@mikmak: wat raar dat er in Maastricht geen Prenatal meer zit. Voor zo'n grote stad zou je toch denken dat ze wel een Prenatal hebben. Zou idd zomaar kunnen dat ze je oude gegevens nog hebben, wel rot dat je daar mee geconfronteerd wordt. Idd opgeruimd staat netjes
Even een kort berichtje van mij, Mila's beademing kon gelukkig eindelijk een beetje teruggedraaid worden en ook het zuurstof dat gegeven wordt kan ietsje omlaag, ze is momenteel redelijk stabiel maar het gaat met pieken en dalen. Hopelijk mag ze snel van de beademing af. Momenteel wordt ze ook rustig gehouden met morfine omdat al die slangetjes in haar luchtpijp etc. natuurlijk niet fijn zijn voor haar. Vasthouden gaat niet, maar we mogen wel haar handje vasthouden nu. Gister mocht dat niet, omdat ze toen echt nog alle energie nodig had en geen extra prikkels mocht krijgen. Hier een paar foto's van onze knappe meid:
@babystew: ow wat een klein lief en mooi meisje! Gelukkig kunnen de artsen het nu allemaal goed regelen met de zuurstof toevoer. Wel fijn dat ze wat krijgt om zich rustig te houden. Nogmaals succes met alles meis. Hopen dat jullie snel mogen gaan buidelen.
Net geboren Zo ligt ze er nu bij; Ik heb gister een paar reacties kunnen lezen en iemand vroeg nog of ik mijn baarmoederhals op had laten meten. Ja dat had ik laten doen en die was goed. Ze zijn nog aan het onderzoeken wat de oorzaak is maar waarschijnlijk dus de GBS-bacterie. Verder werd ik gister alweer ontslagen uit het ziekenhuis, maar gelukkig hebben we een plekje in het Ronald McDonald huis kunnen krijgen zodat we dichtbij haar kunnen zijn (is tegenover het ziekenhuis). Het kolven loopt lekker, ik heb een speciale kaart voor prematuren maar dat is nu niet meer nodig, productie loopt goed op ik kolf nu om de 3 uur en er staan al wat flesjes in de vriezer zelfs, want Mila krijgt maar 1cc per uur (en dat krijgt ze al niet altijd op). De bevalling zelf ging enorm snel, nadat mijn vliezen braken was ik een uur later in het UMC waar ze me een half uur aan de monitor hadden gelegd om te kijken hoe Mila's hartje het deed. Tijdens dat halve uur (en in de auto erheen) kreeg ik al krampen (ze noemden het daar harde buiken maar bleken achteraf toch echt weeen). Het persen duurde 6 minuten verder en ik ben niet gescheurd of iets (maar ze was natuurlijk ook niet zo groot) Ik ben nog van plan om alles voor mezelf op papier te zetten van de laatste dagen want ik merk dat ik alles telkens opnieuw beleef. Het is allemaal zo onwerkelijk en ongelooflijk snel gegaan.
babystew,jee meis wat heftig allemaal,ik kreeg gewoon echt tranen in mijn ogen vd foto,ik hoop dat jullie meisje een knokker is en snel heel veel beter zal zijn! Een heel dikke knuffel van mij.
Ik breek heel even snel in... babystew wat een prachtig meisje hebben jullie gekregen. Het is duidelijk een vechtertje en ik hoop dat de positieve lijn zich voortzet.
@babystew: diep respect meis. Het is niet niks wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Maar wat een onwijs mooi meisje is het zeg. Gelukkig hebben jullie een plekje in het Ronald McDonald huis kunnen krijgen. Lekker dicht bij jullie meisje Mila. Ik schrok wel net toen ik las dat ze soms nog niet eens 1cc opkrijgt. Maarja, het is nog zo'n klein frummeltje. Nogmaals heel veel sterkte de komende dagen, het is niet niks allemaal.
@babystew wat een mooi meisje en gelukkig hebben ze nu een goede behandeling gevonden .en erg lekker dat jullie in het ronald mcdonald huis kunnen blijven.nog heel veel sterkte voor de komende tijd
ohhhh babystew, wat mooi meisje, en wat een vechtertje..... ben zo blij de foto's te zien en te horen van je dat ze op dit moment stabiel is, zat effe met tranen in de ogen.... ze ziet er goed uit zeg vanaf de foto, mooie kleur enzo... gaat vast goed komen, snap dat je het iedere keer weer herbeleefd, je hebt iets meegemaakt in een veels te vroeg stadium.. hoe gaat het met jou? lichamelijk geloof ik wel anders was je niet thuis, maar hoe is het geestelijk met je gesteld? hou je het goed vol? knuf van ons hier!! @Nicky, heeft er wel 1 gezeten maar is een jaar of 3 geleden opgedoekt, en de babyplanet die hier zit stelt niets voor... alles in heerlen...
Babystew; Wat een mooi meisje, ze ziet er goed uit naar omstandigheden. Maar wat is ze klein en wat zal het moeilijk zijn om jullie meisje aan al die slangetjes te zien liggen. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen, zo'n kleine hummeltje... Maar heel fijn van jullie te horen en vooral dat er wat vooruitgang in zit. En goed nieuws dat de bv goed op gang komt. Blijf heel hard duimen voor jullie! Florabella; Das niet leuk zo'n verplichting als je hoofd er helemaal niet naar staat, en dan ook nog zo'n reistijd. Wub; Een paar uur slapen is echt te weinig ja, kan ik me voorstellen! Was t leuk in de speeltuin? Druk met dit weer denk ik... Mikmak; Wat een lief en mooi dochtertje hebben jullie! Mamsie; Nog maximaal 9 weekjes voor jou meid! Lin; Tja heb idd nog fut om te sporten, zolang ik dat houd blijf ik 2x per week gaan, voel me er goed bij. Je moet gewoon doen wat goed voelt voor je lijf toch, is voor iedereen anders. Gaat het vandaag wat beter met dochterlief? Sjees; Ik vind 8 kilo heel netjes idd, hier al 10 kilo! Robin; Fijn dat het weer beter ging vandaag, en dat je gevoel er goed bij is nu. Blackbird; Zeker geen slechte moeder voor je hondje, van die zwangerschap wordt je ook zo verward... Nicky; Heel slim van je die blije dozen! De luiers zijn altijd welkom he, zitten altijd bruikbare dingen in. Hier; Vandaag op de woonboulevard geweest, lamp voor de babykamer gevonden, alleen was ie niet op voorraad dus volgende week ophalen. Blije doos bij Prenatal, stervensdruk daar bij de kassa, was ik eindelijk aan de beurt, mevrouw die moet u boven halen bij de infobalie. grrrrr... En in alle winkels waren de lampen ook al boven dus had de trappen wel ff gehad zeker na vanmorgen al gesport te hebben. Eerste pakje helaas nog niet gevonden. Ook nog voor tv's gekeken, vriendlief wil een nieuwe. Gezellig hele middag op pad, en vanmorgen 6uur wakker dus best moe nu, en nog feestje vanavond (staan) als ik moe ben gaan we gewoon op tijd, helaas hoor.
Ook hier tranen na het bericht van Mila, gewoon zooooo mooi dat dit wonder er is en zo hard vecht voor haar leven! Mijn duimen blijven voorlopig draaien want dat zal ze toch voorlopig nodig hebben. Maar ze is een vechter dat heeft ze nu wel bewezen! Dikke knuffel voor mama!!! Ik zat hier net ook echt te denken, jeetje dat zit ook in mijn buik! Zo'n klein frummeltje..
Oww babystew wat een mooi meisje!!! Ze ziet er al sterk uit, een echt vechtersmeisje!! Wat super dat het kolven zo goed gaat, kan je toch helpen om Mila sneller sterker te krijgen! Knuf meis en denk goed aan jezelf!!! Hier; op het feestje nu plat in bed hield het echt niet meer vol dus nu lekker boven tv kijken. Kan vriendje nog even zijn zoontaken doen en ben ik geen party poeper!
@Babystew Wat een supermooi meisje hebben jullie En ze ziet er idd goed uit qua kleur,maar idd wel even schrikken hoe ze er nu bij ligt,zal voor jullie ook best heftig zijn *knuff* Fijn dat ze de juiste behandeling hebben gevonden qua beademen en dat het nu iets beter lijkt te gaan met Mila Ook heel fijn dat jullie een plekje in het ronald mc donald huis hebben en zo lekker dichtbij jullie meisje zijn en dat de bv zo goed gaat! Hier blijven de duimen volop draaien voor Mila !!
@babystew, Wat is ze mooi jullie kleine meid! en het is een vechtertje!! het komt vast allemaal goed!! heel veel sterkte!! ik hoop dat jij je ondanks alles ook redelijk goed voelt en een beetje kan herstellen?? knuff voor jullie!! En........dat was ik die dat vroeg over die baarmoederhals. @mikmak, Toch vind ik het knap! Wat schattig je kleine meid met die plu!! @blondje, Jeetje ik vind het zoooooooooo knap!!! jij bent nog zo mobiel!! wil wel ruilen @wub, En............was je bestand tegen de drukte??? @Robin, Fijn.............goed nieuws!!! mijn duimen blijven draaien voor jullie!! @blackbird, nee hoor............ik was dierendag ook vergeten Jaaaaahoooooooooooeeeeeeeeee even een vreugdekreetje!! heb vanmiddag een kamertje voor mijn kleine man besteld en die wordt woensdag geleverd!!! dan kan eindelijk de babykamer ook verder in orde gemaakt worden voor onze kleine meid!! en kan mams een beetej tot rust komen hoop ik Gisteren had ik tijdens het uitje veel harde buiken en vanavond had ik een uur lang vreselijke pijn in mijn onderbuik...........leken harde buiken maar kon het niet echt peilen?........het is nu weer rustig..........nou ja maandag moet ik naar de vk maar even vragen hoe of wat. was even bang dat ik ook ging bevallen
Ook hier tranen bij het zien van de foto's en het lezen van het verhaal van Mila. Gelukkig is er vooruitgang voor de dappere dame ! Wat goed dat je borstvoeding goed op gang is. Kan me heel goed voorstellen dat het keer op keer weer allemaal beleefd, het is ook niet niks. Lieve bebystew ook hier word volop voor jullie 3tjes geduimd , kaarsjes aangestoken en veel aan jullie gedacht.
Zo heerlijk het huis even voor mijzelf. Hub is bowlen met vrienden en daarna nog even de kroeg in. Ik ga vroeg naar mijn mandje en hoop een goede nacht te kunnen maken. Slaap lekker allemaal en tot morgen.
@blondje,bedankt ben ook blij met het resulaat jij een leuke dag gehad.. mooi zo @germini, ,bedankt ofzo.... ja lache he, ze loopt al 2 dagen met het ding rond,moet overal mee naar toe... ook tussen de buien door.... @flora,jij je feest weer overleeft... lekker in je mandje, @lin jij ook alleen, hier ook...er is een reunie van scouting en kleine kinderen mochten niet mee omdat de ouders anders de feestavond vroeg zouden verlaten....een scouting notabene die met kids activiteiten doet.... en ik heb in dat geval geen zin... want dan moet ik verplicht door tot laat
zo wip nog gauw langs voor ik mijn mandje in duik. Mijn moeder heeft net de huiskamer versiert met allemaal roze en blauwe slingers en balonnen,en een ooievaar op t raam ,whahahaha de buurt zal wel denken,heu??? ze is al bevallen.....Ben benieuwd wat ze morgen voor de babyshower allemaal in petto hebben. Hier al sinds vanmiddag harde buiken en een zeer gespannen pijnlijke buik met zitten en lopen,t wil niet echt weg trekken dus ik ga zo lekker op bed. En nog een heel goed berichtje,mijn dochter heeft gisteravond en nu weer in haar nieuwe bedje geslapen!!! Hopelijk kan ik dus over een weekje het ledikant weghalen en op de babykamer zetten,jahoeeeeeee hoef ik ook geen tweede ledikantje erbij te kopen.