@goofie, is het jullie kat? in dat geval voelt ze de verandering.... hier zijn de katten de afgelopen maanden ook weer veranderd, 1van de katten die zie graag laat aaien maar niet echt schootkat is, ligt ineens weer iedere nacht tegen mn buik aan 's nachts.. en de andere die graag op schoot ligt ligt nu het liefst op mn buik... en allebei maar kopjes geven haha nou ja goedemorgen, hier heerlijk geslapen... ben in bed gaan liggen en geslapen als een blok, uk to half 7... heelijk. zo strakje naar de praxis.. het laminaat dat wij op linette dr kamer hebben gelegd is nu daar in de aanbieding.. nog goedkoper... dus voor de andere 2 slaapkamers ga ik het nu halen en dan zijn we eindelijk van al dat tapijt af.... oeh dat is lekker..... alleen nog wat leuke kleden halen voor naast de bedden... dus deze week is ook de babtkamer weer opgezet,en zijn we klaar... alhoewel ik denk ik de babymeubels nog ga oververven in creme wit.... nu kersenhout....
Goedemorgen dames, Jeetje Goofie, jij draait ook korte nachtjes. Kun je zo nog terug? Sjees: wat heerlijk dat je zo verwend bent en dat het een leuke dag was! Alleen die indalingsweeën... beetje naar! Ik hoop dat ze snel ophouden. Mikmak: wat een toestand met je man. Ik zou het ook niet pikken als hij pas thuis komt als het al licht is! Succes met je 'klusdagje' Aapje: tja, zo wordt je afgestrafd voor een dagje je best doen he? Heel herkenbaar! Hopelijk heb je er niet al te veel last van vandaag. coon: 7 katten! pfff. ik heb het er met 1 al zo druk. (en de hond natuurlijk ook). Susan: erg handig lijkt me, die kattenbakservice. Ik vind het een vervelend werkje steeds. Zo, de rest komt vanmiddag wel, moet me een beetje gaan haasten voor het werk. Nog 16 dagen werken...
Goedemorgen mikmak. Het is inderdaad onze kat. We hebben er 2 waarvan je de poes niet hoort als ze mauwt. Maar de kater kan echt hard zeuren. Onze katten mogen hier niet naar boven. Dus gaat hij beneden onder de deur door mauwen. Ik kan hem naar buiten doen alleen gaat hij dan over een uur buiten zitten mauwen zo vlak onder mijn raam. Het is inmiddels gelukkig stil. Ik zit hier een beetje het hele forum af te lezen haha. Wat fijn van je laminaat mikmak, kan mij helemaal voorstellen dat je er zin in hebt. Wij hebben boven kersen en beneden oud grijs. Als we ooit nog eens geld over hebben komt er boven ook een nieuwe vloer. Ooit dus haha.
Goofie, volgens mij hebben wij dezelfde kat?? Of uit een eenzelfde nestje? Hier nl standaard keihard mauwen 's ochtends Vanmorgen 06.20 uur Als je dan niet te snel komt, gaat ie id berging pissen. 't Is een emopisser volgens mij Wub, hier nog 15 dgn werken en ik tel ze echt af!! Jij ook? Komt alleen bij mij neer op 5 wkn Heb er zo geen zin in!! Sjees, balen van die indalingsweeen zeg! Zo heb je wel een kort nachtje!! Ik ga naar ns douchen. Oh bah, hoor die kat alweer!! Word er soms zo moe van!!
@goofm dan wen er maar aan haha, ze voelen de zw, homonen... hier een echte mamapoes, sinds dat linette er is en zij moet huilen zit ze er naast, naast de wieg, naast dr box (toendertijd) nu naast haar op de bank of grond..... enz enz.. en als we in de speeltuin aan het spelen zijn, althans zij haha... dan zit ze er altijd naast... wandelen deed ze altijd al mee... zelfs naar de winkel...dus echt een klein moedertje haha. op linette dr kamer is het grijs eiken, beneden hebben we verouderd eiken parket dat moest voor ons echt goed zijn.. en graniet.. de trap en overloop zijn merantie, maar die op de overloop was al 1200 euro.. voor een paar slaapkamers waar je eigenlijk altijd met sokken, sloffen,blote voeten loopt moet het gewoon fris zijn en in de juiste kleur... dus gewoon een prutlaminaatje die in de aanbieding is van 6.50 naar 4 euro... haha nog een euro goedkoper dan bij de formido 2 weken terug.... @wub, ja ach.. ben er inmiddels overheen... hij laat wel merken dat hij nogal de plank misgeslagen heef, hij is heeeeel braaf nu.. technisch gezien was het nog wel donker buiten haha oh maar ga alleen het laminaat kopen, iemand anders mag het leggen....
@susan: haha een emo pisser. Ik ben net naar beneden gegaan en heb een rijst wafel gegeten met kaas om mijn honger te stillen. Heb die katten toch naar buiten gedaan. Want meneer had hier uit protest de halve kattenbak onder zijn poten mee gesleept door huis grr.. @wub: heb de laatste weken erg korte nachten. Meestal slaap ik nog 2uurtjes als mannetje de deur uit is. Vandaag lukt het niet zo geloof ik. Gelukkig kan ik wel zo mijn bed weer in duiken als ik dat wil en dus lig g nu ook netjes braaf te wachten tot mijn ogen heel misschien weer moe worden. Tja.. Anders vanmiddag weer proberen.
ohja, hier nog 3 weken werken,dat was eigenlijk nog 12 dagen, dankzij de ziektewet nog 6 dagen, he wat naar
@mikmak: hier boven eigenlijk ook alleen zonder schoenen. Dus ja boven hoeft er dan ook niks duurs te komen. Wij zijn in mei verhuist en de vloer boven lag er al,ben dv geklus nu wel een beetje zat. Dus voorlopig is het prima. Haha.
@goofie, daarom...maar wij hebben het hele huis al gehad, nieuwe keuken, vloeren, wc, badkamer,washok,zolder, deze 2 kamers zijn het laatste.. het tapijt lag er nog van de vorige bewoners... toevallig mijn broer en zn gezin (lang verhaal) maar we zijn dat tapijt echt zat..... en door de verbouwing lijkt t mij ook stoffig geworden in de loop van de jaren dus het moet er gewoon uit!!! heerlijk vooruitzicht!!!!!
Goeiemorgen ladies, zo ik heb zo'n 30 pagina's bij te lezen. Vanaf donderdag niet meer kunnen bijlezen. Dit weekend heerlijk naar Brugge geweest weer eens alleen met mijn vent! Was heerlijk, maar wel zwaar, al dat lopen. Nu weer hard aan het werk. Ik moet/ wil nog 5 weken. Das voor mij 20 dagen.... Nog wel heel lang als je het zo bekijkt. Niet te veel over nadenken. Gewoon genieten. Met die eerste zat ik bij 23 weken thuis, en dat is zeker geen pretje. op een gegeven moment verveel je je de pleuris. En over katten...... Ik heb er ook 1. Een hele lieve. Mauwt eigenlijk nooit. Wacht gewoon tot wij beneden en dan wil hij naar binnen. Ik vind hem de laatste tijd wel schrikkerig, dus dat zal zijn reactie wel zijn op de aankomende bevalling..... Succes met alle mauwkatjes! En ik lees zo ff bij om iedereens verhaal weer te kennen.
Goedemorgen! Heb toch nog af en toe even een oogje dichtgedaan maar was echt een brakke nacht,ga zo dochter naar mijn moeder brengen en dan duik ik er denk ik weer heerlijk terug in,manlief ligt nog op bed die heeft koorts en last van zijn buik,dus lig ik eens niet alleen in bed hihihih. Vanavond generale repetietie voor ons concert aanstaande zaterdag,begin toch wel beetje zenuwachtig te worden of ik alles ga volhouden,maar we zien wel
@mikmak, Nee haha mijn man was rond half 4 thuis! toen sliep ik nog @aapje, Nesteldrang??hahaha Jouw kleine man slaapt goed tegenworodig he! ben jaloers!! @1persoonsbed, Wildne jullie kindjes wel weer zonder problemen in bed nadat ze eruit gevallen waren?? of maak ik me nu weer onnodig druk @nijn, Ik ga heel hard voor je duimen meid dat je naar huis mag!! sterkte en rustig aan doen he!! @florabella, Ik dnek ook id. indalingsweeen. Heb ik alleen bij de eerste nooit gehad. Nou ja, we zullen he thoren zo...............mag naar de vk! @werken, Hier ook nog maar een dag of 6 wekren!! jahoeeeeeeee!! Om 11u een echo en daarna naar de vk!! (groeiecho) ben benieuwd!!!
Goedemorgen meiden, Wub: En? is het gelukt met je geboortekaartjes? Leuk dat je die zelf helemaal gaat maken, lijkt me wel veel werk! Robin: Balen dat je even geen energie hebt maar er is ook veel gebeurd de afgelopen dagen. Hopelijk snel die echo en dan met een gerust hart weer terug naar de vk en energie weer opbouwen. Kati: Bedankt voorde update over Nijn. Ik ken haar verder (nog) niet maar hoop dat ze snel naar huis mag. Lijkt me helemaal niks zolang in het ziekenhuis. Nijn, Beterschap en sterkte!!! Aapje: wat lekker dat je zoveel in het huihouden hebt kunnen doen, daar ben ik dus echt jaloers op. Wel balen dat je dat daarna weer moet bekopen met pijn in je bekken Coon: Wat leuk! 7 katten! Ik ben allergisch voor katten dus wij hebben een cavia maar anders had ik het ook wel geweten... Gelukkig hebben vrienden en mijn zus wel katten dus kan af en toe met hen knuffelen Sjees: Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Hoort antuurlijk ook zo Balen van die indalngsweeen, hopelijk heb je nog wel wat kunnen slapen. Succes met de generale repetitie vanavond! Wat voor soort muziek zingen jullie? Mikmak: Vervelend dat je man zo laat thuis was, snap dat je dat irritant vind. Mazzel trouwens met dat laminaat, scheelt toch wat euries die je aan iets anders uit kan geven Laat je trouwens wel iemand anders die zware pakketten in je auto tillen! Babyummels: Leuk om te lezen dat je weekend gent gezellig was! Ik kan me voorstellen dat de lange afstanden idd wat minder zijn, ik loop ook niet meer zo veel achter elkaar. Germini: Veel plezier bij de echo! Wij mogen morgen weer en dan gaat mijn schoonmoeder ook gezellig mee. Slapen: Ik lees dat ik niet de enige ben die niet best slaapt. Afgelopen nacht ben ik maar 3 keer wakker geweest en kon redelijk snel weer inslapen dus mag niet klagen over deze nacht. Sterkte voor iedereen die zo weinig slaapt en lang wakker ligt! Verlof: tja dat is dus voor mij nu begonnen, vind het nog wel een raar idee. Ik kan me ook nog niet voorstellen dat ik mij ga vervelen. Ik heb nog zoveel dingen die ik wil/kan doen voordat de tweeling komt. Straks in ieder geval langs Kruitvat voor de Baby&Mama tas, ben benieuwd! Gister heel gezellige secret high tea gehad bij mijn schoonzus voor mijn schoonouders. Ze wisten echt van niks dus dat was super! Alle gasten hadden van alles gemaakt dus de tafel stond vol met lekkere zoete en hartige dingen. Ik heb mijn buikje helemaal rond gegeten, o nee was ie al
Goedmorgen allemaal, @ poezebeesten, wij hebben geen poes/kater . Zelf heb ik 1 gehad en die is uiteindelijk bij mijn ouders blijven hangen. Een schat van een beest tot ik ging verhuizen en hij niet mee kon. De eerste maanden als ik dan bij mijn ouders kwam kon ik niet met mijn benen op de grond want dan kwam hij wraak nemen. Nu gaat het beter het oude besje ( 16 jaar ) leeft nog altijd en is nu erg blij mij te zien, zeker nu ik weer zwanger ben. Hij is niet bij me weg te slaan. @ verlof officieel ga ik over 2 weken met verlof alleen zit ik nu ruim 14 weken thuis . Maar goed nog even volhouden. Wel gezellig dat zo geleidelijk iedereen met verlof gaat. Weer een hoop te lezen.............. @germini veel plezier met je echo !!!!! @ indalingsweeen. Nog niets gevoeld. Voel een alleen maar voetjes trappelen onderin mijn buik. Beeb ligt nog heerlijk met kontje naar beneden. Klinkt allemaal lekker die secret high tea. Mocht je je nog vervelen ik laat me graag verrassen hoor Scrapdoodle
@scrapdoodle, tuurlijk... ze kennen ons wel bij de Praxis,dus er is zeker een mannetje die dat voor me doe....ondanks dat het maar 9 pakken zijn die niet echt zwaar zijn @lin, ja vind dat ook wel gezellig dat de eerste verloven binnenkort gaan beginnen.. zal een hoop gekletst worden hierzo denk ik @germini... tja mijn hub kan nu eenmaal slecht als eerste weg van een feestje... bij voorkeur gaat hij als laatste.. waar het vandaan komt joost mag het weten... lekker he nog maar een paar dagen werken.. na deze week nog maar 4 dagen veel plezier bij de echo zometeen
lin,ach er is nog best tijd om te draaien,het kan soms wel helpen om zo'n ketting met een belletje om te hangen en dan echt heel laag zodat de beeb met het hoofdje naar het geluidje gat draaien,hoor er veel positieve verhalen over. scrapdoodle,helemaal super dathet zo geslaagd was! en wat lekker he al die hapjes,ik zei ook tegen mijn vriendinnen lkunnen jullie neit elke week iets organiseren,dan kunnen we vaker zo lekker smullen. We zingen gospel.
Maak me er ook niet druk om hoor dat de kleine nog met de billetjes naar beneden ligt. Kan tot het laatst nog wel draaien. En anders niet...........................................
Hoi meiden.. k heb t allemaal wel gelezen, maar helaas niet veel blijven hangen, ben een beetje raar wakker geworden, werd wakker gebeld.. zit nu echt een beetje suf voor me uit te kijken haha.. even op gang komen.. Nijn hopen dat je snel naar huis kan! daar lekker rustig aan doen en de laatste weekjes doorbrengen! katten, hier geen last van heb geen kat haha.. maar lijkt mewel super irritand als ze zo miauwen.. vooral sochtends haha.. indalen.. hier denk ik ook gebeurd.. we zullen zien moet donderdag weer na de vk! verlof, hier nog 2 weken! nog maar 4 x werken echt zin in! en over 3 weken de sleutel van ons nieuwe huis!
Voor de dames die BV gaan geven een vraag. Gaan jullie ook aan de slag met een borstkolf? Ga je een enkele of dubbele kopen/huren? Of helemaal niets?????