Hier meld zich ook een wandelende vaatdoek haha. Wat een drama die nachten. @robin: duim voor je! @babystew: ook voor jou duim ik. @alle dames: knuffel
Drank na bevalling,hier ook martinichampagne gehaal,maar werd na 1 slok al zo bweleheheh dat ik niet meer hoefde,ik heb wel 2 volle borden carpaccio opgegeten(heb al gezegd tegen mijn man dat dat het eerste is wat ie me moet geven!) Wub,he je bent dus vlakbij hier straks,veel plezier! Blondje knap hoor dat je nog sport! Hier is de nesteldrang dan echt aangebroken,ik heb al enorm veel gedaan vandaag en mijn hofd blijft maar overlopen van dingen die ik wil doen,als mijn man straks uit zijn werk komt is ie echt de sjaak hahhahahaa Gewicht,hier nu 8 kilo aangekomen dus vind t wel netjes! Mikmak en aapje,bedankt! Robin,fijn dat ze je beebje goed in de gaten houden,rust nu maar even goed uit! Wub,he balen he die slechte slaap nachten,ik ga ook maar naar beneden,in bed blijven liggen wordt ik alleen maar erg onrustig van,ga meestal even opruimen beneden ofzo en warme melk drinken en dan na een uurtje weer terug in.
Ben ik weer. Net weer een uurtje aan de ctg gelegen en het zag er vandaag veeeel beter uit dan gisteren. Waren nog maar af en toe overslagjes te zien Maandag krijgen we te horen wanneer er een echo gemaakt word. Waarschijnlijk is het omdat het hartje onrijp is en gaat het vanzelf over maar ze willen het toch voor de zekerheid nog even nakijken. Meneer laat zich vandaag ook weer voelen dus ik maak me er niet meer zo druk over!!
@robin: super! dat klinkt weer een stuk beter! houden zo! @mila: weet iemand al wat meer vandaag? ik moet echt vaak aan haar en haar paps en mams denken.. Hier: eehhm.. ben ik een slechte moeder als ik eigenlijk vergeten was dat mijn hond jarig was vandaag? Het is eigenlijk echt mijn kindje, maar ik was het gewoon helemaal vergeten.. ik was ook van plan vandaag maar wat lekkers te kopen ofzo.. ze krijgt al zoveel leuks Vandaag ook even proefdruk bestellen van het kaartje
@robin, fijn meis dat alles oke is.... waarom heb je eigenlijk niet voor sittard gekozen? dat zh is toch dichterbij voor jou? @blackbird en lin, hier ook het blijft maar door mn hoofd spoken..hoop zo dat Mila snel zelf kan ademen..iig dat het wat makkelijker gaat en haar longetjes snel rijpen....
ik denk dat we er net zo lang mee bezig blijven tot we de bevestiging hebben gekregen dat ze echt een grote sprong voorwaarts is gegaan.... tis ook zo fragiel nu nog, 30 weken en een beetje.. das gewoon 1/4 van de zw te vroeg... dus 75% klaar om het zo maar te zeggen..nou ja meer eigenlijk vanaf 37 weken mag je al thuis bevallen dus dan is uk ook klaar om te komen... laten we zeggen dat ze 85% klaar was voor dr aardse bestaan @mamsie.. was jij dat nou die zij dat linette best door mij verwend werd... of toch lin...ja eigenlijk wel een beetje, als het effe kan dan krijgt ze toch wel alles..dure dingen moeten soms effe wachten, maar een papapluutje van 3 euro ach... of als ze in de winkel met iets aankomt dat ze lekker vind of mooi vind of wat dan ook en het is binnen de perken... ja dan reken ik het gewoon af
@mikmak: ik hoop dat je de kilootjes na de zwangerschap snel kwijt bent. Wat een leuke foto van je meisje, die plu heeft ze nu wel nodig! @babystew: ik hoop zo dat Mila snel aansterkt en dat de artsen snel een goede manier van beademen hebben gevonden. Heel veel sterkte meis, ook van je hub. @susan: gisteren lekker een tv avondje gehad? @sjees: balen dat je zo moe bent de laatste dagen. Ik heb nijnonijn helaas niet op mijn hyves (voor zover ik weet). Inderdaad netjes dat je nog maar 8 kilo bent aangekomen. Jeetje wat lees ik hier toch allemaal joh? De ene is al bevallen, de ander ligt in het ziekenhuis, zullen we afspreken dat we vanaf nu niet meer zon berichtjes hoeven te plaatsen hier? Ik hoop dat Nijnonijn nog even lekker met een rond buikje blijft, ook al is het in het ziekenhuis, die kleine uk moet gewoon nog even een paar weekjes blijven zitten. @sniffy: hihi de kleine heeft de hik, erg leuk @goofie: ow nee daar ben ik eigenlijk nog nooit bang voor geweest voor zw. Vergiftiging. Als je er echt bang voor bent misschien met de vk/gyn bespreken. Toch maar even wat rustiger aan doen als je hoofdpijn hebt na een drukke dag. @robin: fijn een berichtje van je te lezen. Balen dat het hartje wat overslaat. Hopen dat ze niets ergs kunnen vinden. Succes ermee meis. Ow wat fijn meis dat alles goed was. Wel fijn dat ze je nu extra onder controle houden en je snel weer een echo krijgt. En ook fijn dat de kleine zich beter laat voelen. @wub: balen zeg dat je zo slecht geslapen hebt afgelopen nacht. Veel plezier vandaag in Ballorig. @germini: jeej vandaag 31 weken wat vliegt de tijd zeg. @blondje: veel plezier met de Blije Doos. Er zitten hartstikke leuke en bruikbare dingen in. Ik heb hem vanmorgen opgehaald (niet 1 maar 3 ) Veel plezier vanavond op het feestje. @florabella: jeetje zeg 1,5 uur heen en daarna ook nog terug. Daar zou ik ook geen zin meer in hebben. Wij hebben eind oktober een verjaardag en dan moeten we bijna 2 uur heen en 2 uur terug in de auto maar weet nog niet of ik wil gaan. Ondanks dat je er geen zin in hebt toch veel plezier. @mamsie: balen zeg dat je om de 3 uur wakker was vannacht. Hopen dat je overdag wat kunt rusten. @lin: ook al een mindere nacht gehad, tenminste je hebt een uur wakker gelegen, niet echt iets waar je op zit te wachten. @blackbird: Nou je bent echt geen slechte moeder als je de verjaardag van je hond vergeet. Hier de laatste keer ook vergeten, te druk met andere dingen en last van zw.schapsdementie zullen we maar zeggen J @hier: vandaag de Prénatal Blije Doos opgehaald. Nouja, waren er 3 *schaam*. Verder een shirtje voor de kleine uk gekocht en een difrax pakjes houder voor Maartje. Verder is het ontzettend slecht weer vandaag zeg, geen weer om de deur uit te gaan. Heb zelfs de verwarming maar eens aangezet. Nu film aan het kijken op Nederland 3 en daarna zie ik wel wat ik ga doen. Iedereen nog een fijne dag en een fijn weekend (ondanks het slechte weer). Ik ga morgen naar mijn ouders toe, bij hun in het dorp is een kinderkledingbeurs waar ik even naartoe ga, misschien nog leuke kleertjes scoren voor de kleine uk en voor Maartje. Knuffel @ all!
@ mikmak ik was het niet en ben precies zoals jij bent. Dan denk ik ach wat is 3 euro . hihihih. We kunnen wel vernemen dat ik niet meer alleen het huis uitkom. Scheelt echt wat betreft de uitgaven. Anders koop je snel even iets voor dochterlief of wat dan ook maar. 3 dozen Nicky waar heb je die allemaal vandaan gehaald. Hahahaha.
@lin: die had ik op 3 verschillende adressen aangevraagd. 1 op ons eigen adres, 1 op het adres van mijn ouders en 1 op het adres van mijn schoonouders.
@lin: ja als je kijkt wat er allemaal inzit heb ik er geen spijt van dat ik er 3 heb aangevraagd Hebben nu in totaal 36 newborn luiers Van de Etos had ik er zelfs 4 maar die had ik ook 3 aangevraagd, ophaalbewijs via de mail gekregen en krijgen mijn ouders ook nog een keer een ophaalbewijs via de post! Nouja, dat was een fout van de Etos We krijgen trouwens tzt ook nog een romper van Marktplaats
@nicky: slim van jou! Had ik ook moeten doen shit. Beetje laat nu he! Kan het wel op dezelfde naam dan? @hier: weer een kut weekend. Kleine man van mijn vriend is er maar er is nog steeds niks verandere sinds de vakantie. Hij is vandaag bij een vriendje spelen. Maar heeft vanaf opstaan tot aan wij hem weg brachten niks gezegd. Gaat vanavond gelukkig. Tja gelukkig weer naar zijn moeder omdat hij morgen een verjaardag heeft. Maar zo frustrerend voor ons. Pff.
@goofie: lijkt me idd frustrerend zo'n situatie. Wel raar dat het zoontje van je vriend niks zegt. Kun je idd op dezelfde naam aanvragen, als je maar een ander adres opgeeft.
Tja. Lastige situatie. Had ik nou maar ook aangevraagd op een ander adres,er zaten een hoop leuke dingen in. Misschien valt het alsnog te proberen haha.
@goofie: je kunt het idd alsnog proberen ja. Er zaten zeker wel een hoop bruikbare spullen in. Mijn man zei al: eindelijk een doos waar niet zoveel oudpapier in zit. Ik stond er voornamelijk van te kijken dat er zoveel luiers in zaten en die advent flesjes!
@nicky, zo en dan 3 blije dozen haha.... hiet had ik m besteld, heb m nooit gehaald alleen, woon in mtricht en had geen zin om naar heerlen te rijden voor een doos..... maastricht heeft geen prenatal winkel meer zucht. kreeg wel van de week een telefoontje van de blije doos ze wilde me feliciteren met de geboorte... ik zei nou die komt pas in december.... maar heb in januari een mk gehad, wellicht dat ze die gegevens had want heb m deze zw niet aangevraagd hoop ook dat die kilootjes er strax snel weer vanaf zijn.. komt wel goed kwam het bij linette ook.. @goofie, balen zeg dat het zo moet... en er kan dus geen hartelijkheid vanaf... had ik niet gepikt maar ja wie ben ik. snap ook wel dat je geen zin heb er een punt van te maken, zeker niet gezien je zw... net dinnetje weg die nu 16 weken zw is... gelijk maar wat kleding meegegeven die ik niet meer pas... opgeruimd staat netjes