December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wowww babyboo; complimenten!!

Hier; straks naar de VK ben benieuwd of Bella ingedaald is, heb weer veel meer ruimte voor mijn gevoel! Dus hier voldoende lucht Kim

Dinnetje; keizersnee is gisteren goed gegaan, dochtertje is 560!! Gram en 30 cm. Echt ongelofelijk....nu is het dus vechten geblazen.
    Ben er best van onder de indruk en blij dat ik op haar voorliep, dat stadium ben ik in ieder geval voorbij.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    GVD drukte op het verkeerde knopje

@flora, hier ook benieuwd of broertje is ingedaald... denk het wel... moet ook vanmiddag, maar eerst nog een keer naar de tandarts voor de hobby haha

Jeetje dat is een pak gehakt..... pfff wat je zegt mogen we blij zijn dat de meesten al in de 30+ weken zitten... kans van overleven is dan zo aanzienlijk veek beter.. ik hoop dat het een verchtertje is en dat ze het red

@babyboo, zag dat de reactie er wat vreemd uitzag.. maar bedoelde dus dat je niet achterloopt qua gewicht er zijn er nog meer die tussen de 2 en 10 kg zijn aangekomen.... helaas geld dat niet voor mij, en slaat het vocht zich overal aan vast.... goede is dat ik de laatste weken niet zwaarder ben geworden maar de buik wel groter.. kortom, vocht en/of vet zijn verminderd.. ben dus afgevallen zonder gewicht te verliezen... uk is zwaarder geworden

zo ga effe verder met waar ik mee bezig was... ramen zijn beneden gelapt, al afgestoft en meubels in de was... alleen nog zuigen en dweilen beneden en de keuken aflappen en dan is het hier klaar.. ga nu alvast beginnen met boven.. das het minste werk

laters

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nesteldrang?! Hihi

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    IK had via hyves een berichtje van babystew. Zij houden een blog bij waarop we allemaal kunnen lezen hoe het met kleine Mila gaat.

mila.groeimee.nl

Ook hier controle vandaag. Ben benieuwd. De laatste dagen veel pijn in mijn buik weer, en harde buiken.

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx lin ik ga kijken!

6. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @babyboo: Joep is nog steeds dolgelukkig met z'n nieuwe kamertje. af en toe rent in een opwelling nog z'n oude kamer in en dan roept ie heel hard OH NEE!

@kim: lag je toevallig op je rug te slapen toen je het zo benauwd kreeg?

@florabella: jemig...560 gram! ik hoop dat het goed gaat, spannend hoor!

@mikmak: bezig bijtje! mocht je nog een keertje tijd over hebben, mijn ramen moeten ook dringend gelapt worden...jammer dat je zo ver weg woont! ;)

@lin: bedankt voor de tip van de blog. ga zo gelijk even kijken.

hier heb ik vannacht echt heerlijk geslapen! manlief is namelijk verbannen naar de logeerkamer, hij is flink verkouden! normaal gesproken is ie al van de snurk, maar nu is het echt verschrikkelijk, zo hard snurkt ie.
    na een aantal slechte nachten heb ik em toch vriendelijk verzocht ergens anders te gaan slapen. vorige nacht voelde ik me daar nog flink schuldig over, maar nu niet meer hoor.
    af en toe voor jezelf kiezen is geen slecht idee.....

Joep was trouwens erg complimenteus bezig gisteren. toen ik em 's middags uit bed haalde zei ie: mama jurk aan, erg mooi!
    en vervolgens begon ie een heel verhaal op te hangen over een....OLIFANT! :$
    ik ga er maar vanuit dat het toeval was.....

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Peanut, hahaha moest wel lachen om je berichtje!! Zal vast toeval zijn hoor over die olifant ;)

Mikmak, zo flink aan de klus!! Zou me daar echt niet toe kunnen zetten........ :)

Lin, bedankt voor de link. Zal strax als ik tijd heb, eens even kijken.

Flora, jeetje wat een klein hummeltje! Hoop dat alles goed zal komen. Dan ben je wel blij dat je al een stukje verder in de zwangerschap zit...

Hier vanmorgen auto naar de garage gebracht. APKtje en voor de 3e keer mogen ze naar het stuurbekrachtigingsprobleem kijken. Eerste 2x alleen maar bijgevuld (konden ze geen lek vinden) maar nu lek ik duidelijk olie. Heb er 1.5 wk niet in gereden en het klonk vanmorgen ook echt heel erg :( Hoop dat ze wat vinden want geen zin om er volg mnd weer te staan!! Vrees wel dat het (wederom) een dure reparatie zal worden......... Heb redelijk wat pech met mn auto gehad en ik heb m pas 2 jr ;) (lang verhaal en nu geen tijd voor want mn 1e patienten zijn er, weliswaar 5-10 min te laat, grrrrrrrr)

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @babyboo,
    Jeetje meid, vind het al knap dat je op iedereen reageert na zo'n tijd!! dat doe ik nooit!:) ik heb nog geen buddy inderdaad..........dat gedeelte had ik gemist denk ik;) Als je wilt wil ik jouw buddy wel zijn hoor! pb je nummer maar.............wil jij dan de mijne zijn??:D

@florabella,
    Jeetje 560 gram!!:$ Dat is volgens mij zowiezo niet veel voor 27 weken................ik hoop van harte voor je vriendin dat het allemaal goed gaat! de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Kan me wel voorstellen dat je blij bent dat dit stadium voor jou voorbij is!

@mikmak,
    Nesteldrang?? haha hoor steeds meer meiden die druk aan de poets zijn!

@joni,
    Fijn dat je er weer bent meid! En dat je je weer wat beter voelt!

@peanut,
    hahahhahaha.................we houden het maar op toeval!;):D

@susan,
    balen van je auto!! wel fijn als het nu eens goed gerepareerd wordt, niet dat je zometeen zit als je moet bevallen!!;)

Hier in afwachting van mijn 2e prik..............heb vanmorgen al vroeg (nuchter) bloedgeprikt, glucosedrankje gehad (bah!!) en nu high van de honger wachtend tot half 11 voor mijn 2e prik en dan mag ik eindelijk eten.

9. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Bevallingslijst:

27-11-2011 Kim1990 - 21 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    28-11-2011 Mamsie86 - 24 jaar - 1ste kindje - ?? - Bv
    30-11-2011 Sjees - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - ??
    01-12-2011 Florabella - 29 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv
    01-12-2011 Robijn28 - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 Beertje1234 - 33 jaar - 4de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 MamaBibi - 27 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - Bv
    03-12-2011 Babyboo92 - 19 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    03-12-2011 Petratje - 31 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - Fv
    03-12-2011 Tamm - 22 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    04-12-2011 Bellamanuela - 22 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv
    04-12-2011 Flutterby - 24 jaar - 2e kindje - Thuis - BV
    05-12-2011 Lin71 - 40 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    05-12-2011 Sniffy - 30 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    05-12-2011 le0nieTje - 24 jaar - 1ste kindje -
    05-12-2011 Minke03 - 30 jaar - 3de kindje - ziekenhuis- bv
    06-12-2011 Brusje - ?? - 4de kindje - ?? - FV
    06-12-2011 Luna86 - 24 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV
    07-12-2011 Peanut - 34 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Ovb
    07-12-2011 Wub309 - 28 jaar - 1ste kindje -Ziekenhuis - BV
    07-12-2011 Tam27 - 33 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - FV
    08-12-2011 Goofie - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Fv
    08-12-2011 Laraxx - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    08-12-2011 Charlie10 - 40 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    09-12-2011 Mikmak - 36 jaar - 2 kindje - thuis - BV
    09-12-2011 Feline - 31 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    09-12-2011 Robin88 - 23 jaar- 1e kindje - ?? - BV
    09-12-2011 Inkie86- 25 jaar - 1e kindje - thuis- BV
    11-12-2011 Blackbird - 26 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    12-12-2011 Germini - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV
    12-12-2011 Aapje 2009 30 jaar-2e kindje-Thuis-BV
    13-12-2011 Sayen - 35 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis? - BV
    13-12-2011 Prinsesje88 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis? - FV
    14-12-2011 Nijnonijntje - 27 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    14-12-2011 Nieuwwolkje - 23 jaar - 1ste kindje - ?? - ??
    14-12-2011 Daisy1985 -26 jaar- 1e kindje -thuis bevalling -BV
    14-12-2011 Blondje - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    15-12-2011 Beppie1983 - 27 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - BV
    15-12-2011 Susan79 - 32 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV
    17-12-2011 Nicky1983 - 27 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV
    1-7-12-2011 Groen29 - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    20-12-2011 Sjakie22 - 35 jaar - 1e kindje - ziekenhuis- BV
    21-12-2011 Nelta - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -BV
    22-12-2011 Coon - 27 jaar - 1e kindje - geboortekliniek? - ??
    22-12-2011 kv78 - 32 - 1ste kindje - ziekenhuis -Bv
    23-12-2011 Vwpolo1988 - 22 jaar - 1e kindje - Thuis - ?
    24-12-2011 Wowkaat - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    24-12-2011 Lailiejloe - .... - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    25-12-2011 Wolfje22 - 26 jaar- 2de kindje- thuis- FV
    25-12-2011 Petera - 36 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV ?
    26-12-2011 Evi83 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuiz - FV
    27-12-2011 MSI - 29 jaar - 1e kindje - thuis(?) - BV
    29-12-2011 yenolah - 38 jaar - 2e kindje- ziekenhuis - BV
    31-12-2011 Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV
    01-01-2012 Scrapdoodle4 - 30 jr - 1e 2 kindjes - ziekenhuis - BV?
    02-01-2011 Jonijoni - 27 jaar - 1e kindje - thuis - BV

Afsprakenlijst:

11-10-2011 Lin71 - Controle ziekenhuis
    11-10-2011 Mikmak- controle vk
    11-10-2011 coon-tweede groei echo
    12-10-2011 Sniffy - controle VK
    13-10-2011 Hellepelle - groeiecho
    14-10-2011 Peanut - 2e groeiecho
    18-10-2011 Kim1990 - Controle Gyn
    24-10-2011 Germini - 2e groei echo en controle vk
    25-10-2011 Nijnonijntje - controle gyn

BUDDIES LIJST

Nijnonijntje & Babyboo92
    Sniffy & Babystew
    Lin71 & Florabella
    Tamm & Nieuw wolkje
    Wub309 & Sjees
    Aapje2009 & Mikmak
    Coon & Goofie
    Prinsesje88 & Bellamanuela
    Tam27 & Jonijoni
    Kim1990 & Sammie88
    Le0nieTje & Laraxx
    Nicky1983 & Blondje
    Robin88 & Scrapdoodle4

Bevallen :

Babystew - Mila Imare - 05-10-2011- 1730 gram

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Zit even de site te kijken van mila.............pffffffffff heftig hoor..........moet wel een traantje wegpinken!! :(

11. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik krijg er helemaal geen :)

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Nieuwwolkje, rustig aan meis dikke knuf!!

Florabella, pfff hopelijk komt t allemaal goed 560 wow.... :(

Lin, bedankt voor de tip van de link... ga zo even kijken..

Groeiecho, ik krijg helemaal geen echo meer en baal hier best van!
    Ben ook gewoon heel onzeker of alles goed is...
    Misschien dat ik ga aangeven dat ik nog een echo wil en desnoods betaal ik ervoor!

Vanacht weer ff hoofdpijn gehad en ik weet niet meer wie het zei maar idd midden op mn hoofd, heel raar... Normaal heb ik het zijkant voor..
    As maandag weer naar de VK, als mn bloeddruk nog goed is maak ik me geen zorgen..

13. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @laraxx: ik krijg ook helemaal geen groeiecho hoor.. en ik heb ook geen pretecho dus de eerste x dat ik mijn kindje zie sinds de 20 weken echo is de geboorte:D ach dan hoef ik me ook niet druk te maken over groei of wat dan ook.. de verloskundige zegt dat het prima gaat!

@iemand aan het soppen: hallo! hoe doen jullie dat nog? zoveel? doe eens rustig aan! ha ha ik hou het echt niet meer vol hoor.. zit me nu al te bedenken dat ik zo 2 trappen op moet voor de was..;)

@mila: pff wat een indrukwekkend verhaal zeg.. ik heb de site in mijn favorieten gezet zodat ik mee kan kijken.. als ik het lees hoop ik echt weer heel hard dat mijn kleine man blijft zitten tot ie helemaal klaar is. De foto van dat handje is echt..een tranentrekker eigenlijk.. zo ontroerend

Hier: gister weer naar "pufcursus" geweest, vanalles geleerd over de bevalling en persen.. ik ben echt wel blij dat ik veel weet voordat het zover is:) ergens zie ik er een beetje tegenop, maar anderzijds heb ik er ook wel veel zin in om mijn kleine man in het echt te zien! (maar dan wel dus pas over 9 weekjes..)
    Vanacht prima geslapen, helaas binnen 2 sec. klaarwakker omdat ik kuitkramp kreeg.. au.. en vervolgens heeft mijn hond een spoor van 3 meter in de woonkamer gekotst terwijl ik 2 meter verderop mijn ontbijtje zat te eten.. jumm..;) dus eerst maar aan de schoonmaak geweest en net t beestje uitgelaten.. nu rust, was ophangen/vouwen/strijken en vanmiddag weer fisio.

Fijne dag iedereen! en rustig aan doen he! :)

14. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Poeh wat gaat het snel hier!! ik heb mijn best gedaan om bij te lezen, sorry als ik het een en ander vergeet!!

@ Laraxx, Het was niet alleen dat ik hem al de hele dag niet had voelen bewegen, maar ook dat als we op hem duwde er totaal geen reactie kwam. Voelde hem onder mijn hand "wegveren". Normaal zet hij zich dan meteen schrap en krijg ik een oplawaaier terug.
    Na heel lang duwen kregen we een klein zacht schopje terug en dat vonden we toch erg vreemd!
    Als je zo'n last hebt van hoofdpijn gewoon de vk bellen!!

@Indalen, geen idee hoe het voelt. Heb wel sinds een dag of 2 last van steekjes bij mijn kruis en een gevoel alsof ik spierpijn heb. Of dit indalen is weet ik niet. Laten we hopen van niet want meneer ligt nog met zijn kont onder!!!!

@ BV, ook hier poging tot bv straks. 17 oktober hebben we een voorlichtingsavond. Ik ben eens benieuwd!! De kolf koop ik pas als het een beetje op gang is denk ik. Dat advies hebben we tenminste gekregen. Die borstkolf van difrax heb ik tot nu toe op het oog.

@ NieuwWolkje, beterschap! Hopelijk voel je je snel iets beter!

@ Aankomen, zit nog altijd op 6 kilo maar ik ga me er niet meer druk om maken. Ukkie groeit goed dus wat willen we nog meer. Ik pak wel wat chips extra :D

Morgen om 14.00 uur moeten we in het ziekenhuis van maastricht zijn voor een uitgebreide echo van onze kleine jongen. Ik voel hem ondertussen weer luid en duidelijk dus ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt, maar eng is het stiekem toch wel een beetje!!

Ik was eerst echt aan het aftellen tot de bevalling omdat ik helemaal genoeg had van die buik. Maar sinds dit gebeurd is moet ik er niet aan denken dat hij geboren is! :$ Het idee dat ik hem dan niet de hele dag bij me heb, en dat er nog meer zorgen komen, daar krijg ik het spaans benauwd van :)

We zijn de afgelopen weken hier druk bezig geweest met de kelder en garage helemaal uit te zoeken en op te ruimen, en vandaag ga ik samen het rommelhok met mijn moeder uitzoeken. Daar hebben we de laatste dozen verzameld die nog uitgezocht moeten worden en dan hebben we alles gehad. Jezus wat een rotzooi kan een mens toch bewaren :p

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    dames, dinsdag is hier poetsdag hahaha, voor de rest houd ik het een beetje bij.... en zo nu en dan dan toch effe de ramen lappen... tja doe ik niet te vaak

over babystew, ohw zometeen effe kijken.. ben wel benieuwd

zo hier is het weer schoon, dit mannetje in de buik laat ook even weten dat ie er is.. aso zeg om zo hard te schoppen haha

@blackbird, haha leuk he pufcursus.... heb m 1 keer gedaan, en dat vond ik meer dan genoeg haha... tja ach het valt achteraf best mee hoor... ;) zo een kind eruit poepen....

@robin jij dus ook druk met opruimen haha

@peanut, als ik poetsen leuk vond had ik mn beroep er wel van gemaakt.. maar vind het echt een noodzakelijk kwaad.... anders had ik het wel gedaan.... had ik wel naar zuid holland gereden... ;)

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Gelukkig ben ik dus niet de enigste die het benauwde gevoel heeft.

Flora,succes zo bij de VK!

Hoop voor je vriendin dat alles goed komt met de kleine meid!!

Mikmak,succes bij de VK!

Je bent al lekker druk bezig,als ik hier wat moet doen dan moet ik mezelf echt een schop onder de kont geven haha:p

Lin,bedankt voor de site:)

Doe jij ook rustig aan!!

Peanut,ja klopt ik probeer het ook zoveel mogelijk op me zij maar daar heb ik het ook best benauwd.

Dat kan zeker geen kwaad nee even rust van het gesnurk!
    Haha moest hier ook even lachen!Denk inderdaad ook dat het toeval is.

Germini,o bah dat glucose drankje is zo vies!! Heb het ook gehad,gelukkig mag je nu weer eten.

Laraxx,dat is inderdaad niet fijn hoofdpijn!

Blackbird,Denk je ook lekker je ontbijt te kunnen eten.

Robin,spannend meid!Duim voor je!

Haha ja erg is dat he af en toe zoveel rotzooi:p

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Kim1990
    Dat is helemaal niet vreemd. De kleine is nu op zijn hoogtepunt bij jou en gaat zakken vanaf 36 weken. Laatst toevallig te horen gekregen!

@Goofie
    Heel herkenbaar. Griep heerst helaas ook verschrikkelijk momenteel. Beterschap meid. Ik probeer me ook telkens weer dik in te pakken om alles te verkomen.

@Florabella
    Jeetje die kleine moet echt flink gaan vechten. Niet bepaald een pretje. Maar zoals jij denkt heb ik het inderdaad momenteel ook. Van pff ik ben in ieder geval alweer een stuk verder dus dat scheelt weer!

@Mikmak
    Hahaha oh nee hoor ik begreep wat je bedoelde. Bekijk het zo, als je dan bent bevallen is het al snel weer weg! Succes met poetsen ;)

@Peanut
    Hahaha ontzettend leuk! Fijn dat het zo goed gaat. Goed dat je even voor jezelf hebt gekozen! Tenslotte heb jij je rust momenteel eventjes extra nodig!

@Susan79
    Nou dan zit het je niet echt mee met de auto! Ik hoop dat het uiteindelijk een beetje meevalt voor je! Succes vandaag, en ik heb je trouwens toegevoegd op Wordfeud!

@Germini
    Ja hoor, ik heb er al eentje maar vind het wel erg leuk twee. Toch wel prettig als iedereen er eentje heeft anders ligt iedereen hier in de stress hahah.

@Laraxx
    Waarom ben je zo onzeker dan? Ben je bang dat het fout gaat? Ik zou er inderdaad gewoon naar vragen, want stress is ook niet echt goed! Ik zei ook iets over hoofdpijn weet niet of dat het is. Maar als het voor op je hoofd zit en dan ook een beetje tussen je ogen komt het ook erg door vocht te kort. Ik heb het toen ook aan de vk gevraagd en die zei dat dus. Probeer dus echt veel te drinken. En dan nog kan je er wel wat last van houden hoor!

@Blackbird
    Whahaha pufcursus. Ik heb me nog steeds niet opgegeven. Nu ook een beetje erg laat denk ik. Maar ik weet niet zo goed of ik er wel de puf voor heb om te gaan. Maar jij vind dus dat je er wel echt wat aan hebt?

@Robin88
    Maar ook een hele opluchting denk ik als alles lekker opgeruimd en netjes is toch?!

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nou dan mag ik nu wel mijn eigen verhaaltje plaatsen denk ik. Al weet ik nu al niet meer wat ik allemaal wil vertellen. Ik zal waarschijnlijk alles door elkaar kletsen maar dan kan ik even lekker mijn ei kwijt.

Iemand vroeg iets over waar iedereen woont. Ik woon in Nijmegen. Helemaal gelukkig in een appartement met vriend en ons kleine hondje.
    Dat had ik trouwens nog helemaal niet verteld. We hebben er een mini hondje bij. Zal zo even een foto maken en plaatsen maar het is echt een schatje.
    Ik voel me momenteel hondsberoerd en het zit even niet mee. Helaas heb ik hier vanaf het begin al veel last van. Nog heel eventjes en hopelijk ben ik er dan van af. Want in dat opzicht heb ik het wel echt helemaal gehad. Constant zo beroerd enz. En helaas momenteel ook nog aan de diaree om het zo maar te zeggen. Maar natuurlijk ook een pluspuntje: Het is niet meer zo belachelijk warm.
    Vanochtend hebben we eindelijk onze wasmachine binnen gekregen. Daar ben ik echt blij mee. Het heeft even geduurd maar goed hij staat! Dus vanaf nu gewoon lekker thuis de was doen en niet meer bij andere. Toch wel zo fijn!

Volgende week dinsdag weer naar de vk voor controle en de vrijdag daarop voor een groeiecho. Ben heel benieuwd hoe ze het nu doet. Ik moet zeggen dat ik nu wel steeds meer zin heb om haar te zien. Eerst was het natuurlijk al super leuk, maar nu het steeds dichterbij komt heb ik er steeds meer zin in. Zie alleen wel nog steeds enorm op tegen de bevalling. Vooral omdat ik gewoon bang ben dat ik weer in paniek raak net als toen met de ctg scan. Dat was echt niet te doen en toen kon ik nog weglopen. Maar midden onder een bevalling gaat dat toch niet echt werken denk ik.

Afgelopen week was het kermis in nijmegen. Toch even een keertje geweest, maar wat langer lopen kan ik echt niet meer. Ik krijg flinke steken en krampen in mijn fluit zeg maar en bovenbenen. Niet prettig!
    Gisteravond hebben vriendlief en ik echt genoten. Die kleine heeft zo lopen duwen de hele tijd. Op een gegeven moment was heel duidelijk haar voetje te voelen dus dat was echt leuk. Vooral omdat ook hij het goed heeft gevoeld. Al moet ik zeggen dat het na anderhalf uur wel zeer deed. Maar ik denk dat de manier waarop ik zat haar niet echt aanstond ofzo.

Misschien straks maar even naar buiten want ik denk dat ik anders niks binnen ga houden. Sta nu al een beetje te trillen op mijn benen met het idee dat ik moet overgeven. Potverdorie. Tranen staan je op dat moment nader dan lachen!

Ik heb van de week trouwens ook eindelijk stickers kunnen vinden voor de geboortekaartjes. Ik had destijds een stempel gekocht met hoera een dochter. Ten eerste had ik het verkeerde stempel kussen, want dat was doorzichtig. En daarbij kwam ook nog is dat er op de onderkant van de stempel: hoera een zoon stond. Helaas werden ze niet meer geleverd en moest ik op zoek naar iets anders.
    Stad en land afgezocht maar ik kon helemaal niks vinden. Ga ik van de week met mijn schoonmoeder zo'n boekenwinkeltje in en ja hoor daar staan ze. Stickers met: een dochter. Nouja geen hoera maar ik ben allang blij dat ik ze heb gevonden!

Zo dat was het even voor nu. Fijne dag vandaag dames!

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Bevallingslijst:

27-11-2011 Kim1990 - 21 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    28-11-2011 Mamsie86 - 24 jaar - 1ste kindje - ?? - Bv
    30-11-2011 Sjees - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - ??
    01-12-2011 Florabella - 29 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv
    01-12-2011 Robijn28 - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 Beertje1234 - 33 jaar - 4de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 MamaBibi - 27 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - Bv
    03-12-2011 Babyboo92 - 19 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    03-12-2011 Petratje - 31 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - Fv
    03-12-2011 Tamm - 22 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    04-12-2011 Bellamanuela - 22 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv
    04-12-2011 Flutterby - 24 jaar - 2e kindje - Thuis - BV
    05-12-2011 Lin71 - 40 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    05-12-2011 Sniffy - 30 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    05-12-2011 le0nieTje - 24 jaar - 1ste kindje -
    05-12-2011 Minke03 - 30 jaar - 3de kindje - ziekenhuis- bv
    06-12-2011 Brusje - ?? - 4de kindje - ?? - FV
    06-12-2011 Luna86 - 24 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV
    07-12-2011 Peanut - 34 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Ovb
    07-12-2011 Wub309 - 28 jaar - 1ste kindje -Ziekenhuis - BV
    07-12-2011 Tam27 - 33 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - FV
    08-12-2011 Goofie - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Fv
    08-12-2011 Laraxx - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    08-12-2011 Charlie10 - 40 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    09-12-2011 Mikmak - 36 jaar - 2 kindje - thuis - BV
    09-12-2011 Feline - 31 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    09-12-2011 Robin88 - 23 jaar- 1e kindje - ?? - BV
    09-12-2011 Inkie86- 25 jaar - 1e kindje - thuis- BV
    11-12-2011 Blackbird - 26 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    12-12-2011 Germini - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV
    12-12-2011 Aapje 2009 30 jaar-2e kindje-Thuis-BV
    13-12-2011 Sayen - 35 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis? - BV
    13-12-2011 Prinsesje88 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis? - FV
    14-12-2011 Nijnonijntje - 27 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    14-12-2011 Nieuwwolkje - 23 jaar - 1ste kindje - ?? - ??
    14-12-2011 Daisy1985 -26 jaar- 1e kindje -thuis bevalling -BV
    14-12-2011 Blondje - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    15-12-2011 Beppie1983 - 27 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - BV
    15-12-2011 Susan79 - 32 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV
    17-12-2011 Nicky1983 - 27 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV
    1-7-12-2011 Groen29 - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    20-12-2011 Sjakie22 - 35 jaar - 1e kindje - ziekenhuis- BV
    21-12-2011 Nelta - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -BV
    22-12-2011 Coon - 27 jaar - 1e kindje - geboortekliniek? - ??
    22-12-2011 kv78 - 32 - 1ste kindje - ziekenhuis -Bv
    23-12-2011 Vwpolo1988 - 22 jaar - 1e kindje - Thuis - ?
    24-12-2011 Wowkaat - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    24-12-2011 Lailiejloe - .... - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    25-12-2011 Wolfje22 - 26 jaar- 2de kindje- thuis- FV
    25-12-2011 Petera - 36 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV ?
    26-12-2011 Evi83 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuiz - FV
    27-12-2011 MSI - 29 jaar - 1e kindje - thuis(?) - BV
    29-12-2011 yenolah - 38 jaar - 2e kindje- ziekenhuis - BV
    31-12-2011 Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV
    01-01-2012 Scrapdoodle4 - 30 jr - 1e 2 kindjes - ziekenhuis - BV?
    02-01-2011 Jonijoni - 27 jaar - 1e kindje - thuis - BV

Afsprakenlijst:

11-10-2011 Lin71 - Controle ziekenhuis
    11-10-2011 Mikmak- controle vk
    11-10-2011 coon-tweede groei echo
    12-10-2011 Sniffy - controle VK
    13-10-2011 Hellepelle - groeiecho
    14-10-2011 Peanut - 2e groeiecho
    18-10-2011 Babyboo92 - Controle vk
    18-10-2011 Kim1990 - Controle Gyn
    21-10-2011 Babyboo92 - Groeiecho
    24-10-2011 Germini - 2e groei echo en controle vk
    25-10-2011 Nijnonijntje - controle gyn

BUDDIES LIJST

Nijnonijntje & Babyboo92
    Sniffy & Babystew
    Lin71 & Florabella
    Tamm & Nieuw wolkje
    Wub309 & Sjees
    Aapje2009 & Mikmak
    Coon & Goofie
    Prinsesje88 & Bellamanuela
    Tam27 & Jonijoni
    Kim1990 & Sammie88
    Le0nieTje & Laraxx
    Nicky1983 & Blondje
    Robin88 & Scrapdoodle4

Bevallen :

Babystew - Mila Imare - 05-10-2011- 1730 gram

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier helaas geen poets dag vandaag. Verkoudheid zet lekker door en voel mij dan ook echt kut.
    Dus maar zo min mogelijk doen. Veel thee, stomen, paracetamol en op de bank.
    Vind het normaal al niet zo leuk, maar merk dat ik het minder kan hebben nu ik zwanger ben. Pff.. Einde ego bericht.

Deel Deze Pagina