Meiden! Even een snel berichtje van mij.........................sorry dat ik niet geweest ben een tijdje heb veel aan mijn hoofd en geen tijd/puf om te reageren.................maar ik denk wel aan jullie hoor!! Ik probeer zo snel mogleijk weer lekker mee te kletsen! XGermini
Jeetje ben een paar dagen niet geweest en zie dat Babystew is bevallen. Wat schrikken zo vroeg! Gefeliciteerd met de geboorte van Mila . Hopelijk gaat alles goed met jullie meisje, ik ga snel even terug lezen!
Manlief en ik spelen wordfeud op de iPhone . Ziet er niet uit, samen een spelletje doen maar dan op je telefoon
dankje snffy!! lees ik nu dat babystew is bevallen!!! ga dat even teruglezen en verders...............tot snel allemaal!!
BAbystew, Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!! ik heb niet alles teruggelezen maar ik hoop dat alles goed gaat met zowel haar als jou! Ik hoop dat jullie snel van haar mogen genieten!! dikke knuff voor jou en jullie Mila!!xxx
@aapje zag je het germini kwam voorbij jeetje zeg, sinds babystew is bevallen worden er hier overuren gedraaid hihi @blondje, hier zit ik tussen werken door te posten hier gaat best goed haha.... werk alleen nog maar woe en do... en 2 dagen zw....
Even een dagje niet gelezen, en ook geen puf meer nu, maar ik moet natuurlijk wel even reageren op babystew! Jeemig meis wat vroeg! Ik ga veel voor je duimen en ik hoop dat je Mila snel mag vasthouden! *knuff* Voor de rest.. morgen weer een dag, dan lees ik alles rustig
Sniffy, hier ook wordfeud Verslavend hè? Ik whatsapp m'n man ook als we samen thuis zijn. Of ie dingen wil meenemen etc Eigenlijk best erg toch??
Whahaha dat is wel heel erg Het is idd verslavend , ik vind scrabble leuk om te doen maar dit is natuurlijk makkelijker. Hoef ik ook de rommel van het bord niet op te ruimen.
Ik whatsapp m dan als hij al wakker is en in de badkamer bezig is, of ie dan m'n tandenborstel en toilettas wil brengen naar bed zodat ik vanuit daar kan opmaken en poetsen. Enne, onze badkamer grenst aan de slaapkamer dus het is voor mij hooguit 2 meter lopen! Hahahahaha En idd ja, troep van zo'n bord opruimen, of zelf de puntentelling bijhouden... Wordfeud zoveel makkelijker!! Alleen vreemd woordenboek af en toe hoor!!
Vreemd dat ie dat woord niet kent!! Even serieus vraagje...heb vandaag beetje last van drukkend gevoel onderin. Is erger met bukken maar voel t ook licht nu ik op de bank lig... Als ik buk, moet ik dat ook langzaamaan doen enzo. Kan me niet voorstellen dat ik nu al, bij pas 30 wkn, aan t indalen ben?! Of nou ja ik...de kleine man Iemand een idee??
Haha ja zo sms ik mijn vent ook regelmatig als we op een verschillende verdieping zijn. Toch best handig hoor, gelukkig doet hij het andersom ook
Ik heb dit ook, ook vooral als ik mij linker been optrek. Het kunnen gewoon je banden zijn, ik heb het ook ineens meer en volgens de bekkenfysio kunnen dit banden zijn. Maar ons meisje ligt al vrij laag met haar hoofdje dus ook dat kan het zijn. Hou het gewoon in de gaten... Ik leg er wel vaak een warm kruikie op ofzo, help ook prima.
zo volgens mij loop ik achter in tijd, hier geen wordfeud.... hmmmm kerel is denk ik te weinig thuis voor dat te spelen en linette kan nog niet schrijven, die kan net een vis tekenen haha zo goedemorgen allemaal, hier zeikt het van de regen, waait het erg hard... vandaag denk maar effe met ukkie gaan zwemmen ofzo.... lijkt me een goed idee... verder geen idee
Hier ook bagger weer!! Wordfeud speel je via bv je iPhone met anderen, ik speel bijvoorbeeld met mijn zusje in amsterdm en mijn vader im Groningen!
Goeiemorgen allemaal! zo nou weer een beetje bijgelezen hoor.. @familieproblemen(mikmak/goofie): jee ik ben zo blij dat ik dat niet heb, het lijkt me echt zwaar! mijn schoonmoeder is alleen een mega pessimist en dat vind ik soms al lastig haar glas is niet half leeg, er is gewoon helemaal geen glas.. mensen hoe kan je zo negatief in het leven staan.. zucht.. maar goed, als dat alles is.. @babystew: ik had je laatste berichtje gister helemaal over het hoofd gezien! sterkte hoor, maar ze trekt zich er vast en zeker doorheen. ik duim voor je (en vele anderen met mij denk ik zo..) Hier: om 4 uur vanacht wakker, en niet meer kunnen slapen van de honger. Klinkt bizar maar dat heb ik wel vaker, geen trek, echt honger.. echt pijn in je buik nergens meer aan kunnen denken honger.. zucht.. dus na proberen te slapen en wat lezen toch maar om half 6 eruit om te eten.. sms ik mijn man (die al om half 5 de deur sloot om naar werk te gaan) en hij blijkt al van half 3 wakker te zijn! ipv half 4.. naja geen goeie slaap-vibes hier.. hopenlijk gaat het vanacht beter
Blackbird, jij stond dus al vroeg voor de koelkast. Het zal wel aan het weer hebben gelegen dat jullie niet konden slapen.