December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

goofie,he bah ik vind verkouden zijn toch zo iets vreselijks heb liever drie dagen goeie koorts met griep dan weken dat gesnotter en de hoofdpijn etc die erbij komt kijken,beterschap.

babybo,op de een of andere manier raakt je lichaam tijdens een bevalling in een sort roes,je gaat op een soort automatische pilot,dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over een paniekaanval,je bent op zo'n moment met heeel andere dingen bezig,komt vast goed hoor meis!

susan,succes met de auto,ben blij dat mijn man alles zelf kan maken,is vroeger automonteur geweest,en onderdelen kunnen we gelukkig ook heel goedkoop inkopen,scheelt altijd zo enorm!

mikmak,hier is de opruimwoede ook begonenn,benniet van t alles echt spik en span maar meot zeker voor t oog allemaal netjes zijn,ik zit alleen op te hiken tegen het shoonmaken van de drie in 1 kinderwagen,moet er gewoon eens aan beginnen maar t komt er neit van.

nieuw wolkje,knuffel voor jou!!!!

de rest tis verschrikelijk ben alles alweer kwijt.....sorry

ik heb zowaar vannacht best lekker geslapen,en er 2 keer uitgeweest voor een plas maar daarna ook snel weer terug in slaap gevallen.

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @Goofie, nou dan kunnen we elkaar de hand schudden, voel me ook KUT!! Bijna niet geslapen vannacht en last van mn blaas, onrustige benen, hoofdpijn, verkouden, zere keel, boos op mn baas, verdrietig over mn moeder.. Kan wel zo hard janken maar dat maakt t niet minder jammergenoeg

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sjees: geef mij ook zo'n vent. Mijn auto moet volgende week gekeurd worden en ben er een beetje bang voor. Pff..

@mamsie: dikke knuffel meid. Lekker huilen hoor als dat moet,jammer dan toch. Ik heb alle dingen voor vandaag en morgen afgezegd. Mijn moeder doet wat boodschappen en ik sluit mijzelf op met thee, paracetamol en films. Maar even 2dagen de boel de boel laten en hopen dat ik hier wat van opknap.

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @mamsie: waarom boos op je baas?

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Boos op mn baas omdat toen ik vorige week aangaf dat het niet meer ging zei mij beloofde dat ik 50% hoefde te werken en iedere dag een stagaire mee kreeg zodat ik geen zware dingen meer hoeft te doen. Kreeg 1 dag een stagaire mee, daarna niet meer. Terwijl de verloskundige vorige week zei, je moet stoppen met werken en toen was ik zo dom om te zeggen, o ik hou het nog wel even vol want ik krijg toch een stagaire mee..
    Dus mn baas houdt zich niet aan haar afspraken, en kan zich totaal niet inleven!! Terwijl alle collega's om me/haar heen zeggen meid hou dr toch mee, en dat je hier nog aant werk ben. Maar zij is gewoon zakelijk en super hard!!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @kim, bedankt, zal wel loslopen haha

@mamsie, dan trek je je scheur toch open tegen je baas.... als het niet is dan wordt het gewoon ziek melden... zou daar niet zo moelijk over doen hoor...

@sjees, *geeft trap onder de kont* hup kinderwagen schoonmaken.. hier heb ik de kinderwagen schoonweggezet... hoef dus maar een beetje af te nemen.. doe wel effe het dekbedje enzo opnieuw wassen.. maar niet vandaag haha

@goofie, balen zeg verkouden.. heb ook liever 3 dagen koorts en dan beter dan blijven sukkelen met verkoudheid.. niet fit genoeg om alles te doen, en te fit om ziek te zijn... beterschap meis

@babyboo, ohhh dan is het goed... en nee je krijgt geen paniekaanval tijdens een bevalling.. zou ik heel knap zitten.. je zit op een compleet andere dimensie tijdens bevallen.... dus uiteindelijk komt het goed!!:D

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    BTW was even het verhaal van babystew aan het lezen.. maar jeetje ik houd het echt niet droog.... pfffff

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Babyboo, nou niet echt zorgen maar lees denk ik teveel verhalen waarbij het op het eind in de zwangerschap alsnog mis gaat.. of dat ze bij de echo iets zien waarop ze actie moeten ondernemen...
    Dus ja... maar weet dat ik me geen zorgen moet maken maar toch!
    Voorbeeldje, bij de 3D echo zat de navelstreng als een boa rond zijn nek en dan ben ik weer bang dat ie tijdens de bevalling ook zo zit...
    (ben zelf ook zo geboren en erg benauwd gehad)
    Maja tis niet dat ik echt stress heb ofzo hoor!

Minder dat je zo beroerd bent.... hopelijk gaat t snel beter!
    Leuk, nieuw hondje :) wat voorn 1 is het?

Onze kat is niet bij me weg te slaan!! opzich wel heel lief hihi....
    Bekijk bijlage 189552

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
  10. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
  11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @laraxx, hahahaha te gek die foto's....

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @mamsie: van die vervelende onmenselijke bazen zijn er helaas. Kon op meid. Kies voor jezelf en je kindje. Ziek melden. Je slaat jezelf voor je kop als het straks helemaal niet meer gaat. Je hebt je verloskundige achter je staan. Hadden ze op je werk maar moeten luisteren.

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Sjees
    Ja ik hoop het want weet ik veel om wat voor reden raakte ik de vorige keer steeds meer in paniek. Het ging zo. Ik zat op dat bed en ze deed die banden enz om mijn buik. Ik was licht misselijk. Maar ik praatte het mezelf denk ik steeds meer aan. Het werd erger, ik begon te duizelen, werd heel erg benauwd en had het idee dat ik ging stikken. Dus ik zei tegen mijn vriend: ik moet er nu af ik moet naar buiten het gaat niet meer. Dus ik hoop gewoon ontzettend dat ik het dan niet heb! En dan lekker die mooie meid in mijn armen mag houden. Fijn dat je vannacht zo goed hebt geslapen! Dat maakt de dag ook gelijk weer een stuk mooier!

@Mamsie86
    Ik vind het heel moeilijk om op jou te reageren, want elke keer als ik aan jou situatie denk, krijg ik zo'n verschrikkelijke brok in mijn keel. Ik denk heel veel aan je en hoop echt dat je een beetje door deze tijd heen kan komen. Ik hoop dat het gauw wat beter gaat. Hele dikke knuffel voor jou. Ene mooi stoppen met werken hoor! Kom nou, het is misschien wel fijn afleiding en jij doet hard je best. Maar als je een baas hebt die zich niet aan de afspraken houd, kan ze mooi de pot op! Bah.

@Mikmak
    Ik ben echt heel benieuwd in wat voor waas je dan zit van tevoren. Doe mij die dan maar zodat ik mooi kan bevallen en er dan vanaf ben. Waarschijnlijk ga ik daarna keihard janken, alleen al om het feit dat ik er vanaf ben haha.

@Laraxx
    Heel logisch, snap echt wel wat je bedoelt. Daar probeer ik dus ook niet te veel bij stil te staan, want dan ga ik mezelf alleen maar gek maken. Het komt vast goed en ze zullen echt wel goed overal op letten! Wat lief zeg de kat. Lekker knuffelen. Ik heb een kruising hondje tussen een chihuahua en een shih tzu.

Ik zal gelijk nu even een foto maken en plaatsen, want dat zou ik inderdaad al doen maar natuurijk weer niet gedaan en vergeten hahaha.

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Dit ons kleine ventje chico

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En nog even een update van de geboortekaartjes die ik maak.

Dit is de voorkant

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    De linker binnenkant

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    en de rechter binnenkant. In het midden komt nog het tekstje met naam enz.

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Voor die voorkant wil ik alleen graag nog iets in de rechterbovenhoek. Ik weet alleen niet zo goed wat. Iets van een mooi randje ofzo. Iemand een tip?

19. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    WAT EEN POEPIE!!!

enige huisdier dat wij hebben is een chagerijnige oude kater met diabetes en een paar steekjes los die de hele dag onder ons bed ligt te ronken omdat ie niet tegen de drukte van Joep kan. dat wordt dus nog wat straks.... ;)

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    wat een droppige dieren foto's! te schattig die kat, vooral die laatste foto! ik heb gister ook fotos proberen te maken maar mijn kat keek steeds weg..
    en dat hondje! aaaaaaaaaaaahhh droppie.. als ik dat zie wil ik ook weer een pup.. tot ik er aan denk hoeveel werk het was..;)mmm nu toch maar even niet.. (dan was die kotsvlek van vanmorgen nog niks..;))

@mamsie: pff zo heb ik het dus ook ongeveer gehad, en na een tijdje heb ik gewoon gezegt dat het niet ging en ben ik de ziektewet in gegaan.. maar ja toen moest ik ook nog maar 1,5 week voordat ik geen contract meer had.. Maar gewoon voet bij stuk houden hoor! je wil echt niet schade oplopen door je werk!

@babyboo: leuk die kaartjes!! ik ben zelf niet zo'n knutselaar met papier dus veel tips kan ik niet geven..

@peanut: lol! ik ben benieuwd hoe onze katten reageren op de kleine, ze vinden de hond uiteindelijk niet meer zo erg.. maar daar moesten ze ook aan wennen hoor!

o ja en ik vergeet het steeds te vragen, maar hebben jullie ook wel dat als je een koud glas sap ofzo (of water) drinkt, dat de kleine dat helemaal wild begint te doen?:D ik vind het zo grappig!

Deel Deze Pagina