December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Hoi dames,

we zijn weer thuis!
    Aan de scan was te zien dat zijn hartje af en toe oversloeg. Vooral als hij rustig was. Op het einde van de scan werd meneer weer wat beweeglijker gelukkig.
    Morgen om 10.00 uur moeten we weer terug en moet ik weer aan de scan. Ze willlen onze kleine man toch even in de gaten houden.
    Volgende week krijgen we in het ziekenhuis in maastricht een echo en dan kijken ze zijn hartje helemaal na of er geen afwijkingen te vinden zijn.
    In het ziekenhuis viel het me wel even zwaar maar ben er nu alweer wat rustiger onder. Bij 9 van de 10 beebjes met deze "storing" is het gelukkig niets ernstigs. Gewoon onrijpheid van het hartje. Maar ze willen het toch voor de zekerheid nakijken.
    Als hij geen rustige dag had gehad, hadden we het misschien nooit geweten.

Inge bedankt voor je buddieberichtje :)

Nu ga ik lekker bankhangen want ben helemaal gaar nu haha

2. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wel even schrikken robbin! wel fijn dat je morgen weer even terug moet komen, toch wel een fijn gevoel dat ze alles goed in de gaten willen houden! doe maar rustig aan.. dikke knuffel!

Ook een dikke knuffel voor Mila.. kom op kleine meid..

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nee ik eigenlijk niet. Heb wel eens vaker hoofdpijn en zolang het vanzelf weer weggaat of m.b.v paracetamol weggaat maak ik me geen zorgen.

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wat fijn dat ze het toch even in de gaten houden Robin.

Dames dit is allemaal weer genoeg hoor voor de komende weken.

IK ga uitschakelen en verder met de voetbal.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Robin , fijn dat je weer thuis bent en dat er nog een keer goed naar gekeken wordt.

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @robin: fijn dat je weer thuis bent. Wel even schrikken zeg.

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    tja ik kan mij daar dan best druk om maken. Het is ook niet zo dat ik knallende kop pijn heb of zo. Het zeurt gewoon. Paracetamol helpt hier eigenlijk nooit. Vandaag ook weinig rust gehad dus misschien wel gewoon moe.

8. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hee meiden,

tjonge wat een nieuws in een week tijd!

babystew: ik moet nog even teruglezen, maar gefeliciteerd met Mila! Erg schrikken zoveel te vroeg, hopelijk gaat alles snel helemaal goed.

Robin: kan me voorstellen dat je niet helemaal gerust bent nu, maar wel fijn dat je nu weer thuis bent.

Goofie: ik herken het ook niet, dat ik denk dat ik iets onder de leden heb, maar kan me voorstellen dat medezwangeren dat wel hebben. Je geeft misschien zelf al de verklaring, en anders gewoon bellen he, als je het niet vertrouwd, teveel stress is ook niet goed!

aangekomen: ik lees bij iemand 2 en bij iemand anders 20, ik zit nu op 17 kilo (met 31 weken...) ik hoop maar dat ik niet over de 25 heen ga.

Ik heb alleen van vandaag bijgelezen (zo'n 10 pagina's) het is erg gezellig hier!
    De reden trouwens dat ik hier om half 2 zit te typen is omdat ik weer eens niet kan slapen... grrrr... ik ga op tijd naar bed en als manlief dan thuiskomt of naar bed komt, ben ik opeens weer zo klaarwakker, mede door een schoppende baby.
    Verder gaat alles oke, vandaag weer goedgekeurd door de vk. Mijn buik is wat aan de grote kant, maar net binnen de marges, dus dat zal wel loslopen. Kwaaltjes e.d. vallen gelukkig nog steeds erg mee, ben wel steeds benieuwder naar ons kleintje.

9. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Ik ben de eerste op deze regenachtige ochtend:(

@Mikmak,
    haha dankjewel hoor!!;) En we kunnen niet allemaal zo veel aanwezig zijn als jou.............waar haal je de tijd vandaan met ook nog een dochter!! respect hoor!!:$

@robin,
    Meid, wat schrikken zeg!! gelukkig voel je je kleine mannetje weer goed. En nu nog even afwachten. het valt vast en zeker mee! ik duim voor jullie!

@goofy,
    Thnx voor de update van babystew.........pffff spannend hoor! ook hier een kaarsje voor haar en haar kleine Mila gebrand.

Verder gelukkig ook een hoop goed nieuws...........!

@drank,
    hier had ik ook met mijn grote mond gezegt dat ik prosecco wilde als de kleine man er was.........nou geloof me!! na 2 slokken dacht ik al zo dronken te zijn als wat!! haha geen aanrader!! (althans niet na een zware bevalling)!

Gisteren uitje met werk gehad. WE gingen golfen en daarna eten. Was supergezellig maar ooooh wat had ik weer last van harde buiken..............vandaag maar rustig aan doen. Mijn bekken worden ook steeds erger..........dus meer toegekeken dan gegolft. En vreselijk gelachen omdat de helft het totaal niet kon!

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @robin, grappig dat jij in het AZM (nu MUMC haha) een scan krijgt, ik woon aan de andere kant van de Maas haha... das ineens heel dichtbij,
    ben blij dat ze je in de gaten houden succes strax

@wub, ja hier 20kg erbij meld zich.... ik zou theoretisch kunnen redden om max 25kg erbij te krijgen das al 10kg minder dan de vorige keer..... dus jij zou dat ook moeten kunnen redden!!!

zo madame besoot om 5 uur wakker te zijn, maar mooi de kop ingedrukt en uiteindelijk nog tot 7 uur geslapen..... hier koud... heb gewoon voor het eerst dit weekend de verwarming aangedaan...

@babystew, en hoe de nacht doorgekomen?

fijne dag allemaal

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @germini, valt wel mee hoor... das gewoon allemaal effe tussendoor... grote berichten alleen tijdens werk haha of als uk slaapt... de rest is gewoon laptop open effe langslopen en heel snel typen.... in feite valt het allemaal wel mee....

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Lekker uitslapen in het weekend!;) Was om 6.00 uur wakker en na een uur wakker liggen en een buik en rug die vervelend lagen er maar uit gegaan. Verder wel goed geslapen gelukkig. En zo heb ik wat aan mijn dag!

Robin; Oh das wel ff schrikken! Goed dat ze jullie mannetje in de gaten houden. Ik zal voor jullie duimen dat het allemaal goed is met hem.

Wub; Wat fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd bij de vk! Ook al slaapprobleempjes, ach het zal er wel bij horen he. Zo lang we overdag geen wandelende vaatdoeken zijn..

Germini; Fijn dat je gisteren zo'n leuke dag hebt gehad, en goed dat je naar je lichaam luister en hebt toegekeken, ook leuk zo te lezen, leedvermaak.;)

Babystew; Hopelijk gaat het goed met Mila, duimen draaien.

Straks uurtje sporten, les is alleen om half 11 pas normaal lekker in het weekend maar niet als je zo vroeg wakker bent hihi. vanmiddag ff naar Ikea en Prenatal voor de blije doos. En dan vanavond nog een feestje van onze zwager.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, nee nooit bang voor..daar ben ik nu echt niet mee bezig

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen!!

Robin fijn dat je weer thuis bent!!!

Goofie; het zit soms in mijn ko, helemaal nu iemand die ik ken met 26.5 ofzo is opgenomen met zw vergiftiging en ze dat kindje over max. twee weken halen. Ben dan zo blij "al" 32 weken te zijn. Als het nu moet dan kan het best goed dus dag stelt mij gerust!!

Hier ook weer wakker, mijn mams probeert een ijzeren regie ober mij te voeren. Van de VK mocht ik bij geen pijn gewoon dingen doen, nou als ik alleen maar naar de trap kijk roept mam al daar krijg je weeën van hahah iets irritant maar wel heel schattig!

Vandaag een feest van schoonpapa, zie er tegenop en wil eigenlijk niet heen maar vriendlief staat daar niet echt voor open.....1 1/2 uur in de auto en dan een dag mooi weer spelen en dan 1 1/2 uur terug ( de strijd over het blijven slapen heb ik wel gewonnen, ik slaap met dit lijf alleen nog in mijn eigen huis of bij mijn ouders wat ook als thuis is)

Ik ga mijn best doen, hoop alleen dat vriendje niet alles wegwuift omdat hij wil dat ik meega....

15. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Nou Blondje: wandelende vaatdoek meld zich, haha... tis niet echt meer goed gekomen vannacht, heb denk ik 3 uurtjes geslapen. Zal vannacht vast beter gaan! Klinkt als een leuke dag vandaag, veel plezier met shoppen en het feestje!

Germini: Lol om dronken worden! Je uitje klinkt gezellig, goed dat je het kalm aan hebt gedaan.

Mikmak: ik hoop toch niet dat we een wedstrijd gaan doen wie als eerste de 25 aantikt hoor ;)... Over 3 kilo mag ik niet meer boven in mijn bed bevallen als ik thuis wil bevallen, dan moet er een bed in de woonkamer. Nu wil ik toch in het ziekenhuis, maar goed... wel even confronterend dat er bijna 3 cijfers op de weegschaal staan....
    Gelukkig heb je vanmorgen toch nog even verder kunnen slapen.. 5 uur is wel heel vroeg! (als ik dit zo typ, moet ik toch denken aan over een paar weken voor ons allemaal, dan zijn we allemaal veel en vroeg wakker!)

Florabella: lastig dat je zo met je vriend in tweestrijd zit over het feestje. Goed voor jezelf blijven opkomen hoor. En wat klinkt dat lief, je moeder die zich zo zorgen om je maakt.

Robin: veel succes vandaag!

Ik ben heel benieuwd hoe het met Mila en Babystew is

Ik ga vandaag een dagje naar Almere, naar Ballorig, zo'n overdekte speeltuin, eens even checken of ik bestand ben tegen dat soort drukke omgevingen. Verder dit weekend de babykamer verder afmaken!!!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @blondje veel plezier vandaag

@wub zekerrrrr niet.. ben de afgelopen weken effe gelijk gebleven, dus dat betekend dat ik wat ben afgevallen en uk is gegroeid.... probeer dat nu een beetje zo te houden dat ik dichter bij de 20 blijf dan de 25kg... 3 cijfers zal ik zeker niet aantikken... en voor de 90 waak ik daar zit ik nu nog 8kg vanaf...... pffff

ja of niet natuurlijk je hebt altijd de groep lange slapers...

veel plezier in de speeltuin

@flora..zucht... die schoonfamilies toch ook.. succes, blijf bij jezelf

zo ga me gauw aankleden en douchen (in willekeurige volgorde)

ohka de jufheefteen plu gekregen....

17. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @babystew, sterkte met je kleine meisie!! En hopelijk gaat het met jouzelf ook een beetje..

@robin, das even schrikken! Hopen dat je om 10.00 een regelmatig sterk kloppend hartje te zien krijg!

Hier vannacht weer om de 3 uur wakker, dan plassen. Hebt gevoel dat er weer een blaasontsteking aan zit te komen dus veel drinken nu! Lag gisteravond al om half 8 te slapen op de bank en hub op de grond hihi toen maar om half 10 samen naar boven gegaan..
    Ben t soms allemaal zo zat, bah!!

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ach mikmak, heerlijk zo'n klein meisie!! Volgens mij wordt ze behoorlijk verwend door jou!!

19. Scrapdoodle4

9 sep 2011
    94
    0
    0
    Heerhugowaard
    Fijn om telezen dat jullie weer thuis zijn. Goed dat je vandaag wer naar het zkh gaat dan kunnen ze het idd goed in de gaten houden. Ik zal duimen dat jullie bij die 9 van de 10 horen.
    Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht na zo'n heftige avond. Succes straks in het zkh!

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Ook hier heel benieuwd hoe of Mila de nacht heeft doorstaan. Ik hoop dat ze snel goed nieuws kunnen brengen .

Hoe is het met Robin? Heb jij een beetje geslapen vannacht. Hopelijk is er vandaag een mooi regelmatig kloppend hartje te zien.

Jemig Flora lijkt me vermoeiend om een dag mooi weer te spelen terwijl je genoeg aan jezelf en brambella hebt.

Das niet veel wub 3 uurtjes slaap. Hopelijk trek je het vandaag allemaal een beetje in ballorig.

Jee blondje dat jij de fut nog hebt om te sporten. Moet er niet aan denken. Het lopen naar de auto is voor mij al topsport momenteel.

@ hier vannacht ruim een uur wakker gelegen en beeb was ook wakker een gezellig onderonsje gehad dus. Dochterlief is nog even door gegaan gisterenavond met het dwars doen. Zover dat ze zo boos was dat ze er van moest overgeven ! De situatie is ook niet gemakkelijk voor haar, mama die niets meer kan doen , oma die de huishouding doet samen met een tante , naar school gebracht worden door de oppas of door papa . Maar goed luisteren moet ze natuurlijk wel doen. ( voel me eigelijk wel heel erg schuldig naar haar toe )

Deel Deze Pagina