Hier is de mega offday nog niet beter geworden pfff... alles zit geloof ik tegen bah! Mijn vriendinnetje had pindarotsjes voor mij gehaald, dat is super lief! Kan ze hier in de buurt nergens vinden die ik mag eten en dus had zij ze voor mij gehaald bij haar in de buurt. Morgen ga ik even met mijn papa naar babydump want de avent flesjes zijn in de aanbieding ( aangezien ik geen borstvoeding geef, heb ik die wel nodig) Gaan zo nog even naar een vriendinnetje die vandaag jarig is, maar al de hele dag alleen moet doorbrengen.. Ze heeft ook net een zoontje dus die ga ik lekker even knuffelen, helpt misschien tegen het depri zijn haha..
grrrrr heb nu al 2 keer een bericht gepost maar hij komt er neit te staan,dit is mijn laatste poging hoor,maar ga niet weer op iedereen reageren, goofie,veel plezier bij je vriendin hopelijk trekt het je even uit de dip.
@Florabella Die ga ik morgen inderdaad halen! Want ik begin er nu wel dagelijks last van te krijgen. Niet echt een pretje. En hoe is de nieuwe bekleding voor de wieg geworden? @Blondje Ja ook van mijn buik. Maar de camera ligt nog steeds in de auto dus heb ze nog niet op de computer kunnen zetten. Hoop dat jou gesprek ook lekker loopt vrijdag! Hoe was het vandaag bij de therapeut? Heeft het een beetje geholpen? Fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de vk! @Lin71 En heb je al uitslag gehad? @Mammamia01 Welkom en gezellig! Hoe verloopt je zwangerschap? @Mamsie86 Ja achteraf had ik ook goed last. Alles begint nu wel zwaar te worden moet ik zeggen! Maar het was zulk lekker weer dat ik het er wel even voor over had! @Mikmak Fijn dat je al zo ver bent! Reageer straks verder dames! Nu eerst anderhalf uur met de trein richting mijn ma!
Zo weer 10 pagina's gelezen en nu mijn best doen om te reageren Mikmak: Leuk dat je zelf nu ook een soort nieuwe kamer hebt! Altijd fijn idd als er wer wat af is, ben benieuwd naar jullie babaykamer! Goofie: Balen van je rugpijn, lijkt me heel vervelend! Zo irritant als je graag van alles wilt doen maar het je lichaam werkt niet mee! Gaaf trouwens dat doek wat je gemaakt hebt en slim ook op die manier. Je hebt iets moois en unieks voor een kleine prijs! Bij mij wisselt de beweging in mijn buik. Het ene moment zijn ze heel druk en soms voel ik niets. Ik voel de meiden wel elke dag bewegen en vooral als ik stil zit. Al voelde ikze vanmorgen ook toen ik onder de douche stond en dat had ik nog niet eerder gehad. Sjees: Wat leuk dat je concert goed gegaan is en je zoveel complimenten kreeg! Nou ik heb ook respect voor je dat je dat nu nog doet ondanks alle narigheid die je mee moet maken. Beterschap voor je ziekenboeg en misschien toch maar iemand vragen om samen het huishouden te doen als het niet aangeboden wordt... Snap wel dat je het moeilijk vind om te vragen, is ook niet mijn instelling maar toch... Sterkte in ieder geval! Blondje: Fijn dat je wat aan het bezoek aan de therapeut hebt. Hopelijk gaat het snel wat beter met je rug! Mooi buikje trouwens! Nieuwwolkje: Goed dat je nog een keer bent terug gegaan. Hopelijk helpen de medicijnen om je beeb nog lekker in je buik te houden! Aapje: Vervelend die harde buiken en slechte nachten. Wel lief dat je ontbijt op bed had gekregen! Doe maar rustig aan! Florabella: Vervelend die harde buiken, dan kun je idd niet leker door met waar je mee bezig was. Beterschap met je verkoudheid! Jonijoni: Energie om te dansen, respect! Nijn: Fijn dat je weer thuis bent en wat leuk dat de meubels al stonden. Slim dat jullie zo'n schema hebben kunnen maken voor wie er bij jou is zodat je man evengoed kan blijven wetrken en zich geen zorgen om jou hoeft te maken. Rustig aan blijven doen en lekker genieten van het thuis zijn. Ze zeggen niet voor niets "Eigen haard is goud waard!" Germini: Leuk een man met nesteldrang! Geniet van je vakantie in Zeeland, hopelijk wordt het lekker weer! Wub: leuke tekening van nijntje! Babystew: Fijn weer een stap in de goede richting met Mila! Vond de foto op de site van jou en Mila lekker buidelen erg mooi! Lin: Heerlijk hé in het zwembad, even gewichtloos... jammer dat je er uiteindelijk toch weer uit moet Balen trouwens dat je weer last hebt van je blaas, hopelijk slaat je kuurtje snel aan en wordt de pijn snel minder! Brusje: Fijn dat alles goed was bij de gyn! Babyummels: Ook voor jou fijn dat alles goed is! Peanut; Gelukkig bij jou ook alles goed! Wat goed van Joep dat hij zonder speen slaapt, daar mag je zeker trots op zijn! Mammamia: Welkom op het forum! Mamsie: Mooi kamertje! En wat bijzonder oppassen op een schip! Kim: Vervelend een gyn die niet luisterd en vervolgens ook nog een s commentaar gaat leveren. Dat is dus niet goed voor je bloeddruk! Laraxx: Wat leuk dat je toch een groeiecho krijgt! Slim geregeld! Nesteldrang: Schijn ik altijd te hebben volgens een vriendin maar ben idd wel veel bezig met alles klaar maken voor de tweeling. Vandaag lopen samen met hub lopen scheuven met de bedjes hoe we die nou het leukst en handigst neer kunnen zetten en hoe we dan de klamboo erboven gaan hangen. We zijn er nog niet helemaal uit... morgen maar verder puzzelen. Vluchtkoffer: Die heb ik gister deels ingepakt, nog niet alles zit erin maar het grootste deel wel. Vanmiddag lekker naar de kapper geweest. Normaal knipt & kleurt mijn schoonzus mij maar die had het erg druk dus ging ik naar een "gewone" kapper. Ik werd toevallig geknipt door een zwangere kapster, ze zei "jij bent vast al bijna uitgerekend". Toen ik nee zei keek ze even vreemd tot ik vertelde dat we dus een tweeling krijgen, altijd leuk die blik van zo'n buik en dan pas 1 januari uitgerekend! Heerlijk trouwens als ze je haren gaan wassen en dan lekker je hoofdhuid masseren!
@Blondje Wat fijn zeg dat je er wel wat aan hebt gehad en ook wat met de oefeningen kan doen ik dacht gisteren bij je buikfoto ook nog dat die wel ineens hard is gegaan en ja dat zal wel de nodige pijntjes geven ik hoop echt voor je dat je er vanaf nu minder last van gaat hebben @Mikmak ja ken het wel,ik wil dan ook altijd doorgaan dan is het maar af,maar je hebt me aangestoken hoor,wij gaan toch zaterdag laminaat op de babykamer leggen @Lin Fijn dat je er iets voor hebt gekregen,nu maar hopen dat het je ook snel helpt en je je snel weer iets fijner gaat voelen @Goofie ja scheelt zo toch weer een boel centjes en ze hebben best leuke spuletjes bij de wibra ! Balen dat je dag vandaag nog niet veel beter is geworden na je bezoekje Hoe is het nu dan ? lekker geknuffeld met de kleine man @Scrapdoodle O lekker even op de kamer bezig geweest,leuk is dat he Nu maar hopen dat je morgen tevreden bent met hoe je het neer gaat zetten O lekker even bij de kapper geweest,lekker idd als ze zo aan je haar frunniken
Goedenavond! Babyboo,zo zeker lekker vroeg hihi.He bah heb je ook wat voor je brandend maagzuur dan? Leuk hoor dat je foto's hebt gemaakt. Flora,beterschap! Hopelijk is je verkoudheid snel weg! Blondje,Sterkte met je rugpijn,gelukkig kon je inderdaad snel terecht. Mooi dat alles goed was bij de controle! Mooie buikfoto Goofie,het is allemaal wat he als je elke keer nieuwe dingen hebt/voelt. Lin,jeetje dat is raar zeg,groot gelijk hoor!Verlies je niet stukjes slijmprop? Mammamia,welkom! Babyummels,haha dat is niet echt handig!Foutje kan gebeuren Mamsie,klinkt erg leuk het meevaren!Veel plezier! Leuk kamertje hoor! Sjees,Hier moet ik vriendlief ook vragen om te helpen omdat ik er anders niet uitkom. Beterschap!! Scrapdoodle,Rustig aan ergens beginnen en het komt helemaal goed met opruimen. Mikmak,nog gelukt met poetsen en verfen. Laraxx,mooi dat alles goed is! Aapje,ruilen van nachten!Hier is het een ramp!Vanaf 31 weken al slecht aan het slapen draaien heel veel en wakker liggen. Je hebt dus weer even lekker geshopt en flink schoon gemaakt. Doe je wel rustig aan! Kleertjes,hier te laat begonnen met wassen maar gelukkig ben ik er bijna doorheen. Make-up,dat draag hier ook nog wel alleen als ik er zin in heb hihi. Verder heb ik vanmiddag lekker een chocoladecake gemaakt hahaEn vanavond lekker boerenkool met rookworst gegeten. Wat de gyn heeft gezegd heeft me best wel geraakt,vanmiddag brak ik ook echt even in tranen uit toen ik me moeder aan de lijn had om te vertellen hoe het was gegaan. Ze vond het ook belachelijk hoe hij reageerde! Hij maakte ook nog de opmerking dat omdat ik flink ben onze dochtertje ook flink was daardoor!! Dat is helemaal niet waar,aangezien me zus slank was en haar zoontje was een 9 ponder!!Hier word de kleine op een 7 1/2 a 8 ponder geschat het is wat veel voor een meisje maar het komt vaak genoeg voor!
Dit is mijn 5de kuur sinds deze zwangerschap. Urine is op kweek gezet, krijg volgende week uitslag. Ook word er gekeken welke bact. het is en of ik onderhand resistent ben tegen deze AB. Heb in het verleden nierbekkenonstekingen gehad en vaak in het ziekenhuis gelegen. Veel harde buiken momenteel die niet prettig zijn. Afwachten als het blijft aanhouden weer bellen met ziekenhuis. Als kuur niet aanslaat moet ik infuus met AB kuur.
@Kim Nou dat is die gyn maar mooi een domme oetlul Ik heb ook overgewicht en had dat bij de kleine man ook al en de kleine man was maar 3040 gram en 46/47cm echt een kleintje en zeker voor een mannetje Dus probeer het je niet aan te trekken meis Lekker genieten van je chocoladecake Knuff @Lin O dat klinkt idd niet best,doe maar rustig aan meis hele dikke knuffel
Blondje: hekkensluiter nogal ja, vooral sinds mijn uitgerekende datum van eind december naar begin januari schoof (sssht ). Wat dansen betreft vond de man het hier ook nooit leuk, totdat we op huwelijksreis waren en we in een restaurant waren waar een bus Franse bejaarden spontaan op de muziek ging dansen. Toen zei hij "gaaf als je dat gewoon zomaar kan". Dat heb ik onthouden en een half jaar later heb ik hem voor zijn verjaardag een stijldans beginnerscursus voor ons kado gedaan Gelukkig vond hij het heel leuk en dansen we nu nog steeds na 2 jaar Mooie buik ook! En iedereen hier heeft echt leuke kleding steeds, waar halen jullie dat vandaan? Op de een of andere manier zie ik meestal vooral suffe dingen. Of het is allemaal heel duur Alle meiden met rugklachten: sterkte! Ik heb er gelukkig maar heel af en toe last van (als ik teveel gedaan heb), dus ik kan me voorstellen dat het voor jullie heel vervelend is.. nog even doorbijten deze laatste paar weken en hopelijk is het dan snel weer verholpen! Lin: oei, dat klinkt vervelend, weer een blaasontsteking! Het blijft je ook niet mee zitten he, beterschap! Mammamia: welkom! Sjees: vervelend is dat, zeker nu de man ziek is. Misschien toch maar proberen meer om hulp te vragen, heb je geen aardige buurvrouw ofzo die een uurtje wil helpen soppen&kletsen? Geldt ook voor jou Aapje! Wel een beetje aan jezelf denken nu en lekker egoistisch zijn af en toe, vooral als je al zo'n last van je rug hebt. Is er bij jou ook niemand in de straat oid die even kan helpen en bijkleppen? Mamsie: leuk dat varen, veel plezier alvast & wat een leuke babykamer Kim: he bah, vervelend dat soort mensen, maar wel fijn dat de kleine gedraaid is. Mikmak: wauw, spannend, de basisschool! Daar staan wij allemaal over vier jaar ook, wat een raar idee Goofie: vervelend dat soort dagen, hopelijk heeft het knuffelen met de baby van je vriendin je goed gedaan!
Dag meiden, Even snel voordat ik mijn bed in duik. @mamsie Leuke kamer zeg. Echt heel schattig! @aapja Ja handig he de wibra en die stickers van de hema. Had mijn moeder ook al op pad gestuurd hiermee
nog effe snel.. kon het niet laten maar heb alles effe afgemaakt.. alleen het gedeelte onder de lattenbodem moet nog een keer gedaan worden maar das zo gepiept.... heb het hemeltje vast doorgewassen, morgenavond als de binnenkant onder de bodem is gedaan kan het er op, kan het bedje opgemaakt worden..... komt alleen nog het schone gedeelte van wassen vouwen en een plek in de kast geven.... heb nog effe snel fotootje gemaakt van de meubels.. als de kamer dan echt af is maak ik wel een foto van de hele kamer....
Hallo, Hier vandaag ook de wibra geplunderd vanalles gekocht, oa badcape, lakens, leuk setje in babyblauw, rompertjes, allerlei doekjes en afvalzakjes met lavendelgeur, handig voor de poepluiers straks En toen naar de hema met de stickers, het eerste pakje gekocht, vestje, broekje, shirtje, rompertje, slofjes en mutsje in ecru streep dessin, kun je ook omdraaien, dan met beestjes. Zal binnenkort een foto plaatsen. @mamsie, leuke kamer ! @make-up, draag normaal alleen wat mascara, maar zal wel iets menemen zodat we fatsoenlijk op de foto staan @werken, nog maar 5 weken na deze week, schiet al aardig op gelukkig, maar 20 werkdagen @koffer, ga ik zeker in orde maken maar heeft nog ff tijd. Moet er niet aan denken dat mijn hubbie snel wat kleding moet pakken voor me, dan komt het nooit goed met die foto Slaap ze !
Ziet er goed uit mikmak!!! Hier de muren in de witte latex, dus van de week de goede kleur erop en dan laminaat....ik wil tijdens mijn herfstvakantie eigenlijk al inrichten en wassen etc dus we moeten ff iets doordoen. Kozijnen en plinten kunnen dan ook!! Heb er echt zin in als het straks af is! Slaap lekker meiden, hier zal het moeilijk gaan. Veel kramp en snotverkouden dus ga denk ik zo maar ff douchen oid Xx
@kim, ja allemaal gelukt haha @aapje, heel goed dat ik zo een positieve invloed op je heb om ook laminaat neer te leggen zag dat ons laminaat al weer een euro duurder was geworden in de aanbieding haha... was ie nog niet duur, maar iedere euro die je in je zak kan houden is meegenomen... het doorgaan heeft in ieder geval zn resultaat gehad..... in 4 dagen is het de hele bovenverdieping veranderd... en de zolder in gebruik.... @joni, voor mij is het ook nog vreemd ze is 2... wordt dan wel in januari 3, en van het voorjaar dan een bijeenkomst op die school en als mijn verlof klaar is dan is het nog 3 kwart jaar tot ze naar school moet.... maar goed het hoort erbij en ze vond het zo wel even interessant om rond te neuzen @mammamia, jeetje vergeet je helemaal te verwelkomen, maar bij deze
oh ja, weltrusten iedereen.. morgen en overmorgen weer werken helaas... dus kruip ook maar helemaal zelfvoldaan onder de wol
@mikmak: wat een energie meid. Wou dat ik het had. Pff.. Ver te zoeken hier. Soms flink wat energie hoor,maar word dan meteen met rug pijn gestraft. Vandaag begon de rug pijn pas na het avond eten. Heb dan ook de hele dag rustig gedaan. Nu lig ik weer met flinke pijn in bed. Bij mijn ribben voelt het ook helemaal beurs. Vandaag is de kleine meid echt op zoek naar ruimte geloof ik. Weet niet wat ze doet maar ligt behoorlijk dwars.
@goofie, hier ook rugpijn, maar kies er op zo een moment voor om dat te negeren.mijn straf hiervoor voel ik morgen drie dubbel.
Goedemorgen, @mikmak, leuk behang, een echte boskamer. Zo, weer een dagje werken, nog geen zin, maar die moet ik maar maken
Bedankt allemaal! Wat een leuke kamertjes komen er hier voorbij zeg! Die van ons is ook al klaar... nu de baby nog