@robin, och die dikke grote heet waarschijnlijk desiree en zat toen ik zwanger was van linette nog bij de vk praktijk waar ik nu ook nog zit bij... was eentje die gewoon hoog nederlands spreekt? net als ik.. ik ook import @blondje, jep een ecte shopaholic haha balen zeg zo een rottige nacht.. hier kwam om half 5 linette ook omlopen... schuif zegt ze, ik mag er ook bij hahahaha
Logisch!! Hoop ook echt voor ze dat hun kleine uk nog even veilig blijft zitten en gezond ter wereld mag komen!
@robin, mooie foto's @sniffy, hoop ook zo hard dat geen nieuws goed nieuws is..... en dat ze het nog een paar weken kunnen rekken!!! maar vrees er ook voor....
Sniffy, er is nog hoop voor je schoonzus. Ik heb laatst iemand gesproken, die bij 21 weken ook der vliezen had gebroken. Ze heeft al die tijd in het ziekenhuis gelegen en het kindje "binnengehouden". Vanaf 34 weken mocht het komen, dus gaven ze geen medicijnen en hormonen meer, vervolgens kwam het kindje pas met 37 weken. Maar goed, we duimen voor je neefje/ nichtje!
uhhhh durf het je niet te zeggen eigenlijk. Was zo onder de indruk dat ik haar naam niet meer weet en zelfs niet meer of ze hoog nederlands sprak Ze was iig heel vriendelijk Ze had al met de 3d gespiekt naar onze kleine kerel en toen de dokter kwam zei die ik zie nog geen 3d foto's hangen (logisch die had mijn man al vast hihi) dan gaan we nog even snel spieken naar je mannetje. Ik heel zacht uhhh die liggen op mijn tas maar dat hoorde ze niet. En die 2 beginnen te giechelen en houden ook lekker hun mond. Dus kregen we er nog 2 foto's bij en na afloop die 2 in koor, we hadden ook al gespiekt
Robin; wat een mooie foto's zeg, zo duidelijk! Sniffy; Hopelijk is geen nieuws goed nieuws, we duimen hier voor je neefje (jongetjes was het toch)
ff geen reacties op iedereen (even geen puf voor..) maar wel even reactie op: @sniffy: pff 21 weken is wel heel vroeg, ik zal duimen dat er een wonder mag gebeuren en alles nog goed komt! @mila: net weer even de nieuwe blog gelezen.. jeemig wat een verhaal, zo aangrijpend.. wat moet zo'n kleintje veel doormaken en het lijkt me echt vreselijk als ouders om zo machteloos te zijn.
Goofie wat een gaaf truitje,vind m echt helemaal super! Germini en hoe heeft de kleine geslapen vanncht? Mikmak,spaarpot whahhaaha,ik ben de vorige keer dus helemaal nooit gecontroleerd van onder terwijl ik nog wel hechtingen enz had~Maar ja vandaar ws de infectie later Jonijoni,ik eet en drink bijna niets anders dan zuivel! Oeps . Babystew,jemig ik hoop zo voor je meisje,dat het goed gaat als ze vd beademing af gaat,kan me voorstellen dat dat echt zenuwslopend voor jullie moet zijn,en groot gelijk liever en zwaardere bevalling die lang duurt dan dat je kindje zo vroeg geboren wordt en zo enorm moet knokken om in leven te blijven,heel veel sterkte Goofie erg he die nachten,ik wordt er ook niet goed van,alles doet zeer,spierpijn,bekkenpijn buik die met geen mogelijkheid lekker ligt bweuuuhhh en rustoleze benen ook echt geen pretje,doe mij maar precies met 37 weken bevallen hoor,heb t wel een beetje gehad nu. Sniffy hihihih die Fenna Babyummels,hee wat tof dat je contract wordt verlengd,gefeliciteerd! Jonijoni,heel herkenbaar,mijn man zegt de laatste dagen ook, .het lijkt wel of je er niet helemaal bij ben,merk t zelf ook,heb t gevoel een beetje rond te zweven en diongen komen gewoon niet aan,ik hoor t wel maar verwerk t niet ofzo . Misschien nog een wipstoeltje,vond ik wel erg fijn! En hydrofiele washandjes en doeken zijn ook een absolute must! Vast een tas klaarmaken stel dat er iets is waardoor je naar t zkh moet,met ondergoed,toiletspul,babypakje etc. Fototoestel klaar? Flesje heb je ook,mocht bv niet lukken? Scrapdoodle,succes vandaag op t kamertje!Ik ga vandaag ook even kijken wat ik nu precies nog aan lakentjs etc heb voor kinderwagen,bedje,overtrekhoesjes voor het verschoonkussen,heb echt geen idee! Blondje,heel goed dat je de vk hebt gebeld,laat ze je maar even controleren,en niet naar je werk gaan vandaag lijkt me de enige juiste optie! Nicky,auwwwww dat doet zeer!!!! Als je er te lang last van houd dan kunnen ze hem voor je weghalen hoor! Robin,wauw heb nog nooit zulke mooie echofotos gezien
Hier ook niet echt de puf om te schrijven. Heb wel alles gelezen. Sniffy ik duim voor jullie allemaal en hopelijk blijft het mannetje zitten . Nicky beterschap hopelijk is dat gekke ding snel weg.
@Babyummels Wat ontzettend fijn dat je contract wordt verlengd. Echt een opluchting en fijn het idee dat je straks nog steeds een baan heb na je verlof en niet hoeft te gaan zoeken! @Susan79 Hoe gaat het nu met je bloeddruk? Is ie alweer wat meer omhoog getrokken? @Wub309 Nog gefeliciteerd met je mooie mijlpaaltje Elke week is er weer 1 he?! En hoe was de informatieavond? @Aapje2009 Ja klopt dat was inderdaad mijn hondje. Je hebt wel even een mooie slag geslagen voor de kleding. En dat badpak had je zeker niet kunnen laten hangen! Kan je nog even lekker zwemmen in de tussentijd. @Goofie Hoe gaat het met je rug? En weer een mooi mijlpaaltje erbij! Wat is dat vestje ontzettend gaaf zeg! Echt super leuk. Dat hongertijdstip herken ik erg goed. Moet ook elke ochtend even eruit om iets kleins te eten. Soms wordt ik er niet goed van! @Sniffy oh jeetje gatverdarie. Waarom krijgen we de laatste tijd toch zoveel rotnieuws? Dan toch maar even nagaan dat wij met zijn alle ontzettend veel geluk hebben dat het bij ons wel goed gaat! Maar 21 weken is wel heel erg kort. Heeeeeel veel sterkte! Wel fijn dat jij weer door je apk heen bent en dat alles goed gaat. Whahah kastanjes lekker,, je zou nog gek opkijken als ze ze opeens opeten. @Robin88 Nou dan heb je dus eigenlijk ook nog is een geluk bij een ongeluk! Ontzettend fijn dat het niks ernstigs is en dat ze de kleine in ieder geval goed in de gaten houden! @Jonijoni Ja klopt de grens is inderdaad 6.8 Ik hoop voor je dat je het gewoon met eten kan oplossen en anders zijn die tabletten ook geen probleem toch? @Sjees Vervelend dat je zo ontzettend moe bent. Maar pak vooral je rust en ontspan. Vanaf welke week moet je eigenlijk ongeveer zo'n ziekenhuis tas hebben klaar staan? @Mikmak Wat fijn dat ze je in ieder geval eigenlijk niet kunnen missen op je werk. Altijd iets om trots op te zijn! @Germini En hoe is de nacht verlopen? Heeft ie het goed gedaan? @Babystew Snap dat het wel een plotseling einde aan je zwangerschap is. Maar ze is vast in hele goede handen en natuurlijk houden ze haar zeer scherp in de gaten dus probeer vertrouwen te hebben! Fijn dat ondanks alles de bevalling wel is meegevallen. Natuurlijk liever pas veel later bevallen, maarja dat kan niet mee teruggekeert worden en in ieder geval prettig dat het voor jou dan mee viel. Ik hoop dat we heel gauw weer mooi nieuws van je mogen horen. Heel veel sterkte en moed in deze moeilijke tijd. Maar hou vertrouwen en het komt vast goed. Ze is sterk en vecht hard. Ze zal echt niet opgeven nu ze mama en papa heeft gezien!
Ik vind het zo knap hoe sommigen op iedereen reageren!! Ik heb daar gewoonweg geen tijd voor!! RESPECT!!! Ik kan eindelijk mn auto ophalen (duurde uiteraard een dag langer.............zucht) dus ben er weer vandoor!!
@Goofie O dat is niet fijn dat het pijnlijk was,maar hopelijk heb je er wel baat bij gehad Wat een lief en mooi badje! En wat een supermooi jasje voor de kleine dame! @Mikmak Haha idd spaarpot,maar wel fijn als je dan dezelfde kraam krijgt En lekker dan dat ze dat zo laten liggen voor je Maar wel een superleuk compliment om te horen! @Germini Hoe is de nacht gegaan ? @Babystew Wel heel fijn dat je hier even bent En je hoort gewoon nog steeds bij ons hoor,dus lekker neerpennen als je tijd en zin hebt! Maar lijkt mij idd ook superspannend zeg dat ze de beademing stop gaan zetten,hopelijk gaat het heel goed met jullie meisje Ja dat is dan zeker supersnel gegaan en schrijf het wel van je af,want ik had toen ook een snelle bevalling en het duurde even voor ik het helemaal goed besefte Hele dikke knuffel voor jou meis,jullie zijn alledrie Toppers!!! @Wub Was dus wel fijn die avond? En hoeveel dagen moet je nog werken ? @Sniffy Mooi op tijd klaar voor de dag dus wat is een goed hb dan ? @Mamsie lekker druk aan het wassen dus? Leuk he als je die spulletjes zo klaar ziet staan! @Babyummels O heerlijk he als ze ineens van die wijze dingen gaan doen Succes met je presentatie ! @Jonijoni Wel herkenbaar van die kleine dingetjes vergeten,ik zet vaak dingen op de verkeerde plek of zoek op de verkeerde plek laatst was ik mijn bril kwijt dus vraag aan vriendlief of hij weet waar die ligt Tja je hebt echt een bril nodig he,want hij ligt recht voor je neus @Peanut O heerlijk he die dingen die ze zeggen en verzinnen Hier ook zo n heerlijk kind die mama heel lief vind @Scrapdoodle Lekker wezen shoppen met je mannetje dus ,leuk! Nou fijn even alles uitzoeken ,zal vast genoeg zijn als ik het zo hoor @Blondje Nou maar goed dat je het even na laat kijken,want het klinkt idd niet goed Doe maar rustig aan en ben benieuwd wat de VK gezegd heeft! @Robin Mooie foto s zeg!heerlijk mannetje nu al ! @Susan fijn dat je je auto weer kan halen !
Hey meiden! Lief dat iedereen naar de nacht vraagt! Kleine man sliep uiteindelijk 915u nadat ik hem 2 heb teruggelegd. Toen werd hij om half 2 wakker en heeft tot 3u gegild! (tussendoor paar keer teruggelegd). Uiteindelijk is mijn man bij hem in bed gekropen en sliep hij binnen no time. Toen is mijn man weer weggesniekt en heeft hij tot 7u geslapen. Niet de beste oplossing maar ik kan er echt niet tegen als hij zo huilt. Hij zat helemaal te trillen met zijn schaapje (zijn knuffel). Dat kan mams niet aan..........fout.........ik weet het Vanmiddag ging hij zonder huilen slapen, de kanjer! wel maar een uurtje, maar tja, hij is gewoon niet zo'n slaperd. HIj is niet uit bed gevallen en is er ook niet zelf uitgestapt, dat vind ik al heel wat!! ben benieuwd vanacht! @babystew, Meid lekker hier mee blijven kletsen hoor! je hoort bij ons Spannend hoor de beademing eraf! maar jullie mila is zo'n vechtertje dat dit ook zeker weten goed gaat!! @blondje, wat zei de vk?? @robin, Wow mooie echo zeg!!