Pff.. Ik lig hier al 2uur wakker omdat die vent van mij zo erg snurkt. heb hem al ik weet niet hoeveel trappen gegeven. Ik ben ook niet super moe dus val zo ie zo moeilijk in slaap.
Hopelijk ben je nog in slaap gevallen goofie!! Oww ik bem vreselijk koppig en eigenwijs, maar daag is hij inmiddels wel aan gewend
@susan, ja ze komen weer langs.. had ook eigenlijk alleen maar een telefonisch consult verwacht, maar goed maakt me niet uit. vorige keer was ik alleen, nu is hub erbij, misschien dat hij nog vragen heeft... ofzo.. @Goofie oh balen hoop dat je nog effe wat geslapen hebt.... aan de andere kant zit je nu wel vast in het ritme van nachtvoeding... alhoewel ik betwijfel of je dat nu wel leuk vind, nog geen beebje en al wel klaar voor de nachtvoeding zijn @flora en heeft je koppigheid al geholpen.... of toch maar eens de waarheid gezegd.. moet zeggen het lijkt misschien wel of het hem niet boeit, maar hij is wel bezig met de kinderkamer geweest... wellicht doet het hem toch meer dan dat hij laat blijken en weet hij gewoon niet hoe ermee om te gaan
@goofie Nou ik vind dat we wel mogen klagen hoor daar zijn we toch ook een beetje zwanger voor hahaha. En inderdaad mijn lichaam zit me verschrikkelijk in de weg en ik wordt er af en toe moedeloos van! Maar inderdaad je moet er wat voor over hebben en straks krijgen we er iets heel moois voor terug. Dan ben ik blij dat ik het heb gedaan! @Brusje Dat geloof ik graag. En ik ben pas bij nummer 1 oh oh.. @Susan79 Nou als jij het zo ervaart zou ik er zeker van genieten! Dat is voor elk persoon anders en als jij het wel heerlijk vind nou top dan! Ik zou zeggen: geniet er nog even van zolang het nog kan! @Sjees Net of je een knop op je buik hebt waarmee je die baby eruit duwt. Dat zou lekker makkelijk zijn. Net of je een muntje in de automaat gooit voor een blikje cola hahaha. Je hebt straks in ieder geval 2 mooie wondertjes! @Mikmak Nee die bedoel ik niet. Ik heb inderdaad die mini alleen dan met I love mama en dan heb ik blauwe met I love papa. Foto zal ik hierna even uploaden. Leuk he zo klein meisje hahaha, Ach ze zeggen dat het erbij hoort toch? Hou vol hahaha komt vast goed. Succes met de kraamzorg. Hoop dat het een goed gesprek is! @Florabella Vervelend dat je zo veel last hebt van die voorweeen en dan al helemaal balen dat je dan zo veel mot hebt even met je vriend/man. Pas je wel op dat je niet te veel stress ophoopt. We willen niet nog een vroeggeboorte he! Wel grappig wat iedereen hier zegt over die dwarsheid. Heb ik ook hoor en gewoon doorzetten.
En dit is nog even het slaapzakje voor o.a. de maxi cosi die ik nog zou laten zien. Heerlijk warm, Ben helemaal blij met alles!
Merken jullie ook dat je buik nu opeens flink begint te groeien? Het viel me gisteren opeens op dat ie nu wel aardig groot begint te worden! Niet erg, alleen maar gezond. Maar ik zal ook weer ontzettend blij zijn als ie weg is!
Goedemorgen dames, Heb niet geweldig geslapen maar ja. Mijn mannetje heeft mij zowat de hele nacht wakker gehouden. Hij heeft erge keelpijn dus zal daarom wel meer zijn gaan snurken. @mikmak: ik zit inderdaad al helemaal in het ritme van de nacht voedingen. Nu is het minder erg want weer dat ik net zolang kan blijven liggen als ik wil. Dat is straks even anders haha.
@babyboo, jaaaa heel lief.. en leuk die slaapzak @goofie, haha ja dat is zo.. maar als ze eenmaal over de 3 kg zijn en ze melden zich niet kun je ze lekker laten liggen, hebben ze de nachtvoeding ook niet nodig... linette sliep met 5 weken door....
oh ja de buik is massive haha, maar door het vocht ben ik in zn geheel al huge... what's new.. zo ga effe wat eten en aankleden, voor je het weet is de kraamhulp er en zit ik nog in mn kloffie haha... zal weinig bijzonder worden, maar ja we zullen zien
Wat een lieve slofjes!!! Heerlijk hè die warme knuffelige voetenzakken!! Have fun mikmak, hier komen ze volgende week, hoop maar dat ze niet bang voor honden zijn haha
Bij mij was de kraamzorg al met 5maand op bezoek. Ze zou nog een keer bellen,ben benieuwd wanneer dan haha.
@Goofie Balen dat je zo slecht hebt geslapen. Maar zo denk ik er inderdaad ook over. We kunnen in ieder geval zo lang blijven liggen als we willen, Helaas vind ik dat af en toe ook moeilijk onlangs dat ik doodmoe ben. Vandaag zit het er helaas niet in. Straks naar de groeiecho. Ben benieuwd hoe de kleine het doet! Apart van die buik he, Ik keek gisteren in de spiegel en ik had echt opeens zoiets van wow!! @Mikmak Dat ben ik straks dus ook echt wel van plan. Als ze mooi op gewicht zit en lekker slaapt dan is het voor mama ook lekker doorslapen hoor! Ik sliep ook met 5 weken al door dus hopen dat deze kleine meid dat ook doet. Dan zou wel een luxe zijn!
@babyboo: succes met de groei echo! Geen uitslapen maar je mag zo wel weer even naar je kleine meisje kijken. Genieten dus! Weet je nog weer waar je het voor doet.
Vanmiddag dus echt nog wel even proberen te tukken! Wat ben ik moe zeg maar krijg het nu gewoon niet meer voor elkaar. Ik kan er de rust gewoon niet voor pakken. @Florabella Hebben jullie zulke grote honden dan? En ja die zakken lijken me heerlijk! zou er stiekem ook wel zo eentje voor mezelf willen. @Mikmak Oh ja gefeliciteerd met je mijlpaal! @Goofie Wat waren ze bij jou al vroeg zeg! Al moet ik zeggen dat het ergens alleen maar lekker is, want dan heb je het maar gehad!
Het is zeker leuk om weer even naar de uk te kijken. Die zit nu al de hele tijd in mijn ribben te schoppen. En bedankt! Vind deze echo's alleen minder leuk omdat ze al zo groot is en je veel minder kan zien! Maar toch altijd genieten hoor!
Uhmm best groot 70cm schofthoogte Ik sla de lodger heel vaak om achter de computer, lekker warm! Have fun bij de echo!
Ja ze waren hier inderdaad al vroeg maar was toen net met vakantie periode van ons en van die mevr. Ach.. Uiteindelijk is het belangrijk dat ze zijn geweest voor je bevallen bent haha. Grr.. Ik krijg honger,moet mijzelf dus echt even uit mijn warme bed slepen. Want zo lig ik niet lekker pff..