December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Susan
    jeetje heb je het wel over jou schoonmoeder en niet over mijn schoonvader ;)
    Dat is ook een man die nooit iets fout doet en ander altijd wel
    en excuus maken wat is dat ?????
    nee voor mij ook geen leuke momenten meer,alleen bij het hoog nodige zie ik hem en verder niet
    word al vervelend van binnen als ik hem alleen al zie

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha heel herkenbaar al die schoonouder verhalen...ik merk ook vaak dat er bij ons thuis heel anders met elkaar en problemen wordt omgegaan.

Meiden graag ff jullie mening, ik wil voorkomen dat ik straks 100 kleine babypakjes krijg en wil daarom dit gedichtje op de opgebruikte (linker) kant van het kaartje zetten. Idee?

Mijn kastje hangt met kleertjes al lekker vol
    Want mama is op winkelen behoorlijk dol
    Ook mijn oma's en tante gingen al goed tekeer
    Maar die kleine kleertjes pas ik straks niet meer
    Het is daarom dat ik het jullie vraag
    Als kleertjes een cadeautje zijn dangraag
    maatje 64??? of groter
    dan worden mijn beentjes niet steeds bloter en bloter

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Moest vandaag verzuim weer even bellen hoe het nu ging
    Nou gaat wel beter als ik em maar niet te druk maak
    Ok nou dat was mooi
    Nu moet ik volgende week naar de arboarts,want dan konden ze zien hoe het ging en dat ik dan na de zwangerschap geen last zou hebben van BI
    Vond het echt een domme reden,of hebben meerdere van jullie dit gehad?

4. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @flora
    ik vind het een leuk gedichtje,heb je die zelf bedacht?

alleen het is dan maatje 62 ;)

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hahahaha Aapje, ik heb dat al als ik aan haar denk!! :)

Florabella, leuk gedichtje zeg!! Op zich kan t wel maar wat je ook zou kunnen doen, is op Lijstje.nl - Home zelf een lijstje maken met wat jullie graag zouden willen hebben. Je kan specifieke dingen neerzetten of gewoon globaal zoals 'voorleesboekjes'. Na maat 50/56 komt 62 en daarna 68 ;)

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Aapje, het is nu toch niet te zeggen hoe t na de bevalling zal zijn met de BI?? Vind t een beetje vreemd...

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier ga ik morgen naar de gynaecoloog voor onderzoek. Mijn buik is ook nog steeds hard (eigenlijk constant) de vk kon ook niet goed de ligging voelen omdat het zo gevoelig was. Beeb deed het wel goed gelukkig en mijn bloeddruk was ook mooi!

@aapje: Wat knap van je grote kleine man, zo zonder speen! :)
    @Florabella: Leuk gedichtje hoor! Inderdaad dan wel maatje 62. Ik heb zelf ook al veel te veel kleding, maar weet niet of ik wel zoiets op het kaartje wil zetten.. vind het aan een kant zo 'hebberig' staan, alsof ik allemaal cadeautjes verwacht :) maar zo'n gedichtje als dat jij hebt is wel erg leuk.
    @Robin: Rustig aan doen hoor! Foei! ;)

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    K heb het al anders, bedoelde 68! ik
    Typ soms wat stom op mijn iPhone. Ik heb het idd zelf gemaakt.

Thanx voor de tip van het lijstje, maar daar ben ik niet zo goed in. Ik vind het wel leuk als mensen zelf een cadeautje verzinnen maar dan niet maatje 56 ofzo!

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

Over schoonouders; hier 2 hele lieve gelukkig!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Florabella, als de mensen een beetje nadenken snappen ze heus wel dat ze niet met kleine maatjes moeten aanzetten. Dat was hier iig zo. Hebben veel gekregen in maat 68 vooral bij Sophie toen. Lastig punt vind ik wel dat het nou net de smaak van de ouders moet zijn...

Babystew, nonstop een harde buik lijkt me niet best!! Is ie ook pijnlijk voor je? Goed dat je morgen nog naar de gun gaat voor extra onderzoek.

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    babystew succes morgen!!!

Susan; hmmm ik gok eerder op een goeie smaak dan op de
    Juiste maat binnen mijn vriendenkring!

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Flora, leuk gedichtje! Is idd handig om al die kleine kleertjes te voorkomen.

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nou idd een domme reden. Lijkt wel of ze je niet geloven of zo :(

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Flora
    Hier kregen we heel veel kleine maatjes,maar dat was ook omdat wij het geslacht niet wisten en toen mensen wisten dat het een jongen was hadden ze zoiets van ,nou dan kunnen we dat wel kopen
    @Babystew
    Fijn dat ze je goed in de gaten houde,want normaal is het idd niet
    Wel fijn om te horen dat de kleine het goed doet!
    @Sniffy
    nou zo zit iik nu dus ook steeds te denken
    Ik vraag aan haar ,waarom ??
    Zegt ze als het alleen harde buiken waren dan sturen we niemand door,maar met BI dan sturen we ze even door naar de Arbo arts zodat die kan kijken hoe of wat en dan mocht je na de bevalling nog last hebben dan hebben ze je in ieder geval al gezien:)
    Maar goed we zien het wel volgende week vrijdag

15. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Nog geen last van lekkende boobs gelukkig :D Mag van mij ook lekker wegblijven. Wel zijn mijn nippels super gevoelig. Niet echt prettig want in de auto komt de riem er steeds tegenaan :x

@ Hellepelle, lekker niks doen vandaag en hopelijk is het morgen weer over! *hug*

@ Susan79, mja ik blijf echt hangen op die 5,5 kilo :( Zit er nu al een paar weken op en er komt gewoon niets bij.Heb me vanmiddag een restje lasagna gepakt van gisteren als "extraatje", is dat me super fout gevallen. Doe ik dus ook niet meer .
    9 kilo is zeker netjes! Volgens mijn vk moet je nu tussen de 8 en 11 kilo zijn aangekomen.

Handig dat lijstje op internet!

@ Florabella, leuk gedicht!

@ aapje, ben toen ik niet meer kon werken meteen bij de arbo geweest en zou na 6 weken terug moeten komen om te kijken hoe het met me ging. Nooit meer wat van gehoord dus of ik nog opgeroepen word weet ik niet.

@ babystew, hiih ja baas :p Heb me vandaag gedragen en lekker niks gedaan. Merk het meteen aan mijn rug, die is een stuk minder pijnlijk.
    Suc6 morgen!!!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, valt mee hoor dat het nog een slechte nacht is.... linette gaat gewoon goed, alsof ze nooit een speen heeft gehad.... ik weet al niet meer hoeveel weken het is, 3 weken ofzo.... 4 weken hahaha dat went snel.
    dat is wel een domme reden hoor om naar de arbo te moeten.... slaat werkelijk nergens op... kijk een arbo is er als je langdurig ziek bent of op aangeven van je werkgever, dat ze twijfelen aan "je ziek zijn" dus vind het BS...... UWV heeft mij ook gewoon gebeld en alles is in orde, wordt ook niet meer door ze gebeld.... en een arbo zoekt sowiezo geen contact met me tenzij mijn werkgever dat wil.. nou mijn baas ziet ook wel dat ik een kleine dikkert ben geworden die nu al zo een 20kg extra bij me draag en weet dat ik geen zeikert ben wat betreft ziek zijn.. dus neemt gewoon aan dat het klopt... daarbij heeft zijn vrouw kantje boord gelegen in april omdat er placenta was achter gebleven na bevalling dus neemt dit heeeeeel serieus

@flora leuk gedichtje, dacht al dat je 68 bedoelde.... :D

@babystew, succes morgen!!!

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik heb een lactulose drankje gekregen die ik 2x daags moet nemen,maar helaas nog geen effect,ik hoorde wel dat het 2 a 3 dagen kan duren eer het echt werkt ik houd dus hoop,maar vind t echt zwaar worden nu en heel pijnlijk.
    Ik zal t laten weten als het helpt of als ik iets anders krijg dat werkt,jij ook sterkte!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

flora,leuk gedichtje zeg!

heeft iemand nog iets van nijntje gehoord,ik weet neit meer waar t bericht staat van degene die toen het berichtje over haar opname poste,maar anders kunnen we die misschien even vragen?

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mikmak
    Nou hier zijn ze echt superstreng bij verzuim,maar bij ons is er enorm veel verzuim op het werk en dat proberen ze zo terug te dringen
    Ik moet elke week verzuim bellen hoe het gaat
    Mijn leidinggevende vind het wel goed en staat achter me
    Maar die lui bij verzuim ,echt verschrikkelijk

Maar ik denk doordat ik bekkenpijn heb ik ook langs moet bij arbo. Is juist ook goed voor mij want dan heb ik na zwangerschap eventueel al op papier staan voor uwv dat het zwangerschapsgerelateerd is.
    Dit hoorde ik van iemand anders en er zit wel wat in
    Dus maak me maar niet te druk

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb niets meer over/van nijn gehoord, ben ooh wel benieuwd/bezorgt

Deel Deze Pagina