December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zo ik heb vanmiddag mijn mannetje op het vliegtuig gezet..
    Pfff... ben dus echt een held op sokken en dan werken die hormonen ook niet mee.
    Nouja ik hoef nu niet vroeg op dus kan uitslapen en dan gaan de dagen sneller hoop ik.

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Mooie buik coon!

Mijn buik is trouwens nu 104 en int begin dacht ik 90..
    Ben nu 10 kg aangekomen!

Begin al beetje nesteldrang te krijgen haha jullie ook last van??
    Alles moet nu gebeuren zoals ramen wassen/keuken binneste buiten keren/baby wasjes/bijkleuken afmaken (die moeten we nog sausen en begelen!
    Tis ook nog maar zo'n 10 weken, dat klinkt zoooo kort!!! :D

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @aapje,
    Jouw kleintje doet het nu dus hartstikke goed!! van half 9 tot half 9..........wow.........hoe doe je dat hahaha. Ben wel blij voor je want je hebt echt slaap nodig helemaal nu je zwanger bent!!

@mikmak,
    Nee mijn kleine man is 19 maanden nu..........altijd slechte slaper geweest hoor (slechte start gehad) maar zit nu echt op mijn breekpunt.........vanacht ging redelijk (sliep hij tot 315u en daarna om het half uur wakker maar wel gerekt tot 8u). Beter iets dan niets. Ik hoop ook echt als zijn bed komt dat hij beter gaat slapen. Mijn man is er van overtuigd..........volgens hem voelt hij zich gevangen door de tralies;):D nou ja, zou er niet van opkijken in de kinderwagen wilde hij ook nooit liggen als hij het niet geod zag. (ging altijd op zijn buik in de bak haha)

@blondje,
    BAlen zeg van je 3d echo!! nu al een eigenwijs grietje haha. Hopelijk vna de week meer geluk!!

@goofy,
    Sterkte meis! ik ben ook zo'n held op sokken........voel met je mee!!

Ik heb oefeningen mee gekregen van de fysio voo rmijn bekken maar oooooooooh wat doet dat zeer zeg!! houdt het niet vol! woe maar even vragen of dat de bedoeling is!:(

4. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hei meiden!
    Weer even snelle reactie van mij, via mobiel dus reageren kan niet zo makkelijk, maar ik heb wel een paar dingen onthouden :)

@coon: mooie buik hoor!

@Larax: ha ha ja dat nesteldrang heb ik ook! Zou echt elke dag het hele huis willen doen ,maar de energie er juist weer helemaal niet voor!

@germini: die oefeningen horen eigenlijk geen pijn te doen geloof ik hoor, mijn fisio zegt dat het bij iedereen anders kan voelen.. even vragen dus! Niet dat je iets kapot maakt!

@sjees: hee ik was er ook bij de foto! haha nou 120 haalden we nooit! Nee mijn man heeft ook foto gemaakt, en ik telde max 30 vrouwen. Maar ik vond het wel heel leuk! Wie was jij? Heb je zelf een foto? Ik geloof dat we eem ook via mail krijgen. Ik zat voorop op het podium, ik had sandalen aan en hele witte buik haha!

5. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Germini
    Hier ook zo n slechte slaper(ook slechte start en dus verkeerd aangeleerd) en ook mede door het peuterbedje ging het al iets beter
    Hij wilde ook nooit in de kinderwagenbak,maxicosi,box,kinderstoel zat rond zijn anderhalf al op een gewone stoel mee te eten
    En ga zo maar door,nu ook als hij onder zijn dekentje ligt en we zitten erop dan word hij al kriegel en moeten we er van af ;)
    Maar nu we helemaal gestopt zijn met de melk producten gaat het echt veeel beter,gisteren heeft hij dus helemaal niks van melk gehad en hij slaapt goed ,dus hier de ene nacht beter als de andere
    Ooit komt het helemaal goed met onze mannetjes !:D

6. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    ik hoop dat je gelijk hebt aapje!
    Ik baal zo dat ik moet wachten tot de week van 24 oktober!! dan komt het andere bed pas!! Onze mannetjes zijn voor de Vrijheid, blijheid haha...........fijn dat het sinds de stop van melkproducten zo goed gaat bij jullie!! er zijn tegenwoordig zoveel alternatieven!

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    blackbird,
    ik ga het inderdaad maar even navragen van de week. Ik moet het een kwartier doen maar na 5 minuten verrek ik van de pijn dus dan stop ik maar...........lachen die fotoshoot! grappig dat sjees er ook was!!

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    slaap lekker allemaal!!

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Coon: Mooie buik en wat ben je mooi slank!

@Goofie: Hopelijk vliegt deze week voorbij voor je..

@Laraxx: Hier zit er ook zo'n 10 kg aan nu. En idd nesteldrang, ik heb dit weekend alle kledingkasten uitgemest, speelgoed uitgezocht, box opgezet haha.

@Germini: Volgens mij mag je nooit over een pijngrens heen, dus idd even goed navragen voordat je het alleen maar erger maakt..

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zijn er hier nog meer mensen die zittend werk doen? Ik werk 2 dagen per week en zit dan 9 uur op een stoel achter m'n pc. Merk dat ik aan het eind van de dag echt gebroken ben.. En ik wilde eigenlijk door werken tot 36 weken ;)

Dinsdag een groeiecho bij de vk, ben benieuwd! Mijn oudste was 8 pond bij 39+4, ben benieuwd of dit ook weer een 'dikkertje' wordt :). Mijn gevoel zegt 7 pond op 40 weken...

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

blackbird,hee leuk! Ik stond helemaal rechts op t podium,heb zelf geen foto's maar een vriendin heeft geloof ik wel wat gemaakt dus die zal ze nog wel opsturen,en je kunt straks de foto's op de site van simavi terug zien,ben benieuwd,ik heb ook een heel witte buik hihihih,jammer he dat er zo weinig buikies waren,wellicht vanwege het te mooie weer hahaha

aapje,tja weet t ook niet,dat is wat de vk me zei,dus gaq er maar vanuit dat ze gelijk heeft en ze zei al bij de laatste controle dat de beeb met 2 weken wel ingedaald zou zijn,ben dus benieuwd bij de volgende controle!

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sjees: wat voel je dan precies bij het indalen?

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen allemaal

@aapje, hij is een half uur geleden weer naar de kazerne gegaan, helaas.

voor jou een gezellige dag dan... opletten met fietsen.. dat is hier ook geen succes meer, alleen hele kleine stukjes.

@germini, hier ook slechte slaper enwat je man zegt kan zekerm sinds het nieuwe bed gaat het veeeeel beter, en verwacht dat als ze naar dr nieuwe kamer gaat dat het nog beter gaat want daar kijkt ze naar uit.

@futterby, ik heb ook een kantoorbaan en ben 2 ddagen vanaf vandaag in de ziektewet dus werk nu nog 2 dagen. en ja dat is wel vermoeiemd zeker met restless legs en armen.

zo vanmiddag komt de kapper, ben benieuwd

14. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Ben ik een week vrij geweest en thuis kom ik er nog niet aan toe om te reageren.

Wat me wel is bijbegleven is Kim, dat is schrikken zeg! Gelukkig gaat nu alles goed.

Er zijn best veel vrouwen met klachten, fijn dat voor jullie allemaal het aantal uren omlaag is geschroefd. Helemaal met al een ukkie rondlopen lijkt me zwaar.

Vandaag weer starten met werken, gelukkig hoe ik nog maar 2 x de avond! Totaal nog een week of 6/7. Volgende week begint mij zwangerschapsclubje, ook leuk!

Wat is het fijn dat het weer zulk mooi weer is! Geniet er van dames!

ps: ik ga nu echt proberen vaker te reageren.

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

16. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    leuk!! wie ben jij sjees?

Ik ben de zittende, 7e van links, ik ben mijn shirt nog omhoog aan het doen ;) die witte witte buik haha!
    Het was echt leuk om te doen!!

Vanmorgen weer apk gehad, moet hierna al weer om de 2 weken! dat gaat snel!!
    Alles was goed, bloeddruk, ijzer geprikt. Hartje was goed te horen, en de baby is dus inderdaad gedraaid, hij ligt nu netjes met zijn koppetje naar beneden en billen omhoog! Die hebben ik en mijn man ook allebij mogen voelen:p

Ben wel wat geschrokken van de weegschaal, want ik zit nu een maand thuis, maar nog steeds maar 5 kilo in totaal aangekomen.. maar goed de verloskundige zei dat dat geen kwaat kan en dat ik hoogstens op mezelf inteer maar dat het niet erg is voor de baby..

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Goedemorgen
    Net terug van de gyn, baby is geschat nu op 1892 (30 weken en 5 dagen) dus een grote baby, heb geen zwangerschapsdiabetes ook al lijkt dit er wel op alweer. Kennelijk toch iets wat bij mij hoort.
    Ik vraag me wel af hoe het kan want ben maar 6 kilo gegroeid??? En eet niet overdreven veel?? Baarmoedermond was 4 cm dus ook dat is goed.
    Baby ligt in een stuit, maar dat draait denk ik nog want heb te veeeeel vrchtwater.
    Zal het nog in de lijst zetten, maar kan moeilijk nu op de bb

18. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Super leuk!

19. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    leuk die bolle buikenfoto!!

Flutterby,
    succes morgen!! ik heb mijn 30 weken echo pas 10 oktober.........ben dan al 31 weken! en ik heb ook nog geen lab formulier meegekregen voor bloedprikken.......dacht dat dat ook al moest.........nou ja zie het wel!

*ff tussen het poetsen door*

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ook hier nog geen bloed geprikt , misschien bij mijn controle op 11-10 . Zal ook eens vragen.

Kom vanmiddag uitgebreider terug. Dochter komt zo terug van school en moet om 13:00 uur al weer die kant op.

Deel Deze Pagina