December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haha dat was niet jij maar germini *lol*

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Blondje nee 560 gam is lichter maar de placenta werkte niet voldoende, ze ligt in Utrecht.

3. Scrapdoodle4

9 sep 2011
    94
    0
    0
    Heerhugowaard
    Mikmak: gelukkig! scheelt weer een gat in mijn geheugen :D

Florabella: heftig zeg een keizersnee bij 27 wkn! Ik moet er niet aan denken en zit nu op 28 wkn. Krijg er gewoon kippenvel van! En 560 gram! Hopelijk gaat alles goed komen voor je vriendin.

Babyboo: Hopelijk heb je niet overgegeven en voel je je nu weer wat beter. Ik was alleen in het begin misselijk maar had dan ook wel momenten dat ik dacht "als het zo moet".
    Leuke kaart trouwens, eeh schattig met dat beertje en mooi met die ster! Ik zou er trouwens niets meer bij doen op de voorkant, vind het mooi zo maar als je zelf niet tevreden bent kom je vanzelf wel iets tegen wat je leuk vind. Misschien een leuke hoekpons ofzo?
    O ja, die baby&mama tas van kruitvat. Dan krijg je een leuke vrolijke tas met een pak luiers, flesje en bodylotion van Kruitvat. Het is niet onwijs veel maar wel handig en dus een leuke tas. Kun je gewoon via de site aanvragen.

Robin: Succes morgen!!! Fijn dat je beeb weer lekker beweegt in je in je buik maar snap dat het evengoed spannen is. Ik vind het ook elke keer weer spannend als we naar de gyn gaan terwijl ik de meiden vlak daarvoor nog gevoeld heb.

Goofie: Beterschap!!! Lief dat je moeder eten kwam brengen!

Mamsie: Goed van je dat je je ziek hebt gemeld, wat denkt die baas van je wel niet! Eerst zeggen dat ze een stagiaire bij regelt en dan toch weer niet, dan moet je idd voor jezelf kiezen en je beeb en op je strepen gaan staan. Voelt nu nog misschien niet zo prettig omdat je dat niet gewend bent maar je kiest voor je beeb en jezelf en dat is nu echt het belangrijkst, rust maar lekker uit! Knuffel!

Laraxx: Super lief je kat zo op je buik en borst!!! En dat is dan nog lekker warm ook ;)

Coon: mooie echo foto's! En natuurlijk fijn dat alles goed was!

Wub: Jammer dat het nog niet gelukt is met de tekst voor jullie kaartje. Wij hebben ook wel flink gezocht op internet voordat we iets hadden wat we leuk vonden. Uiteindelijk hebben we van verschillende voorbeelden stukjes tekst gebruikt en zijn zo tot het eind resultaat gekomen.

Verder gaat het hier allemaal goed. Gister waren de meiden zo druk aan het bewegen, het was gewoon grappig om mijn buik heen en weer te zien gaan en het gevoel als er dan van binnen weer iets beweegt, het blijft toch wel heel bijzonder! :D
    Vandaag bij de gyn geweest voor controle, alles goed en ze liggen idd weer anders. De gyn vertelde dat ze nu in de ideale positie liggen voor een natuurlijk bevalling dus hopen dat dat zo blijft maar ja... afwachten maar we zien het wel. Het meisje dat als eerste geboren gaat worden ligt nu netjes maar haar hoofdje naar beneden. Het andere meisje ligt als het dakje van de T over haar zusje heen, die ligt dus overdwars.
    We hebben ook even over de bevalling en mogelijke keizersnee gesproken en wat we kunnen verwachten. Het kwam erop neer dat alles mogelijk is en dat de gyn op het moment zelf beslist wat het beste is voor onze meisjes. We hebben wel een verhoogde kans op een keizersnee maar dat is toch weer afhankelijk van allerlei factoren dus eigenlijk ook niet echt duidelijk iets over te zeggen. We hebben het nog niet gehad over het maximaal aantal weken dat ik doorloop, volgende keer maar eens vragen.

Meiden, ik ga zo lekker in bed nog even film kijken en dan hopelijk goed slapen! :)

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Controle was oke.
    Weer veel pijn in mijn buik. Lees morgen wel bij en reageer wel .

Einde ego

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @scrapdoodle, fijn he.. het was mijn geheugen in dit geval haha.
    veel plezier met film kijken in bed, hier staat de tv nog steeds bij linette op de kamer, omdat we van kamer zijn gewisseld, maar als we van de week alle kamers gaan omzetten als de laatste 2 kamers laminaat hebben komt de tv echt wel weer terug!!

hier ook lappie dichtdoen.. vind het wel best zo. slaap lekker voor iedereen

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Goofie
    Hahaha, ja van een ander is het even aaien en klaar. Er voor zorgen is gelijk weer een heel stuk meer :p. Over de paracetamol weet ik niet zo goed. Maar ik zou proberen er niet te veel te nemen. Hoop dat het gauw wat beter met je gaat. Beterschap meid!

@Mamsie86
    Heel goed van je dat je je hebt ziek gemeld en nu lekker de tijd nemen voor jezelf. Dat heb je verdient en dat heb je nodig. Goed gedaan!

@Mikmak
    Gelukkig was er niks aan de hand en ben je weer mooi door de apk heen ;). Maar wel de volgende keer bellen hahaha. Ze zei tegen mij de vorige keer: Beter tien keer te veel dan één keer te weinig. En misschien kwam het ook omdat je druk was met werk? ook voor jou alsnog slaap lekker!

@Wub309
    of die kleine loopt gewoon flink met zijn billen te schudden hahaha.

@Blondje
    Ja ik was het op het einde ook echt zat om te reageren, maar ik wil graag blijven reageren op iedereen en bij blijven dus daardoor was ik eigenlijk wel noodgedwongen om het te doen :p. Het nieuwe appartement bevalt heel erg goed. We zijn er zo ontzettend blij mee! Toch wel heeeel veel beter als een carvan, En alles staat allang klaar dus ze mag komen. Of nouja nu nog niet, maar tegen de tijd dat ze er klaar voor is. Fijn dat je verlof al in zicht is. Maar jij voelde je toch ook nog wel aardig fit enz of was jij dat niet? Pak je rust en dan mag je lekker gaan aftellen

@Scrapdoodle4
    Nee gelukkig heb ik alles binnen kunnen houden. Maar ik baal wel dat ik er dus zoals het er nu naar uit ziet de hele zwangerschap last van heb. Maarja het is voor iets moois moet ik maar denken. Ja zo'n ponshoekje is wel leuk alleen dan zie je de binnenkant er natuurlijk ook doorheen he dus dan zie je die band met die voetjes en dat vind ik dan niet zo mooi dus zat er inderdaad aan te denken om het misschien maar gewoon zo te laten, Maar die tas ga ik dan ook maar is aanvragen. Ik wist helemaal niet dat zij ook zoiets hadden. Ik hoop voor jou dat je gewoon natuurlijk mag bevallen, neem aan dat je dat het liefste hebt? Slaap lekker als ik tenminste nog niet te laat ben.

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hey wilde even zeggen dat ik de rechtzaak tegen mijn afwijzing van een arbeidscontract gewonnen heb vandaag op de zittinh details volgen nog

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyboo; Ik ken het, je wil dan toch alles bijhouden. fijn hoor dat alles klaar is en het appartement zo goed bevlalt. ja dat was ik, voelde tot nu toe heel fit en nergens last van, dus logisch dat het een keer gaat komen. Mijn buikje is ook nog niet heel groot maar de laatste weken wel erg aan het groeien.

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gefeliciteerd brusje!

10. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    @ Mamsie, goed dat je je ziek gemeld hebt!! Moeten ze zich maar aan de afspraken houden!!

@ Goofie, beterschap!!!!
    Kamille thee en daarmee gorgelen helpt goed tegen keelpijn!!

@ Laraxx, leuke kattenfoto's :D Heb zelf ook 2 katten en in het begin vonden ze mijn buik helemaal niks! Nu zijn ze er aan gewent. Merk wel dat ze een stuk voorzichtiger met mijn buik zijn en er niet meer echt bovenop gaan liggen maar er tegenaan!

@ Babyboo, wat een schatje!!!
    Leuke kaartjes ben je aan het maken. Dapper van je dat je daar aan begonnen bent :p

@ Blackbird, hier geen gespartel als ik koud drink!!

@ Scrapdoodle, fijn dat je meiden weer goedgekeurd zijn door de vk :) Hopelijk blijven ze zo liggen en kan je op de natuurlijke manier bevallen!

Alle dozen zijn uitgezocht :D Heerlijk zo'n opgeruimd huis!

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Babyboo,je hebt hele leuke hoekponsen,moet je maar eens kijken,dat had ik bij mijn vorige kaartje gebruikt erg leuk!

Goofie je hebt gelukkig wel een lieve mama!Je mag 4 x daags zelfs 2 paracetamol.

Nieuwwolkje,fijn dat alles goed was,voel je je vandaag iets beter?

Mamsie,heel goed,je hoeft nu dus niet meer te werken? Maar snap dat je er boos om blijft,helemaal nog eens met de situatie van je moeder erbij,daar mag toch potverdorie wel een beetje meer begrip bij komen kijken,lijkt me niet een baas waar ik voor zou kunnen werken.

Blondje,jij deed ook nog zo veel! Op een gegevwen moment merk je echt aan je lijf dat het niet meer gaat en nu dus goed luisteren en je rust gaan pakken

Lin en mikmak,fijn dat de controles goed waren,welterusten!

Brusje,wat super,gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar het verhaal

Bewegen baby@ik lees veel meiden die schrijven het bewegen vd baby zo een leuk en fijn gevoel te vinden,maar als ik eerlijk ben vind ik de bewegingen die ik voel juist best pijnlijk,hier steekt er bijna constant een bil uit en de knieen ook,je ziet gewoon een grote bult op de buik die ook haast niet weg te duwen is,hebben meerdere meiden heir last van,ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap toen deed t ook geen zeer,en waren het maar af en toe kleine bewegingen.
    Ik ben wat dat betreft het echt beu,vind het zeer vermoeiend

12. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Wauw het gaat hier echt snel! Zowat 10 pagina's voor 1 dag, geen wonder dat ik na een week of 3 honderden pagina;s achterliep! ;)
    Bedankt voor de updates, dames!

Babystew: Bevallen, gefeliciteerd!! Wat onwijs heftig zeg, wat dat kleine meisje allemaal mee moet maken. Heel erg veel sterkte/succes voor de komende tijd, hopelijk gaat het elke dag weer een stapje beter met haar. En wat een mooie naam heeft ze gekregen :)

Babyboo: Hier gaat alles beter! Had echt even tijd nodig alles voor mijzelf op een rijtje te krijgen. Nu veel onzekere dingen geregeld zijn voor straks en op werk etc heb ik eindelijk weer een beetje rust in mijn hoofd. Daarbij is mijn ijzer blijkbaar erg laag, dat verklaard ook weer het een en ander.

Vervelend dat jij je nog zo beroerd voelt, hopelijk wordt het toch steeds minder naarmate het einde in zicht komt. Wat een superschattig hondje! :)

Kim: Vervelend die benauwdheid, bij mij is het juist omgekeerd denk ik. Soms voelt het alsof de baby heel laag ligt en dan is goed rechtop staan erg moeilijk, alsof er een hele grote zware steen helemaal onderin op alles drukt.

Goofy: beterschap! Helaas is het seizoen van griep en verkoudheid weer aangebroken, hopelijk ben je snel weer fit.

Florabella: een baby van 560 gram?! Ik heb het verhaal gemist, maar hopelijk blijft alles goed gaan met het kindje van je vriendin!!

@gewicht, bij mij gaat alles in horten en stoten geloof ik. Zo was ik ergens in week 20-26 in 3,5 week tijd 4 kilo (en aardig wat buikcm's) aangekomen, en nu sta ik sinds een week of 3 stil in gewicht (maar is mijn buik wel weer een cm groter).

Lin: bedankt voor de link naar de blog!

Susan: succes met auto, heel vervelend als dingen stuk blijven. Bij onze vorige auto bleek het stuurhuis lek, misschien is het bij jullie ook zoiets?

Germini: dankjewel :) Wanneer krijg je de uitslag van de onderzoeken? Hopelijk zijn ze positief!

@groeiecho, ik krijg er ook een over een paar weken. De vk deed het overkomen of het standaard is in deze praktijk, maar misschien was het ook omdat ik ineens zoveel was aangekomen in een korte periode ;)

Robin: dat is schrikken, als je de baby ineens niet meer voelt! Hopelijk heb je een mooie echo en is alles in orde :)

Mamsie: knuffel :( Vervelend dat soort situaties/bazen. Super goed dat je je ziekgemeld hebt! Denk lekker aan jezelf en je baby!

Laraxx: Wat een leuke kat! :) Hier zijn ze nog niet extra aanhankelijk, alhoewel ze het er niet mee eens zijn dat ze niet meer in de slaapkamer mogen komen 's nachts ;)

Coon: Leuke echo! Altijd fijn zulke postieve berichtjes tussendoor te lezen :)

Wat is er eigenlijk met nijnonijntje, ligt ze in het ziekenhuis?

Nieuwwolkje: sterkte! Lekker rustig aan doen!

Mikmak: dat herken ik heeel goed, weer boos zijn als je je verhaal opnieuw vertelt ;)

@verlof, ik moet nog even doorgaan, 5 december gaat mijn verlof pas in. Dat krijg je als hekkensluiter ;)

Brusje: gefeliciteerd met het winnen van de rechtszaak! Ik heb wederom het verhaal erachter gemist, maar dit is ongetwijfeld een opluchting!

Sjees: vervelend dat de bewegingen pijn doen. Hier niet, het blijft voornamelijk bij vrij licht getrappel (nog?), maar ik kan me voorstellen dat het irritant wordt.

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ peanut moet ook wel een beetje lachen om het verhaal van jullie Leco ( joep ).

@ Laraxx bij aanhoudende hoofdpijn gewoon je vk eerder bellen. Je bloeddruk kan nog normaal zijn maar je kan al wel klachten krijgen is mij tijdens mijn controle verteld. Wat geweldig hoe jullie kat steeds bij je ligt.

@ borstkolf heb een mooie gezien van Ameda een dubbele , denk erover om die te gaan kopen.

@ Robin succes met de echo van jullie kleine man. Ik duim dat alles goed is.

@ poetsende dames. Wat goed dat jullie zo druk bezig zijn. Maare toch nu nog geen nesteldrang mag ik hopen???

@ susan wat een gedoe zeg met je auto.

@ goofie beterschap . Je mag 4 x dgs 2 paracetamol. Dit gebruik is zelf nu al 10 weken.

@ flora jemig zeg wat een klein kindje van jouw vriendin. Hopelijk komt het allemaal goed.

@ mamsie gewoon lekker laten gaan je tranen. Het is niet mis wat je allemaal mee maakt en hebt gemaakt ! Knuf voor jou. Enne gewoon ziek melden. Jij en je kindje zijn het allerbelangrijkste !.

@ babyboo je zit volledig in je eigen wereldje. Krijgt weinig mee van wat er om je heen gebeurd. Ik heb de paniek die tijdens de geboorte van onze dochter heerste in de verloskamer niet mee gekregen, is mij achteraf allemaal verteld door arts, man en mijn moeder.
    Wat een droppie zeg jullie pup.
    Mooie kaarten maak je. Ik zou voor een heel klein randje kiezen in de bovenhoek.

@ coon mooie foto;s en wat heerlijk dat alles goed is.

@ flora doe maar lekker rustig aan en bij twijfel gewoon bellen .

@ brusje gefeliciteerd met je overwinning !

@ mijn controle gisteren , ik zat/zit er even helemaal door. Slaap al een paar nachten erg slecht en heb veel pijnklachten ( zowel buik als bekken ). Wederom een nieuwe vleesboom erbij en tja mijn bekken blijft vervelend.
    Er is bloed geprikt omdat ik van onze dochter een hoge bloeddruk had, er is een echo gemaakt( beeb ligt nog in stuit ) en verder een hoop besproken. Ze gaven wel aan dat ik ook zeker straks tegen het einde van de zwangerschap erg belangrijk ben en als het echt niet gaat ze misschien willen ingrijpen. Voor nu willen ze de baby zo lang mogelijk eerst nog laten zitten ( minimaal tot 37 weken ).
    Mocht het met mij niet gaan dan word ik weer opgenomen, ( wilde ze gisteren al doen ) om even flink bij te slapen en even helemaal pijn vrij te zijn. Maar mijn gevoel wil het niet, we hebben onze Anouk hier ook nog lopen en het meiske moet al veel met mij missen dus geen optie !!!!!!.
    Over 2 weken weer controle en weer een echo !
    Volgens mij ben ik weer aardig bijgelezen.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lin, das balen zeg.. je mag hopen dat ze je niet tot 40 weken laten lopen.. wat hulp lijkt me wel op de plaats. knuf meid!!

@joni, haha, ja er wordt wat gekletst.. hou me hard vast voor als we met verlof zijn.. *lol*

@robin goed gedaan... alles aan kant dus voor jullie:D

@sjees, oeh das minder leuk dat het bewegen pijnlijk is... hier een beebje dat graag tegen de ribben schopt.. soms voelt dat idd wat minder fijn en erg beurs... maar goed dan weten we ook dat het allemaal werkt!! ;)

@brusje gefeliciteerd met het winnen van de zaak!!!

@babyboo, ben ook niet bang dat er iets mis zou zijn, zolang ik wat voelde dacht ik aha oke. alles in orde... alleen tegen het einde van de zw is het wel belangrijk voor de vk deze info te hebben.... tja ach zal de volgende keer wel bellen.. wachten effe deze dagen af.

zo hier lekker geslapen.. uk kwam er halverwege wel bij, maar ach das wel oke... voor de rest vandaag en morgen werken.. heb er ook echt nog zin in.. NOT!!! aan de andere kant effe wat anders is ook wel weer lekker

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @sjees, bij mij gaat het er soms ook heftig aan toe in mn buik de vk stond er zelfs van te kijken. Ik vindt het rond het midden van mn buik niet pijnlijk, alleen als je een schop tegen je ribben/zij krijg! Je merk wel dat de beeb niet meer echt alle kanten op kan, de billen zitten vaak of links of rechts naast mn navel, bij jou ook? Wel schattig toch die billetjes in de lucht! Hub en ik moeten er vaak om lachen!

@Goofie, voel je je al wat beter vandaag?

@jonijoni, 5 dec pas verlof!!! Das ook laat?! Dan hoop ik al bevallen te zijn!

@Lin, hoe hoog was je bloeddruk nu dan? En die vleesbomen, geven die ook pijnklachten? Tzit jou ook niet mee he!! Hopelijk heb je vannacht een beetje een goede nacht gehad! Hou je taai meis! Kan me voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit..knuffel

Hier vannacht godzijdank een goede nacht gehad, boosheid is gezakt en voel me lichamelijk al een stuk beter! Gisteravond intake vd kraamzorg gehad, hele leuke meid dus hopelijk zijn ze allemaal zo! En je raad nooit wat hub en ik daarna gekeken hebben, the sound of the music hahaha! Deed me aan vroeger denken, en wordt daar weer een beetje vrolijk van! Heb daarna goed geslapen dus theeft geholpen!

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Brusje
    Wat ontzettend goed! Gefeliciteerd meid. Hele opluchting weer.

@Blondje
    Ach het mag ook wel een keer minder worden toch? lekker van je buikje genieten!

@Robin88
    Lekker dat alles klaar is. Persoonlijk kan ik me ook altijd nog veel beter ontspannen als alles dan lekker schoon en opgeruimd is. Geniet ervan!

@Sjees
    Heb je dat kaartje nog en zo ja zou je dan misschien een foto willen posten? Vervelend dat de bewegingen bij jou zo pijnlijk zijn. Maar bekijk het als een pluspunt, de kleine beweegt in ieder geval goed en dat is belangrijk! Ik hoop dat het gauw wat minder pijnlijk wordt en dat je er wat meer van kan genieten!

@Jonijoni
    Wat fijn en inderdaad als je alles hebt geregeld hoef je er niet meer constant bij stil te staan en dat geeft enorm veel rust in je hoofd. Dus heel prettig dat je dat in ieder geval geregeld hebt. Heb je ook iets ontvangen voor je lage ijzergehalte? Ik hoop ook zeker dat mijn beroerdheid minder gaat worden richting het einde maar ik vrees dat ik er helaas mee zal moeten leven. Maar goed maakt niet meer uit, ik doe het voor iets heel moois!

@Lin71
    Nou doe maar dan maar een hele zware waas, waardoor ik gewoon niks door heb! Want voor pijn enz ben ik niet eens zo bang maar ik wil gewoon vooral rustig kunnen blijven zodat ik niet zo benauwd enz wordt. Ik zit dus inderdaad te twijfelen over het kaartje. Zal ik het zo laten of inderdaad gewoon een heel dun randje erbij,. Je hebt wel is eerder verteld over die vleesbomen. Maar is er een bepaalde reden dat jij daar zoveel last van hebt en elke keer opnieuw weer nieuwe krijgt? Wel verschrikkelijk dat je zo ontzettend veel pijn hebt zeg! En ik begrijp inderdaad dat je liever thuis wilt zijn voor de andere kleine meid. Zou ik denk ik ook voor kiezen, maar vergeet alleen niet dat als jij loopt te creperen van de pijn, zij ook niks aan jou heeft toch?

@Mikmak
    Misschien al te laat maar succes met werken!

@Mamsie86
    Top dat je je al weer stukken beter voelt. Hopelijk blijft dat voorlopig zo en kan je je lekker een beetje ontspannen! Dikke knuffel voor jou!

17. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Paracetamol : Zag voorbij komen 4 keer daags 2 tabletten. Even oppassen want met paracetamol 500 mg mag dit absoluut niet!!!
    1-2 tabletten van 500mg per keer, maximaal 6 tabletten op een dag!! Het beste kan je als eerste 2 tabletten pakken, dan helpt het beter!

Bewegen beebje : Hier zijn de bewegingen soms ook pijnlijk. Als hij me onder een rib raakt of lang op de zelfde plek blijft klieren dan voel ik dat wel even! Toch vind ik het een heerlijk gevoel. Word er helemaal trots van :D

Lin71: geloof dat ik toch wel beetje last krijg van nesteldrang hoor :p Alles moet en zal netjes en opgeruimd zijn, en als ik het ene klaar heb ben ik het volgende alweer weg aan het gooien.
    Wel erg vervelend dat je je zo slecht voelt! Hopelijk hoeven ze je niet op te nemen en kan je kleine uk nog even blijven zitten.

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Advies van mijn gyn is 4 x dgs 2 paracetamols.( de enige pijnmedicatie die zonder gevaar gebruikt kan worden ) Ook dit heb ik geslikt tijdens de zwangerschap van onze dochter.

19. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Jeetje,
    wat een verhalen weer, ik kan het niet bijhouden hoor! We schrijven zo veel!

@ LAraxx Lieve poes! die lijkt op de onze!

@minihondje, wat een poepie!

Mijn contract wordt verlengd, ben heel blij! WEl voor maar 3 dagen ipv 4 maar das ook wel lekker met 2 kleine kidz....
    Nou, ik ga maar weer eens aant werk, want ben alweer veel te lang jullie verhalen aant lezen.

@ iedereen die zich druk maakt: vergeet niet ons December moto!
    Genieten en vertrouwen.
    We kunnen het toch niet beinvloeden, alleen maar positief door niet te veel te stressen en lekker te ontspannen.
    Ik heb z'n geur brander, gooi daar dan lekker lavendel in, is rustgevend, en voor de slechte slapers, bij bodyshop heb je ook een geurtje voor Deep Sleep, werkt uitstekend, lekker branden voor je naar bed gaat!
    Iedereen succes vandaag!

20. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Bevallingslijst:

27-11-2011 Kim1990 - 21 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    28-11-2011 Mamsie86 - 24 jaar - 1ste kindje - ?? - Bv
    30-11-2011 Sjees - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - ??
    01-12-2011 Florabella - 29 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv
    01-12-2011 Robijn28 - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 Beertje1234 - 33 jaar - 4de kindje - Ziekenhuis - Bv
    01-12-2011 MamaBibi - 27 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - Bv
    03-12-2011 Babyboo92 - 19 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    03-12-2011 Petratje - 31 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - Fv
    03-12-2011 Tamm - 22 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv
    04-12-2011 Bellamanuela - 22 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv
    04-12-2011 Flutterby - 24 jaar - 2e kindje - Thuis - BV
    05-12-2011 Lin71 - 40 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    05-12-2011 Sniffy - 30 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv
    05-12-2011 le0nieTje - 24 jaar - 1ste kindje -
    05-12-2011 Minke03 - 30 jaar - 3de kindje - ziekenhuis- bv
    06-12-2011 Brusje - ?? - 4de kindje - ?? - FV
    06-12-2011 Luna86 - 24 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV
    07-12-2011 Peanut - 34 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Ovb
    07-12-2011 Wub309 - 28 jaar - 1ste kindje -Ziekenhuis - BV
    07-12-2011 Tam27 - 33 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - FV
    08-12-2011 Goofie - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Fv
    08-12-2011 Laraxx - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    08-12-2011 Charlie10 - 40 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    09-12-2011 Mikmak - 36 jaar - 2 kindje - thuis - BV
    09-12-2011 Feline - 31 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    09-12-2011 Robin88 - 23 jaar- 1e kindje - ?? - BV
    09-12-2011 Inkie86- 25 jaar - 1e kindje - thuis- BV
    11-12-2011 Blackbird - 26 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    12-12-2011 Germini - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV
    12-12-2011 Aapje 2009 30 jaar-2e kindje-Thuis-BV
    12-12-2011 Joan/ baby Ummels - 31 jaar - 2e kindje - thuis -BV
    13-12-2011 Sayen - 35 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis? - BV
    13-12-2011 Prinsesje88 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis? - FV
    14-12-2011 Nijnonijntje - 27 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    14-12-2011 Nieuwwolkje - 23 jaar - 1ste kindje - ?? - ??
    14-12-2011 Daisy1985 -26 jaar- 1e kindje -thuis bevalling -BV
    14-12-2011 Blondje - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV
    15-12-2011 Beppie1983 - 27 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - BV
    15-12-2011 Susan79 - 32 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV
    17-12-2011 Nicky1983 - 27 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV
    1-7-12-2011 Groen29 - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV
    20-12-2011 Sjakie22 - 35 jaar - 1e kindje - ziekenhuis- BV
    21-12-2011 Nelta - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -BV
    22-12-2011 Coon - 27 jaar - 1e kindje - geboortekliniek? - ??
    22-12-2011 kv78 - 32 - 1ste kindje - ziekenhuis -Bv
    23-12-2011 Vwpolo1988 - 22 jaar - 1e kindje - Thuis - ?
    24-12-2011 Wowkaat - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    24-12-2011 Lailiejloe - .... - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    25-12-2011 Wolfje22 - 26 jaar- 2de kindje- thuis- FV
    25-12-2011 Petera - 36 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV ?
    26-12-2011 Evi83 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuiz - FV
    27-12-2011 MSI - 29 jaar - 1e kindje - thuis(?) - BV
    29-12-2011 yenolah - 38 jaar - 2e kindje- ziekenhuis - BV
    31-12-2011 Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV
    01-01-2012 Scrapdoodle4 - 30 jr - 1e 2 kindjes - ziekenhuis - BV?
    02-01-2011 Jonijoni - 27 jaar - 1e kindje - thuis - BV

Afsprakenlijst:

12-10-2011 Sniffy - controle VK
    13-10-2011 Hellepelle - groeiecho
    14-10-2011 Peanut - 2e groeiecho
    17-10-2011 Joan/Babyummels - controle VK
    18-10-2011 Babyboo92 - Controle vk
    18-10-2011 Kim1990 - Controle Gyn
    21-10-2011 Babyboo92 - Groeiecho
    24-10-2011 Germini - 2e groei echo en controle vk
    25-10-2011 Nijnonijntje - controle gyn
    27-10-2011 Mikmak - vk
    1-11-2011 Joan/babyummels goeiecho

BUDDIES LIJST

Nijnonijntje & Babyboo92
    Sniffy & Babystew
    Lin71 & Florabella
    Tamm & Nieuw wolkje
    Wub309 & Sjees
    Aapje2009 & Mikmak
    Coon & Goofie
    Prinsesje88 & Bellamanuela
    Tam27 & Jonijoni
    Kim1990 & Sammie88
    Le0nieTje & Laraxx
    Nicky1983 & Blondje
    Robin88 & Scrapdoodle4

Bevallen :

Babystew - Mila Imare - 05-10-2011- 1730 gram

even mijn afspraken erin gezet.
    Susan 79 zullen we dan buddie worden??? Of zijn er nog meer budyloze zwangere die later in de maand zijn uitgerekend?

Deel Deze Pagina