Goofie, zal je vriend vast en zeker niet erg hihi. Hier begint de eerste naam met een L en de tweede naam is ook met een L.
nee zulke mooie namen hebben wij niet idd Hoe zeg ik dit nou goed zonder het geslacht te veraden nee wij hebben het niet zoals jullie nee ,snap je het nog
Hier vandaag nog precies een maand tot de uitgerekende datum gaat echt snel o ja was ik vandaag met mijn moeder bij de patatzaak staat daar een moeder van een vroegere vriendin,raken we even aan de praat en zeg ik zo dat ik moe ben van de laatste loodjes Vraagt ze echt serieus,krijg je er een kindje bij dan ????? Nee joh ben zo dik van mezelf,hahaha
Grrr ben ik aan het typen gaat me bericht weg rot telefoon. De kat moest de slaapkamer uit,komt hij op me af lopen staat boven op me echt zo van ik ga gewoon liggen en baf daar lag hij. En nu is meneer er weer af omdat ik bewoog.
Ja daar heb je gelijk in Heb nu al medelijden met mijn toekomstige schoondochter zoontje hier is ook niet de makkelijkste nl,maar wel heel lief
@aapje, wat een belachelijk gedrag van je vriend zeg... maar gezien het feit dat hij nog steeds zn onderbroek van gisteren aanheeft zal het niets meer zijn dan puberaal gedrag.... knuffel voor jou @naam hier zijn de initialen AAJL @goofie, muts..... zal je vent leuk vinden dat je topless in de kamer zit haha hier ook wel wat last van hitte.. opvliegers enzo en een mensturatie buik.. maar dat heb ik al een paar dagen... en dan nog niet over het zuur gesproken... nou bijna deel 4 aan de beurt...