December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen allemaal,

Ik ga zo Fenna naar school brengen, dan even schoonmaken thuis en daarna boodschappen doen.

Spreek jullie later nog wel!

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sniffy; Weet jij vanaf wanneer het bed op klossen moet staan? Vriendlief is ook verslaafd aan woordfeud, heb hem vorig weekend toen we weg waren een verbod moeten opleggen.;) Goed bezig jij, het is weer voor zulke klusjes.

Aapje; Tja, je moet goed voor jezelf zorgen he.;) Dus dat doe ik ook.

Germini; Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je. Wanneer heb je verlof?

Mikmak; Ik werk 4 dagen en het is lekker druk zeg maar! Geen tijd voor zp dus overdag. Maar vind mijn werk leuk en fijn dat het druk is, houd van " gezonde stress." Heerlijk dat ik nu iedere vrijdag vrij ben, was om de week maar had nog veel verlofdagen staan. Gezellig zwemmen, veel plezier alvast.

Blackbird; Lijkt me ook erg vermoeiend mensen die zo in het leven staan, word ik moe van van die klaagtypes, je moeders glas zal toch wel vullen als ze oma wordt.:)

Ik was vanmorgen lekker om half 8 wakker en goed geslapen, ondanks het snertweer hele goede zin, we maken toch wel wat van het weekend.:D Vananvond lekker boerenkool maken, daar is het weer voor! Zo mijn winterkleding naar beneden halen en zomerkleding naar boven, het zal nu geen zomer meer worden lijkt me. Heb woensdag 3 paar nieuwe schoenen gekocht, een paar zwarte pumps, een paar Warmbats Australia (net slofjes!) en een paar lage laarsjes van le cocq sportif. Ga 2x per jaar naar een verkoop van monsterschoenen (vooral maat 37, en dat heb ik), die hebben op beurzen gestaan en zijn merkschoenen voor minimaal 50% korting. Had nu 3paar voor 190 euro.

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedmorgen allemaal,

Ben heel benieuwd hoe het nu met babystew, babystewshub en Mila gaat, hopelijk laat ze vandaag iets horen.

Heb vannacht heerlijk geslapen !!!!!!!!!!!!!!!!! Normaal hoor ik hub altijd wegrijden naar zijn werk, maar vandaag niks gehoord tot onze dochter bij me bed stond, mama gaan we naar benenden? 08:00 uur !!!!!

@ familie : ik noem mijn schoonmoeder schoonloeder . Denk dat dat genoeg zegt.

Veel zwemplezier voor wie er ging zwemmen. en een prettige dag allemaal.

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dames goedemorgen.

Ik moet hier even mijn excuses maken dat ik de laatste weken niet meer online ben geweest. Sinds ik in de ziektewet kwam had ik bijna nergens geen puf meer voor, veel bezig geweest met rusten zodat ik mijn bekken kon ontlasten. Heb in de tussentijd therapie voor mijn bekken en ben ook bij de bedrijfsarts geweest. Ik ben nu sinds deze week weer 2x4 uur aan de slag. Nog 4 weekjes en dan met verlof :) We krijgen nu ook 1x per week hulp van een tante van mij in het huishouden. Manlief werkt minimaal 40uur per week, ik kan het bijna niet meer en dus blijft het elke keer liggen wat ook niet de bedoeling is. Ik hoop zo dat ik weer wat meer online kan komen vanaf nu.
    Ook ben ik druk bezig geweest met school want die wil ik voor de bevalling afgerond hebben en zoals het er nu naar uitziet zou ik volgende week donderdag klaar kunnen zijn.

Ik las op hyves dat babystew al bevallen is! Ondanks alles toch gefeliciteerd meis. Succes de komende tijd en ik hoop dat jullie kleine meid toch snel mee naar huis mag over een paar weken.

Hier alles goed met de zwangerschap. Kleine ukkepuk groeit goed, 25 oktober weer op controle, dan bij de gyn en dan krijg ik ook een groeiecho (=standaard).

Hoe is het met jullie allemaal meiden?

Knuffel @ all!

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nicky; Begon me al af te vragen waar je was! Vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken, nog maar 4 weekjes en echt met verlof das wel lekker. En fijn dat je tante hulp biedt, je hebt nog een kleintje thuis en dat kost vast ook een hoop energie. Goed weer van je te horen!

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Goedemorgen

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @blondje, haha op mijn werk is het ook retedruk... tis hollen of stilstaan bij ons... maar ben aardig bij dus ruim wat tijd in voor lanterfanten haha

@blackbird, ach ja het zei zo met die moeders.... doe je niets aan;)

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    morghu brusje

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    bed op klossen hoeft pas vanaf 37 weken. Dit moet voor de verloskundige en de kraamverzorgende. En je mag pas thuis bevallen vanaf 37 weken dus dan moet je bed op klossen staan.

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Blondje, je bed moet vanaf 37 wk op klossen staan. Vanaf 37 wk mag je ook thuis bevallen.

Ik vind het wel fijn hoor, als er klossen onder staan. Dan hoef je niet meer op te staan maar kan je zo je bed uitglijden. ;)

Het zal voor Fenna wel wennen zijn, want ze kan nu op bed klimmen. En dan kan ze er onder door lopen denk ik :D

Ik zal een krukje voor haar neer zetten.

Ik doe altijd op vrijdag het huishouden. Het stoffen is al gedaan, en de keukenkastjes aan de buitenkant.
    Nu alleen nog stofzuigen en dweilen. Moet het weekend ook werken dus als ik dan om 11.30u thuis kom, hoef ik niks meer te doen, behalve wasjes. Maar dat is zo gedaan.

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nicky, ik miste je al! Wilde je al via hyves een berichtje sturen.
    Fijn vooruitzicht dat je bijna klaar bent met school :)

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Huishouden, ffff een ramp hier. Mama komt vanmiddag en het hele weekeind om me te helpen dus dat is super lief! Alleen is het nu zo'n zooi dat ik toch zo maar een beetje wat ga doen ;)

Nicky; fijn dat je bijna klaar bent!!

Klossen; wij hebben bierkratten gespaard, haha het wordt een Heineken baby! Drie lege kratjes en een volle voor als papa en opa lang moeten wachten lol ik zit ze er elke keer mee te pesten. Mijn mams denkt dat ik het ook nog echt ga doen met dat volle krat!

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Flora, whahaha, dat is wel een stunt hoor. Een vol kratje er onder zetten :D

Manlief drinkt bacardi dus dat schiet niet op. Dan maar klossen halen.

14. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Goeienmorgen dames. Ben vandaag lekker in bed blijven liggen tot half 10. Heerlijk!!!
    Vanavond uit eten met mijn collega's. Kijk er een beetje tegenop aangezien we er pas om 19.30 gaan verzamelen. Voordat er eens eten is ben ik al helemaal dood :p Toch maar iets eten van te voren denk ik hihi.
    Vandaag ook alweer 31 weken! Wat vliegt de tijd joh

@ Schoonmaken, hier ook hulp van moeders. Ze komt me nu 1 keer per week helpen met het grote schoonmaakwerk.:)

@ babystew en mila, ik hoop dat alles goed is met ze en dat ze de nacht een beetje doorgekomen zijn...

15. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Robin, hier ook heerlijk blijven liggen tot half 10 haha. veel plezier vanavond met je collega`s!

flora, schoonmaakse vandaag! fijn dat je mam komt helpen..
    haha wel een leuk idee voor de klossen een vol bierkrat!

sniffy, fijn dat alles weer schoon is;)

brusje, goedemorgen:D

nicky, fijn dat je weer wat laat horen..wel vervelend zeg,dat je zoveel last hebt van je bekken! nog 4 weekjes en dan lekker verlof, dus aftellen voor jou;)

verder niet echt veel blijven plakken haha..
    ben wel benieuwd hoe het met kleine Mila is en met papa en mama natuurlijk!

bleeeg wat en *** weer.. niks aan.. vanmiddag weer even 4 uurtjes werken,toch ook wel weer fijn, even er tussen uit! morgen met mevriend na de Ikea..even rondsnuffelen.. gister alvast mooie kleurtjes uitgezocht voor op de muur straks in het nieuwe huis.. (saus) super mooi! heb er echt zin in!

Fijne dag allemaal!

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    mikmak,
    miste je me al haha:D

Blondje,
    Dankjewel!

Er is niets ernstigs aan de hand hoor! ben gewoon megadruk en heb last van zorgen en stress;) En ook veel last van mijn bekken wat steeds erger wordt. maar goed............er zijn ergere dingen in de wereld;)

ik hoop dat alles goed gaat met babystew en haar kleine meid! wat heftig zeg! zet je toch weer eventjes met 2 benen op de grond. Even een nieuwsgierig vraagje.........had zij ook zo'n onderzoek gehad om je baarmoederhals op te meten ivm vroeggeboorte?? of weet niemand dat??

Ik hoop dat verder ook alles goed gaat met iedereen. Ga niet alles terug lezen if you don't mind en if you mind.........i don't mind:D;)

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @germini, haha een beetje, dankzij aapje realiseerde ik me dat je al even niet was geweest.. dus eigenlijk was het aapje die ja als allereerste miste haha;)

@huishouden, doe alles gewoon zelf,moeders komt niet niet helpen, zou ik ook niet willen...

@flora, ja dat zou toch een giller zijn om er een kratje onder te zetten... hahahaha al is het alleen maar om je moeder in de maling te nemen hahaha
    wel lekker dat ze je komt helpen met poetsen

18. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    nou lekker is dat..........ken me plaats:D

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323