December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    oja en de peutertijd.............die is fantastisch!! geniet elke dag op en top!! het heerlijke eigen willetje wat ze krijgen.............en dan soms maar je lachen in moetne houden!! valt niet mee!!

2. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Germini
    nou vind het dan toch wel goed gegaan hoor
    en het is ook wel wennen voor zo n klein mannetje in zo n groot bed
    Ik zou dan ook even bij hem gaan liggen,gaat vanzelf wel over en dan slaapt hij er alleen
    Goed van hem!!

3. kati

kati Lid

24 mrt 2010
    18
    0
    0
    Hoi,
    Nijn mag waarschijnlijk dit weekend naar huis.
    Ze hoopt dat dat ook doorgaat natuurlijk. De medicijnen lijken de infectie te verhelpen en de weeën trekken weg. Ze heeft nog wel harde buiken, maar dat hoort zeker in deze situatie erbij en ze moet ze goed in de gaten blijven houden natuurlijk. Daarnaast heeft ze de bekkeninstabiliteit, maar ja die gaat nu natuurlijk niet meer weg. Dus dat is gewoon de tijd uitzitten wat dat betreft en hopen dat ze er na de bevalling snel van kan herstellen.
    Ze hoopt hier binnenkort dus ook af en toe weer mee te komen kletsen.
    Ze moet het heel rustig aan doen natuurlijk, maar ze heeft toch niet zoveel puf om andere dingen te doen.
    Het baby kamertje is deze week geleverd, daar hebben we haar niks van gezegd, dus dat is een extra leuke verassing als ze thuiskomt

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

kati bedankt voor de update van nijn!
    Fijn dat ze gauw naar huis mag en wel een super leuke verrassing dat de babykamer dan al staat!

Hier nog niet veel veranderd,ik voel me raar en lusteloos en vooral extreem moe,heb net weer 2 uur geslapen,maar t lijkt maar neit te helpen,heel vervelend,ik ga zo maar even naar de mediamarkt om een fototoestel te kopen want die van ons is gesneuveld en wil wel een toestel in huis hebben voor als t begint.

heb trouwens wel bijgelezen maar niet de puf verder te reageren

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, mijn hb is 8, dus dat is behoorlijk hoog voor een zwangere begreep ik. Bij het begin van de zwangerschap was deze 8,3 . Dus niet veel gezakt.

Babyboo, als ik mijn katten lang genoeg geen eten geef zullen ze misschien aan de kastanjes beginnen ;)

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goed nieuws over Nijn gelukkig. Leuke verrassing, het kamertje!

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Zo ben net terug uit de stad. We gaan zondag naar symphonica in rosso , en ik had niks roods. Heb nu een shirtje gekocht bij c&a. Dat kan ik volgend jaar ook nog dragen.

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Yes, het gaat dus beter met Nijn, super!!!

Sniffie, wat erg voor je broer en schoonzus... hopelijk kunnen ze het kindje binnenhouden..... Sterkte ook voor jou!

Babystew, blijf maar lekker hier kletsen hoor! Heel spannend dat ze de beademing willen stopzetten.... hopelijk is dat helemaal goed gegaan!
    Kan me voorstellen dat je liever je bevalling met 40weken had gehad :( Zet um op jullie!!

Robin, wauw mooie fotos hoor! En echt een jongensgezichtje :D

Weer even een buikfoto van 2 dagen geleden!!

Bekijk bijlage 190105

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Lara, mooie buik meid . Echte puntbuik

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag bij de vk geweest, de combinatie van rugpijn/buikpijn, hoofdpijn en eiwit in mijn urine was aanleiding om me door te sturen naar het ziekenhuis voor verder onderzoeken omdat dit op zwangerschapsvergiftiging kan duiden. De teststrip bij de verloskundige gaf aan dat er eiwitten in urine inzaten in de minste hoeveelheid van de 3 streepjes, maar toch het zeker voor het onzekere. Bij het ziekenhuis bloed laten prikken, urine ingeleverd en hartfilmpje van de kleine meid laten maken. Voor uitslag bij de arts geweest en het hartfilmpje zag er heel goed uit, kleine meid doet het goed. Ook de bloeduitslagen waren goed en er werd daar geen eiwit in de urine gevonden. Ze heeft ook met een echo even gekeken, ze ligt met haar hoofd naar boven en het zou kunnen dat daardoor druk op mijn buik en pijn wordt veroorzaakt omdat ze groeiende is. Gelukkig goed nieuws dus!

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Sjees: Ben het met je eens, ik heb het ook wel gehad hoor!
    @Blondje: Fijn om te horen dat alles toch oke was, en nu met je hoofdpijn??
    @Laraxx: Mooie buik meid! Mooie meid ook hihi..
    @Lin: Wat vervelend dat je je zo rot voelt zeg, dan is het ook niet leuk meer he!
    @Sniffy: Mijn hb was 7.7 en bij het begin 8.0, ik heb er verder niks van gehoord alleen maar dat het prima was..

@Hier: Vanmiddag weer wat dingen gekocht bij de hema, kan ik weer afstrepen van de lijst.
    Heb een leuk setje gekocht in maat 50 voor als ze net geboren is.
    Zal het vanavond even spammen..
    Baby zit constant heel hoog te trappelen, word er soms een beetje naar van hoor pfff..
    Rug is nog steeds pijnlijk, helemaal nu weer aan het eind van de dag.
    Heb helaas geen bad,en ken verder ook niemand met een bad helaas!

Mannetje is weer eens overwerken en ik heb zo'n zin in frikandellen, dus ben nog in 2 strijd of ik ze ga halen haha..

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goofie, is ook een mooie waarde voor je HB hoor. Als je dat aan het begin zou hebben houden ze het denk ik in de gaten omdat hij toch wat zakt.

Blondje, gelukkig was alles goed!

Dames even een afspraak maken, geen rare dingen meer hè ;) !!!
    Geen zkh-opnames enz.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Uhm Sniffy, ik heb morgen controle bij de gyn en miss wil ze wel bloed laten prikken bij me omdat ik 's avonds en 's nachts gigantische jeuk heb, wat kan duiden op zwangerschapscholestase (kleine kans). Hebben jullie dat ook, zoveel jeuk? 't Is ook niet alleen op m'n buik maar ook benen, hoofd etc

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier helemaal geen jeuk gelukkig!

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Kate
    Thanks voor de update
    ik hoop en duim mee dat Nijn naar huis mag,het klinkt wel beter allemaal
    Leuk dat het kamertje er is en Nijn het nog niet weet
    @Sjees
    knuff
    @Sniffy
    o ik vroeg het omdat mijn hb eerst 7,6 was en nu 6,7 maar was goed zei de assistente (??)

@Blondje
    Ja daar zat ik ook al aan te denken idd,maar gelukkig valt het mee en is verder alles goed
    Wel fijn dat je je kleine meisje nog even hebt gezien en het goed met haar gaat!

@Goofie
    O naar dat je zo n last van je rug hebt ,jammer he dat je geen bad hebt,die mis ik ook wel
    O leuk ,ben benieuwd naar het eerste setje!

16. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Susan
    O wat naar zeg dat je zo n jeuk hebt
    Ik heb er geen last van eerlijk gezegd
    Hopleijk weet je morgen waar het van komt

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Morgen moet ik naar de arbo arts,ben benieuwd wat de man te zeggen heeft
    Ik merk wel nu ik verder kom dat ik weer meer last krijg
    Kan niet eens meer zoveel/ver lopen of ik verga van de pijn
    ben blij dat ik niet meer werk nu ,pfff

Als het goed is krijg ik eindelijk naar 60 x vragen mijn kruiken terug van het weekend
    Ik heb ze 2 jaar terug uitgeleend aan mijn schoonzusje en heb ze nooit weer gehad
    Dus maar een paar x gevraagd en vandaag een berichtje dat ik ze van het weekend terug krijg (I hope so)

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, toen mijn hb zo laag was kreeg ik ferro. Ik was steeds zo moe. (bij Fenna)

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nieuws van mijn schoonzus; Zelfs al blijft het kindje droogliggen de komende weken dan heeft het nog bepaalde kansen. Infectie gevaar blijft wel helaas. Ze mag waarschijnlijk morgen naar huis om daar de komende weken af te wachten.

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik hoop ook voor je. Weer een wijze les; niks meer uitlenen ;)

Succes bij de arbo-arts! Vraag me af wat hij te melden heeft ;)

Deel Deze Pagina