Ik heb het idee dat ik nog zoveel moet doen in zo weinig tijd voordat die kleine er is. Hebben jullie dat ook?
@scrapdoodle handig die kast onder de box kan je lekker veel zooi in kwijt @babyboo en zijn de geboorte kaartjes af gekomen? @mikmak hopelijk kan er wat geregeld worden waar jij ook wat aan heb.sterkte met het verlies van jullie kat @sniffy gave taarten @goofie jammer dat het zo'n kut dag is @blondje das niet lekker en lang zitten kan ik ook niet echt meer moet dan ook ff staan en lopen @sjees gelukkig heb je pinpas terug @aapje lekker bezig geweest in de babykamer @florabella hopelijk blijft het nog even rustig in je buik hallo allemaal zo hier lekker een rustig weekendje gister had me man dagdienst en nu is hij net weg want hij heeft avonddienst gister is me moeder nog even langs geweest kreeg weer kleertjes van dr en nog geld wat ze voor de wieg wilde geven.en daarna vroeg ze of ik nog iets nodig had want ze wilde mij zelf ook wat geven omdat we steeds dingen voor de baby krijgen mag ik ook verwent worden.dus gaan we binnen kort op pyjama jacht heb er maar twee en die broekken pas ik nu bijna niet meer. nou ik wilde ook uitslapen maar om half 9 vondt 1 kat het wel nodig om mij me bed uit te gillen me man was al beneden maar wat hij ook deed ze stopte niet dus ik ben er boos uit gegaan haar geen aandacht gegeven maar owww wat was ze blij dat ze me zag me man vandaag ook de opdracht om een buik foto te maken gegeven en dat heeft hij gedaan Bekijk bijlage 192396
Mooi buikje Coon!! @goofy, He bah wat een narigheid omtrent zo'n kereltje. Ik weet er helaas alles van.............Je kan het er nooit bijhebben maar zeker neit nu je hoogzwanger bent! Maar zo te lezen doe je het hartstikke goed! Sterkte meis! Enne..........ja dat gevoel heb ik ook dat ik veel te weinig tijd nog heb met alles wat ik nog moet doen! @flora, Je maakt het wel spannend!! goed da tje toch even de vk hebt gebeld! niet mee door blijven lopen! Beebje moet nog even blijven zitten!! @............ja ik weet het eigenlijk niet meerik heb het gelezen maar ook weer vergeten sorry!!! Hier zijn de nachten weer als vanouds. Tijdens de vakantie sliep ik met mijn kleine man in bed. Hij sliep de hele nacht door tot 8u! Eenmaal thuis is het weer bingo.........en wordt hij rond 12u wakker en rond 5u en dan weer rond 7u en gaat niet eerder slapen dan dat we bij hem blijven...........zucht...........houdt het nooit op?? Morgen 2e groei-echo ben benieuwd naar mijn reuzinnetje!! heb geen zwsuiker anders was ik wel gebeld.
@aapje, het is niet anders, en het beestje had veel pijn dat zag je wel... dan kan ik alleen maar instemmen om.. maar goed ja heb enorm veel kleren gekregen... das echt tegen het belachelijke aan hoor... wat ik nu heb gewassen is 50 t/m 68.. daar groeien ze wel snel naar toe... de rest staat gewoon nog in dozen en was ik wel tzt. en de hydrofiel luiers en beddegoed stonden daar ook nog eens los van, dat was ook nog een flinke machine... *lol* maar ben klaar, ook de laatste bloesjes zijn gestreken dus kom maar op.... @goofie, nee niet echt, moet volgende week nog 2 dagen werken, kamer(s) en kleren is allemaal klaar.. alle zalfjes, cremetjes badolies die heb ik allemaal in huis omdat linette dat gewoon ook nog wel gebruikt. poetsen doe ik toch wel, maar ga me niet in het extreme werken dus kan lekker achteruit gaan liggen tot een mooie aanbieding van pampers... 3 halen 2 betalen.... sla ik wat newborn in.... *lol* @coon succes met pyamajacht, hier pak ik wat t-shirts in met mn ochtendjas ofzo.... heb een zw-trianingsbroek die evt mee naar het zh gaat.. tis toch altijd niet te harden zo warm het in een zh is dus een broek in bed zit toch niet lekker... maar hoop op een thuisbevalling... en bedankt, het grootste leed is al geweest het achterlaten en gedag zeggen van de poes.... kon er niet bij zijn tijdens inslapen want had mn dochter mee en dat vond ik niet zo een goed plan om haar daar bij te betrekken. bedankt, wordt vast wel wat goeds geregeld.. standaard concept heb ik, maar wil er iets meer uitslepen... @tamm beterschap met je verkoudheid, als troost mag je zoutoplossing neusspray gebruiken en steengrillen... loopt wel los met het verlies van de poes... tis balen want je wilt het niet, maar das het risico van een beest nemen dat jij het altijd overleeft.... maar gezien dr toestand was de keuze niet moeilijk en is het verdriet wel daar maar wel relatief... snapje he even een vraagje, kan het zijn dat de andere poes al bezig was met het overlijden cq ziekte van de andere... de laatste maanden was ze continu aan het blazen naar Nina dulde haar niet in de buurt, en ze lijkt er eigenlijk weinig last van te hebben dat de weg is.... ze doet gewoon dr ding, ze doet wel verschrikkelijk veel knorren en kopjes geven enz enz enz
@Goofie Nou begin er nu wel iets meer last van te krijgen ,hihi Maar het valt hier eigenlijk wel mee met wat ik moet doen,maar ik verzin zo weer wat @Coon Mooie buik meis!! O leuk he zo n kat die je dan mist ,haha Superlief zeg van je moeder dat ze je zo verwent! @Germini Ik denk echt dat de kleine man die geborgenheid en veiligheid van papa of mama wel fijn vind En hij moet denk ik ook weer even wennen om alleen te liggen mama lag toch de afgelopen dagen bij hem ,herken dat wel van onze kleine man als we die 1x bij ons hadden laten slapen dan was het de volgende nachten weer drama Maar echt het komt goed,(hier gaat het nu ook goed nl *klopt wel even heel hard af* )
@mikmak: katten voelen heel veel,dus denk wel dat ze het voelde aankomen. Misschien was ze daar best een beetje van in de stress en nu heeft ze rust.
@mikmak dat kan heel goed.katten laten vaak te laat zien dat ze wat mankeren dat moeten ze in de natuur wel doen anders worden ze zelf prooi.maar onderling hebben ze het vaak wel sneller door en gaan dan inderdaad blazen grommen slaan enz.hebben we hier ook met 1 kat die heeft nierproblemen maar voordat we dat wisten zaten de andere katten hem vaak te pesten we moest soms ingrijpen anders ging het te hard er aan toe
Mooie buik Coon!! Las een paar pagina's terug dat jullie het hadden over de smile van Mila is inderdaad een hele mooie smile! Helaas is het nu weer spannend, verhaal staat op de blog.. Ze kunnen nu elk moment een ruggenprik gaan doen bij haar om het overtollige hersenvocht af te voeren.. Zie op de webcam dat ze nog niet bezig zijn, probeer nu maar een beetje mijn gedachten te verzetten door hier te lezen maar ben zoo bezorgd bah en wil niet dat ze pijn heeft en moet huilen maar dat is onvermijdelijk en ik ben er dan niet om haar te troosten. Het voelt soms niet meer alsof het mijn baby is omdat iedereen zo met haar bezig is en ik zelf zo weinig kan doen
Coon, mooie buik hoor! Babystew, wat lijkt me dat echt vreselijk, hou je taai! Wij denken aan je (K) Vraagje, hoe is jullie sexleven nu zo op het eind? Hier hebben we er weinig zin in, mijn excuus is dat het minder leuk is met die buik, maar dat heeft hij dus ook. We doen het dan nog wel, hopelijk versnelt dat de bevalling, ben er zooooo enorm flauw van pffff
@babystew: dikke knuffel voor jou meid. Sterk blijven! Ik ga je blog even lezen. @sex: ik heb ook minder puf hoor. Heb meer zin in de ochtend, in de avond ben ik echt gebroken. Buik zit nu ook wel een beetje in de weg maar het gaat ook allemaal een beetje zeer doen daar binnen. Mannetje mag ons steeds niet klagen hoor. We hebben het er wel over en gelukkig snapt hij het volledig.
oei dat zijn de mindere updates op mila's blog... duimen dan maar dat ze hier ook weer doorheen komt @coon, ja dat wist ik eigenlijk ook wel.. betekend dat Nina al maanden ziek is
@mikmak dat kan best las dat ze en tumor had die kunnen ineens snel groeien maar kan ook langzaam gaan.of ze zat niet goed in dr vel en is daarna ziek geworden .soms weet je het echt niet.maar dieren voelen heel veel dingen aan zowel onderling als van ons pas hadden we ook de ene dag leek een kat gewoon normaal en de dag erna lag hij op sterven en zijn we met de da een week bezig geweest om hem op teknappen en we hadden de pech toen dat we bij de weekend arts zaten hun konden niks vinden heeft daar 4 dagen gelegen.hun vonden hem beter maar wij en achteraf me eigen da vonden hem nog dood ziek. ga naar me eigen da en die vindt het gelijk en een dag erna knapte hij al weer iets op en nu is hij weer helemaal de oude wel wat sneller moe enz.en het rare was met de groep hier toen we hem ophaalde bij de weekend arts en zetten hem in de woonkamer neer niemand liet hem met rust we hebben hem toen apart gezet en toen ie een aantal dagen bij me eigen da zat en zo goed als opgeknapt thuis kwam keken ze alleen ff van oww jij bent er weer en toen was het ineens goed en dat is zeker een slechte update van mila.de duimen draaien hier ook voor dr
Ik had het al gelezen babystew, duimen draaien hier!! Sex; sinds ik zoveel vooorweeen heb is het minder, mannetje is veelste bang dat het versnelt. Na het bloedverlies durft hij helemaal niet meer denk ik!
Zo alvast voor een deel gereageerd. Straks reageer ik verder. Vriendlief wilt even op de laptop en eerlijk gezegd heb ik even niet meer de concentratie om te reageren. @Mikmak Jeetje dat was even schrikken denk ik? Maar wel beter dat anders moet ze alleen maar lijden. @Sjees Hahaha lekker handig. Maar gelukkig heb je hem teruggevonden! Meestal vind je die dan niet meer. @Germini Inderdaad vandaag hebben we een gezellig dagje samen gehad. Gisteren mislukte maar vandaag was geslaagd dus ik weer helemaal blij! @Goofie En hoe is het vandaag gegaan met de kleine meneer? Was ie nog steeds wat liever? @Wub309 Nou het was niet echt afgesproken hoor. Had het wel 's ochtends voorgesteld en hij had ja gezegd. Dus dan is het toch wel heel jammer he?! @Florabella Oeh wat lees ik nou? Hoe gaat het nu met je?
@babyboo: voor zover hij thuis was was het goed te doen. Hij heeft de hele dag bij een vriendje gespeeld. Ik zet de mannen zo na het eten op de trein en dan heb ik rust. Ben echt helemaal bek af. Heeft het ook het termijn te maken of zal de dag van gisteren ook mee geholpen hebben? Voel mij echt leeg en moe.
goofie,het was absoluut geen aanval naar jullie toe hoor,ik weet dat jullie hard bezig zijn met hulp krijgen voor het mannetje,en dat het voor jullie ook een vreselijk moeilijke situatie is,maar ik blijf erbij dat ik met het jochie gewoon het meest medelij heb,mijn petekind was er exact hetzelfde aan toe,en ook omdat zijn moeder gewoon niet spoorde,op een gegeven moment hebben zijn vader en ik besloten hem niet meer terug te brengen,hij heeft een tijd bij ons gewoond,uiteraard kwam hier de kinderbescherming om de hoek kijken,en werd het een rechtszaak maar vader heeft nu wel de volledige voogdij gekregen en zoontje woont sindsdien bij hem,waar een wil is is een weg!
@coon, ook dat weet ik ook wel, maar je zoekt toch een bevestiging waarom ik het niet heb gezien... of op heb gelet.. ik zag de verandering van de katten onderling, nu achteraf valt dat ook allemaal in elkaar omdat de andere gewoon niets meer van nina moest hebben... en ze leek na een antibiotica kuur een tijdje terug weer opgeknapt te zijn, maar ze was toch niet helemaal hersteld gevoelsmatig... en nu is ze dan 4 dagen echt slecht geweest... en nu moet ik zeggen dat ze soms wel eens een dag of 2 niet op dr best was, maar dat herstelde of herpakte zich wel weer... en nu hield het aan... tja heb ook gezien waarom... @babyboo, tis heeeel irritant om het mee te maken, maar een beetje mens neemt deze beslissing zonder er te veel over na te denken, alleen maar in het belang van het beestje.... ik houd er niet van een beest tot het uiterste te tergen met een behandeling waarvan de uitkomst een kleine positieve uitwerking zou kunnen hebben.... een beest heeft er niets aan.. en wij ook niet.. @sex.. huh wat is dat ook al weer....
oh lieverd toch,ik heb zo vreselijk met jullie te doen,je voelt je zo machteloos,en tuurlijk wil je neit dat je kleine meis pijn heeft. Ik hoop toch zo dat je kleine meis snel opknapt en met jullie mee naar huis kan,waar je haar heerlijk kunt vertroetelen en ze helemaal van jullie is,zonder al die mensen die met haar bezig zijn,ik heb echt gewoon tranen in mijn ogen van je verhaal,vind t zo erg,dat je door zoveel stress moet!
nou heb vandaag mijn pinpas opgehaald,ik stond bij de klantenservice,en zei,ik heb gister gebeld voor mijn pinpas die ik had vergeten,dus die kom ik halen,zegt ze terwijl ze een la opentrekt,welke van de vele??? hahaha ik kwam niet meer bij,die hele la lag vol met pinpassen! Dus was zeker neit de enigste. Ben net op zoek geweest naar iemand hier in de buurt die zwangerschapsmassages geeft,heb er drie gevonden dus een mail gestuurd hopelijk krijg ik snel reactie en kan ik volgende week eens even heerlijk ontspannen!