@Goofie Hoe was de massage ? Zo dat is idd een mooi koopje @Peanut O nee dan zou ik ook niet slapen,ik slaap al niet als ik maar een klein tikje hoor Maar fijn dat je mannetje weer bij je ligt @Mikmak gelukkig nog maar een dagje en dan weer weekend O ja dat zou niet zo fijn als je ineens in je bloten borsten loopt Ja hier zwemmen ook echt een aanrader ! Had je de vorige x dus een fijne kraamhulp? @Sniffy O dat is echt erg zeg Hele dikke knuffel voor jou en je broer en schoonzus @Robin Fijn dat het iets onschuldigs blijkt te zijn Maar wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden ! Leuk dat jullie even mochten kijken naar jullie kleine man ,ben benieuwd @Blondje Nou doe maar rustig aan meis,klinkt niet fijn in ieder geval O leuk zeg dat jullie zo n leuk pakje hebben *foto??*
@aapje: Massage was pijnlijk. Zit duidelijk iets niet goed, over 2 weken weer terug.. Ik ben helemaal blij met het badje, mannetje heeft het net opgehaald. Ziet er echt goed uit, lief roze kleurtje!
@aapje haha nee niet echt, maar goed red het nog wel een paar weekjes met deze bikini, en dan heeft ie zn dienst wel gedaan... ja had een leuke kraamhulp. iets jonger dan ons en ze had toen al een uk lopen van 2 en was bezig voor een 2de... super aardig.. en aangezien die spaarpot in de onderbroek die dagen wordt gecontroleerd hoef ik niet meer zo erg die drempel over om je broek uit te doen... haha oh ja kijk nu al uit naar het weekend, had al weer 1 grote harde buik aan het eind van de dag... collega's laten toch nog eea voor je liggen hoor omdat ze het niet afkrijgen, of iets anders.. dit is de 2de week dat ik alles kan gaan bijwerken op woensdag..... wat er ma en di is blijven liggen... kreeg wel een complimentje van een opkoper die niet wist dat ik zwanger was, ik was m vergeten terug te bellen, en zei dat ook en dat ik een geheugen als een zeef heb op t moment.. zegt ie kunnen we elkaars handen schudden, dus ik zo... oh ben je ook zwanger, die kerel lachen.. en tegelijk oh ben je zwanger, ik zo ja ga met 3 weken met verlof.. zegt ie oh jee vandaar dat ik die kerel aan de lijn had norbert) ja das mijn vervanger.. hij zo.. maar wat moeten wij dan zonder jou zegt ie.. jij leidt t allemaal in banen wordt vast een klerezooi als je weg bent... tja iedereen moet luisteren zelfs mn baas hahaha.... zegt een collega vandaag toen ik dit zat te vertellen, waarschijnlijk is dat ook zo.. en zitten we wel effe in de shit als je zometeen helemaal wegvalt... @goofie, oh fijn dat het badje naar je zin is.. en in de juiste kleur
@Mikmak: Spaarpot in de onderbroek hahahahaaha..kom niet meer bij! Ik ben erg benieuwd wat voor kraamhulp ik krijg, heb wel al aangegeven dat als het een verschrikkelijke doos is ze zo buiten staat, kan ze sneeuw scheppen hahaha.. Die mevr van intake moest lachen,maar meende het mooi wel, ben zo klaar met iemand haha
Ik zeg trouwens wel sneeuw scheppen,maar ik denk soms echt ojee als het maar niet glad is als ik naar het ziekenhuis moet pfff...moet je toch ook niet aan denken..
Weer helemaal ZEN van de yoga @sniffy, Heftig hoor voor je schoonzus en broer! 21 weken is wel heel erg vroeg............. @blondje, Klinkt als harde buik? misschien te druk geweest?? Verder niet alles gelezen sorry!! Vandaag de primeur................mijn zoontje slaapt voor het eerst in zijn 1persoonsbed!! net al 2 keer huilen maar nu is het rustig...........pffffffffff houdt mijn hart vast voor de nacht!! bereid me voor op een slapeloze nacht, kan het alleen maar meevallen Dus dames............tot morgen maar weer, ik ga zo mijn bedje in!!
@goofie, ja we sparen 9 maanden wat en dan geven we het in 1 keer uit. och loopt wel los... ben al blij dat ik een week niet hoef te poetsen, en t koken.. ja glad, vorige keer lag er een meter sneeuw, was echt super balen.. heb wel een buurman die me zei dat ie me overal wel naar toe wilde rijden als ik niet meer durfde met dat weer, en iedereen deed de stoep bij ons vegen... tja die weten gewoon dat hub veel weg is vanwege het werk.... @germini, hoera... wellicht valt het mee met slapeloze nacht!!!! komt goed
Sniffy: echt verschrikkelijk. Onwijs veel sterkte voor jullie allemaal!! Zoiets maakt een stuit of andere klachten natuurlijk niet minder vervelend helaas, ik merk bij mezelf alleen heel erg dat ik van dit soort verhalen altijd onwijs onder de indruk ben. Veelal lijkt alles bijna vanzelf te gaan, maar de realiteit is helaas dat je daar niet zomaar vanuit kan gaan Wub: gefeli met de mijlpaal, ik ben zelf ook elke keer weer blij als ik een week verder ben, dus geniet ervan Qua last van ijzer heb ik vooral last van vermoeidheid en zat ik de afgelopen weken niet lekker in mijn vel. Dat kwam natuurlijk ook door andere dingen, maar ik kan me zo voorstellen dat ik dingen wat minder goed kon handelen omdat ik toch minder energie had.... Goofie: hoera voor marktplaats! Ik geloof dat onze halve inboedel daar vandaan komt Nog bedankt voor de tip ook, ik zal er eens naar uitkijken bij de drogist. & wat een leuk jasje Nog een tip voor anderen: zuivel remt de opname van ijzer, dus neem liever geen zuivel tijdens/vlak na de maaltijd. Blondje: ik herken het niet echt? Het klinkt iig vervelend, rustig aan doen maar! Sjees: 33 weken! dan komt het idd heel dichtbij! spannend hoor Mikmak: Vervelend die harde buiken, wel fijn zulke complimenten te krijgen! Je hebt iig goede buren zo te horen Germini: spannend! hopelijk valt het mee vannacht!
@Jonijoni: heb ik vandaag ook begrepen van de zuivel. Het liefst pas 2uur na maaltijd en zelfs gene kaas op brood ( hmm...een van de weinige dingen die ik nu lekker vind op brood)
Ik kom even snel spieken hier. Ben officieel dus geen decembermama nu maar in het oktobertopic ken ik niemand Iedereen bedankt voor alle lieve reacties!! Hier en op de blog. Ik kan hier niet helemaal teruglezen nu, ben doodop en ga zo lekker slapen, morgenvroeg weer naar ons meisje toe. Ze willen de beademing stop gaan zetten vannacht of morgen en ik vind het doodeng! Ze krijgt dan wel iets anders dat lucht in haar longen blaast zodat ze niet helemaal dichtklappen, maar toch. Hopen dat ze het aan kan en niet helemaal uitgeput raakt. Babyboo leuke kaartjes! Ik hoop dat hier alles goed verloopt met iedereen, vind het wel apart dat ik opeens niet meer zwanger ben nu. Was er nog helemaal niet klaar mee.. Heb wel weer lekker filet american kunnen eten als schrale troost. En ga binnenkort vlak na een kolfbeurt eens een borreltje proberen. Oh en de bevalling is me 100% meegevallen! Ik had het veel en veel pijnlijker verwacht en het was echt niet de ergste pijn die ik ooit gevoeld heb. De kramp in mijn onderbeen die ik een paar dagen later had was bijna erger maar het is ook zo ontzettend snel gegaan. Nadat mijn vliezen braken voelde ik eerst nog niks (was om 19:00). Na een half uur begon het een klein beetje kramperig te voelen in mijn rug. Om 20:00 uur waren we in het UMC en begon het ietsje erger te worden. Rond 21:00 uur deed het zeer, voelde als erge menstruatiekramp in mijn rug en het kwam steeds sneller achter elkaar. Daarna kwamen de persweeën en na 6 minuten persen is ze geboren om 21:26. Dat deed ook niet zo zeer een beetje branderig gevoel. Maar ze was natuurlijk ook maar klein, een volgroeide baby is 2x zo groot.. Anyway het was zo snel voorbij dat ik daarna erg verbaasd was dat ik al bevallen was. Ik had er zo tegenop gezien. Maar ik had 100x liever een zware bevalling gehad met 40 weken (of langer) dan dit .. Ons meisje is zo aan het vechten momenteel. Zo apart dat het in de baarmoeder allemaal zo goed geregeld is..
@babystew: je hoort gewoon bij ons hoor, dan maar geen december maar wel een dappere mama! Geloof heel goed dat je bang bent voor het stop zetten van.. Maar je moet maar zo denken de mensen die er verstand van hebben denken dat ze het aankan anders doen ze het niet. Jullie meisje is sterk! Ik zal voor jullie en jullie kleine mila extra duimen. Het is een spannend moment! Ik hoop dat het met jou ook steeds een beetje beter gaat. Want vergeet niet dat jou lichaam ook het een en ander moet verwerken. Een hele dikke knuffel.
Hier liggen we alweer even wakker. Pff.. Een pijnlijke rug,weet niet meer hoe ik moet liggen. Ook trekt het wat in mijn buik en zijn mijn darmen lastig. Wat vind ik de nachten erg tegenwoordig! Maar doordat ik overdag niet zoveel meer doe ben ik ook s'avonds niet zo moe. Denk dat ik nu maar weer naar beneden moet voor een cracker. Dat heb ik geloof ik ook elke ochtend rond dit tijdstip, honger!
Goedemorgen dames. Goofie, balen dat je alweer zo voreg wakker bent. Die honger 's ochtends, dat herken ik wel hoor! (ik heb het eigenlijk de hele dag...) Dat jasje is echt heel leuk! Babystew: gewoon lekker meekletsen hier hoor! ik vind net als Goofie dat je een hele dappere mama bent! Wat eng, die beademing eraf, maar ik neem aan dat de artsen het anders ook niet zouden doen toch? Denk ook aan jezelf en neem je rust, daar heeft Mila ook veel aan! Jonijoni: bedankt voor de zuiveltip, dat wist ik niet. Mijn ijzer is nog niet te laag, maar houdt niet over. Ben ook wel veel slapjes en moe de laatste week. Mikmak: hopelijk blijft die sneeuw en gladheid ons bespaart. Wel lief van je buren dat ze voor je klaar stonden! Germini: hoe is het gegaan in het grote bed??? Ik had gisteravond dus een avond over bevallen in het ziekenhuis, was erg informatief. Wel komt alles nu heel dichtbij, heb er vannacht ook over gedroomd. Nu me zo maar eens naar het werk slepen, heb niet echt zin, had liever nog een paar uurtjes geslapen....
Goedemorgen dames, @Babystew, je mag gewoon blijven hoor! je hoort hier @Wub, hoe lang moet je nog werken? @Goofie, lekker op tijd weer wakker, balen meid. Ik lag gisteren al om 21.30u op bed, kort daarna sliep ik al. Komt manlief vragen om de pincode van mijn telefoon. Moest er even over nadenken , volgens mij dacht hij dat ik nog wakker was. Ik was om 7.45u gewassen en aangekleed beneden . Fenna vond 6.45u een mooie tijd. IJZERGEHALTE: die was met 29 wk 8.0. Dus dat is mooi . Bij Fenna was hij te laag en toen kreeg ik Ferrotabletten.
@babystew, sterkte vandaag weer in het ZH, blijf maar lekker dicht bij dr! En hou jezelf ook in de gaten! @Goofie, dat vestje is echt cute! Of is het nou echt een jasje? Wij hebben een vestje/jasje van de prenatal, wit met roze bloemetjes, maar is niet echt waterdicht ofzo. Maar tlijkt me dat dat niet echt nodig is, als ze zo klein zijn ga je er toch niet mee in de regen lopen?! Ga je vanmiddag even op de bank liggen joh, als je alweer zo rot geslapen hebt! @jonijoni, ja ik wist het van dat zuivel met ijzer. Mijn ijzer was ook te laag, maar kan gewoon echt niet mn brood weg krijgen zonder een glas melk! Ga vandaag denk ik beginnen met het een en ander te wassen, kan dan mooi even kijken of ik alles compleet heb. Heb gister zo'n leuk grijs mandje gehaald bij de blokker voor 4,95 waar alle zwitsel flesjes in kunnen. Staat zo leuk!
@sniffy, hahaha echt schattig van Fenna!!! Naar zulke dingen kan ik echt uitkijken, maar ja nog even geduld!