@Sniffy ja ben hier ook erg moe,maar wijt het aan de zwangerschap en onze kleine drukke peuter Maar kan ik er zelf niet iets voor nemen/tegen doen Jeetje wat spannend zeg voor je schoonzusje heeft ze verder geen weeen dan ? en maakt ze wel weer vruchtwater aan of niet ?
Je kan appelstroop, roosvicee ferro (en biefstuk ) nemen. Ook floradix schijnt te helpen. Daar had Goofie het over, als ik het goed heb. Mijn schoonzus heeft geen weeën. En maakt volgens mij wel vruchtwater aan, maar het gat is te groot. Dus het is nu echt afwachten. Is wel weer positiever dan het er gisteren uitzag.
sniffy,wordt ze naar huis gestuurd met gebroken vliesen?????? das wel heel raar zeg,dan moet je toch plat blijven liggen in het ziekenhuis,mijn moeder heeft dik 2 maanden plat gelegen toen de vliesen waren gebroken,mocht nergens voor omhoog ivm infectiegevaar en gevaar dat de kleine eruit zou komen,ze had nog maar een klein laagje vruchtwater,waar de beeb in lag,en mijn zus is uiteindelijk dus ook nog 2 maand te vroeg geboren,met beentjes die vergroeid waren omdat die niet in het vruchtwater lagen. nou hopelijk gaat t allemaal goed komen....
ik las trouwens iemand over laag hb,misschien moet ik het ook maar even laten prikken,want voel me alles behalve helder en ben echt zo extreem vermoeid.
Hier ook!! Sniffy; duim voor je schoonzus!! Blondje; gelukkig was alles goed!! Susan; hier bij vlagen jeuk, met name hoofd, buik en bovenbenen.
Ik denk dat ze daar verder toch niks kunnen doen. Aangezien ze nog maar 21 wk is. Ik weet ook het fijne er niet van.
@sjees, ik vond het ook raar dat mensen met gebroken vliezen naar huis worden gestuurd.. tegenwoordig is dat zo, ze hebben de procedures veranderd. @aapje oh spannend naar de arbo.. maar zal allemaal wel loslopen.. en zeggen dat ze na je zw wel verder kijken... @babyboo, ja grappig he die complimentjes, kreeg dezelfde opmerking weer van een andere opkoper vandaag @laraxx, mooie foto van jou. @germini, ging dus lekker vannacht met uk in het grote bed... dan komende nacht ook vast wel... @sniffy, pffff dat worden spannende tijden voor je broer en schoonzusje... pffff duimen maar de rest vergeten... de werkweek is voorbij, dit weekend gaan de kamers om.. kan niet wachten tot het laminaat ligt... nou ga een beetje tv kijken. tot morgen
sorry dat ook ik het te druk heb om om iedereen te reageren. in ieder geval zal ik even kort mijn verhaal neerzetten van de zitting. toen ik 14 weken ong zwanger was heb ik gesolliciteerd op een vakantie vacature thuishulp. Deze was bedoelt voor studenten en daarop benik in eerste instantie afgewezen. Na een week ofzo werd ik gebeld of ik toch langs kon komen zsm. Waarop ik zei is wel mogelijk maar morgen heb ik geen oppas. Was geen probleem, mocht zelfs mn dochtertje meenemen. NOu ik dachty we zien wel. Eenmaal op gesprek werd alles besproken en ik had aan het einde wel een idee dat het goed zat. Veilig genoeg om te vertellen dat ik 17 weken zwanger was. Een felicitatie kon er niet vanaf en ze begon te stotteren en allemaal vragen te stellen van stel je kind is ziek blablabla. Ik heb man en macht geprobeert haar te overtuigen dat het wel goed zat enz. Het ging om een 0 uren contract voor de vakantieperiode. Dus dat zou toch helemaal goedkomen. Ze liep weg om de papieren te halen en kwam pas laaaaat terug, nou wist genoeg. Ze wilde toch overleggen en zou me bellen. Na 4 dagen kwam het telefoontje ze zag het nite zitten. Ik zo van omdat ik zwanger ben toch? met stotteren kwam het woord er uit jah, maar sommige dingen was ik verplicht om te melden, maar DAT dus niet. Ik heb mn beklag gedaan bij CGR en daaruit is een zitting gekomen. Die tut had ook een jurist meegenomen en ik was alleen. Ik ging er van uit dat ik zou gaan verliezen, een bedrijf heeft immers tijd om zich in te dekken, er stond ook niks op papier. Dus daar van uitgaande. Maar ze maakte van een vervelende situatie een nog vervelender situatie, ze was onzeker maakte praat fouten, wist niet waar ze het precies overhad, stotterde, keek bij een vraag 5 minuten naar de grond en waarom de jurist er was uuuh??? Einde van de rit, er was wel degelijk sprake van discriminatie, dus de bal werd naar hun gegooid, nu moesten hun het tegendeel bewijzen. En dat konden ze niet. De jurist vroeg nog wat mijn plan was, maar daar heb ik nooit over nagedacht, hij vroeg of ik alsnog een arbeidsovereenkomst wilde waarop ik zei nee, ik heb geen uitgebreid plan van wat ik hiermee wil, ik voelde mij gediscrimineert en vond mij genoodzaakt om te spreken. Verder wacht ik af wat er gaat gebeuren, het vonnis krijg ik binnen acht weken thuis gestuurt.
@blondje, Gelukkig goed nieuws en maakt je kleine meid en jij het goed!! Misschien ook wat rustiger aan doen?? @sniffy, Spannend voor je schoonzus!! @lara, Mooi buikje hoor!! @aapje/mikmak, Ja ben trots op mijn kleine kanjer!! het hoeft ook niet in 1 keer goed te gaan. Voordeel van het grote bed is dat we nu bij hem kunnen gaan liggen ipv hij bij ons. Ik ben altijd alleen bang of we daar nu wel weer goed aan doen..........maar ja, ik kan gewoon echt niet tegen een krijsend bang mannetje. dat gaat me door merg en been. Ik probeer het wel..........maar na een uur trek ik het niet meer.........vind het zooooooo zielig! Vanavond ging hij zonder huilen meteen slapen!! de kanjer!! ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen.......duimen jullie voor me?? @brusje, Ik snap m niet helemaal..........wat wilde je met je beklag bereiken?? vind het nogal gedoe. Je hebt gelijk hoor in wat je zegt, maar zou mij niet waard zijn om zoveel moeite en energie er aan kwijt te zijn............of ik snap het verkeerd???
Meiden, hier nog even het pakje wat ik vandaag heb gekocht voor als ons meisje net geboren is. Op het pakje staat what a lovely day! Aangezien wij ons kindje 2 talig gaan opvoeden, nederlands/engels vond ik dat wel weer een mooie. Waarom 2 talig??? Omdat mijn mannetje zijn moedertaal engels is, en hij dit nog veel spreekt vinden wij het mooi om dit mee te geven aan ons kindje. Ik kan ook slecht engels, dus zo leer ik ook weer wat he haha.. Komt ie: Bekijk bijlage 190185
@Germini Als je je moedergevoel hierin volgt doe je het nooit fout En ik snap wel wat je bedoelt ,hier ook vaak de kleine man bij ons ingelegd en dan maar denken,o nee straks went hij hieraan en wil hij niks anders Maar niks is minder waar,na een paar dagen ging hij gewoon weer in zijn eigen bedje slapen En ja ze gaan je wel eens uitproberen en testen zoals je zelf vast weet en dan moet je consequent zijn maar voor nu vind ik ook dat je gewoon de kleine man de veiligheid moet bieden die hij nodig heeft Wel super dat hij zo lekker is gaan slapen ,dat is al een stap in de goede richting Ik duim mee voor een hele goede nacht!!!
Mooie buikfoto Waarom zo veel moeite, omdat ik gediscrimineert was, en duidelijk ook, ik zou dat contrsct krijgen, totdat ik zwanger bleek te zijn. En echt veel moeite, nee valt wel mee. Je schrijft via internet je beklag naar, via hun site en de rest doen hun. Alleen moet je dan nog op de zitting komen. Bovendien als iedereen zich stil houdt?? 2 talig, hier ook, zou zeggen als advies......koop engelse boeken van bol.com die heb je nodig. Aanraders, dora, charlie and lola, dr seuss boeken, the gruffalo is ons meisje helemaal gek van en woorden boeken. :+)
Haha nee ik snap je wel.. Maar dat komt helemaal goed hoor.. Mijn vriend gaat engels tegen haar spreken zodra ze geboren is, ik blijf gewoon nederlands praten. Hebben jullie ook iets met de engelse taal?? Mijn vriend komt uit zuid-afrika, dus zijn engels is soms beter als zijn nederlands. hihi... soms wel heel schattig hoor.