen. jullie ook?
Ja mijn vriend vind het wel wat natuurlijk. Die is nu mijn arme rug aan het masseren haha. O o flora hier ook een e
haha ik ben blond ,ik dacht zal de 2e naam dezelfde naam van onze zoon kunnen zijn bedenk ik me net ,nee suffie ze krijgen een meisje