vandaag een zwangere actie, had gewinkeld met manlief,maar aan t eind vd dag ben ik mijn pinpas kwijt,thuis alle winkels waar ik was geweest opgebeld,en uiteindelijk om kwart over 6 gelukkig nog de hema te pakken gekregen,waar ik dus idd mijn pinpas nog in het apparaat had laten zitten!
Hey Goofie, niet laten merken dat hij je chagerijnig maakt. Dan heeft hij je waarschijnlijk net waar hij hebben wil. Expres gezellig doen met je vriend, misschien wil hij zich dan wel weer "aansluiten". En Sniffy, dat was toch jouw schoonzus die met 21 weken gebroken vliezen had? Hoe is het nu met haar (ik kan me niet herinneren dat ik er nog iets over gelezen heb en ik was wel nieuwsgierig)? Babyummels: de zus van mijn man is met hem getrouwd. En Johnny van the Voice, die zit samen met mijn man in een band (ook zoiets als het Rosenbergtrio). One big happy Family die zigeuners....hihihi.....Ik ben nog nooit op ezeltjesdag geweest. Wat is dat? Zielig Mikmak voor de poes, maar het zal wel het beste zijn geweest voor haar.....Dus eigenlijk zieliger voor jullie
mikmak,ach arme poes,maar is idd dan beter zo,sterkte! goofie,kan begrijpen dat je zo je weekend neit leuk vind,maar denk dat dat jochie ook wel erg tussen 2 vuren zit,en dus zeker neit lekker in zijn velletje,misschien toch proberen wat meer gezelligheid toe te passen ook al is dat erg lastig met een dwars kindje,maar zie hier ook dat als de sfeer eenmaal omslaat en we mijn dochter op haar lkop blijven geven omdat ze zo aan t draken is,dat het uiteindelijk alleen maar erger is,soms moet je even over dingen heen stappen,hoe moeilijk ook,ik denk dat dat jochie zowieso gewoon wat meer knuffels en liefde nodig heeft dan een doorsnee kindje,(als ik al die verhalen over die moeder zo heb gelezen) wellicht ziet ie dan na een tijdje wel dat jullie echt wel t goede met hem voorhebben en zal hij ook wat gas terug nemen. Dit blijven moeilijke situaties hoor,en helemaal nu jij ook zwanger bent etc,heel veel sterkte met de kleine knul,maar probeer hem zoveel mogelijk op een positieve manier af te leiden van zijn frustraties/onvermogen tot communiceren
@mikmak, Wat een rotdag voor je! heel veel sterkte.........het is niet leuk als je je diertje moet laten inslapen. @babyboo, haha meid.............onredelijk?? hmmm weet ik niet.........ik zou denk ik precies hetzelfde reageren als jij! andere kant..........hij belt je wel een paar keer........hopelijk kunnen jullie morgen samen genieten??? @goofy, ooooh dat is lastig!! helemaal omdat het niet je eigen kindje is! (daar kan je toch wat minder van hebben als je eigen kind weet ik uit ervaring). Maar laat je niet gek maken door zo'n klein onderdeurtje! sterkte! @sniffy, Wat een mooie taarten!! leuk hoor!! @sjees, ooooooooo zeker die nieuwe pinautomaten!! heb ik ook al eens gehad! wat een mazzel dat ze hem hebben achtergehouden!! @blondje, Irritant he als je niet zo lang kan zitten!! ik heb dat ook...........houdt het vaak nog geen half uur vol! zooooooooo irritant!
germini,ja idd! ben ook echt blij,zat echt in de stress toen ik erachter kwam dat ie weg was (in de rij bij de kassa vd supermarkt met alles al op de band)
bedankt dames... maar het was echt het beste voor het beestje, ze had het me laten zien... het was zo groot leek net of ze 2 tongen had, alleen 1 begon al zwart te worden.... snap ik dat ze de vorige keer nog niet zo lang geleden niet helemaal opknapte toen ik bij de dierenarts was geweest, en omdat ze toen nog niet stonk en niet kwijlde dacht de dierenarts wat anders.. ik dacht zelf niesziekte... maar dr koorts wees ook op een ontsteking... tis goed zo... heb 8 jaar met liefde voor dr gezorgd... heb tot nu toe alle katten uit het asiel gehaald, zo ook haar onder embarmelijke omstandigheden in een belgisch asiel.... waar ik zelf de dierenbescherming op heb gezet omdat de beesten zo slecht onderhouden waren... en over een tijdje komt er best wel weer een kitten bij...eerst moet ik en ook de andere poes over het gemis heen.... @sniffy, wat een leuke taarten zeg. knap hoor @goofie, weer een rotweekend voor jou he... is dan ook echt niet leuk. en idd die spanningen kun je er nu echt niet bijhebben zo ga lappie dichtklappen, ben kapot.... ga lekker op tijd naar bed
@mikmak, veel knuffelen en veel aandacht geven aan de andere kat, hem lekker verwennen. het is absoluut niet leuk om zo`n keuze te moeten maken, en het is heel moeilijk om ze te laten gaan. Maar wel het beste voor je kat
Zo meiden heftige avond achter de rug. Mijn vriend zijn zoontje wilt totaal geen knuffels en ontvangt geloof ik ook niet graag liefde.. Wij zijn gewoon onze ding gaan doen en mijn ouders zijn nog even op bezoek geweest vanavond. Het probleem is wel dat hij niet graag praat en als wij gewoon ons ding doen en hem daarin laten heeft hij zijn zin. Een uurtje geleden zat hij nog als een kastplantje op de bank en toen ik vroeg of het nu klaar was ging hij als een klein kind van 2 zitten janken en dook helemaal in zijn eigen wereld. Je kon zeggen wat je wilde maar hij was helemaal van de wereld af en totaal opgesloten in zichzelf. Zo raar om te zien.. Ik ben op mijn knieeen voor hem gaan zitten en heb gevraagd ben je boos, daar kwam een kleine ja uit. Ik zei oke als je boos bent kom maar op schreeuw maar tegen mij wat je allemaal dwars zit. Ineens begon hij te huilen en te schreeuwen.. Wat eruit kwam was werkelijk onzin maar oke hij uitte zichzelf en daar was ik blij mee.. Ik heb daarna gevraagd of hij mij wilde aankijken en of hij even goed naar mij wilde luisteren.. Heb toen redelijk met hem kunnen praten. Hij heeft zojuist gedouched en kwam als een ander kind naar beneden, dus ik heb weer hoop dat het enigsinds beter is nu. Al moet ik zeggen dat mijn vertrouwen daarin een beetje weg is. Mijn vriend zat er wel bij,maar doordat hij zo verkouden is en geen stem meer heeft heb ik het meeste maar weer gedaan. Pfff....had natuurlijk meteen een keiharde buik. Morgen weer een dag,ben benieuwd!
Goedemorgen (of nacht...) meiden, Goofie: echt lekker loopt het niet he? kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om met hem om te gaan, met de buien die je beschrijft. Wel fijn dat je vanavond enigszins contact met hem had en tot hem kon doordringen. Babyboo: manlief nog teruggekeerd en alsnog een leuke middag/avond gehad? Ik vind je niet onredelijk als je iets afspreekt hoor. Mikmak: sterkte met het verlies van je kat, 8 jaar is niet zo oud. echt zielig die tumor, kan me indenken dat dit idd de beste oplossing was Sjees: echt een zwangeractie ja, ik ben blij dat die apparaten piepen, anders was ik hem ook al tig keer vergeten! Hier kan ik sinds 03:00 uur de slaap niet meer vatten. Nog steeds flink verkouden, maar gelukkig geen hoofdpijn meer. Ga zo toch maar weer proberen..
Haha hoer vanaf 2.30 wakker! Lig nu op de bank series te kijken. Beetje spanning denk ik, ik verlies sinds gisteravond bij het plassen bloed.....als het straks nog zo is maar even bellen. Het is maar een beetje maar in combi met de weeën en het feit dat ik gisteren ineens alles klaar wou hebben Hopelijk slaap je nog wat wub!
@wub, ja bedankt, en nee 8 is echt nog niet zo oud voor een poes... zei de dierenarts gisteren ook wel.. maar heb er ook een bepaalde vrede mee deze morgen.... @Flora, zooo succes dan maar... laten we hopen dat je beebje nog eventjes blijft zitten!!! 1 prematuurtje is genoeg.. mocht het zo zijn, dan hebben we mila als voorbeeld en zijn er echt wel goede kansen... nu alweer beter dan toen mila is geboren!!!! @goofie, het blijft een lastig verhaal.... je wili wel helpen, je wilt het niet.. snap dat je vertrouwen weg is indeze....... laten we hopen dat er een omslag is bereikt en dat het vanaf hier beter gaat worden met kleine stapjes!! hier een onrustige nacht gehad, wakker om kwart voor 3, daarna half 5, half 6 en 10 voor 7.... toen kwam uk boven me hangen en gaf ze me kusjes, en zei mama linette is wakker.... jij ook.... hahaha de druif.
Mikmak; Wat rot van je poes, sterkte er mee. Hoe gaat Linette er mee om? Florabella; Dan ben ik uitgerekend op jouw verjaardag! Sjees; Haha, de pinpas zat nog IN de automaat ook. Zal maar niks zeggen, ben normaal al best onhandig maar nu helemaal. Germini; Heel vervelend idd. zit jij in de ziektewet of wat voor werk doe je? Ga morgen proberen weer te werken na een week thuis, maar was zelf gisteren wel geschrokken dat zitten zo slecht gaat, ineens viel het kwartje dat ik daar het meeste last van heb. En ik zit op kantoor. Wub; Jeetje jij was er vroeg bij! Hopelijk heb je nog kunnen slapen. Florabella; Ook al zo'n vroege vogel. Bloedverlies, zou idd even bellen. En dan die weeen erbij... succes, dat ze nog maar lekker even blijft zitten jullie meisje. Hier ook om 7uur wakker, mijn lijf wil gewoon niet lang liggen, gaat vervelend dus uitslapen zit er niet meer in. Ook als ik na een feestje om 1uur op bed lig (net als vrijdag) niet, toen was ik ook om half 8 wakker. Ben niet de enigste zo te lezen...
Owww linette is echt lief!!! Het zal nu allemaal nog wel loslopen maar met 34,5 week is het ook niet meer heel eng gelukkig. Een ding is zeker, Bella is net zo'n ongeduldig ding als haar moeder lol Mikmak doe maar lekker rustig aam vandaag, ergens energie vandaan sprokkelen tussen te bedrijven door!!
Blonde dat wordt dus een geweldig kind  kan niet missen op die dag haha Sjees; ik ben 5x de winkel uitgelopen dat ze achter me aan kwamen......owww dat stomme nieuwe pinnen!
@blondje, gisteren bij de dierenarts heb ik gezegd dat nina bij de dokter moest blijven want die was heel ziek, dus dat herhaalde ze in de auto en heb haar toen erbij verteld dat de dokter nina bij opa heeft gebracht, waar ze smiddags het vlindertje had neergelegd... dus vanmorgen zei ze dat weer, maar of ze echt snapt dat nina niet meer terugkomt.. weet ik niet.. aan de andere kant ze is nog klein dus is dat ook zo vergeten.... ze weet nog een paar weken dat er een nina was en dat zal ze nog wel een paar keer roepen dat nina ziek was en bij opa is.... @flora dat zowiezo.... een beetje relaxen. nee 34 en een halve week is ook niet meer eng... het lijkt er op alsof iedereen vroeg wakker is.. ik altijd, maar met mij dus nog meer haha
Flora, ik zou zowieso ff bellen, ook als het bloeden ophoudt! Ff zeggen lijkt me wel beter, bloed hoort niet nu....
Goedemorgen meiden, Ik maar 1x wakker geweest en dat was vanmorgen om 6uur. Nu net een half uurtje wakker. Pff.. Wist niet dat dat nog kon haha. @flora: zou toch ook even bellen. Bloed bij plassen kan natuurlijk ook met je blaas te maken hebben.