December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Even een tip voor wie er nog een babyfoon wil halen. Ze hebben een goede van V-tech bij action te koop voor 19,95 en hij werkt perfect zelf 4 huizen verder hebben wij een goede ontvangst.

geniet van je "vrije" avond Mikmak.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee dames, veel gekletst weer!
    Heb weinig puf om op iedereen te reageren maar wil wel even reageren op Babystew's berichtje.

Meid, heftig allemaal om je kleine meisje zo te zien met al die slangen om haar heen etc. Ze heeft, zoals meerderen al zeiden, wel een mooie en bovenal gezonde kleur! Fijn dat jullie nu dichtbij haar kunnen zijn en dat de borstvoeding prima verloopt. Jullie vechtertje komt er wel!

Hier een slechte nacht gehad dus vanmiddag nog even gelegen. Hopelijk vannacht een betere nacht...

Houd t ff hierbij, sorry!

Liefs Suus

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @sjees,
    Slaapt ze in een 1 persoonsbed?? mijn zoontje gaat van de week ook voor het eerst in een 1 persoonsbed. Vind het best spannend. ik wilde er nog zo'n beschermhekje voor maar mijn man vind da tonzin. Volgnes hem valt hij er 1 a 2 keer uit en dan nooit meer.................

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @germini, je man heeft gelijk, linette slaapt al een jaar in een normaal bed, nooit een hekje... 3 max 4 keer is ze eruit gevallen... ze moeten leren waar die rand is... dus geen hekje doen anders krijg je na doe tijd dat uk uit bed zal vallen...

nou ga nog een stukje dit was het nieuws kijken en naar bed

@lin thanx, lekker rustig ja, maar hij is natuurlijk al vrij vaak weg dus heb er ook een beetje een baal van dat scouting kinderen uitsluit op een feestavond, dat dankzij de kids(en de contributie van de ouders) gegeven kan worden... maar goed hub weet dat ik geen hoge pet heb van deze scouting......
    truste

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hoe oud waren de kindjes toen ze overgingen naar een 1persoonsbed? Voor Sophie staat ie al klaar en ze kan er in zodra de gordijnen klaar (binnen nu en 2 wkn denk ik) maar misshouden we haar nog even in t ledikant? Ben dus wel benieuwd wat jullie hebben gedaan en bij welke leeftijd...

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus, linette was 1,5

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Zo hier effe ik en mezelf, samen met beeb en zuur.hub nog op een feest dus daar hebben we morgen ook niets aan...word vast leuk morgen of over een paar uur als linette wakker wordt.

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    gewoon bed, mijn zoon was 2 en half, dochter ook, maar bij mijn zoon was het eerst oefenen voor het middag dutje, en dat ging goed.
    de jongste slaapt nog steeds in het ledikantje. Vind dat makkelijker en durf niet zo goed haar overteleggen, strx stapt ze er duizend keer uit, pfffff alsof ik dat nu wil meemaken met die dikke buik.

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @mikmak: jeetje wat balen dat je zo laat (nog) wakker was. Hopen dat je vandaag een rustige dag hebt.

@gewoon bed: Wij wachten er nog even mee. We hebben een 2e babykamer gekocht, ik persoonlijk vind 16 maanden nog wel erg vroeg om ze dan over te leggen naar een gewoon bed. En ik weet nu al dat mevrouw dan gaat spoken zodra ze in de gaten heeft dat ze zelf uit bed kan.

@lin: Ik zag inderdaad laatst de babyfoon bij de Action liggen. Ik zat er nog aan te denken of ik hem mee zou nemen maar we hebben de babyfoon bij Maartje bijna nooit gebruikt dus daar komt nu geen babyfoon en die blijft dus lekker op de babykamer staan. Maar wel een goede tip!

@hier: nou hier gaat het vast en zeker ook een leuke dag worden NOT. Manlief was pas rond half 3 naar bed en die krijg ik echt niet het bed uit. Maartje ligt nog lekker in bed maar die zal zo ook wel een keer wakker worden. Alhoewel... ze viel gisteren slecht in slaap, lag ze lekker op bed en nog geen uur later werd ze huilend wakker, ze wilde ook niet meer gaan slapen :( Dus maar even naar beneden gehaald en samen met mama tv gekeken, om half 10 nog een poging gedaan en toen ging ze gelukkig wel slapen.

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Babystew: Wat een mooi meisje! Fijn dat ze het goed doet en dat de borstvoeding goed loopt :)

@Susan: Hier met 23 maanden naar een peuterbedje, ging vanaf dag 1 prima!

Wij hebben gisteren 5 uur rond gelopen in de Efteling en dat was achteraf toch iets teveel van het goede. Ik kan haast niet meer lopen door de pijn in m'n bekken.. Achja, dagje rust en dan gaat het morgen vast weer beter :)

11. Scrapdoodle4

9 sep 2011
    94
    0
    0
    Heerhugowaard
    Babystew: Jeetje meis, tranen over mijn wangen bij het zien van jullie mooie meisje aan al die slangetjes. Fijn om te horen dat er vooruitgang is en dat jullie in het Ronald McDonald huis kunnen slapen. Ook fijn dat jullie af en toe haar handje vast kunnen houden en dat de borstvoeding goed op gang is dan hoef je niet alleen maar toe te kijken. Goed van je dat je alles gaat opschrijven dan kun je het voor jezelf ook beter verwerken wat er allemaal gebeurt en gebeurd is. Het lijkt mij allemaal heel zwaar om je kindje zo te zien, ik leef met jullie mee en denk aan jullie.

Robin: Fijn dat de ctg gister beter was, hopelijk krijg je snel die echo van de week.

Blondje: Leuk om te shoppen maar idd wat minder als je al die trappen op moet en je lang moet wachten. Ik weet inmiddels bij de meeste winkels wel waar de lift is, die trappen daar begin ik niet meer aan als het even kan ;) Hoe was je feestje? Was je nog op tijd thuis?

Germini: Leuk dat je een kamertje hebt gevonden voor je kleine man! Ik weet van mijn zus dat zij in het begin kussens om het bedje van haar zoontje neer legde zodat hij niet hard zou vallen als hij dan uit bed zou vallen. Doe je trouwens rustig aan want 1 te vroege bevalling is meer dan genoeg hoor!

Sjees: Wat leuk dat je moeder alles versiert heeft voor je, veel plezier vandaag! Fijn dat je dochter in het andere bed slaapt. Dat scheelt toch weer een extra ledikant kopen :)

Blackbird: Ik denk dat je hond je dat niet kwalijk neemt. Honden houden onvoorwaardelijk van hun baasje, dat is zo fijn van een hond :) Je kunt altijd maandag nog iets extra's kopen.

Florabella: Ik hoop dat je toch nog een gezellig feestje hebt gehad. Goed van je dat je wel bent gaan liggen, je moet tenslotte goed om je zelf denken!

Nicky: 3 blije dozen! Krijg je een 3-ling? Dat wist ik niet :D
    Hopelijk heb je vandaag een beetje een rustige dag, daar is de zondag tenslotte voor, toch?

Goofie: Wat een lastig situatie voor jullie met die kleine man.

Mikmak: Jeetje, dat is wel pijnlijk dat ze je dan gaan bellen met gefeliciteerd. Gelukkig ben je alweer gezond zwanger!

Flutterby: Wat leuk dat je naar de Efteling bent geweest! Ben je ook nog in atracties geweest? Je mocht vast niet overal in. Wij hebben daar foto's gemaakt met onze bruiloft. Vind het echt een super leuk park! Maar idd vandaag maar een rustdag, je moet toch om jezelf en de beeb denken.

Slapen: Tja, soms heel slecht, ander keer minder slecht maar goed als dat het ergste is dan valt het wel mee.

Vandaag hebben we een Secret High Tea voor mijn schoonouders bij mijn schoonzusje en zwager thuis. Die hebben niet zo'n gezellig jaar achter de rug en hebben het wel verdiend. Samen met mijn schoonzus lekkere dingen maken en vanmiddag mijn schoonouders dus verrassen. Ik ben gister al begonnen met soesjes en wraps en ga vandaag nog scones en sandwichjes maken. Helemaal zin in!

Nou dat was even mijn update. Iedereen sterkte die het zwaar heeft en een goed zondag gewenst! Knuffel!

12. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Babystew: wat een klein, maar mooi meisje! Ik blijf voor jullie duimen, maar ik lees in je berichtjes behoorlijk wat hoop en goede berichten. Fijn dat jullie in het RMcD huis kunnen blijven. Sterkte de komende tijd, het zal niet makkelijk zijn jullie meisje zo afhankelijk van al die slangen en apparaten te zien.

Robin: wat fijn dat het al beter was dan gisteren. Ik neem aan dat ze je nu extra in de gaten gaan houden?

Sjees: wat leuk, een babyshower! Veel plezier!

Scrapdoodle: klinkt gezellig die high tea (en vooral lekker!) veel fun!

Verder heb ik niet echt alles onthouden, sorry!

Voor iedereen die vroeg hoe ballorig was gisteren: leuk, gezellig en de drukte viel me mee! In de toekomst kan ik er wel vaker heen, al denk ik dat het het leukst is voor kinderen vanaf een jaar of 2-3.
    Vandaag verder knutselen aan de geboortekaartjes, doel is om de tekst (en de jongensnaam!) vandaag op papier te hebben staan...

Fijne zondag voor iedereen.

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Morghu,

Dat snap ik dan niet mikmak een feest zonder kids terwijl die toch echt scouting zijn. Ben zelf een poos bij de scouting geweest eerst als lid en later al leiding. Vond het een leuke tijd !!!!

Hier is onze dochter 2 dagen na haar 2de verjaardag naar een groter bed gegaan, ze zou toen zo over haar hekken heen stappen. Gelijk goed gegaan .

Klinkt gezellig die secret high tea en ook lekker ook.

Hier ook een rotnacht gehad met veel harde buiken, buikpijn en niet kunnen slapen. Heb in totaal misschien 3 uurtjes geslapen.
    Hopelijk vannacht een betere nacht.

prettige zondag allemaal , ik hou een ik kleed me niet aan dag vandaag !

14. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babystew, wat een mooi meisje hebben jullie! fijn dat jullie dicht bij haar kunnen zijn.. een dikke knuffel!

15. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Annika, wat fijn om te horen dat jullie meisje stapje voor stapje vooruit gaat! Wat is ze toch klein. Hopelijk mag ze snel van de beademing af en kunnen jullie haar vasthouden!

@ Mikmak: voor de echo hebben we geen keuze. We moeten naar Maastricht omdat ze daar een beter echo apparaat hebben. Voor de ctg scan ben ik wel in Sittard geweest.

@ Wub309: Als uit de echo komt dat alles in orde is met zijn hartje zijn er geen extra controles meer en ga ik weer gewoon terug naar de vk. Als er niet zo een heel goed nieuws uit komt dan word het overgenomen door een gynaecoloog denk ik.

@ Lin71: wel in de gaten houden dat je harde buiken niet te vaak komen he!!

Heb geprobeerd wat bij te lezen maar ben kapot dus ik ga op de bank ploffen en proberen wat bij te slapen. Afgelopen week had ik zoveel energie, en nu is het helemaal pleite :)

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @robin aha op die fiets

hier ieder uur de klok gezien hoor, vanmorgen gedonder met hub want die was op een belachelijk tijdstip thuis..... net nog effe 2 uurtjes geslapen, en zometeen nog effe naar buiten toe effe frisse neus halen, maar eerst wat eten enz

17. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    volgens mij waren alle mannen gisteren alleen op stap!! de mijne kwam ook al vanacht laat thuis!:D

1persoonsbed,
    Mijn zoon is nu 19 maanden. en we gaan het toch maar zonder hekje proberen. Denk dat je gelijk hebt mikmak, anders moeten ze er later alsnog aan wennen!! vind het wel spannend!!

harde buiken,
    Hier ook nog steeds aanwezig! ook onderin mijn buik buikpijn. Dnek dat ik morgen maar even urine laat strippen!

Ga nu ff op visite................tot laters!!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @germini,maar hoop niet dat jouw man mijn man overtreft met thuiskomen, linette en ik waren al op:$

spannend......ben benieuwd hoe het slapen gaat dan....

net effe rondje bos gedaan....wel effe lekker

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Mijn hub was op tijd thuis had alleen weg genoeg biertjes gehad . Kan me voorstellen dat je daar niet echt blij van werd Mikmak.

@ germini anders je urine even naar de HAP brengen .

20. kati

kati Lid

24 mrt 2010
    18
    0
    0
    Dag, ik breek even weer in.
    Even een update over Nijn. Na een aantal wederom onrustige dagen waarin ze dachten dat ze vruchtwater lekte, wederom gelukkig loos alarm.
    Ze heeft nieuwe medicijnen gekregen voor de infectie en even kijken hoe die aanslaan. Ze hoopt dat ze binnenkort naar huis mag.
    Naar huis gaan betekent wel bed liggen, heel rustig aan doen en niet lopen.
    Maar ze verlangt er naar om naar huis te mogen. Alles beter dan het ziekenhuis.
    Ze groet jullie allemaal en hoopt snel weer even hier lang te kunnen komen.

groeten Kati (schoonzus van Nijn, had via aapje vernomen dat Nijn hier ook meekletste)

Deel Deze Pagina