@Susan/Germini De kleine man was hier 20 maanden toen we hem overgelegd hebben en ook vanaf dag 1 ging dat goed Hij is 1 x uit zijn bed gevallen en toen hebben we het matrasje vanuit zijn ledikant er onder gelegd zodat hij niet zou hard zou vallen @Mikmak O bah zeg dat je zo laat/vroeg weer wakker was Hier ook elke nacht wakker en lig dan zo anderhalf uur wakker te kijken @Nicky O bah dat is niet fijn als ze zo liggen te spoken maar gelukkig is ze wel in slaap gevallen @Flutterby Zo dat is dan idd wel lang zeg ,denk maar goed aan jezefl maar verder wel een leuke dag gehad dus? @Scrapdoodle O wat leuk en lief dat jullie dit voor je schoonouders hebben gedaan Klinkt ook wel erg lekker allemaal ! '@Wub Fijn dat het zo leuk was bij ballorig Wij gaan er ook regelmatig met onze kleine man heen,we gingen al met heen toen hij een paar maandjes was,maar dat was dan met een meeting van de april 2009 mama s Kleine man geniet er nu nog erg van @Lin Wat rot zeg dat je zo n beroerde nacht hebt gehad Hopelijk heb je even bij kunnen slapen ! @Robin Naar he als je energie ineens weg is ,hopelijk voel je je na vandaag weer iets fijner ! @Kati bedankt voor de update Ik hoop dat Nijn ook snel naar huis mag!
Hier een redelijke nacht gehad,alleen lig elke nacht weer anderhalf uur wakker Echt naar vanmorgen was het half 5 tot 6,maar gelukkig heeft de kleine man lekker geslapen tot kwart voor 9 dus dat was wel fijn Vandaag even de boel beneden gezogen en gedweild en de keuken en wc gedaan Toen even pauze en boven ook alles gesopt en gedaan en de was gestreken ,gevouwen en opgehangen De klerenkast van de kleine man uitgezocht en alle zomerkleren opegruimd en alle nieuwe winterkleren de kaartjes afgehaald en alles netjes in de kast gehangen De zomer is nu toch wel voorbij Van de week even onze kasten uitruimen en dan de babykleertjes uitzoeken en uitwassen en dan in de kasten maken
@flutterby dan maar zeker een dagje rustig aan doen ff bijkomen @wub hopelijk is het gelukt om de tekst en de naam op papier te krijgen @aapje je bent lekker druk bezig geweest hallo allemaal hier gaat slapen nog redelijk goed.als was ik vanochtend niet blij want iemand bedacht zich om mij om half 7 een whats app berichtje te sturen. vanmiddag heb ik me man,me vader en collega's van me vader naar het bokbier festival in purmerend gebracht.ik las dat gister een aantal mannen gister op pad waren nou de mijne vandaag en weet nu al hoe hij thuis gaat komen hihihi .de vorige keer toen ie daar was geweest lag ik al op bed na half 2 werd ik toen wakker omdat hij nog niet thuis was ze zijn meestal dan rond 12 uur thuis ik ging toen naar beneden en wie lag er heerlijk opgevouwen op de bank te slapen hihihi hij zei vandaag al wordt je vanacht wakker en ik ben er nog niet dan zal ik wel beneden in slaap gevallen zijn. gister heb ik de kasten van de kleine meid ingeruimd zo leuk gezicht als die kleertjes en spullentjes erin vanavond lekker voor me zelf ga zo maar soep opwarmen dan lekker douchen en dan so you think you can dance kijken.en onder tussen met de katten knuffelen die er om vragen.van de week hebben we 2 katten gewassen nog 5 tegaan nou de twee die we hebben gedaan waren niet blij wat een drama hebben ze er van gemaakt maarja de vachten zijn weer lekker opgeknapt.de babykamer is verboden terein voor hun als ik er bezig ben of het aan iemand laten zien dan doen we de deur dicht als we die dan weer open doen dan zitten er vaak 4 a 5 katten voor de deur te wachten met van de die blikken wat is daar dan wij willen ook hihihi
Hi meiden.... Zooo mikmak hij heeft het lang volgehouden, pfff zou ik Ook niet zo leuk vinden! Germini; hier ook nog steeds harde buiken, geen blaasontsteking maar volgens mij is Bella behoorlijk aan het dalen dus ik denk indalingsweeen. Kati; thanx voor de Nijntje update, wens haar heel veel sterkte!!
Coon, jullie hebben dus 7 katten?!?!?! Tjonge zeg wat veel! En ik vond dat ik al veel huisdieren had (2 katten en 1 hond). Gaan ze wel allemaal naar buiten want anders heb je ook wel veel kattenbakken te verschonen... Aapje, jeetje wat heb jij veel gedaan vandaag in huis zeg!! Ik ben trots op je! Zou t zelf niet kunnen hoor... Mikmak, nou als jij en je dochter al op waren dan was je man wel erg laat (of vroeg --> t is maar hoe je t bekijkt ) thuis zeg! Kan me voorstellen dat je not amused was. Kati, bedankt voor de update! Ken Nijn niet (toen schreef ik nog niet mee) maar zolang in t zkh liggen is niet fijn. Babystew, hoe gaat t vandaag met jullie kleine meid? @hier: slechte nacht gehad. 5 uurtjes geslapen en ook niet diep geslapen ofzo. Sophie was ook redelijk vroeg wakker, zeker voor haar doen. Manlief vandaag dienst dus ben alleen met de beestjes en Sophie. Wel hele middag op hockeyclub rondgebracht. Wel gezellig, ook al heeft mijn eigen team verloren Pas net thuis en ben redelijk uitgeblust. Zou eigenlijk nog pasta koken voor Sophie en mijzelf maar heb nergens zin in...ja in slapen!! Nou, zo maar ns bedenken wat te doen met eten... Thanx voor alle reacties op het slapen in 1persoonsbed. Miss maar ns proberen met Sophie als haar kamer helemaal af is.
@susan ze gaan alleen naar buiten in een ren die vast zit aan het huis. we hebben 2 mega grote katten bakken staan(normale bakken passen ze ook niet in) die 1 a 2 keer per dag geschept worden dat doet me man nu voorheen deed ik het bijna altijd.en klopt ja dat we 7 katten hebben 2 huistuin en keuken katten en 5 maine coons
Hopelijk slaat de medicatie goed aan bij nijn en kan zij hier binnenkort haar tijd komen uitliggen !!!! Ik duim voor je.
Germini,ja het is een 1 persoonsbed,maar mijn man heeft wel een hekje ervoor gemaakt,zodat het toch wat vertrouwder is en de overgang van ledikant naar zon megabed niet te groot is. En we hebben haar eerst goed laten wennen,het ledikantje,konden een paar spijlen uit,en die lieten we dus zo naast haar nieuwe bed staan zodat ze zelf kon kiezen in welk bed ze ging slapen,eerst moest ze er niets van weten maar 2 nachten geleden dus haar voor t eerst echt in het grote bed toegestopt en ze is blijven liggen en niet daarna in haar ledikantje gestapt. Smiddags wil ze alleen nog wel in haar ledikant,maar dat proberen we langzaam ook af te bouwen. Susan, a ylani is van 24 december 2009 Brusje,ik moet zeggen dat A ylani nooit zelf uit bed komt,ook al kan dat wel,ze roept me gewoon,en soms komt ze wel sochtends naar ons bed gelopen maar dan echt pas om 07.30 dus das prima! Lin bedankt voor de tip,zitten er ook muziekjes op?? Hier gebruike we de babyfoon nog steeds,omdat mijn dochter zonder de muziekjes sávonds niet kan slapen,moet dus nog een voor de beeb aanschaffen Flutterby,ohhhh leuk de efteling! Ik wil zo graag eens naar de winterefteling maar is echt niet te betalen dus helaas. Scrapdoodle,en hoe vonden je schoonouders het,lief van jullie dat je ze zo even in het zonnetje zet! Wub als je nog eens naar ballorig gaat,laat maar weten,dan kom ik ok,mijn dochter vind het helemaal geweldig daar vanaf 1,5 jaar kunen ze zich er echt prima vermaken,heb geen kind aan dr daar. Kati bedankt voor de update! Nijn,jemig meid nog stteds in het ziekenhuis,wat een rottijd voor jou,ik hoop mee dat je nu echt snel naar huis mag! Aapje,zo jij bent lekker bezig geweest zeg!
ik heb een enorm leuke middag gehad met alle meiden,ben enorm verwend,met leuke kadootjes maar ook voor mezelf en er waren een berg lekker hapjes meegenomen daar zeg je u tegen! Veel spelletjes gedaan en enorm gelachen! wel moe nu maar denk dat de kleine meid zo al gaat slapen dus heb ik een lekker rustig bankhangavondje.
Coon, vandaar je naam ook hier op zp?? Wel veel werk lijkt me 7 stuks?? Wij hebben hier trouwens een kattenbakservice. We verwisselen 1x per 2 wkn de bak en tussendoor scheppen we alleen de drollen eruit. Na 4 wkn worden de 2 vieze opgehaald en krijgen we weer 2 schone. Ideaal!!! Florabella, ga strax lekker een soepje opwarmen en dan eten met pistoletjes of gewoon brood. Echt zin in!! Eerst Sophie maar ns doen. Die is dan toch belangrijker Sjees, wat een aparte naam zeg heeft jouw dochter!! Is het ergens van afkomstig?? Vind dat altijd wel interessant nl...ben zelf niet zo creabea (en dus ook niet met namen )
@susan klopt vandaar me naam hihihi de coontjes zijn echt mijn hobby(we hadden zo af en toe nestjes en ging naar shows maar daar ben ik mee gestopt nu ik zwanger ben) en veel werk ik vindt het allemaal wel mee vallen.en handig die service hier scheppen we elke dag en 1 keer in de zoveel tijd krijgen de bakken een grote beurt. @sjees mooi dat het zo leuk was
@flora en suus...nee was verre van amused..... hij zei, ik dacht de hele avond ik ga op tijd... ja denken is iets anders dan doen..... tot ze vragen of je nog even meegaat.... ik verdien een partner en zij verdiend een papa geen gelegenheids vader... we zien je in verhouding al weinig.... duhhhh, daarbij is het echt niet leuk dat wij dora zitten te kijken en meneer met een kegel binnen komt lopen... ben nog steeds niet echt dolletjes blij op het moment...hij is gewoon te slap om me gelijk te geven en even sorry te zeggen @kati/nijn, hopen dat je/ze snel naar huis mag... @aapje, actief... ja das wel vermoeiend slecht slapen en vroeg op.... maar ja ze slaapt in ieder geval door.... @sjees, jij een leuke dag gehad... mooi... zo hoort het ook rest vergeten...
@Sjees superleuk zeg dat je zo n leuke middag hebt gehad @Mikmak Nee ik zou ook zeker niet blij zijn!! En idd doorslapen is echt wel fijn als ze dat doen
Moet wel zeggen dat ik vandaag druk ben geweest en het ook wel verneem O wat doet mijn rug en bekken zeer,maar goed vond het wel lekker,had nu het huis voor mij alleen Want vriendlief had de kleine man meegenomen om te zwemmen dus had ik even de tijd voor mezelf en tja dan doe je al snel weer teveel,maar goed nu hoef ik doordeweeks niet zo heel veel meer te doen ,is ook wel lekker!!
Wat een mooi meisje!! Gelukkig kunnen jullie dicht bij haar zijn!Heel veel sterkte en ik blijf heel hard duimen voor jullie en Mila!
Hoi meiden, ik ga morgen even rustig bij lezen. Vandaag een druk dagje gehad. Lig nu net in bed haha. Ach.. Hoef er morgen niet op tijd uit.
susan, wij houden wel van aparte namen,dit is een van oorsprong hawaiaanse naam,maar dan zonder de y,verder hebben we een beetje met de letters van mijn man's naam gestoeid en kwamen dus op deze naam,hij heet a lain,ben ook nog steeds erg blij met de naam van mijn dochter,maar is erg lastig er nu een naam bij te verzinnen,we dachten dat we iets hadden maar helaas toch neits geworden,we zijnnu dus weer aan t puzzelen en denken,wordt er eerlijk gezegd een beetje gaar van.... ik ben zojuist maar naar beneden gegaan,ga zo een kruikje maken,heb vanavond ineens enorme indalingsweeen,het begon met steken down-under,voelt of baby zich een weg naar buiten knauwde,sommige waren echt heel gemeen,en nu al een uur lang de een na de andere harde buik en gevoel te moeten plassen ofzo...ik dacht dat de baby al helemaal was ingedaald maar dus toch niet.
@sjees: inderdaad aparte namen. Is jou man wel hollands of komt hij ergens anders vandaan? Hier weer wakker,weer een nacht van gedraai. Mannetje is net de deur uit en we hebben een kat die de laatste dagen heel irritant aan het mauwen is beneden. Wat dat nu weer is? Heel vervelend in ieder geval pff.