December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamsie, ja krijg er op een of andere manier energie van, heb de hele kast al leeg.... maar je wil niet weten hoe het washok en de badkamer erbij liggen.. washok ligt gewoon tot aan de nok met kleren, de badkamer al de militaire kleren en de fietskleding.. op de overloop de commode nog wat op de zoldertrap, maar die kan ik even niet helemaal volbouwen want zodra hub thuis is wordt linette's bed afgebroken en moet dan naar de zolder toe... de kast op linette's bijna oude kamer is ook leeg, was gisteren al leeg... maar goed morgen is alles helemaal schoon opnieuw in de kasten gelegd...

@goofie, ja klopt iets minder sterk, wel grappig hoe ze toch keer op keer de titels van borsato's liedjes gebruiken in de uitdrukkingen haha

@blondje ja lekker he haha zo achter een buggy aanhobbelen.
    oh je hebt nog niet gekeken

een vriendje van die dikke indonesier die in de X factor meedeed 2 jaar terug doet nu mee... wat een sufferdje.... zag er echt niet uit

@nieuw wolkje, oke.. das niet zo goed dan... heeeeeel rustig aandoen, en bij twijfel bellen. iedere dag dat uk blijft zitten is er 1..... maar de kansen dat als het alsnog gebeurt in dit stadium zijn toch wel aanzienlijk, kijk naar onze eerste december trots Mila!!!
    knuffel voor jou meis!!

2. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @blondje: jeetje, wat een superschattig vestje!
    heb gisteren vast de rompertjes gewassen en mijn man en ik hadden allebei zoiets van: uhm....is toch wel weer klein!
    zal wel weer even wennen worden straks!

@nieuwwolkje: om maar even ons decembermotto erin te gooien: heb vertrouwen!
    enne....niet teveel opzoeken op internet, daar wordt je sowieso niet vrolijk van. vertrouw gewoon op je eigen lichaam en als je het niet vertrouwt: bellen!

@steriel: ik heb geloof ik iets gemist, moet je de kleertjes steriel inpakken ofzo? dus niet zo in de kast leggen?
    heb ik echt nog nooit van gehoord!

@the voice: hier ook een fan. vind het echt een onwijs leuk programma en de sfeer tussen de juryleden onderling is echt leuk! beter dan vorige jaar met Jeroen v.d. Boom (die ik persoonlijk echt niet leuk vind....hahahaha).

fijne dag allemaal!

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Had behoorlijk wat terug te lezen en hoop dat ik niemand vergeet.

@goofie mooi eerste pakje hebben jullie voor de kleine meid gekocht.

@laraxx mooie buik heb je.

@ kleertjes wassen, volgende week wassen wij hier de kleertjes. Klaar is maar klaar.

@ petera jullie ook al beschadigte kastdeuren. Wij ook , ook hier komt babydump ze binnenkort vervangen.

@ hb bij de start van de zwangerschap was mijn HB 8.8 en nu nog steeds 8.6 .

@ peanut wat goed dat jullie kleintje mooi op groei blijft !

@ susan lijkt me heel apart om je voorlopige bevallingsdatum echt te weten.

@ aapje nou lekker dan dat je bijna een uur kwijt bent om naar de arboarts te gaan en met 10 minuten al weer klaar was.

@scrapdoodle wat een prachtige muur tekening zeg , echt heel mooi !

@ sjees wat ontzettend naar zeg. Zeker gezien de afstand.

@ nieuwwolkje en baby spreek ik even toe. Wolkje goed rusten hoor en Baby blijf zitten waar je zit en kom met een weekje of 6 pas tevoorschijn !. Enne bij twijfel blijven bellen hoor !!!!! Hier is baarmoederhals nog ruim 4 cm

@ voice had het opgenomen en heb het net in alle rust terug gekeken.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo, even tijd op onze pc (ipv iPhone of iPad) dus kan wat makkelijker reageren nu...

Sjees, wat een ontzettend droevig nieuws zeg! En door die verschrikkelijke afstand dus geen afscheid kunnen nemen. Heel veel sterkte meid!

Nieuwwolkje, oei dat klinkt niet best!! Geen idee wat het inhoudt maar 1 cm klinkt wel kort ;) Doe rustig aan want dat beebje moet, bij voorkeur, echt nog even blijven zitten!

Scrapdoodl, wat een mooie muurtekening zeg!! Heeft je man dat helemaal zelf gedaan? Vanaf een voorbeeld ofzo? Echt mooi joh!

Larax, mooie buik! Groeit idd alleen maar naar voren :D Wel leuk om er nu een gezicht bij te zien :)

Mikmak, succes dit weekend met al dat laminaat! Word vast een mooi eindresultaat! Geeft ook altijd wel voldoening na afloop, ook al leef je eventjes in een zootje.

Goofie, lekker creabea ben je zeg! Ben errug benieuwd naar het canvasdoek als t af is!

Blondje, wat leuk dat je moeder al die dingetjes voor jullie breidt zeg! Wordt het haar eerste kleinkind? Berg je dan maar... ;) Mijn moeder is niet meer normaal aanspreekbaar als ze met Sophie speelt. :D

Mamsie, ook al zo druk bezig met wassen etc! Heeft iedereen dan alles al in huis? Wij moeten nog best een voorraad rompers inslaan, sokjes etc. en nog andere kleine dingetjes (zoals zuigflessen bijv).

Babyboo, jullie kaartje ziet er leuk uit! Ben zelf echt niet zo creabea maar het ziet er echt mooi uit! Hoeveel moet je er maken? Tav die rechter bovenhoek, ik vind m eigenlijk wel leuk genoeg zo! Word miss anders te druk?

@thevoice: hier ook fan! Vond idd dat er gisteren een paar bijzaten die doorgingen, waar ik toch wat vraagtekens bij had... En die coaches onderling zijn echt grappig :D

@hier: alles goed! Het is op zich wel raar een voorlopige datum te weten maar het staat nog niet vast. Mn zus heeft nog de planning gebeld en gezegd dat ik op reguliere programma moet, en niet op spoedlijst. Als dat dan een andere dag moet zijn, prima! Heb toch nix met die datum ofzo maar stond bij Sophie ook op de spoedlijst en dat is niet wat je wil. Hele dag klaarliggen voor ok maar niet weten wanneer je aan de beurt bent.

Vannacht heerlijk geslapen! Was ook echt knock-out :D Vandaag zijn onze schoonmaaksters er dus weer een schoon huis! Altijd fijn! Sophie slaapt nu nog lekker en als die wakker is, gaan we boodschapjes halen. Weer ns naar Appie en wat rompers en sokken scoren.

Heeft iedereen alles al staan, bijv box? Wij gaan pas de box klaarzetten als Sophie's verjaardag is geweest. Denk weekend erna ofzo... Ben dan 35+ wkn. Is toch niet te laat??

Nou, ben hier ff iPad aan het updaten op iOS 5.0 iPhone had ik al gedaan. Hierna nog 2 iPhones te gaan (beiden van mijn man --> heeft er gewoon 1 gekregen als zijnde werktelefoon!!! en die ander had ie al)...

Meiden, fijne dag nog he!

Liefs Suus

5. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @susan
    Ja dat zou wel fijner zijn als zeker weet wanneer en hoe laat
    Ik hoop dat het goed komt !
    Fijn dat je zo lekker geslapen hebt is ook wel eens fijn
    Zo druk met updaten dus ,leuk werkje ;)
    Succes met winkelen en shoppen
    Hier ook de box nog niet staan,ga ik ook tegen die tijd doen

@Scrapdoodle
    O dat is niet leuk zeg dat ze een nachtje moest blijven,maar gelukkig viel het achteraf allemaal mee!
    O leuk dat ze bij elkaar op de kamer komen,een kennis van ons heeft ook een tweeling nl en die liggen vanaf dag 1 apart dat vond ik best een beetje vreemd,(weet niet waarom,want het kan best )
    Maar zou ook wel leuk zijn als ze lekker bij elkaar slapen,maar dan idd maar als jullie erbij zijn
    Wat een gave muurschildering zeg!!!

@Sjees
    Heftig zeg van jullie vriend
    Heel veel sterkte gewenst voor de aankomende tijd *knuff*

O wat goed dat jullie meisje nu ook helemaal over is in haar grote bed !

@Babyboo
    Dus schiet nu wel lekker op met de kaartjes!
    ja zal best wel een werk zijn,maar wat je zegt het is het wel waard allemaal!
    Hoe voel je je vandaag ?

@Nieuwwolkje
    meis doe aub rustig aan en bij twijfel gewoon weer bellen hoor
    kleintje moet echt nog even blijven zitten!!!

@Germini
    komt wel goed,wel rot dat hij zo vaak wakker was,maar echt waar het komt goed!!! :)
    Hoe is afgelopen nacht gegaan ??

@Goofie
    Naar idd van je darmen ,gelukkig heb je er wel iets voor wat je nu mag slikken
    Nee klinkt me niet bekend die pijn die jij hebt ,fijn dat florabella het wel weet en je zo een beetje advies/tips kan geven
    En ben benieuwd naar je canvas

@Mikmak
    Fijn dat de laminaat nu gelegd gaat worden,is toch wel fijn als dat ook allemaal af is

@Blondje
    Ja een buggy scheelt wel he als je aan het wandelen bent
    Maar ja om nou steeds met een lege buggy te lopen is ook zo gek he ;) :D
    Maar wel goed dat je nu een stapje terug neemt,je lichaam geeft het toch goed aan
    O naar zeg dat je daa niet lekker kon zitten!
    Wat een onwijs leuk,lief vestje zeg!

@mamsie
    O lekker bezig dus met wassen en strijken
    Nee is goed zo hoor zoals je het nu doet,zo heb ik het bij de 1e ook gedaan en ga dat nu ook weer zo doen

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @susan hier ook nog geen box... en pas vanaf vandaag zal er de komende dagen gewerkt worden aan de babykamer, dus als strax de vloer ligt dan haal ik de babyspullen naar beneden, die sla ik vast op in de kamer en dan zal de komende dagen alles worden gedaan... wassen zal eerst eens de hele kleine maatjes gaan wassen.... tot maatje 62 daarna zie ik wel, ga nu echt niet 10 dozen en 3 vuilniszakken met kleren wassen voor hem dus tot en met maatje 92...

fijn dat je zo goed hebt geslapen.
    ja tis effe niet een klein rommeltje hier op dit moment... hahaha, kan geeneens een was aanzetten want kom niet meer bij de wasmachine haha

@aapje, ja precies dan is het af... en dat moet wel af anders geen babykamer haha

@blondje, btw kan jou moeder ook voor jongens breien haha :D

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Nou hier gisteren met hub naar de HA geweest
    Hij belde me op dat hij naar huis kwam (16.45 hij moest eigenlijk overwerken)En dat hij zo n ontiegelijke pijn had
    Dus hij kwam echt binnen met de tranen in zijn ogen dus echt heel veel pijn
    Hij had zelf het vermoeden weer een niersteen te hebben
    Dus na een poosje toch maar de HA gebeld en daar moest hij heen,heeft hij een spuit gekregen en diclofenac zetpillen,want het was idd een niersteen
    Gelukkig ging het later op de avond weer beter met hem en nu voelt hij zich weer goed

Hier ook een goede nacht gehad,ben tegen half 10 naar bed gegaan en heb nog even spelletje wordfeud gedaan en toen lekker tegen 22.00 gaan slapen en vriendlief ook die was ook doodop

vanmorgen boodschappen gedaan en kreeg me toch last van harde buiken en menstruatiepijn
    Maar gelukkig toen we thuis waren ging het weer beter en nu voel ik me weer goed
    ga zo nog even op de bank liggen en ga straks als de kleine man wakker is even langs mijn zus

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

pffff vermoeiende dag vandaag,heb al boodschappen gedaan,naar de post geweest voor een spoedpakketje aan onze vriend met foto's vd buik en kleine,mijn dochter naar mijn moeder gebracht die blijft daar slapen,en zuster spelen want mijn man ligt met koorts op bed.
    Ik heb vannacht ook haast geen oog dichtgedaan,heb enorme kuitkrampen gehad,mijn hele ben doet zeer nu en moest steeds aan richard denken,ik vind het zo vreselijk idee dat hij vandaag wordt afgekoppeld.....
    Verder moet ik nu mijn haar gaan doen etc want moet over 2 uur richting de locatie van het concert,ik hoop maar dat ik het volhoud en niet halverwege het concert in slaap kukel,het duurt ongeveer tot 22.30 dus heb een lange avond voor de boeg,en nu al veel last van harde buiken dus wordt gezellig

zo klaagmodus uit....

nieuw wolkje,je werkt niet meer he? probeer dus maar echt zoveel mogelijk te liggen,niet bukken en tillen,en absoluut neits meer in huis doen of aan de wandel gaan,1 cm is echt te weinig en begrijp er geen fluit van dat ze je zo naar huis hebben laten gaan helemaal in combi met de contracties die je hebt,die combi is echt neit goed!

voor meiden met pijnklachten rond bekken en rug,heb een gouden tip van mijn chiropractor!
    Pak een tennisbal en ga met je rug tegen de muur aanstaan,doe de tennisbal tussen de muur en pijnlijke plek en ga rustig heen en weer bewegen zodat de tennisbal over de pijnlijke plek rolt,je hoeft neit hard te drukken,de banden en spieren ontspannen dan en je zult merken dat je pijn verminderd!

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

aapje,auw wat lijkt me dat een pijnlijk iets,gelukkig heeft hij goede pijnstilling gekregen

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Wat lief dat iedereen zo mee leeft met onze slaapperikelen!:D
    Vanacht ging het best goed! Hij sliep lief in tot half 5, toen even huilen, mijn man er bij gaan liggen (kwartiertje) en heeft toen geslapen tot 645u. Best goed vind ik.

@sjees,
    onze kleine man is al vanaf zijn geboorte een slechte slaper (slechte start gehad) en we hadden nu gehoopt dat een ander bed (zonder spijltjes) hem meer een vrijer gevoel zou geven en dus beter zou slapen. Ik heb wel het gevoel dat hij er blijer mee is, alleen het slapen is nog niet echt veranderd. Nou ja, we zien het wel! hij heeft nog een paar weken tot de kleine er is haha.
    Doe je rustig aan vandaag!! En geniet van je concert!

@aapje,
    He bah wat vervelend voor je man. Nooit gehad maar lijkt me zoooooooo pijnlijk!! maar ja liever nu dan straks;)

@nieuw wolkje,
    Vind het ook wel een beetje griezelig klinken eerlijk gezegd. Zou me echt aan het rustadvies houden!

@blondje,
    Wat onwijs schattig dat vestje!!
    En liep jij nu nog op hoge hakken???:$:$:$ Men vond het al knap dat ik dat met 22 weken deed...................maar na 24 weken heb ik ze echt in de kast gegooid hoor!!

Zometeen visite, dus ik lees morgne wel weer bij!!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha ik loop ook nog op hakken! Heeeeerlijk!

Ipv de tennis al kan je ook een handdoek oprollen en hier overheen rollen met je rug, werkt ook

Hier staat de box al wel, kunnen de honden en jatten er rustig aan wennen. Net twee Boxkleden gekocht dus dat is af (streept iets van het lijstje jippie)

Ikea duiven is momenteel niet aan te raden, moesten echt ver rijden met de 2 karren laminaat, die met 20 pak erop niet te sturen zijn...ik nog gevallen, vol opgevangen op 1 duim. Die is nu lekker dik....
    Wel een hele aardige parkeermeneer die ons heeft geholpen met inladen. Kan ik van genieten, behulpzame mensen!

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ box die zetten wij hier nog niet neer. Misschien als de kleine een paar weekjes oud is. Onze dochter hebben we er pas ingedaan toen ze ruim 4 weken was ofzo.

@ hakken lopen, die liggen sinds 10 weken zwanger zijn onderin de kast. Moet er niet aan denken nu.

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Scrapdoodle4
    inderdaad geen geld! Misschien als ik er een keer toevallig langs kom. Ik ga zo ook maar weer is even op de site snuffelen! Altijd leuk. Ik had de slaap lekker nog gelezen ;) dankjewel! De kaartjes zijn het inderdaad zeker waard en absoluut uniek. Ben er ook super trots op!

@NieuwWolkje
    Jeetje dat is flink verkort. Doe echt even rustig aan alsjeblieft, want één vroeggeboorte is meer als genoeg! Ze zullen echt wel weten wat ze zeggen en je niet zomaar naar huis sturen, maar aan de andere kant is het wel een beetje vreemd. Want meestal duid dat op vroeggeboorte. Misschien toch eventjes bellen al is het maar voor de zekerheid?

@Goofie
    Wat k*t zeg dat je zo'n last heb van rugpijn. Ik zal er wel overheen hebben gelezen maar ben je er al mee naar de vk geweest?

@Mikmak
    Ja gelukkig voelde ik me na 1,5 uur weer iets beter. We hebben zelfs lekker avond gegeten bij de mac donalds hahah dus dat zat gelukkig wel weer goed uiteindelijk! Heel veel succes vandaag met klussen en de drukte eromheen.

@Blondje
    Vind je het gek dat je zo aan het aftakelen bent als je leest wat je hiervoor allemaal nog deed :p. Hoge hakken? Body pump! Goede morgen hee.., Wat een super schattig jasje zeg! Kan ze die ook niet voor mij maken haha. Echt leuk!

@Mamsie86
    Dus weer een stukje verder. Heb toevallig net daarstraks alle hydrofiele luiers gestreken en netjes in de kast gelegd. Heerlijk als alles er zo netjes bij ligt. Ben officieel klaar. Hoe gaat het nu met je? Nog steeds lekker geslapen?

@Peanut
    Helemaal mee-eens! Ik vind marco borsato honderd keer leuker in dit programma dan jeroen van de boom!

@Susan79
    Ja ik heb inderdaad besloten dat ik de voorkant gewoon zo ga laten. Ik moet er in totaal 50 maken, maar het grootste werk is nu klaar. Alleen nog de binnen teksten nu knippen en plakken. Dan zijn ze af :D Iedereen zet op zijn eigen tijd alle spullen klaar. Wij hebben eerlijk gezegd al wel alles helemaal kant en klaar staan.

@Aapje2009
    Lief dat je het vraagt, vandaag voel ik me goed. Eind van de ochtend wel even misselijk geweest maarja so be it! Hoe is het met jou? Oeh nierstenen. Daar heeft mijn vader helaas ook een abonnement op en heeft er echt al een heel verleden mee. Ontzettend pijnlijk, wens hem maar heel veel sterkte!

@Sjees
    Wat rot dat je zo slecht heb geslapen, zeker met het vooruitzicht van een lang concert. Hoop dat het een beetje te doen is en dat je er lekker van kan genieten! Lig je wel met je benen 's nachts wat hoger vanwege de kramp? Ook veel sterkte in verband met jullie vriend.

@Florabella
    Oeh dat zal wel even schrikken zijn geweest dat je viel! Struikelde je ergens overheen ofzo? Beterschap met je duim.

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goedemiddag dames,

Vandaag alweer een drukke dag gehad. Vanochtend naar duitsland geweest in Kleve. Dat is hier lekker dichtbij over de grens. Op zoek naar Kaufland, een hele grote supermarkt daar.

Onderweg kwamen we een enorm winkelcentrum tegen met een enorme babywinkel dus natuurlijk even binnen wezen spieken. Een heel leuk mutsje gekocht en een soort slaapzakje voor in o.a. de maxi cosi. Zal zo even een foto plaatsen, Verder ook lekker ontbeten daar en was echt even een gezellig momentje voor ons tweetjes. Daar moet je nu toch ook nog even van genieten he? Uiteindelijk gelukkig ook nog de grote supermarkt gevonden en lekker boodschapjes gedaan. Helaas op de terugweg erg misselijk geweest, maarja nog eventjes volhouden.

Thuis alle hydrofiele luiers weggestreken en opgeruimd dus laat die kleine maar komen. Hier is alles echt helemaal tot in de puntjes klaar hahah. Heeft iemand hier toevallig zo'n fotoshoot gedaan met je buik enz. ? Zo ja enig idee hoeveel zo iets gemiddeld kost? Lijkt me namelijk eigenlijk wel heel erg leuk om te doen!

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ook hier geen hakken meer helaas. Kan niet eens meer in mijn laarzen komen haha. Dus heb wat lagere gekocht met rits. Is makkelijker dan veters.

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik liep achteruit tegen een grote kniehoge paal/zitsteen aan en kwam ik op mijn kont half erop en viel er toen links naar de zijkant af....beetje stom!

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Babyboo; ik ga dat volgend weekeind doen, kost €100 geloof ik. Meerdere composities etc,

18. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Mikmak, klopt bij V&D hebben ze ook wel hele leuke jongens-kleding, heb er al flink ingeslagen!!

babynummels, toevallig gister t eerste pakje gekocht van Feetje!
    Grijs shirtje met gestreept grijs/wit broekje.. Op het shirtje staat "a million dollar baby" in gouden letters, stoer pakje vind ik zelf!
    Mutsje en sokjes maar gewoon wit ;)

Nieuwwolke, oei 1 cm is wel heel kort ja! Houd maar goed rust, eingelijk is t beste om de hele dag te liggen... weet niet of dat een optie is maar doe maar zoveel mogelijk!!

Blondje, wauw wat n onwijs lief jurkje zeg!!! Echt kerstig :D super joh.... strax wel ff showen met je beebje erin he?! ;)

Box, wij zetten hem rond de 35 weken, heb dan ook verlof dus alle tijd om hem op te zetten..

Meiden, volgensmij is mijn buik aan het zakken!
    Mijn navel ziet er ineens anders uit en als ik mn buik "omhoog" til is ie weer zoals de afgelopen weken..
    Grappig!! Jullie ook al het idee dat er iets veranderd is aam je buik?

19. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Sjees, wat erg zeg van jullie vriend.... Is hij nog wel volledig bij kennis?? Wat erg voor hem zelf ook zeg...
    Heel veel sterkte!!!

20. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @ suzan, ja ben idd vd week begonnen want ben over 6 weken uitgerekend, eigenlijk een november mama. Dus ik vond het wel tijd! Maar box die kopen we pas na de bevalling, die hebben we toch niet meteen nodig en heel missch krijgen we die van mn broers als cadeau bij de geboorte.

@babyboo, leuk dat jij zo even naar duitsland rij om te shoppen! Voor een echte gezellige duitse kerstmarkt hoef jij niet ver te rijden zeker? Lekker dat je al klaar ben met alles. Met mij gaat wel hoor, het slapen gaat al wat beter en voel me daardoor ook wat sterker. En ik 'hoef' niks te doen, omdat ik nu lekker verlof heb. Dat is zo'n opluchting!

@Laraxx, ja mijn buik zakt ook! Maar mn navel steekt nog steeds naar buiten jammergenoeg haha!

@hakken, alleen voor korte afstanden en speciale gelegenheden.

Zo, vandaag lekker bezig geweest;schoongemaakt, de ramen gezeemd binnen en buiten, verse bloemen op tafel, nog wat boodschapjes gedaan..heerlijk!! Straks lekker patat eten, hebben we wel weer verdiend!

Deel Deze Pagina