December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scrapdoodle4

9 sep 2011
    94
    0
    0
    Heerhugowaard
    Babyboo, die sokjes hebben we bij Babydump gekocht en ze waren geloof ik 1,95 per paar. Geen prijs om ze voor te laten liggen, toch? :)
    Rot dat je zo'n last hebt van de popcorn!
    Wel leuk dat je zo lekker opschiet met de kaartjes. Idd wel een hoop werk maar dan heb je ook iets moois en unieks!
    Slaap lekker (als je dit nog op tijd leest) en anders hopelijk goed geslapen ;)

2. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag meiden. Vlug een bericht met mijn gsm. Kom juist terug van het ziekenhuis, mijn baarmoederhals is verkort, moet normaal 3 cm zijn en is er bij mij 1cm, dus wat meer rusten.

Groetjes

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @nieuwwolkje,
    Verkorte baarmoederhals...........kan duiden op vroeggeboorte toch??? beebje moet nog even blijven zitten hoor!!

@brusje,
    Vind het wel stoer van je hoor!! Ik had het er bij laten zitten denk ik.........kost me te veel energie;)

@aapje,
    Vanacht was helaas drama..........vanaf 23u tot 6u hebben we 5 keer bij hem gelegen.........viel hij weer in slaap..........wij weer weg en was hij na korte tijd weer wakker.............nou ja we zien wel hoe dit verhaal gaat lopen...........ik geloof ook in moederinstinct. en vind het wel prettig om te horen dat het ook weer goed kan komen:D

@sjees,
    Heftig hoor..........sterkte ermee!

*tussen de Voice door:D*

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

germini,ohhhhhh wat goed dat je dat zegt,mis ik gewoon the voice,shitttttttttt
    germini kun je hem niet eerst nog in zijn oude bedje naast zijn nieuwe bedje leggen,hier werkte dat erg goesd we hadden wel paar spijlen uit ledikant gehaald zodat ze zelf kon kiezen waar ze ging slapen,heeft 2 weken geduurt en toen wilde ze uit haar zelf in het nieuwe bedje,wij hebben dus gister het ledikant weg kunnen halen en allemaal zonder drama!

brusje,ik vind t ook erg stoer

nieuw wolkje,nog maar 1 cm?en ze hebben je gewoon naar huis gestuurd? Moet je dan niet aan de weeenremmers en cerclage?
    Ik ben bij de vorige een week opgenomen had een bmm van 1,3 cm en die mocht niet minder worden,anders cerclage etc.ok moest ik de rest vd zwangerschap plat blijven,pas alsjeblieft goed hoor op je beebje,e blijf maar zo veel mogelijk liggen,vind t zo raar dat ze je zo naar huis hebben gestuurd,sterkte meis!

5. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @sjees,
    Hahaha gelukkig duurt de voice nog even!!
    en het was ook al drama in het ledikantje, had alleen gehoopt dat het 1 persoonsbed wonderen zou verrichten;) helaas!!

@peanut,
    Dat hebben wij ook!!!
    op de echo een kindje met (Veel) haar!! en onze kleine man was ook zo kaal als kojak!! En het is een grote deze keer en mijn mannetje was een kleintje......................maak me beetje zorgen...........ben zwanger via iui haha............:):)

Ga nu ff bankhangen.................tot van het weekend!!

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

germini,dus hij was altijd al een slechte slaper,wat vermoeiend voor jullie zeg...maar is het dan niet zo dat ie ook nog niet aan een groot bed toe is als ledikant al een drama was?Hoe oud is je manneke??
    heeft hij een muziekje oid als hij gaat slapen,dat bracht hier enorm verandering,wij hebben een babyfoon,met melodietjes erop,die wij nu elke avond als ze gaat slapen aanzetten,hij speelt ongeveer een kwartier lang die deuntjes en dat is genoeg voor haar om in slaap te vallen,als ze s'nachts wakker wordt dan zetten we ook de muziekjes aan en wordt ze weer rustig.

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

bij onze eerste zei de echoscopiste ook dat we en kindje met een behoorlijke haarbos gingen krijgen,nou ze is bijna een jaar kaal geweest,zaten een paar kleine sprietjes op dr hoofd hihihi,maar haast neit te zien.

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha tijdens de voice bijlezen is niet slim!!!

Wow mooie muurschildering!! 2 baby's in 1 bedje lijkt mij persoonlijk leuk maar best eng.... Als je erbij bent is het idd wel heel gezellig!! Leuke sokjes hoor!! Die stelen de show met kerst!!!

Aapje; het houdt je van de straat die arbo dienst!!

Sjees; meis das moeilijk om dan zo afscheid te nemen...sterkte!!

Hmmm babyboo; gelukkig dat je opgeschoten bent met de kaartjes maar balen dat je moe en misselijk bent!!

Goofie; hopelijk geven je darmen je iets meer rust!!

Verder (weet even niet meer wie sorry) een niet goed
    Slapend kindje, vermoeiend hoor, hopelijk kan je iets bijslapen!

Nieuw wolkje; oei....doe maar goed rustig dan!!! Dat het nog maar even mag duren!!! Een babys meer voor november hoor!!!

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Darmen zijn inderdaad vervelend,maar weet daar inmiddels wel mee om te gaan. Heb vanmiddag mijn probiotica besteld die ik zeker tot de bevalling moet slikken.
    Wat ik vervelender vind is de pijn in mijn rug.
    Het brand soms zo erg dat ik wel kan janken.
    Het zit echt op 1 plek rechts onder de bh band zeg maar. Herkenbaar voor iemand?

Hoe weet je nou of je baarmoederhals verkort is?
    Moet je dan ergens last van hebben willen ze daar naar kijken?

@sjees:dikke knuffel.
    Dat bad houd ik in mijn achterhoofd haha.
    @peanut: hier ook een kindje met haar. Zo leuk!

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Yep goofie, hier beide kanten van derug op doe plek. Daar lopen banden waar nh aan getrokken wordt. Mijn Fysio maakt die 1x pw los voor mij en dan is het (op autorijden na) redelijk te doen...

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bij mij is het ook gemasseerd woensdag.
    Heb nu alleen het idee dat het erger is.
    Wat doe jij er verder nog aan? Ik neem wel paracetamol maar niet het idee dat het werkt.

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Op mijn tanden bijten en vriendlief masseert het elke dag een beetje. Verder merk ik dat bepaalde houdingen het verergeren (met name autorijden is funest) en die probeer ik te voorkomen.
    Beetje behelpen dus!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @scrapdoodle, leuke kamer en wat een snoezige sokjes

@sjees, wat een verschrikkelijk nieuws zeg... sterkte hiermee

@Nieuw wolkje, jeetje, rustig aan dus voor jou....

@germini, oh balen dat het zo slecht ging het slapen.. hoe ging het vannacht?

@flora, zo jij bent vroeg vandaag

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, gaat lekker met je kaartjes dan... balen dat de popcorn niet zo goed viel.. voel je je al wat beter

@voice, ook hier weer de voice gekeken gisteren.. maar vond een aantal die door waren toch echt niet allemaal goed... maar ja je moet mindere hebben..die kunnen dan ook snel weer naar huis zullen we maar zeggen.
    vind die opmerkingen onderling wel altijd super grappig hahaha dat sarcasme

zo vandaag verder met leegruimen, kasten en kamers dan wordt er vanmiddag laminaat gelegd en kunnen we weer gaan inruimen haha.

tot laters

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen moedertjes!;)

Susan; Spannend zeg dat je DE datum al weet, toch wel raar lijkt me. Hoe ervaar je hetzelf, zie je er tegenop?

Scrap; Wat een mooi schildering! Knap van je man hoor! En die kerstsokjes...wat lief!

Sjees; Wat een rotnieuws, sterkte!

Babyboo; Mooi dat de kaartjes klaar zijn, hoop werk maar resultaat is er!

Germini; Jammer dat het gisternacht weer minder ging met je zoon, even geduld mee dus..

Goofie; Ik verga ook al bijna een week van de rugpijn, bij mij zit het juist onderin rechts, 1 plek die het ergste trekt en vriendlief voelde hier ook een knoop, en dit brand idd, steken met messen dat gevoel. Ben het ook wel een beetje beu. Sterkte!

Mikmak; Moet ook heel erg lachen om die mannen onderling bij the Voice, ga morgen herhaling kijken. Ruimse vandaag!

Hier; gisteren naar mijn ouders geweest en even een rondje gelopen achter de buggy van mijn neefje in het dorp, dat was wel lekker met mijn rug en buik, soort rollator haha. Van paps en mams een "preek" gehad het echt wat rustiger te gaan doen. Maar dat had ik zelf al bedacht, voor mij geen schoenen met hakken meer en geen body pump. Ga wel baantjes trekken en yoga om een beetje fit te blijven als mijn rugpijn wat gezakt is. Gisteravond met mijn schoonouders Tapas weesten eten, en ze hadden van die houten stoeltjes daar werd gek van de rugpijn, ben steeds naar de wc gelopen voor de beweging en om daar even mijn rug tegen de muur recht te duwen. Het is wat he, ben aan het aftakelen haha. Fijne dag allemaal!

16. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    even een wat langer bericht.

Ik had al een paar dagen last van heel veel harde buiken, en menstruatie achtige lage rugpijn, maar maakte me niet zoveel zorgen.

Ik ging gisteren dan naar de apotheker voor het griepsvaccin, en daar schrok de apothekeres, omdat mijn buik al zo laag hangde en ik nog twee maand moest uitzitten.

Zij adviseerde me van naar de vroedvrouw te bellen. Dat heb ik dan ook gedaan, en mijn probleem en pijn uitgelegd. Ik moest dan naar de afdeling komen om een half uur aan de monitor te liggen.

Daaruit blijkt dat ik veel contracties had. Dan hebben ze een inwendig onderzoek gedaan, om te kijken of alles nog goed toe was. Ik had nog geen opening, maar wel een verkorte baarmoederhals van 1cm en die moet normaal 3 cm zijn dacht ik.

Ze hebben me toch naar huis gestuurd, mijn gyn zei zelfs niks dat ik moest rusten, maar toen de gyn weg was, zei de vroedvrouw tegen me dat ik best wel rust, en zeker geen zware dingen meer til of versleep.

24 oktober moet ik terug op controle, we zien dan wel het verdere verloop.

Groetjes

17. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @mikmak, succes vandaag met ruimen! Lekker bezig heerlijk, krijg je gewoon energie van he?!

@blondje, leuk dat je met je ouders uit eten bent geweest!! Maar wel balen van je rugklachten, rustig aan doen en hopen dat t wat minder wordt.

@nieuwwolkje, heb niet zo veel verstand van baarmoederhalsen maar 1cm klinkt erg kort! Doe maar voorzichtig, straks zit je op toilet en komt de kleine eruit!

Hier gister t een en ander gewassen en gestreken, ook mn hydrofiele luiers en ze netjes in dr kastje gelegd.(zonder zak) ben daar ook een beetje te nuchter voor. Als ze geboren is is niks hier meer steriel, en nu ze gestreken zijn en netjes in de kast liggen zullen ze toch ook niet zo vuil/onsteriel worden! En bovendien heeft de kraamzorg hier ook niks over gezegd.

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit vestje heeft mijn moeder gebreid voor ons kleine meisje, er komen nog soklaarsjes bij met knoopjes in het rood. Voor de kerst! Ze gaat ook nog een jurkje breien met antraciet en rood.

19. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik maak me nu best wel wat zorgen, heb dat eens opgezocht op internet en het ziet er toch allemaal niet zo best uit..?

Ik hoop zo dat mijn kleintje blijft zitten tot eind november zeker!

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @nieuwwolkje: ik vind het allemaal ook best griezelig klinken. En als je je zorgen maakt meid bellen. Want stress wekt ook een hoor op. Sterkte!
    @blondje: wat een leuk vestje. Dat zijn nou eens leuk zelf gemaakte dingen. Meestal vind ik het ouderwets maar deze is echt cool. Jij dus ook rugpijn pff..
    @mikmak: heerlijk he die opmerkingen bij the voice. Alleen deze week vond ik ze wat minder sterk. Haha. Succes met op ruimen.

@steriel: hier ook niks over gehoord. Als alles gewassen en gestreken is vind ik het wel welletjes.

Ik ga vandaag beginnen aan het canvas doek met tekst voor boven het ledikant. Ga het natuurlijk spammen als het klaar is.

Deel Deze Pagina