@hakken, helaas dat is een no go voor mij.. @laraxx, ja precies, maar koop niet te veel op het moment want heb zoooooo verschrikkelijk veel van jongenskleren... @eerste pakje, donkerblauw broekje met vestje met een grijs randje, staat op de borst welcome to the world, en het t-shirtje is creme-wit met een grijs randje en staat er met donkerblauwe letters welcome to the world op.. wit mutsje en witte slofje waar op staat I hartje Papa.. leuk voor papa haha @babyboo, dat klinkt me goed in de oren Macdo.. hmmm ohw gevaarlijk een babywinkel... wat goed van je dat alles al geregeld is bij jullie in huis... ach vanaf volgende week staat ook hier de babykamer.. linette is al om.. haar kamer staat nu.... ziet er echt leuk uit alleen nog een leuk kleed met paars en zilver. ze heeft op zolder allemaal inbouwkasten 1 is nu ingericht voor haar, maar zodra de babyspullen naar bendeden kunnen leg ik alles weer om.. hahaha maar voor nu functioneert het... @flora, jeetje naar ikea duiven... das een end uit de buurt... gelukkig kunnen we naar heerlen, en was eindhoven voor jullie niet dichterbij? zo effe naar hub kijken hoe het met de vloer staat.... het is echt een bom die ontploft is bij ons boven op het moment... en normaal ben ik dan om te verekken, maar heb nu zoiets, het komt niet af, gaan we gezellig kamperen in de huiskamer.. hahahaha
@babyboo: vk zegt dat het erbij hoort. Typisch een plek waar veel zwangeren last van hebben. Ik heb het misschien ook teveel belast, want doe nog steeds teveel wat eigenlijk niet kan. Moet nu een paar x per dag plat zodat de pijn weer even weg trekt. Heb soms gewoon het gevoel dat die spier gescheurd is of zo. Ik heb ook wel een zware buik voor mijn kleine lichaam. Zal ook mee spelen denk ik.
@mikmak: heeft ook wel wat kamperen in de huiskamer haha. Wel leuk joh.. Zal straks echt een ander gezicht zijn.
@goofie, ja echt wel.. eindelijk dat vieze tapijt eruit... alles lekker fris, makkelijk schoon te houden.... toppertje gewoon. ja wordt vast een gezellig avondje, leggen ons matras er gewoon en klaarrrrrr maar misschien is het ook wel makkelijk om dan het matras effe op de babykamer te leggen.... optie 2 in dit geval... @Flora ah op die fiets.. dan nog is het heel wat om een paar boxkleden te halen in arnhem.....
NieuwWolkje: Verkorte baarmoederhals, klinkt idd niet goed! Veel plat liggen en rusten en bij twijfel gewoon weer bellen! Goofie: Balen dat je zo'n last hebt van je rug! Ben benieuwd naar je canvasdoek! Weet niet of het bij eenlingzwangerschappen de gewoonte is om de baarmoederhals op te meten. Bij mij wordt dit wel standaard gedaan om de zoveel weken omdat je bij tweelingzwangerschappen een verhoogd risico hebt op vroeggeboorte. In Alkmaar in het ziekenhuis doen ze ook mee met een onderzoek om te kijken of een soort persarium ring rond de baarmoederhals die vroeggeboorte kan voor komen, doe ik ook aan mee. Mikmak: Kan je nog naar boven met alle werkzaamheden? Hopen dat het niet kamperen in de woonkamer wordt! Klinkt leuk trouwens dat 1ste pakje! Blondje: Schattig vestje! Suzan: Ik heb plaatjes van Disneyfiguren op het internet gezocht en samen met hub gekeken waar die leuk in de boom pasten. Hub print ze dan uit of houdt z'n Ipad erbij en schildert de figuurtjes dan na op de muur. Box: staat bij ons nog niet klaar. We hebben een tweelingbox te leen van een oom en tante van mij maar die is heel laag dus hub gaat nog een kastje met wielen maken voor eronder met daarin opbergruimte voor speelgoed enzo. Wel gister een leuk boxkleed opgehaald wat ik via internet besteld had. Mijn moeder is er ook 1 aan het maken maar ik vond het toch wel handig om er 1 bij te hebben. Aapje: Niersteen! Oei dat is pijnlijk! Hopelijk geen last meer van na de prik en de pijnstilling! Sjees: Veel plezier bij je concert! Germini: Hopen op nog zo'n nacht of beter Florabella: Je duimis toch niet gebroken hƩ! Gelukkig ben je niet op je buik gevallen. Idd wel fijn als mensen spontaan hulp bieden. Babyboo: Leuk dat jullie lekker geshopt hebben, altijd fijn een beetje extra tijd met z'n 2tjes. Geen idee trouwens wat een shoot kost. Hangt waarschijnlijk ook af van de fotograaf. Als je het gaat doen zou ik wel goed navragen of er foto's bij de shoot inzitten of dat je die apart moet betalen en hoeveel die dan kosten. Mamsie: Goed bezig in het huishouden, dan heb je zeker patat verdiend! Wij gaan zo ook lekker aan de patat! Vanmorgen gezellig wezen zwemmen met vrienden en hun kinderen. Weer leuke foto's gemaakt en filmpjes met mijn onderwatercamera. Ben nu wel moe dus lekker op de bank en zo eten. Ik doe lekker niets meer vandaag Iedereen fijne avond!
@Sjees Je bent al weg,maar wil je veel plezier en succes wensen en ik hoop voor je dat je het volhoud! @Germini Nou dat klinkt idd een stuk beter,hopelijk vannacht een nog betere nacht ! @Florabella ja met honden en katten zou ik hem idd ook alvast neerzetten Wat rot zeg dat je gevallen bent en nu een zere duim hebt,maar verder alles ok?? @Babyboo O naar zeg dat je nog even misselijk was vandaag,maar gelukkig voel je je al iets beter Ja mijn vriend heeft ook al veel meegemaakt opdit gebied en de HA had al gezegd als je eenmaal nierstenen hebt dan blijf je er last van houden ,niet fijn dus Leuke dag gehad zo te lezen,zulke momenten moet je zeker nog van genieten samen!! Lekker dat je verder alles klaar hebt!! @Mamsie O lekker druk geweest vandaag,maar wel fijn dat dat weer schoon is @Laraxx Ja als je goed kijkt zijn er best wel leuke jongenskleren te vinden Maar je moet idd wel goed zoeken @Mikmak klinkt als een leuk 1e pakje O ben benieuwd of jullie klaar zijn of dat jullie gezellig bivakeren in de woonkamer @Scrapdoodle ja idd is heel pijnlijk zoals ik hem zag Leuk zeg zo n tweelingbox,jou man is volgens mij heel handig of niet Als ik zo lees wat hij allemaal maakt en doet,ideaal zeg!! lekker wezen zwemmen,gezelig hoor!!
@aapje en scrapdoodle, de 1ste kamer is klaar, das ook de babykamer, de kast staat er, de commode en morgen wordt het bedje in elkaar gezet. ga alleen wel de commode en het wiegje cremekleur verven nog zoals de kast... maar goed daar hoef ik niet voor te schuiven ofzo.... wij slapen op de slaapkamer van de baby heb ons matras daar neergelegd en dan morgen ochtend krijgt onze kamer laminaat en kunnen we alles bij ons op de kamer weer terugzetten.... kortom half way. linette ligt op dr nieuwe kamer hihi, vond ze helemaal leuk @aapje hoest met hub en zn niersteen? geen last meer? @scrapdoodle, oh lekker gezwommen, vind dat erg fijn met zo een dikke buik, effe gewichtloos nou fijne avond, nacht iedereen
Nou ik heb de tekst en tekening licht op het canvas doek gezet. Morgen ga ik met de verf aan de slag. Hebben jullie ook dat je de beeb de ene dag heel goed voelt en soms wat minder. Vandaag is het wat rustig. Voel haar wel maar soms is het heel heftig. Doordat ze steeds minder ruimte heeft om te bewegen voel ik haar waarschijnlijk ook minder of niet?
Goedemorgen meisjes op deze koude ochtend! Gelukkig niet weg vanmorgen vroeg want zo te zien op de auto's is het krabben. Nieuwwolkje; Klinkt niet echt goed, ik heb er geen verstand van, maar als ik ook de reacties van andere meiden lees op die 1cm. Goed in de gaten houden. Mamsie; Ik ga mijn spulletjes ook zo in de kast leggen, het is nog maar hooguit 2 maandjes in een dichte kast zal het dan wel schoon blijven hoor. KLinkt heerlijk zo'n schoon huis en verse bloemen op tafel. Susan; Ons meisje wordt haar 2e kleinkind, mijn zusje heeft een zoontje van 13 maanden. Ben zo gek op dat mannetje.. Bij vriendlief zijn ouders is het wel het eerste kleinkind. Heerlijk he een schoon huis! En de Apple spulletjes ge updated, werkt fijn he, wij hebben hier ook 2 Iphones, een Ipad en een Macmini en alles is ook weer bij. Werkt zo fijn samen allemaal, met de Iphone bedien ik bijvoorbeeld de muziek, kan ik bij alle cd's die op de Macmini staan. Aapje; Haha zou gek zijn he altijd met een buggy, wel handig voor de inkopen! NIerstenen, das niet fijn lijkt me hoe gaat het nu met manlief? Mikmak; Lekker bezig, fijn nieuw laminaat, wij hebben het ook liggen boven en vind het ook erg prettig en makkelijk schoon te houden. Goed geslapen op de vloer? Sjees; Heftig hoor, mooi van de foto's die jullie opsturen. Hoe was het concert? Hopelijk te doen na zo'n vermoeiende dag en hopelijk was het ook de moeite waard! Germini; Tja ik liep nog op hakken idd, ik draag eigenlijk altijd hakken ben niet zo groot en vind het mooi, heb dus ook bijna alleen maar pumps en laarzen met hakken. Maar heb tegen me zelf gezegd zo lang ik geen klachten heb en anders gaan ze meteen niet meer aan. Dat was dus tot 30 weken. Hoe ging het slapen vannacht? Florabella; Fijn he dat afstrepen je lijstje! Wat aardig van de parkeermeneer. Babyboo; Klinkt als een gezellig ochtend, en daar moet je idd nog even lekker saampjes van genieten. Kan ook echt genieten van zulke dingen. Mijn schoonbroer gaat binnenkort foto's maken, dus geen idee wat je betaald normaal, ff googlen? VInd het ook wel een mooi aandenken, ga eens nadenken over mogelijke "poses". Samen met vriendlief zo ie zo, en dan zwart wit en allebei zwart of wit gekleed, en alleen van de blote buik. (zit hardop te denkenk...) Laraxx; Is jouw kindje aan het indalen wellicht. Mijn navel is wel aan het veranderen, ploept er bijna uit. Scrapdoodle; Lekker zwemmen, en gezellig met de kids van je vrienden. Goofie; Ja ik voel de kleine ook de ene dag meer dan de andere. Het is zo ie zo meer "vegen" langs mijn buik nu ipv trappen. Maar dat is normaal nu zei de vk van de week doordat ze groter wordt, en kan ook wel eens pijnlijk zijn. Vestje; Dank je meiden voor de complimenten. Ze gaat nu de slofjes en een jurkje beginnen zal deze ook plaatsen als het klaar is. Zal haar zeggen dat ze een winkeltje moet beginnen hihi. Hier; Vanmorgen weer om 7 uur wakker van de rug en buikpijn, en onrustige nacht gehad, kruik nog eens opgewarmd. Niks is echt fijn, lopen, liggen, zitten, staan; het is allemaal even te doen maar na een tijdje gaat mijn rug zo zeer doen en mijn buik trekken en spannen. Gister gezellig gaan high tea-en met mijn zusje en even in de stad geweest, superschattig mutsje van Lief gekocht, roze met grijs. S'avonds een verjaardag gehad maar ben tegen half 12 naar huis gegaan en heb vriendlief gezegd dat hij lekker moest blijven, was bij vrienden paar minuutjes rijden. Hij reed mee en die gingen pas om 3.15 naar huis, voelde hij zich lullig tegenover mij omdat ik zo'n pijn heb en hij dan lekker op een feestje staat. Nergens voor nodig, wel lief natuurlijk. Merken jullie het ook al dat man/vriend extra lief en bezorgd wordt omdat het einde nadert?
Dag meiden. Ik laat me vlug even horen. Hier kan het veel beter, heb gisteren denk ik wel zonder overdrijven op 1 dag 40 harde buiken gehad, (heb ze niet geteld maar het waren er SUPER veel) en ze deden echt geen deugd! Ook na de maaltijd gisterenavond heb ik me een hele tijd slecht gevoeld, veel buikpijn en harde buiken, en met mijn eigen geen weg kunnen, ik ben dan maar uiteindelijk gewoon in mijn bed gekropen. Ik maak me nu vooral zorgen dat ik zoveel harde buiken heb, en ben bang dat mijn baarmoederhals daardoor nog zal verkorten. Groetjes
Hallo allemaal, ik schrijf bijna nooit mee, maar lees wel alles. Ik wilde ff tegen Nieuwwolkje zeggen dat ik mijn eerste zwangerschap vanaf 31 weken met 2 cm ontsluiting heb gelopen. En ik ben bij 41+4 ingeleid. Dus dat je baarmoeder verkort is wil echt niet altijd zeggen dat je beeb eerder komt. Anders hadden ze je ook wel in het ziekenhuis gehouden. Als je regelmatige (pijnlijke) harde buiken hebt, moet je op gaan letten. Anders is het voorwerk. Dusssss.....hoop dat je een klein beetje gerustgesteld bent.... Zo weer verder lezen
Bedankt Beertje voor je berichtje, ik hoop inderdaad dat hij nog even blijft zitten! En natuurlijk alle andere meiden ook bedankt.
Gewoon met beleid rust houden nieuw wolkje, mijn VK gaf aan goed te letten op verlies van veel slijm met vt bloed.... Knuf voor jou!
Goedemorgen meiden, hier weer een onrustige nacht maar wel minder rug pijn. Heb gisteren tussendoor steeds even plat gelegen en dat helpt dus wel. Alleen ik droom zo verschrikkelijk pff.. Echt van alles en alleen maar rot dingen. Schijnt er ook bij te horen. @blondje: hier ook een super lief mannetje. Is hij de hele zwangerschap al maar hij zegt nu ook steeds dat hij zo trots op mij is. Lief vind ik dat!
M Dat zeker weten. Lang liggen is niks maar lang staan of bewegen is ook niks. Weet soms ook echt met meer wat voor en achter is als ik geen juiste balans heb in het afwisselen.
Dat heb ik precies zo. Probeer t af te wisselen lig nu weer ff met kruik op de bank. Kan vandaag zwangerschapsmassage krijgen bij schoonzus hopelijk verlicht het wat.
O maar dat is lekker! Even alles uitschakelen en ontspannen. Dat zal je zeker goed gaan doen. Veel plezier!
even een knuff voor nieuw wolkje! doe rusitg aan meid, en als je het niet vertrouwd altijd bellen he! Blondje, hier ook zo`n vriend, gister wou hij uitgaan, mocht ook van mij.. alleen hij bleef bij mij, omdat ik die middag had aangegeven dat ik ook wel weer eens zin had om flink te stappen haha, maar ja dat kan nu dus niet meer.. hij zij al, kan ik niet maken om te feesten en jij zit dan maar thuis terwijl je ook wel wou.. toch wel weer lief Hier superslecht geslapen.. was heel moe maar kon echt niet slapen,zo zat ik vannacht omhalf 3 weer in de woonkamer.. nu hele erge koppijn.. hopen dat het wat wegtrekt! ooohhh nog ma 2x werken en dan al verlof!!! vinden jullie het ook zo snel gaan??