hey meiden! @blondje, Leuk he the voice!! ben alweer fan!! Zag ene mooie buikfoto van je voorbij komen. Wow zeg wat een bescheidne buikje!! wordt er jaloers op!! haha @lin, Jeetje meid, pittig hoor!! sterkte! @mikmak, Mooi die combinatie gordijnen/behang! Bah vanacht weer een rotnacht gehad.........begon om 23u al!! Ik ga dit echt niet lang meer volhouden. MAak me ook zo druk hoe het straks moet als de kleine er is en onze kleine man nog steeds zo onrustig slaapt. Ga nu dus maar ff bankhangen en dan weer naar bedje toe...........elke uurtje is meegenomen
Hoi December mama's Ik ben een decembermama uit 2009 en wordt nu weer een decembermama in 2011!!! Nu zag ik op de bevalingslijst dat er niemand op de 16 de is uitgerekend.... Nou ik wel hihihi We weten nog niet wat het word en ik wil waarschijnlijk in het ziekenhuis bevallen. Daarna hoop ik net als bij de eerste bv te gaan geven. Ik lees en schrijf (heel af en toe) nog bij de decembermama's 2009 toen ik zag dat jullie er nu ook waren...... Ik hoop dat iedereen kan genieten van zijn zwangerschap
Even ego: Mijn mannetje gaat morgen voor een week naar duitsland. Voor zijn werk. Vind het echt niet leuk en best moeilijk. Ben constant aan het janken Pff.. rot hormonen.
@Goofie die gratis dingen zijn altijd wel leuk O bah dat lijkt mij nou ook niks aan als je mannetje zo lang weg moet Kom maar gezellig kletsen hier en ik hoop dat de week omvliegt!!! @Scrapdoodle O superleuk dat je man dat voor je gemaakt heeft,wel zo handig En zeker fijn zo n crea man zeg! @Mikmak Thanks,ook wij zijn erg trots op de kleine man @Germini O bah wat naar zeg dat slechte slapen,hier ook nog elke nacht wakker,maar het gaat wel beter als eerder Nu is het vaak maar 1x en dan weer slapen,maar goed lig dan zelf anderhalf uur wakker Maar is hij overstuur ofzo dan ?Dikke knuff ik weet hoe je je voelt @Zwangerworden Gefeliciteerd en superleuk dat je mee komt kletsen en leuk beide kindjes decemberkindjes
Hier afgelopen nacht een redelijke nacht gehad Kleine man kwam tegen half 5 even proberen of hij weer bij ons mocht slapen,maar helaas (als we nu toegeven dan kunnen we weer vooraf aan beginnen ) terug gelegd en geslapen tot 08.00 uur Ik zelf heb tot 06.00 uur ofzo wakker gelegen en maar stomme dromen gehad,bah zeg Vanmiddag heb ik hem even 2 uurtjes laten liggen,hij was zo boos en vervelend Toen wakker gemaakt en naar mijn ouders geweest,was leuk mijn zus en haar kindjes waren er ook Daar lekker gegeten en toen tegen half 8 naar huis Om half 9 op bed gelegd en nu maar weer hopen op een goede nacht
@germini, jeetje meis.. hoe oud was je kleine man ook al weer.. ook toch rond de 2.5? wij hebben op en af 2 jaar slaap problemen gehad, maar sinds het nieuwe bed, gaat het steeds beter,en het bizarre is sinds de speen weg is slaapt ze nog beter, wel vroeg wakker maar dat neem ik voor lief. sinds 5 dagen hoef ik er ook niet meer naast te zitten tot ze slaapt, wat soms wel een uur kostte.. dus misschien dat ik nog eens met je kan meedenken... om wat ye bedenken..ik weet dat het vermoeiend is, das echt tandvlees lopen soms... maar uiteindelijk komt het goed @goof, knuffel voor jou meid... komt echt goed, als hij dan met een week terugkomt zit je op de 30 weken.. dus het eencijferig tijdperk is dan aangekomen!!! ikvind het altijd wel lekker mijn hub effe weg is.. hoef ik alleen maar rekening te houden met linette en mij,en linette draait toch wel mee...beetje genieten van de exta ruimte die je nu hebt, extra lang in bad,eten waar jij op dat moment zin in hebt, kijken wat jij wil enz enz enz...komt goed meissie @aapje,hmmm waar ken ik een boos kind nu van..... oh ja linette, zij was ook zo driftig vanmiddag, ze wilde niet slapen terwijl ze omviel.... 2 tellen bij dr gelegen uiteindelijk en weg was ze.. tot een uur of 2 en 10 minuten later kwam papa aan... hahaha had dr express wat eerder weggelegd zodat papa of dr meisje gelijk kon wakker maken of ze zou net wakker zijn, nou dat was dus feesttoen ze papa's auto aan zag komen... hier een oke nacht gehad, wel vroeg wakker, maar dat is niet erg als ze er op tijd inligt en smorgens omloopt.... nu Dora aan het kijken, broodjes in de oven en uk wilde yoghurt.... ook goed
@ Goofie, knuffel voor jou meid! @ alle dames, het word terug een mooie dag, dus geniet ervan! Hier hebben we gisteren de doopsuiker gaan bestellen, het is Nijntje geworden, SuPeR leuk hihi!
Goedemorgen, @ goofie kan me voorstellen dat je opziet tegen een weekje alleen. Ben ook niet zo'n held. @ boze kinderen heel herkenbaar. Hier ook een drifkoppie hoor. Soms gaat ze zover dat we haar tot wel een kwartier weg moeten zetten en dan komt ze weer tot zich zelf. @ germini balen dat je zo'n slechte slaper hebt. Leuk en gefeliciteerd zwangerworden. Hier bijna 1 cijfer in het aantal weken. Heb een hele goede nacht gehad. Heerlijk geslapen met een voedingskussen. Dit slaapt beter dan met kleine kussentjes. Hier vandaag gezellige visite . Breekt de dag .
brusje - 20w+5d - 407gram Kim1990 - 20w+2d - 349 gram - 23 cm kv78 - 20w+1d - 361 gram bella manuela: 20w+2d - 355 gram - 22 cm Babystew - 20w+4d - 390 gram Aapje 2009 20w+2d-373gram-21,5 cm Wub309 - 20w + 2d - 399 gram Groei echo Kim1990 30 weken en 3 dagen 1744 gram Brusje 27 weken en 5 dagen 1320 gram Babystew 28 weken 1320 gram Sjees 30 weken 1465 gram Goofie 29 weken 1350 gram Blondje 28 weken + 3 dagen 1013 gram
Goedemorgen meiden, Gisteren de pretecho gehad en ons meisje lag met haar hoofdje naar mijn rug, dus niks te zien op 3D! Kleine eigenwijs, opa's en oma's mee, maar die vonden het evengoed heel bijzonder. En wij vonden het ook super haar weer te zien! We mogen vrijdag terugkomen voor poging 2, hopelijk ligt ze dan anders. Verder lag ze met haar hoofdje naar beneden en billetjes links in mijn buik, zie daar ook altijd een bult. De schatting van haar gewicht is 1013 gram, ze heeft ook het hoofdje gemeten en daar kwam 26+3 uit ipv 28+3, het beentje kwam op 27 en het buikje op 28, dus ze is aan de kleine kant denk ik. Geen idee of het kwaad kan, ga het dinsdag iig melden bij de vk. Nu even een uurtje yoga, al lang niet meer gedaan ben benieuwd. Kom straks ff verder reageren.
blondje,leuk dat je een echo hebt gehad en je kan het altijd even navragen bij de vk idd. zwangerworen,heee,ik ken jou nog wel van de dec.2009 mama's,heb ook een kerstkindje rondlopen uit 2009! hier alles wel goed,op veel last vd bekken na,maar hoop dat dat volgende week beter gaat want volgens mij is de kleine aan het indalen heb afgelopen nacht en nu nog heftige steken in de onderkant dus denk dat het indalen is begonnen! Ga vanmiddag naar hilversum voor de poging tot zoveel mogelijk zwangere vrouwen op de foto krijgen voor simavi,ben benieuwd hoeveel er komen,en allemaal in het wit,dus zal wel leuk eruitzien in de stad vanmiddag met al die dikke buiken! lin sterkte!
Goedemorgen! zwangerworden: welkom! leuk dat je meekomt kletsen.. Goofie: hopen dat de week voorbij vliegt! misschien wat leuke dingentjes plannen voor deze week, gaat de tijd miss wat sneller aapje:en de nacht goed doorgekomen? Nieuwwolkje: jij ook genieten van de mooie dag enne wat is doopsuiker? Lin: hier ook slapen met voedingskussen, moest er eerst wel aan wennen.. maar nu gaat het welredelijk.. veelplezier vandaag met de visite! Blondje: ooh jammer dat ze haar gezichtje niet liet zien.. maar vrijdag dus nog een poging, altijd leuk! Je kan het idd altijd aangeven bij je vk.. vast niks aan de hand Sjees: heel veel plezier vandaag! wat leuk zeg zal wel heelbijzonder zijn, zoveel zwangeren haha! Hier: vriendlief lag heerlijk te snurken vannacht..pff straks lekker soep maken
@Mikmak Ah dan hing er vast iets in de lucht Maar echt super zeg dat Linette het zo goed doet zonder speen En helemaal leuk dat ze papa weer zag toen ze net wakker werd ,ze zal papa ook wel erg missen als hij weg is Lekker broodjes in de oven ,mmm @Nieuwwolkje O leuk zeg,laat je een foto of plaatje zien ? @Lin Dus herkenbaar dat drifitge,soms denk ik wel eens dat alleen mijn kind zo boos kan doen echt die kan soms tekeer gaan,pfff Fijn dat je een lekkere nacht hebt gehad Leuk vanmiddag visite ,geniet er van ! @Blondje wel balen dat de kleine meid niet meewerkte,maar wel fijn dat jullie zo genoten hebben En idd even vermelden bij de VK ,kijken wat zij ervan zegt! Wel leuk en fijn dat jullie vrijdag nog weer even mogen kijken ,hopen dat ze dan wel meewerkt @Sjees O dat is niet echt een fijn gevoel Ben benieuwd of jullie kleine al aan het indalen is(is dat niet een beetje vroeg al ?? ) Doe maar lekker rustig aan Veel plezier vanmiddag en ik ben benieuwd hoeveel dames er zullen zijn ,laat je het even weten ?? @Tamm O fijn he zo n snurkende man Die van mij deed het gisteren en ik heb hem even gevraagd of hij zijn zaag weg wilde leggen reactie "huh??? ,haha Ja we hebben een hele goede nacht gehad kleine man heeft van half 9 tot half 9 geslapen ,alleen lig ik zelf wel veel wakker en droom de meest stomme dingen ,maar ach niks te klagen Lief dat je het vraagt!
Zo ff verder teruglezen... Lin; hoe werkt dat verder met een abbo, kun je er dan makkelijk bij begrijp ik?? Wat rot lijkt me dat in een rolstoel en beneden slapen. Wel fijn he, ff lekker van de zon en buitenlucht genieten. Doe dat ook vooral, doet je vast goed ook al kan je zelf niet lopen. Nieuwwolkje; vervelend dat je je zo voelt! Tamm; Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Scrapdoodle; Zwemmen lijkt me ook lekker als body pump te zwaar wordt en mijn buikje zwaarder is. Mikmak; Gezellig dat je mannetje terug is. Germini; Da's minder van je nachtrust. Zwangerworden; Wat leuk dat je nu weer in december uitgerekend bent, precies 2 jaar verschil dus. Goofie; Ah wat balen, lijkt me ook niet gezellig. Aapje; Fijn dat het slapen iets beter gaat. Sjees; Wat leuk, veel plezier vanmiddag! Laat maar even weten of het gelukt is he en hoe het was met al die bolle buiken! Het is iig mooi weer voor witte kleding! Aapje; Ja wel leuk dat we haar iig nog een keer kunnen zien!
@sjees, veel plezier met de foto, balen van je bekken @aapje, jazeker dat uk papa mist... is dan ook super lief om ze samen te zien, zet dan meestal effe een stapje terug enzo.. het heeft dan zeker in de lucht gehangen haha @blondje dat is het ook goed om het gewoon effe te melden.. normaal gezien is dat niet zo een punt.. gaat om mm-tjes @tamm, fijn zo een zaag naast je.. gelukkig geen last van haha
hallo allemaal vandaag man lief weer de opdracht gegeven om een buik foto te maken het was er weer tijd voor anders loopt me dagboek niet goed hihihi ik moet dan ook altijd me buikomvang meten en die is nu 90 cm is in een maand 3 cm gegroeit en moet ook me gewicht wegen en die was nu 56,9 en er is in een maand 2,2 kilo bijgekomen.dus dat gaat lekker ben voor het eerst volgens mij zo veel bijgekomen in een maand kan je zien wat extra rust doet waarschijnlijk nou hier de foto van me buik Bekijk bijlage 185529
Aapje,nee hoor t indalen kan een paar dagen tot soms weken duren,maar t is mijn tweede dus dan gaat t sowiezo sneller,en volgens de vk,zou de baby volgende week wel vast liggen in t bekken want t lag nu al bibi. nou t was een heerlijk weertje vandaag zeg,helaas was de opkomst vd buikjes niet heel groot,maar alsnog wel erg grappig om al die zwangere toeters te zien zeg,er stond er een naast me die was al 4 dagen overtijd,man wat een grote buik,daarbij vergeleken was ik net een week of 15 hahhahaah.
@Blondje Nou dat is zeker leuk! @Mikmak ja dat zou ik dan ook doen,even meer tijd voor papa En wanneer moet je mannetje nu weer werken dan ? @Coon Mooi buikje ! @Sjees O ok ik dacht nl dat het vroeg was,maar verkeerd gedacht dus Hier wel eens gehoord dat een 2e juist vaak later is met indalen door de ruimte die ze hebben Maar ach zolang de kleine nog maar blijft zitten is het goed Wel leuk dat er dus wel wat vrouwen op af zijn gekomen,is er nog ergens een foto van te zien ??
Hier vanmiddag gezellig bij vrienden geweest,was al erg lang geleden dat we bij hun waren ,dus was wel weer erg leuk ! Het was echt mooi weer we waren lekker op de fiest gegaan ,maar o dat was niet zo n fijn gevoel ,halverwege echt een naar gevoel in mijn buik Maar even gestopt en toen weer rustig verder gefietst Heb van hun buurvrouw een zak vol kleertjes gekregen voor de kleine man en een aantal paar schoenen (waar ik niet zo voor ben ivm de groei) maar wel heel lief Maar kon ze nu niet meenemen op de fiets dus van de week maar even ophalen dan